quote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef TjjWester het volgende:
Ben benieuwd wat de gokbedrijven kwijt zijn........
Heeft Masi nog wat te lachen joh.quote:Op zondag 12 december 2021 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
Mercedes gaat blijkbaar 2x in protest
Denk als je in rondje 50 nog even had ingezet op winst voor Max dat je nu aardig wat centjes rijker bentquote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef TjjWester het volgende:
Well playedquote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef TjjWester het volgende:
Wist niet hoe snel die weg moest zijn bij Red Bull voor wat extra centen. Stukje angst voor Verstappen genot.quote:Op zondag 12 december 2021 16:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ricciardo is die trotse oudere broer.
Ik had bijna op Lewis ingezet gister, onder het motto dan ben ik altijd blij, wie er ook wint...quote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef TjjWester het volgende:
Die zullen ook vandaag weer miljoenen winst makenquote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef TjjWester het volgende:
Gras, groen, water, natquote:Op zondag 12 december 2021 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
Hij presteert voor de rest helemaal niets.quote:Op zondag 12 december 2021 16:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Valt mij echt op hoe goed en aardig hij is voor de camera
Tja, beetje een protest uit frustratie. Gaat allemaal niks meer veranderen aan de uitslag.quote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We gaan het zien, want er is dus een protest ingediend.
Ik heb geen idee of ze hier de regels overtreden (lees conflicterende zaken) maar het feit dat we vijf verschillende uitkomsten kunnen hebben (wel niet overtaken lapped cars, rode vlag, uitrijden onder SC) op dezelfde situatie helpt gewoon niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je dan toch de reglementen gaat negeren, doe het dan zo dat beiden een echte kans hebben.
Zal wel meevallen met deze fixed wedstrijdquote:Op zondag 12 december 2021 16:38 schreef TjjWester het volgende:
Moeten zij weten. Slechte verliezers.quote:Op zondag 12 december 2021 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
Bijna deed ie het wel anders dan normaal doordat ie erst de gelapte wagens niet weg wilde halen omdat dat teveel tijd zou kosten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik zou niet zien op welke basis ze het terug zouden kunnen draaien. Als Masi iets doet dat duidelijk tegen de regels in gaan hebben ze wel een kans maar als ie binnen zijn discretionaire bevoegdheid besluit hebben ze geen poot om op te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |