Ja dat is wel iets meer m'n dingquote:Op zondag 12 december 2021 13:29 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke alvast sorry voor vanmiddagBijna klaar, dan komen we weer bovengronds in maart.
In tussentijd twee molseries en een NF seizoen, misschien kan ik je daar nog blij mee maken
Ik probeer steeds maar te denken dat HAM wint, maar dat wil ik eigenlijk gewoon nietquote:Op zondag 12 december 2021 14:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn hartslag is zo ontzettend hoog
Hamilton moet z'n eerste plek weer teruggeven.quote:
Niet dusquote:Op zondag 12 december 2021 14:05 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hamilton moet z'n eerste plek weer teruggeven.
Tijd voor een ESF-SC voor alle subfora van FOK (behalve MEN danquote:
quote:
Antijinx!quote:Op zondag 12 december 2021 14:42 schreef Em31 het volgende:
Helaas toch behoorlijk valse hoop na gisteren.
Inderdaadquote:Op zondag 12 december 2021 15:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik zag het ook totaal niet meer aankomen op de helft van de raceZo nice
Ik had het al niet meer verwacht, de Mercedes was veel te snel.quote:Op zondag 12 december 2021 15:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik zag het ook totaal niet meer aankomen op de helft van de raceZo nice
Dat vergeet ik dankzij deze post ook niet meerquote:Op zondag 12 december 2021 16:02 schreef koffieleuk het volgende:
Carlos Sainz die derde wordt is nog wel een leuke pubquizvraag voor over 10 jaar of zo
Dit, niet normaal tochquote:Op zondag 12 december 2021 15:40 schreef Redefine het volgende:
De manier waarop ook. Dat verzin je toch niet
De Spaanse fans zijn blij en die zijn objectiefquote:Op zondag 12 december 2021 16:29 schreef Em31 het volgende:
Ik lees nu dat de Britten weer woest zijn
Dit zijn gewoon 2 overwinningen dus
quote:Op zondag 12 december 2021 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
De Spaanse fans zijn blij en die zijn objectief
Fantastischquote:Op zondag 12 december 2021 16:36 schreef Strani het volgende:
Het hele café hier werd echt helemaal gek in die laatste ronde, en dan met het geluid van de race op de speakers, ongelofelijk
Jij bent natuurlijk een uitstekende ambassadeur. En die Engelse toeristen nietquote:Op zondag 12 december 2021 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
De Spaanse fans zijn blij en die zijn objectief
Dat zou echt belachelijk zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef Em31 het volgende:
Ze gaan het toch NU niet meer terugdraaien?!?!
Sowieso natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2021 16:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk een uitstekende ambassadeur. En die Engelse toeristen niet
Strohalmen. Dit gaat de FIA nooit meer omdraaien na die hele show.quote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef Em31 het volgende:
Ze gaan het toch NU niet meer terugdraaien?!?!
Dan zorg je wel voor de grootste shitshow ooitquote:Op zondag 12 december 2021 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Strohalmen. Dit gaat de FIA nooit meer omdraaien na die hele show.
Ja en al je TV- materiaal uit de laatste race die je ter promotie zou kunnen gebruiken wordt direct waardeloos.quote:Op zondag 12 december 2021 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan zorg je wel voor de grootste shitshow ooit
Deze successupporter vindt van welquote:Op zondag 12 december 2021 17:00 schreef Cyan9 het volgende:
Ik begrijp dat het redelijk goed is gegaan?
Dat is altijd zo, aandachtsgeile losersquote:Op zondag 12 december 2021 17:13 schreef Arizona het volgende:
Mijn dochter wil de godganse nabeschouwing ook zien en de ene na de andere BN-er moet zijn zegje doen![]()
Nu Ali B
Ik hoop dat ze snel met het antwoord komen want dan is er tenminste geen enkele twijfel meerquote:Op zondag 12 december 2021 17:14 schreef Meridiaan het volgende:
Ik krijg toch de kriebels van zo’n protest
Heb die hele race niet gezien en vind de F1 vaak ook helemaal niet leuk, en toch laat ik mij opnaaien![]()
20:15 moet Max zich melden.quote:Op zondag 12 december 2021 17:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze snel met het antwoord komen want dan is er tenminste geen enkele twijfel meer
Ik kijk al jaaaaaaren elke racequote:Op zondag 12 december 2021 17:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, aandachtsgeile losers
Dit is zo cringe hèquote:Op zondag 12 december 2021 17:13 schreef Arizona het volgende:
Mijn dochter wil de godganse nabeschouwing ook zien en de ene na de andere BN-er moet zijn zegje doen![]()
Nu Ali B
Wat een stel natte washandjes als BN’ers hebben wij toch (en Ruud Gullit dan)quote:BN’ers en politici gaan compleet uit hun dak na de historische winst van Max Verstappen. Zondagmiddag werd hij als eerste Nederlander wereldkampioen F1 op het circuit in Abu Dhabi.
Zo schrijft Geert Wilders in kapitalen de eindconclusie van de racestrijd: ’MAX MAX MAX MAX NR 1 !!!’ Emile Roemer roemt zijn provinciegenoot. „Onze provinciegenoot Max Verstappen is WERELDKAMPIOEN Formule 1! Max, wat zijn de Limburgers onwaarschijnlijk trots op je!.”
Maar niet alleen de Limburgers... Een aantal BN’ers laat weten trots te zijn op Max Verstappen. Zo plaatst Lil Kleine een oudere foto van zichzelf met de coureur en schrijft: „Wat zijn wij trots op je maatje! Ongekend dit!.” Thomas Berge schrijft: ’Trots!’ En: ’Wat een spanning’. Estelle Cruijff noemt Verstappen ’een baas’. „Wat een ongelofelijke race.” Daphne Deckers heeft ’kippenvel’. „Wat. Een. Legende.” Ruud Gullit had zelfs de eer Max Verstappen live te ontmoeten. Na de race deelt hij ook zijn trots. „So very proud. Yeaaaaaaaaah.” Freek Vonk feliciteert Max Verstappen en ook Jim Bakkum is onder de indruk. „Wat een prestatie. Wat een drive. Dit is zo, zo verdiend. Nederland is zo f*cking trots!”.
Ali B zag de spectaculaire race live langs het circuit en deelt een filmpje waarop zijn verbazing en opwinding te zien is. Ook bij zijn tweet deelt hij vooral geschokte gezichtjes. Tom Coronel en Gordon gaan samen uit hun dak bij het circuit, zo is te zien op een foto die ze beiden delen op hun Insta Stories. Ook Coen Swijnenberg kan het nog amper geloven. „MAX WERELDKAMPIOEN!!!! Wat is gebeurd?!?! Ongelooflijk. Tranen.” Ook Jeroen van der Boom houdt het niet droog: „Tranen in ons ogen!!!”, schrijft hij bij een foto waarop zijn vrouw Max op televisie kust.
’Nat washandje’
Tim Hofman was nota bene al aan het anticiperen op een verlies van Verstappen, vooraf aan de laatste spectaculaire ronde waarop de Nederlander zijn rivaal Lewis Hamilton, die al zeven maal wereldkampioen werd, voorbij ging. ’Helemaal voor NIKS deze tweet getypt’, grapt hij. Peter Heerschop refereert aan de spannende strijd. „Zo lig je 15 sec achter met nog een paar rondjes, zo ben je wereldkampioen”, schrijft hij. Patrick Kicken vraagt zich af of iemand Max’ pa Jos Verstappen ’een nat washandje kan geven’.
Ik ook niet, ze hebben zelfs een advocaat meegenomen naar het gesprek met de wedstrijdleiding.quote:Op zondag 12 december 2021 17:31 schreef Em31 het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen, maar toch vertrouw ik ze niet.
Zo laat pasquote:Op zondag 12 december 2021 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
20:15 moet Max zich melden.
quote:Op zondag 12 december 2021 17:45 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze hebben zelfs een advocaat meegenomen naar het gesprek met de wedstrijdleiding.
Maar even he... Wat zou Max nu precies gedaan hebben waardoor hij Lewis van de wereldtitel heeft gehouden? Mogelijk naast hem gereden toen de Safety Car er was? Daar gaan ze hem echt niet de titel voor afpakken.quote:Op zondag 12 december 2021 17:45 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze hebben zelfs een advocaat meegenomen naar het gesprek met de wedstrijdleiding.
Neee wat sufquote:Op zondag 12 december 2021 18:19 schreef summer52 het volgende:
moet mij even afreageren!Even een foto van mijn bijkeuken na de renovatie. Welke oen heeft een ontwerp gemaakt waarbij een draai-kiepraam achter een deur wordt geplaatst?
Dus we hebben als bewoners bezwaar gemaakt en nu hebben we gisteren een brief gekregen dat er een fout is gemaakt, goh ja?, en dat ze zoeken naar een andere oplossing. Wel hebben ze een deurstop aangebracht zodat de klink van het raam als deze dicht is niet door het glas van de tussendeur kan stoten. Maar daardoor kan de deur niet helemaal open en dat is voor bewoners met een rollator of rolstoel een groot probleem. Want door de voordeur kan bijna niet meer, die deur is smaller geworden (80 cm) en daarom hebben ze de achterdeur breder gemaakt (100cm). Maar ja dan kom je in de bijkeuken en daar kun je dan niet verder. Wanneer dit opgelost gaat worden? Geen idee.
[ afbeelding ]
Wat slechtquote:Op zondag 12 december 2021 18:19 schreef summer52 het volgende:
moet mij even afreageren!Even een foto van mijn bijkeuken na de renovatie. Welke oen heeft een ontwerp gemaakt waarbij een draai-kiepraam achter een deur wordt geplaatst?
Dus we hebben als bewoners bezwaar gemaakt en nu hebben we gisteren een brief gekregen dat er een fout is gemaakt, goh ja?, en dat ze zoeken naar een andere oplossing. Wel hebben ze een deurstop aangebracht zodat de klink van het raam als deze dicht is niet door het glas van de tussendeur kan stoten. Maar daardoor kan de deur niet helemaal open en dat is voor bewoners met een rollator of rolstoel een groot probleem. Want door de voordeur kan bijna niet meer, die deur is smaller geworden (80 cm) en daarom hebben ze de achterdeur breder gemaakt (100cm). Maar ja dan kom je in de bijkeuken en daar kun je dan niet verder. Wanneer dit opgelost gaat worden? Geen idee.
[ afbeelding ]
Jeetje wat een gekluns. In dit appartement waar ik nu zit sinds dit voorjaar kun je de koelkast en oven alleen open doen als de deur open is naar de voorraadkast. Maar dat hebben ze al in 2008 erin gezet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:19 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel heel dom ontworpen, wat vervelend johquote:Op zondag 12 december 2021 18:19 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, erg he?quote:Op zondag 12 december 2021 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat slecht
Dat raam kun je dus gewoon niet open doen...
Ja dat krijg je als de bewoners geen inspraak hebben. Want dit moet toch op de bouwtekening te zien zijn?quote:
Oh dat is ook handigquote:Op zondag 12 december 2021 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje wat een gekluns. In dit appartement waar ik nu zit sinds dit voorjaar kun je de koelkast en oven alleen open doen als de deur open is naar de voorraadkast. Maar dat hebben ze al in 2008 erin gezet.
En dan zit aan de linkerkant ook nog de wasmachineaansluiting en de afvoer dus iedereen heeft daar de wasmachine staan.Maakt de doorgang nog smaller. Echt pffffquote:Op zondag 12 december 2021 18:57 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dit is wel heel dom ontworpen, wat vervelend joh
Hee ik kijk dat ook, maar jij bent verder dan ik volgens mijquote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Even tot Hier terugkijken en er achterkomen dat er nog iemand is die Somebody To Love van Queen als favoriete nummer heeft![]()
Als de FIA nou Mercedes eens lekker wil trollen, zeggen ze 'Ja, we hebben het inderdaad verneukt. Maar daardoor kunnen we geen uitslag opmaken, dus we schrappen de race volledig.'quote:Op zondag 12 december 2021 19:22 schreef Strani het volgende:
Eén protest (inhalen tijdens safety car) is in elk geval afgewezen, nu die andere nog. Maar sowieso zal het helaas wel naar het CAS gaan.
Hehe ja preciesquote:Op zondag 12 december 2021 19:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als de FIA nou Mercedes eens lekker wil trollen, zeggen ze 'Ja, we hebben het inderdaad verneukt. Maar daardoor kunnen we geen uitslag opmaken, dus we schrappen de race volledig.'
Ja, het lijkt me sowieso niet dat de FIA (of het CAS) kan beslissen om gewoon een ronde van de race af te halen voor het eindresultaat. En in alle andere scenario's is Max kampioen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:30 schreef Em31 het volgende:
Wat kan Verstappen/RedBull aan die tweede doen? Denk echt niet dat ze dit om gaan draaien, dan Mercedes maar in hoger beroep, maar andersom zou nu echt bizar raar zijn.
Ik vind dit echt in en in triestquote:Op zondag 12 december 2021 19:31 schreef Em31 het volgende:
8 jaar winnen, dan weet je blijkbaar echt niet meer hoe je moet verliezen he, vooral Toto Wolff.
Nee, precies, nu wordt het puur een juridisch spel wat je slim moet kunnen spelen en dat voelt toch beter dan nog een strafje krijgen voor een onnodig foutjequote:Op zondag 12 december 2021 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe ja precies
Ben wel blij dat deze in elk geval is afgewezen want hier ging het echt om een actie van Max zelf.
Nou ja ik lees dus vooral ook de Spaanse comments op websites als Marca en daar zijn alle 'meest populaire comments' toch wel van mening dat dit hele protest vrij zielig is van Mercedes.quote:Op zondag 12 december 2021 19:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt in en in triest
Of ik kijk te veel door een oranje bril
Ja alles wat ik lees uit het buitenland is natuurlijk Engels, dus ook niet echt een lekker beeld krijg je dan.quote:Op zondag 12 december 2021 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik lees dus vooral ook de Spaanse comments op websites als Marca en daar zijn alle 'meest populaire comments' toch wel van mening dat dit hele protest vrij zielig is van Mercedes.
Toto is echt zo onsympathiek geweest dit seizoen, bahquote:Op zondag 12 december 2021 19:31 schreef Em31 het volgende:
8 jaar winnen, dan weet je blijkbaar echt niet meer hoe je moet verliezen he, vooral Toto Wolff.
Niet normaal, snap wel dat Verstappen liever z'n hele leven bij RedBull blijft in plaats van zo'n team. (op dit moment danquote:Op zondag 12 december 2021 19:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Toto is echt zo onsympathiek geweest dit seizoen, bah
Nee precies, niet echt een goeie graadmeter, net als dat wij dat niet zijnquote:Op zondag 12 december 2021 19:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alles wat ik lees uit het buitenland is natuurlijk Engels, dus ook niet echt een lekker beeld krijg je dan.
Iets om ons aan vast te houden, voor die paar aankomende minuten.quote:Op zondag 12 december 2021 19:39 schreef Strani het volgende:
[ twitter ]
Tien minuten geleden geplaatst. Lijkt me een positief voorteken, voor nu.
quote:Having considered the various statements made by the parties. The Stewards determine that
although Car 33 did at one stage, for a very short period of time, move slightly in front of Car 44,
at a time when both cars where accelerating and braking, it moved back behind Car 44 and it was
not in front when the Safety Car period ended (i.e. at the line).
Heel gaafquote:Op zondag 12 december 2021 19:43 schreef Em31 het volgende:
Fantastisch ook om de kijken met commentaar uit verschillende landenhier de Italiaanse
https://sport.sky.it/form(...)p-f1-abu-dhabi-video
quote:Op zondag 12 december 2021 19:51 schreef Em31 het volgende:
Nu nog een EK/WK en ik kan vredig sterven
Dan ga ik er vanuit dat je eeuwig zult levenquote:
Ja die eerste wordt 'm niet hequote:Op zondag 12 december 2021 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik er vanuit dat je eeuwig zult leven![]()
quote:Op zondag 12 december 2021 19:51 schreef Em31 het volgende:
Nu nog een EK/WK en ik kan vredig sterven
Eensquote:
Alles niet, denk ikquote:
Een Elfstedentocht klinkt me eigenlijk nog onmogelijkerquote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles niet, denk ik
Een TDF-winst zou ook wel erg mooi zijn.
Maar verder... Ik heb Nederland (nog nét) een EK zien winnen. Ik heb een Nederlander Wimbledon zien winnen en nu dit. Dus op zich ben ik al heel tevreden.
Ja preciesquote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een Elfstedentocht klinkt me eigenlijk nog onmogelijkerSinds 2012 al niet meer voorgekomen dat er een kans op was (inmiddels dus al bijna 10 jaar verstreken) en het lijkt alsof we daar alleen nog maar verder van weg zijn van die mogelijkheid.
Ik ga die hele tocht verdomme hoogstpersoonlijk voor jou regelenquote:Op zondag 12 december 2021 19:58 schreef Em31 het volgende:
Ik denk wel dat een Elfstedentocht nog mogelijk is, we waren een paar jaar geleden nog dichtbij. Maar ik denk dat je dan in een periode komt dat het heel snel moet en dus NET kan. Maar je kan nog steeds extremer krijgen.
Laat mij dromen ja![]()
Het minste wat je kunt doenquote:Op zondag 12 december 2021 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga die hele tocht verdomme hoogstpersoonlijk voor jou regelen
F1 beste sport ooit!quote:
Ik vond het twee fantastische rondjes, ronde 57 en 58!quote:Op zondag 12 december 2021 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik volgend jaar ook wel weer ga kijken.
Dan heb je eigenlijk niks gemistquote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond het twee fantastische rondjes, ronde 57 en 58!
(Ik heb de eerste 4 rondjes gezien en de laatste twee)
Niet nodig, piek is geweest, doek maar op die sportquote:Op zondag 12 december 2021 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik volgend jaar ook wel weer ga kijken.
Da's ook wel weer waarquote:Op zondag 12 december 2021 20:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet nodig, piek is geweest, doek maar op die sport
Zo'n F1-auto is vrij laag, dus het dak kan geen issue zijnquote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook wel weer waar
Aan de andere kant is het wel leuk dat F1 nu dat Max gewonnen heeft volgend jaar in Nederland wordt georganiseerd. Ik gok zelf op Maastricht
Ach, de Britten zijn al lang blij dat ze hier niet op 0 punten zijn blijven steken.quote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook wel weer waar
Aan de andere kant is het wel leuk dat F1 nu dat Max gewonnen heeft volgend jaar in Nederland wordt georganiseerd. Ik gok zelf op Maastricht
Tussendoor lekker gewandeld, het was droogquote:
Ja en wel fijn dat we niet de stress hebben of we de halve finale wel doorkomenquote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook wel weer waar
Jep, en als je de uitspraak leest, geven ze aan dat zowel 48.13 als 15.3 voorrang hebben op 48.12, dus dat lijkt mij echt compleet kansloos om naar het CAS te gaanquote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef Strani het volgende:
Dat artikel 15.3 is, als ik het goed begrijp, gewoon de alles overheersende disclaimer van de FIA voor deze situatie. En daar zal het CAS ook niks aan kunnen/willen doen.
Morgen: prijzen Stikstof stijgen na grote vraag uit Spanje.quote:Op zondag 12 december 2021 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga die hele tocht verdomme hoogstpersoonlijk voor jou regelen
quote:Op zondag 12 december 2021 20:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Morgen: prijzen Stikstof stijgen na grote vraag uit Spanje.
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 12 december 2021 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
Tevens een goede avond.![]()
Vanmiddag lekker uitgebreid geluncht bij een nieuwe zaak hier in het durp. Daarna lekker rustig naar huis gewandeld, waarna ik nog heb gekeken na de laatste 12 rondes F1. Gekkenhuis.
Bij de Fia toch?quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar Em heeft geen like gegeven op die post dus helaas pindakaas, die Elfstedentocht gaat mooi niet door. Jammer voor heel Nederland; jullie weten bij wie jullie moeten klagen.
Als je na de laatste 12 rondes pas hebt gekeken was je een tikje aan de late kant.quote:Op zondag 12 december 2021 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
Vanmiddag lekker uitgebreid geluncht bij een nieuwe zaak hier in het durp. Daarna rustig naar huis gewandeld, waarna ik nog heb gekeken na de laatste 12 rondes F1. Gekkenhuis.
Een kip tikka massala salade. Viel niet tegen.quote:
Met alle respect maar ik zit hier steeds als een gek op de like te rammen, maar FOK kan het niet aanquote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar Em heeft geen like gegeven op die post dus helaas pindakaas, die Elfstedentocht gaat mooi niet door. Jammer voor heel Nederland; jullie weten bij wie jullie moeten klagen.
Je bent zelf aan de late kant.quote:Op zondag 12 december 2021 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je na de laatste 12 rondes pas hebt gekeken was je een tikje aan de late kant.
quote:Op zondag 12 december 2021 20:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Met alle respect maar ik zit hier steeds als een gek op de like te rammen, maar FOK kan het niet aan![]()
maar misschien vond ik het ook gewoon geen like waard maar dat weet ik niet meer
Goedenavond!quote:Op zondag 12 december 2021 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
Vanmiddag lekker uitgebreid geluncht bij een nieuwe zaak hier in het durp. Daarna rustig naar huis gewandeld, waarna ik nog heb gekeken naar de laatste 12 rondes F1. Gekkenhuis.
quote:Op zondag 12 december 2021 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedenavond!
Toevallig, wij hebben ook nog buiten de deur geluncht vandaagIk vond het wel een keer weer gezellig. Wat heb je gehad?
Jullie?quote:Op zondag 12 december 2021 20:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een kip tikka massala salade. Viel niet tegen.
Ach ja, hij heeft nog zeven andere bekers die hij vannacht in bed mag knuffelen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:31 schreef Arizona het volgende:
Weet je dat ik het nog wel een beetje sneu vind voor Lewis ook? Ben je 57 rondjes de beste en dan gebeurt je dit![]()
Ik begreep dat Lewis wel nieuwe banden wilden maar zijn team niet. En dan nog je teambaas die super kinderachtig middels vrij kansloze protesten alsnog de pot wil pakken.
Ik had warme chocolademelk met slagroomquote:
Dat is waar. Echt zielig is hij niet. Maar dit moment is wel sneu.quote:Op zondag 12 december 2021 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach ja, hij heeft nog zeven andere bekers die hij vannacht in bed mag knuffelen.
Vond ik ook wel hoorquote:Op zondag 12 december 2021 20:31 schreef Arizona het volgende:
Weet je dat ik het nog wel een beetje sneu vind voor Lewis ook? Ben je 57 rondjes de beste en dan gebeurt je dit![]()
Ik begreep dat Lewis wel nieuwe banden wilden maar zijn team niet. En dan nog je teambaas die super kinderachtig middels vrij kansloze protesten alsnog de pot wil pakken.
quote:Op zondag 12 december 2021 20:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind deze toch wel grappig.
[ twitter ]
Oh absoluut. Als dit hele kampioenschap volledig eerlijk was verlopen en het dan vandaag afliep zoals het is afgelopen, had ik wellicht ook een wat zure bijsmaak gehad. Maar na alles wat er gebeurd is, met Silverstone als dieptepunt, vind ik dit pure karma.quote:Op zondag 12 december 2021 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is waar. Echt zielig is hij niet. Maar dit moment is wel sneu.
Als het omgekeerd was geweest vandaag, hoe erg in mineur was iedereen in Nederland nu dan wel niet geweest
Gelukkig is er altijd Angelaquote:Op zondag 12 december 2021 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is waar. Echt zielig is hij niet. Maar dit moment is wel sneu.
Of mensen die één onderwerp misbruiken om het over een ander onderwerp te hebben...quote:Op zondag 12 december 2021 20:36 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Verstappen kan echt 100 keer zeggen dat hij zich Nederlander voelt en nog heb je deze mensen.
Benieuwd of Sander al zonnepanelen heeft op zijn ouderlijk huis en of dat inmiddels goed geisoleerd is. Oud kasteel met onnodig veel kamersquote:Op zondag 12 december 2021 20:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind deze toch wel grappig.
[ twitter ]
De manier waarop ik vooral zwaar kloten natuurlijk, maar over het hele seizoen gezien is dit wel de terechte uitkomst en ik denk dat Lewis dat, na de initiële teleurstelling, ook wel zag/zietquote:Op zondag 12 december 2021 20:31 schreef Arizona het volgende:
Beetje 'Sifan Hassan spreekt geen eens Nederlands'-niveauquote:Op zondag 12 december 2021 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Of mensen die één onderwerp misbruiken om het over een ander onderwerp te hebben...
Ik zou me moeten verdiepen in Silverstone, ik heb de term vaker gezien / gehoord vandaag maar geen idee wat daar precies is voorgevallen. Ik ga even googlenquote:Op zondag 12 december 2021 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh absoluut. Als dit hele kampioenschap volledig eerlijk was verlopen en het dan vandaag afliep zoals het is afgelopen, had ik wellicht ook een wat zure bijsmaak gehad. Maar na alles wat er gebeurd is, met Silverstone als dieptepunt, vind ik dit pure karma.
Sander Schimmelpenninck is echt zo zuur tegenwoordig.quote:Op zondag 12 december 2021 20:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beetje 'Sifan Hassan spreekt geen eens Nederlands'-niveau
Gok dat dat wat minder gewaardeerd wordt
Hamilton raakte Verstappen vlak na de start, waardoor Verstappen uitviel maar Hamilton niet. Lewis won die racequote:Op zondag 12 december 2021 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou me moeten verdiepen in Silverstone, ik heb de term vaker gezien / gehoord vandaag maar geen idee wat daar precies is voorgevallen. Ik ga even googlen
Heel kort: Hamilton duwde Verstappen van de baan op een gevaarlijk punt en Verstappen ging tegen de muur. Hamilton kreeg 10 seconden tijdstraf maar kon daardoor makkelijk de race winnen want zonder Verstappen kan niemand een bedreiging vormen als Hamilton 10 seconden straf krijg. En na de finish stond Hamilton gewoon feest te vieren terwijl Verstappen nog voor de medische check in het ziekenhuis was.quote:Op zondag 12 december 2021 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou me moeten verdiepen in Silverstone, ik heb de term vaker gezien / gehoord vandaag maar geen idee wat daar precies is voorgevallen. Ik ga even googlen
Is helemaal op het einde. Dat meisje heeft een goede smaak!quote:Op zondag 12 december 2021 19:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee ik kijk dat ook, maar jij bent verder dan ik volgens mij
Pak youtube erbij, dan weet je genoeg.quote:Op zondag 12 december 2021 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar vooral jouw aanvulling over het feestvieren is wel essentieelquote:Op zondag 12 december 2021 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel kort: Hamilton duwde Verstappen van de baan op een gevaarlijk moment en Verstappen ging tegen de muur. Hamilton kreeg 10 seconden tijdstraf maar kon daardoor makkelijk de race winnen want zonder Verstappen kan niemand een bedreiging vormen als Hamilton 10 seconden straf krijg. En na de finish stond Hamilton gewoon feest te vieren terwijl Verstappen nog voor de medische check in het ziekenhuis was.
Edit: Oké @:H_T 's post was korter.
Niet normaal jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sander Schimmelpenninck is echt zo zuur tegenwoordig.
Hij zit toch achter het stuur? Als hij andere bandjes wil, moet ie gewoon naar binnen sturen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:31 schreef Arizona het volgende:
Nou een beetje context en uitleg is geen overbodige luxe, denk ik.quote:Op zondag 12 december 2021 20:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pak youtube erbij, dan weet je genoeg.
Of kijk in het F1 subforum
Filmpje gevonden.quote:Op zondag 12 december 2021 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Calm down, hier vragen is veel makkelijker.quote:Op zondag 12 december 2021 20:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pak youtube erbij, dan weet je genoeg.
Of kijk in het F1 subforum
Maar als zijn team dan aan de koffie zit in plaats van klaar staat met een nieuwe bandenset, heeft het niet veel zin tochquote:Op zondag 12 december 2021 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij zit toch achter het stuur? Als hij andere bandjes wil, moet ie gewoon naar binnen sturen.
Ben nog aan het :quote:Op zondag 12 december 2021 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Calm down, hier vragen is veel makkelijker.
Beter dan een hele zak chips tochquote:Op zondag 12 december 2021 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb een hele tros druiven gegeten van de zenuwen tijdens de race
Ook begrijpelijk.quote:
Die gaat er nu aanquote:
Vooral de manier van vieren na die race was echt walgelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Filmpje gevonden.
"A thrilling opening lap ended abruptly for championship leader Max Verstappen as he collided with rival Lewis Hamilton, ending his race and earning Hamilton a 10-second penalty. Verstappen was able to walk away but has been taken to hospital for precautionary checks."
Slechts 10 seconden straf omdat je je grootste concurrent van de baan tikt?
Hij kan gewoon zeggen: "IK KOM NU NAAR BINNEN VOOR SOFT/MEDIUM/HARD BANDEN"quote:Op zondag 12 december 2021 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar als zijn team dan aan de koffie zit in plaats van klaar staat met een nieuwe bandenset, heeft het niet veel zin toch
Ehhh.... Hoe verzinnen ze hetquote:
Lewis maakte daarna ook heel veel ophef over de crash op Monza, dat het zo stom was dat Max niet even was komen kijken of het wel goed met Lewis ging. Terwijl je op afstand kon zien dat hij bij bewustzijn was en probeerde verder te rijden. Nou, dan zal het wel aardig goed met je gaan toch?quote:Op zondag 12 december 2021 20:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vooral de manier van vieren na die race was echt walgelijk.
Ja heb hem nu afquote:Op zondag 12 december 2021 20:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is helemaal op het einde. Dat meisje heeft een goede smaak!
Lewis heeft niet per se gelijk he. Bij het team zitten meerdere mensen te rekenen wat ze het beste kunnen doen. En als je roept dat je naar binnen komt voor mediums en die blijk je niet meer te hebben ben je nog verder van huisquote:Op zondag 12 december 2021 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij kan gewoon zeggen: "IK KOM NU NAAR BINNEN VOOR SOFT/MEDIUM/HARD BANDEN"
Dan moet je niet achteraf gaan klagen dat je ook banden wilde wisselen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Lewis heeft niet per se gelijk he. Bij het team zitten meerdere mensen te rekenen wat ze het beste kunnen doen. En als je roept dat je naar binnen komt voor mediums en die blijk je niet meer te hebben ben je nog verder van huis
Dat ook ja. Flink lopen gassen terwijl Max uit de auto probeert te komenquote:Op zondag 12 december 2021 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Lewis maakte daarna ook heel veel ophef over de crash op Monza, dat het zo stom was dat Max niet even was komen kijken of het wel goed met Lewis ging. Terwijl je op afstand kon zien dat hij bij bewustzijn was en probeerde verder te rijden. Nou, dan zal het wel aardig goed met je gaan toch?
Ach, zo erg dat is dat toch niet om daar een straf voor te geven?quote:Op zondag 12 december 2021 20:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat ook ja. Flink lopen gassen terwijl Max uit de auto probeert te komen
Jaaaaa echt, tienduizenden euro’s lappen omdat max die auto aaide, wat een sportquote:Op zondag 12 december 2021 21:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ach, zo erg dat is dat toch niet om daar een straf voor te geven?
Met een vinger de achtervleugel van je concurrent aanraken daarentegen...
Het is naar mijn mening te vaak meten met twee maten bij de FIA. Er moeten duidelijker lijnen worden gezet. Er zijn dit jaar te veel vreemde en twijfelachtige beslissingen genomen gezien dergelijke voorvallen in de jaren hiervoor.quote:Op zondag 12 december 2021 21:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ach, zo erg dat is dat toch niet om daar een straf voor te geven?
Met een vinger de achtervleugel van je concurrent aanraken daarentegen...
Connolly was zeer consequent in het bestraffen van Max.quote:Op zondag 12 december 2021 21:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is naar mijn mening te vaak meten met twee maten bij de FIA. Er moeten duidelijker lijnen worden gezet. Er zijn dit jaar te veel vreemde en twijfelachtige beslissingen genomen gezien dergelijke voorvallen in de jaren hiervoor.
Prachtigquote:
Je kan ook weer niet alles in regels vangen. Zeker F1-teams zijn er goed in om dingen te vinden die volgens de regels niet verboden zijn, maar wel tegen de geest van de regels in gaanquote:Op zondag 12 december 2021 21:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is naar mijn mening te vaak meten met twee maten bij de FIA. Er moeten duidelijker lijnen worden gezet. Er zijn dit jaar te veel vreemde en twijfelachtige beslissingen genomen gezien dergelijke voorvallen in de jaren hiervoor.
Ja hèquote:Op zondag 12 december 2021 21:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Prachtig
Wat was Olav Mol dan eigenlijk rustig
Het verschil werd daardoor ook rap kleinerquote:Op zondag 12 december 2021 21:28 schreef blackswangreen het volgende:
Totale gekte natuurlijk weer, maar wel 'n leuke middag gehad. Daar zag het trouwens lang niet naar uit. Als Mercedes-fan zou ik me aardig genaaid voelen, zo eerlijk moeten we zijn.
Verreweg het mooist vond ik de actie van Perez. Hoe hou ik met een tragere auto kilometers lang een veel snellere auto achter me.
Pff nu wel jammer dat wij niet massaal in cafés enzo konden kijken. Bij Ajax hadden ze het op het grote scherm, moet je je voorstellen als er publiek had gezeten.quote:Op zondag 12 december 2021 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hè
De Turken toeteren met ons mee!
Ja da's wel echt jammer inderdaad. Bij ons was het zoals ik al zei echt even gekkenhuis. En daarna heb ik vol ongeloof nog een half uur midden in al die gekte op m'n stoel gezetenquote:Op zondag 12 december 2021 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pff nu wel jammer dat wij niet massaal in cafés enzo konden kijken. Bij Ajax hadden ze het op het grote scherm, moet je je voorstellen als er publiek had gezeten.
Landoquote:
No Majkel zis was zo not rajt!quote:Op zondag 12 december 2021 21:39 schreef Strani het volgende:
Ik vind trouwens dat de zin 'No Mikey this was so not right' geadopteerd moet worden om over dingen je onvrede te tonen.
Hij en Daniel zijn wel goud ja.quote:Op zondag 12 december 2021 21:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
LandoIs denk ik mijn favoriete coureur qua humor en zo
Vind hem zo leuk overkomen, ik gun hem echt ook goede dingen later.
Dat krijg je tegenwoordig als je een TR wil zetten.quote:Op zondag 12 december 2021 21:39 schreef Strani het volgende:
Ik vind trouwens dat de zin 'No Mikey this was so not right' geadopteerd moet worden om over dingen je onvrede te tonen.
quote:Op zondag 12 december 2021 21:39 schreef Strani het volgende:
Was wel leuker geweest als ie een kort blond pittig kapsel had gehad, als een echte Karen.quote:
Hmm nee ik stel me Karens juist altijd voor met halflang haar in truttig model.quote:Op zondag 12 december 2021 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Was wel leuker geweest als ie een kort blond pittig kapsel had gehad, als een echte Karen.
De Nederlandse Karen heeft een kort pittig kapsel, dat kan niet anders. Hoe dat in Duitsland zit weet ik niet.quote:Op zondag 12 december 2021 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nee ik stel me Karens juist altijd voor met halflang haar in truttig model.
De overeenkomst tussen alle Karens die we voor ons zien is dat ze een verwend en chagrijnige kop hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nee ik stel me Karens juist altijd voor met halflang haar in truttig model.
De blindheid van een deel van de fans is vrij erg ja. Waarbij de mensen die dreigen nog een deel daar van zijn die helemaal doorgeslagen zijn. Tegenwoordig moet iemand bedreigd worden blijkbaar als het niet bevalt wat diegene zegtquote:Op zondag 12 december 2021 22:17 schreef blackswangreen het volgende:
Ik zag net bij Humberto een Lewis-fan, meisje van nog geen 20. En die wordt bedreigd... dat is toch weer zo triest. Dat vind ik het jammere van die Max-mania, dat er zo ontzettend veel domme tokkies bij betrokken zijn.
Helaas lijkt het gedrag van de Britten ook over te waaien naar sommige Max fans ja.quote:Op zondag 12 december 2021 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
De blindheid van een deel van de fans is vrij erg ja. Waarbij de mensen die dreigen nog een deel daar van zijn die helemaal doorgeslagen zijn. Tegenwoordig moet iemand bedreigd worden blijkbaar als het niet bevalt wat diegene zegt
Dat Mikey, Mikey ja, wtfquote:Op zondag 12 december 2021 22:20 schreef Evenstar het volgende:
Toto viel vandaag weer meerder malen door de mand.
Raceleiding proberen te beïnvloeden door te roepen dat er echt geen SC moet komen
Sowieso Masi "Mikey, Mikey" noemen, alsof het je hondje is. Het is niet je werknemer, maar de wedstrijdleiding waar je het tegen hebt.
Totaal uit het niets iets compleets willekeurigs roepen, omdat je weet dat de blinde Britten achter je gaan staan. Hoe haal je het in je hoofd om te zeggen dat de uitslag van een ronde geleden moet geleden .... Nul reden voor en nul precedenten.
Vergeten hoe een rode vlag in Imola heeft gezorgd dat Lewis vandaag überhaupt nog een flinke kans maakte op de overwinning.
Zijn reactie na 'vleugelgate' sprak al boekdelen. Zelf de randen van wat mag opzoeken en er nog overheen gaan, daar (vermoedelijk) een paar races mee wegkomen. Daarna een straf krijgen die niet eens heel zwaar uitvalt. Om vervolgens dan te gaan roepen dat je bij de concurrent alles gaat laten nakijken en je overal protest tegen wilt gaan indienen. Het is net een stampvoetend klein kind.quote:Op zondag 12 december 2021 22:20 schreef Evenstar het volgende:
Toto viel vandaag weer meerder malen door de mand.
Raceleiding proberen te beïnvloeden door te roepen dat er echt geen SC moet komen
Sowieso Masi "Mikey, Mikey" noemen, alsof het je hondje is. Het is niet je werknemer, maar de wedstrijdleiding waar je het tegen hebt.
Totaal uit het niets iets compleets willekeurigs roepen, omdat je weet dat de blinde Britten achter je gaan staan. Hoe haal je het in je hoofd om te zeggen dat de uitslag van een ronde geleden moet geleden .... Nul reden voor en nul precedenten.
Vergeten hoe een rode vlag in Imola heeft gezorgd dat Lewis vandaag überhaupt nog een flinke kans maakte op de overwinning.
'Fuck them all'quote:Op zondag 12 december 2021 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn reactie na 'vleugelgate' sprak al boekdelen. Zelf de randen van wat mag opzoeken en er nog overheen gaan, daar (vermoedelijk) een paar races mee wegkomen. Daarna een straf krijgen die niet eens heel zwaar uitvalt. Om vervolgens dan te gaan roepen dat je bij de concurrent alles gaat laten nakijken en je overal protest tegen wilt gaan indienen. Het is net een stampvoetend klein kind.
Dat soort mensen heb je in alle groepen. Maar het is grote onzin te noemen dat dit vanuit die hoek is overgewaaid. Als die fans zich wel zouden gedragen hadden deze zogenaamde Max fans die bedreigingen ook gewoon gedaan. Die hebben dat echt niet nodig.quote:Op zondag 12 december 2021 22:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helaas lijkt het gedrag van de Britten ook over te waaien naar sommige Max fans ja.
Ja. Terwijl je als racer toch wel wat meer adrenaline door je lijf hebt gieren dan de teambaas. Die hoort juist de kalmte te bewaren. Maar ja tegelijkertijd zijn de meeste teambazen ook wel zeikerds met Wolff voorop.quote:Op zondag 12 december 2021 22:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
'Fuck them all'
Compleet vergeten hoe je moet verliezen, Hamilton zelf leek daar wat beter in.
Ja overwaaien is niet juiste woordkeuze hier. Bedoelde niet dat men dat maar gaat nadoen. Het is helaas iets wat je overal tegenkomt.quote:Op zondag 12 december 2021 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort mensen heb je in alle groepen. Maar het is grote onzin te noemen dat dit vanuit die hoek is overgewaaid. Als die fans zich wel zouden gedragen hadden deze zogenaamde Max fans die bedreigingen ook gewoon gedaan. Die hebben dat echt niet nodig.
Dat de Britten een zooi onsportieve fans hebben, inclusief programmamakers, is uiteraard al jaren duidelijk.
Sowieso zijn de Britten samen met de Franssen de meest onsportieve van Europa. Doe Brazilianen erbij en je hebt de top drie van de wereld.
Tegenwoordig wordt iedereen die iets doet wat iemand wel eens niet zo kunnen bevallen bedreigdquote:Op zondag 12 december 2021 22:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja overwaaien is niet juiste woordkeuze hier. Bedoelde niet dat men dat maar gaat nadoen. Het is helaas iets wat je overal tegenkomt.
De Britten zijn echt niet te harden. We hebben nog 'geluk' dat het vandaag niet Max zijn eigen fout was, maar van de wedstrijdleiding kwam. Anders was het nu helemaal niet te doen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort mensen heb je in alle groepen. Maar het is grote onzin te noemen dat dit vanuit die hoek is overgewaaid. Als die fans zich wel zouden gedragen hadden deze zogenaamde Max fans die bedreigingen ook gewoon gedaan. Die hebben dat echt niet nodig.
Dat de Britten een zooi onsportieve fans hebben, inclusief programmamakers, is uiteraard al jaren duidelijk.
Sowieso zijn de Britten samen met de Franssen de meest onsportieve van Europa. Doe Brazilianen erbij en je hebt de top drie van de wereld.
Bij Op1 zei een van de twee Coronels dat het beslist zou worden in de laatste bocht. Hij zat er verdorie niet ver vanaf!quote:Op zondag 12 december 2021 22:32 schreef Em31 het volgende:
Heb de laatste ronde al 100 keer teruggekeken, het blijft echt ongelofelijk.
Ja deze Spelen was het ook weer raak ja. Wat doping betreft zijn de Britten toch altijd wel erg zielig. Zonder fatsoenlijke bewijzen anderen beschuldigen, terwijl hun eigen Mo Farrah nou niet echt van onbesproken gedrag was.quote:Op zondag 12 december 2021 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
De Britten zijn echt niet te harden. We hebben nog 'geluk' dat het vandaag niet Max zijn eigen fout was, maar van de wedstrijdleiding kwam. Anders was het nu helemaal niet te doen.
(Bij de OS bij die 4x100 (volgens mij) ook meteen de Italianen beschuldigen van doping, wordt er een paar weken later één van hun team betrapt.)
Na de beslissingen van de FIA vanavond durf ik het ook weerquote:Op zondag 12 december 2021 22:32 schreef Em31 het volgende:
Heb de laatste ronde al 100 keer teruggekeken, het blijft echt ongelofelijk.
quote:Op zondag 12 december 2021 22:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bij Op1 zei een van de twee Coronels dat het beslist zou worden in de laatste bocht. Hij zat er verdorie niet ver vanaf!
Dat was echt bizar ja, niet te doen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja deze Spelen was het ook weer raak ja. Wat doping betreft zijn de Britten toch altijd wel erg zielig. Zonder fatsoenlijke bewijzen anderen beschuldigen, terwijl hun eigen Mo Farrah nou niet echt van onbesproken gedrag was.
Maar het baanwielrennen bij de OS in 2016 blijft nog steeds alles slaan. Kenny (een Brit) maakt een fout er wordt afgeschoten en bij de jury langdurig overlegd. Ondertussen zeggen ze bij de BBC dat de race gewoon herstart moet worden met Kenny erbij, want zou onterecht zijn als die eruit gegooid wordt.
Even later maakt een Duitser bij de herstart ook een fout, maar een veel kleinere. Conclusie van de BBC 'Die hoort er uitgezet te worden'
Ik had eigenlijk meer het idee dat Doornbos dat zelf niet wilde? Omdat hij altijd een soort drie-eenheid vormde met Rob en Rob met dat Crashen in de Keuken ook en zo. En die twee wilden ze naar mijn weten sowieso niet bij Viaplayquote:Op zondag 12 december 2021 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Snap trouwens echt niet dat ze Tom Coronel wel meenemen naar Viaplay, maar Doornbos niet. Na vandaag wel extra blij dat we van Jack Plooij verlost zijn. Dat interview met Verstappen ook, super ongemakkelijk. En hij feliciteerde hem niet eens.![]()
Dat snap ik ook niet. Doornbos die vorige week nuchter keek naar de inhaalpoging bij de eerste herstart waar Max ook gewoon fout zat (daarna werd die genaaid). Maar Coronel zat maar te gillen dat Hamilton daar er naast zat en er niks aan de hand was. Zelfs als die gelijk had gehad, dacht je al van doe eens rustig.quote:Op zondag 12 december 2021 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Snap trouwens echt niet dat ze Tom Coronel wel meenemen naar Viaplay, maar Doornbos niet. Na vandaag wel extra blij dat we van Jack Plooij verlost zijn. Dat interview met Verstappen ook, super ongemakkelijk. En hij feliciteerde hem niet eens.![]()
Er waren wel gesprekken geweest tussen Viaplay en Doornbos, maar ze konden hem niet bieden wat hij graag wilde, namelijk vaste analist zijn, dus die deal ging niet door, aldus de Nederlandse baas van Viaplay laatst ergensquote:Op zondag 12 december 2021 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer het idee dat Doornbos dat zelf niet wilde? Omdat hij altijd een soort drie-eenheid vormde met Rob en Rob met dat Crashen in de Keuken ook en zo. En die twee wilden ze naar mijn weten sowieso niet bij Viaplay
Dan is het wel gek dat die ruzie aan het zoeken was met die baas van Viaplay dat die niet meegenomen werd.quote:Op zondag 12 december 2021 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer het idee dat Doornbos dat zelf niet wilde? Omdat hij altijd een soort drie-eenheid vormde met Rob en Rob met dat Crashen in de Keuken ook en zo. En die twee wilden ze naar mijn weten sowieso niet bij Viaplay
Doornbos werd laatst door Marc-Marie vergeleken met Roy Donders. Dat vond ik wel een treffende vergelijkingquote:Op zondag 12 december 2021 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat we over dertig jaar nog naar haar zitten te kijken en naar Rebellin en Valverde op de fiets.quote:Op zondag 12 december 2021 22:47 schreef Strani het volgende:
Jeetje, gaat Pechstein dan echt nooit met pensioen?
En naar jou in deze SC, wat ook nu al een wonder is eigenlijk.quote:Op zondag 12 december 2021 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat we over dertig jaar nog naar haar zitten te kijken en naar Rebellin en Valverde op de fiets.
Hij is vanaf het begin duidelijk geweest in alles uit te leggen in Jip en Janneke taal, toen we het allemaal ook nog niet echt wisten.quote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Doornbos werd laatst door Marc-Marie vergeleken met Roy Donders. Dat vond ik wel een treffende vergelijking![]()
Maar die Coronels hebben inhoudelijk niet zoveel te melden. Dan zou ik ook eerder gaan voor Doornbos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |