kopietje van vorig jaarquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon pole en daarna eenzaam aan kop wegrijden.
S1 is volgasquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
HAM steeds paars in sector 1, ik had eigenlijk verwacht dat juist dat een RB sector zou zijn. Dat lijkt me geen goed voorteken als HAM morgen ook nog zijn raketmotor monteert.
Vergeet Warwick nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:53 schreef Sfancta het volgende: Gaat niks worden terwijl ik Max "fan" ben, met Gary Conolly die de hoofdmarshall is.
Voor Verstappen?quote:
Hopen we, maar zal uiteraard niet gebeuren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon pole en daarna eenzaam aan kop wegrijden.
Daarom nemen ze ook een Ferrariquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die Mercedes is wel slechts klinkende motor bij audio up
Das toch vooral sector 2? Of corresponderen de kleuren in het plaatje niet met de sectoren? Ah wacht, S2 begint pas na de knik op het rechte stuk.quote:
Ik heb bij eerdere VT's ook al de Honda en Mercedes gehoord😉quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ligt er helemaal aan hoe de krachtverhoudingen liggen hier. Een flink verschil in snelheid en een afgetekende 1-2 front-row lockout van Mercedes gaat om een actie vragen van Max bij de start. Het alternatief is dat hij ze aan de horizon ziet verdwijnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef Twieki het volgende:
Leuk topic jongens! Dacht dat 't over Abu Dhabi ging, maar het gaat nog altijd over Silverstone en andere races die al lang voorbij zijn. Get over it.
Zin in dit weekend, maar tegelijkertijd ook jammer dat 't de laatste race is van een veelbewogen seizoen. Ik verwacht dat zowel Hamilton als Verstappen geen enkel risico gaat nemen, en dat 't pas in de tweede helft van de race beslist wordt. Stiekem hoop ik op wat controverse, altijd leuk om dat te lezen namelijk.
Over een paar dagen kunnen we weer 3 maanden gaan ouwehoeren over wat er dit jaar allemaal is gebeurd. Hou 't tot die tijd gewoon bij Abu Dhabi alsjeblieft.
Zondag is te laat hequote:Op vrijdag 10 december 2021 11:01 schreef Rianne84 het volgende:
Zondag steekt HAM gewoon zijn wegwerpmotor en finisht een half uur eerder dan de rest
Ja natuurlijk, je hebt gelijk, na de quali kunnen we al gaan jankenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zondag is te laat he
dan moet hij het wel zaterdag doen
Niemand, in DRT mogen ook tubgirlsquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Binnenkort weerWie zijn de mods daar?
Niet nodig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Binnenkort weerWie zijn de mods daar?
Alleen gisteren?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:04 schreef Zipportal het volgende:
Doornbos wel flink aan het slijmen gisteren bij Beau.
Ter info.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Niemand, in DRT mogen ook tubgirls
Beter, geen irritante mods en geen irritante admin hoop ikquote:
Bahrain Grand Prix Sakhir 1 18-20 Marchquote:
Godverdommequote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bahrain Grand Prix Sakhir 1 18-20 March
Emilia Romagna Grand Prix Imola 4 22-24 April
Canadian Grand Prix Montreal 9 17-19 June
Austrian Grand Prix Red Bull Ring 11 08-10 July
Dutch Grand Prix Zandvoort 15 02-04 September
Brazilian Grand Prix Interlagos 22 11-13 November
Anders zal wat stokslagen Jos wel goed doenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef Sfancta het volgende:
Het is voor iedereen in Abu Dhabbi beter zijn dat Max zal winnen zondag, mocht Jos aanwezig zijn.
Jos is aanwezigquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef Sfancta het volgende:
Het is voor iedereen in Abu Dhabbi beter zijn dat Max zal winnen zondag, mocht Jos aanwezig zijn.
Jos staat boven stokslagen daar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anders zal wat stokslagen Jos wel goed doen
Natuurlijk is hij aanwezig, het is de race dat zijn zoon WDC kan worden...quote:
Ja, maar het is en blijft gevaarlijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij aanwezig, het is de race dat zijn zoon WDC kan worden...
Coureurs gebruiken die borden heel zelden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom een rembord van 200m voor bocht 6?
Ze remmen daar pas bij 100. Ik zou dat ERG irritant vinden als coureur.
Räikkönen niet trouwens, hij claimt zelf niet naar de remborden te kijken
Slipstream.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:12 schreef D_A het volgende:
In dat tweede deel verliest die Mercedes wel behoorlijk.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, maar het is en blijft gevaarlijk
Verstappen won daar juist veel in zijn snelste ronde omdat hij een slipstream had.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:12 schreef D_A het volgende:
In dat tweede deel verliest die Mercedes wel behoorlijk.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:13 schreef Rianne84 het volgende:
Kan iemand HAM z'n derde waarschuwing even aannaaien?
Tijd afgenomenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:14 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton snel in S3 is dan toch wel heel interessant.
Heel plotseling ben ik bang voor de nieuwe motor.
Onderbouwing?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:13 schreef Sfancta het volgende:
Die nick de vries vind ik ook meer een hele grote viezerik. Gadverdamme
Tijd afgepakt zo te zien? Jammer, daar gaat de 0.033quote:
Natuurlijk is het wel een gok, maar goed spreek je volgend jaar wel rond deze tijd en dan zullen we zien, mijn gok is dat Ferrari weer wat dichterbij de top 2 komt en wat races kan gaan winnen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is geen gok wanneer je een Mercedes PU hebt, een topcoureur, en een gedegen en ervaren team hebt.
Feit blijft dat ie daar 0,2s pakte terwijl het juist dé sector is waar RB het van moet hebben.quote:
Morgen 0,5 voor in de kwalificatie lijkt me wel duidelijk jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feit blijft dat ie daar 0,2s pakte terwijl het juist dé sector is waar RB het van moet hebben.
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tijd afgepakt zo te zien? Jammer, daar gaat de 0.033
ik zal hem ff quotenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef TagForce het volgende:
Max 5 plekken gridstraf voor het hinderen van Kimi.
Mark my words.
Welnee, het is een FPquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef TagForce het volgende:
Max 5 plekken gridstraf voor het hinderen van Kimi.
Mark my words.
Gek he, sinds hij lid is van het mercedes team....quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In het F1 cafe mooi praten over Max, maar verder bij herr Adolf Wolff in de endeldarm tot aan het schouderblad.
Mercedes is zijn werkgeverquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In het F1 cafe mooi praten over Max, maar verder bij herr Adolf Wolff in de endeldarm tot aan het schouderblad.
En Warwickquote:
Elke ronde denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Coureurs gebruiken die borden heel zelden.
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gek he, sinds hij lid is van het mercedes team....
Dat dacht iedereen bij de vorige race ook. En we weten ook allemaal wie de pole had gepakt als hij die poging niet vernaggeld had.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen 0,5 voor in de kwalificatie lijkt me wel duidelijk ja
Het lijkt wel alsof.. De Vries voor Mercedes rijdtquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor stupide opmerking.quote:
mwahhh vernaggeldquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen bij de vorige race ook. En we weten ook allemaal wie de pole had gepakt als hij die poging niet vernaggeld had.
omdat ie honger heeftquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:20 schreef Sfancta het volgende:
Waarom zou je willen eten in een lege pitbox?Camera op je smoel.
Broodje Halal Bal.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Broodje frikadel voor 45 euro zeker.
geld zatquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Broodje frikadel voor 45 euro zeker.
Is het plan van Alsonso om nog een keer WDC te wordenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:27 schreef Perox het volgende:
Maar dat EL PLAN op achterop Alonso's auto?!
Heeft hij EL PLAN voor zondag?
aah met mijn mini red ik het wel snellerquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:30 schreef Sfancta het volgende:
Denk dat je als leek daar een rondje rijdt, doe je er zeker 5 minuten over.
"This change to the track has hit us hard"quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:30 schreef TagForce het volgende:
In before "These changes suit the Red Bull better" van Hamilton alvorens de pole te pakken met 0.6 seconden verschil.
Ik had het in eerste instantie over 3 jaar hè (want het ging over de eventuele overstap van Verstappen), en gezien het feit dan Norris slechts 5 puntjes achter Leclerc staat is het geen gok nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel een gok, maar goed spreek je volgend jaar wel rond deze tijd en dan zullen we zien, mijn gok is dat Ferrari weer wat dichterbij de top 2 komt en wat races kan gaan winnen.
Ik vind het een gok, jij niet maar verder prima hoor, ook dit jaar zie je weer hoe moeilijk het is om dichtbij die top 2 te komen en misschien als McLaren met VAG in zee gaat dat ze weer een serieuze contender worden maar zolang ze klant zijn van Mercedes (en die meedoen) verwacht ik dat gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had het in eerste instantie over 3 jaar hè (want het ging over de eventuele overstap van Verstappen), en gezien het feit dan Norris slechts 5 puntjes achter Leclerc staat is het geen gok nee.
McLaren won dit seizoen al races, en behaalde ook al behoorlijk wat podia. Dit was het eerste seizoen met de Mercedes krachtbron in de McLaren, die gaan volgend seizoen wellicht nog meer stappen maken dus.
Dus gok? Nee hoor, reëele kans dat McLaren over een jaar of 3 weer serieus meedoet, en gezien waar ze 3 jaar geleden stonden (met Stoffel en Alonso) zie ik dat best gebeuren ook.
Dat jij dat niet ziet, wil niet zeggen dat het een gok is natuurlijk.
Welke kut bn-er zit er nu bij?quote:
The horror.....quote:
Als ze beiden naast de baan staan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:36 schreef TagForce het volgende:
[..]![]()
Nog meer hypen om uit te gaan als een nachtkaars na de 1e ronde.
Wint Max als er geen punten aftrek is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ze beiden naast de baan staan?
Honderd procent dat hij al een speciaal liedje heeft geschreven om na afloop te zingen als Verstappen kampioen zou worden.quote:
Waarom nou jij?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Honderd procent dat hij al een speciaal liedje heeft geschreven om na afloop te zingen als Verstappen kampioen zou worden.
Niet meer dan een verspilling van tijdquote:
Als alles waar is wat geschreven wordt over hem is dit gelijk zijn laatste F1 WK dat ie kan kijken, of je moet in de cel ook kunnen kijken, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Honderd procent dat hij al een speciaal liedje heeft geschreven om na afloop te zingen als Verstappen kampioen zou worden.
FP1quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Heerlijke training hoor. Snelste en dat zegt veel. Morgen op pole starten en we gaan goed.
Max is on fire. Unieke gebeurtenis kan het worden in de Nederlandse sportgeschiedenis.
Heel veel zegt dit nog nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Heerlijke training hoor. Snelste en dat zegt veel. Morgen op pole starten en we gaan goed.
Max is on fire. Unieke gebeurtenis kan het worden in de Nederlandse sportgeschiedenis.
Nee, dat zegt helaas niks.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Oei, dat gaat een teleurstelling voor je worden vrees ik.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:58 schreef Landgeld het volgende:
t/m einde van de race zegt het allemaal niks. Maar het is toch bemoedigend dat Max goed is begonnen.quote:
Ik ga uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oei, dat gaat een teleurstelling voor je worden vrees ik.
Het ging goed, dus we zien het somber in. Logicaquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Na deze VT begin ik het toch wel al somber in te zien hoor. RB de snelste in de twee snelste sectoren klopt niet, Mercedes de snelste in S3 maakt het het helemaal af. Zodra die raketmotor erin zit is het klaar.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:59 schreef Johannes788 het volgende:
Kerst commercial Sky f1 met Max die crasht op silverstoneen dan merry christmas.
Engelsen😂🥲 https://twitter.com/koolkam_/status/1469233424997171201?s=21
die raket motor in Jeddah viel wat tegen maar denk dat het behoorlijk gelijk op gaatquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Na deze VT begin ik het toch wel al somber in te zien hoor. RB de snelste in de twee snelste sectoren klopt niet, Mercedes de snelste in S3 maakt het het helemaal af. Zodra die raketmotor erin zit is het klaar.
Ach, dat de trainingen niks zeggen is natuurlijk ook altijd onzinquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:05 schreef Perox het volgende:
[..]
t/m einde van de race zegt het allemaal niks. Maar het is toch bemoedigend dat Max goed is begonnen.![]()
Nattekat die het somber inziet, iets anders zou ook nieuws zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben die raketmotor niet gebruikt in Jeddah naar wat ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
die raket motor in Jeddah viel wat tegen maar denk dat het behoorlijk gelijk op gaat
Hij zat er niet in in Jeddah.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
die raket motor in Jeddah viel wat tegen maar denk dat het behoorlijk gelijk op gaat
Dat zou een heel vreemde keuze zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze hebben die raketmotor niet gebruikt in Jeddah naar wat ik begrepen heb.
Die is gewoon zo goed als opgeblazen in Brazilië joh, daar zijn we niet bang meer voor hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou een heel vreemde keuze zijn
Mag hopen dat iemand creatief is gewenst met een video-editor en dat dat niet echt is...quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:59 schreef Johannes788 het volgende:
Kerst commercial Sky f1 met Max die crasht op silverstoneen dan merry christmas.
Engelsen😂🥲 https://twitter.com/koolkam_/status/1469233424997171201?s=21
Alleen bij Bottas is een oudere motor gebruikt omdat er problemen waren toch? Zou vreemd zijn om op dat circuit die motor niet te gebruikenquote:
Ja laten we hopen dat dat fake is want anders zijn ze bij SKY echt over de grens gegaan hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:15 schreef gbm het volgende:
[..]
Mag hopen dat iemand creatief is gewenst met een video-editor en dat dat niet echt is...
Hoezo 'begin het somber in te zien?' Je zegt zelf toch ook dat het sinds Brazilië al duidelijk is dat Lewis gaat winnen? Dan snap ik niet waarom je nu opeens iets anders verwacht zou hebben. Ook dit weekend is Mercedes dominant.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt, heb het zelf gezien op Sky F1…quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:15 schreef gbm het volgende:
[..]
Mag hopen dat iemand creatief is gewenst met een video-editor en dat dat niet echt is...
Ik zou op z'n minst een beetje strijd nog wel leuk vinden, maar zelfs dat lijkt ons niet gegund.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hoezo 'begin het somber in te zien?' Je zegt zelf toch ook dat het sinds Brazilië al duidelijk is dat Lewis gaat winnen? Dan snap ik niet waarom je nu opeens iets anders verwacht zou hebben. Ook dit weekend is Mercedes dominant.
Ja, dat werd vorige week ook gezegd over de vrijdag.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gespeeld natuurlijk. Hamilton zit wat te sandbaggen en morgen alle registers open en ligt Max 0.4 achter in Q3.
En dan zijn er nog mensen die Sky verdedigen:')quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:15 schreef gbm het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, RB de snelste in S2 terwijl Mercedes gigantisch veel wint in S3 is verdacht en doet heel erg denken aan Brazilië, waar Hamilton ook met veel downforce reed.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is gewoon zo goed als opgeblazen in Brazilië joh, daar zijn we niet bang meer voor hoor
Of Red Bull staat gewoon strak op puntquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, RB de snelste in S2 terwijl Mercedes gigantisch veel wint in S3 is verdacht en doet heel erg denken aan Brazilië, waar Hamilton ook met veel downforce reed.
Is alleen geen reclame maar een introquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:19 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Het is echt, heb het zelf gezien op Sky F1…
Of Max hield gewoon ff in in S3...quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, RB de snelste in S2 terwijl Mercedes gigantisch veel wint in S3 is verdacht en doet heel erg denken aan Brazilië, waar Hamilton ook met veel downforce reed.
Die Red Bull is gewoon erg snel. Het is geen Haas ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:26 schreef DeeBee het volgende:
Denken dat Merc niet pole pakt met een seconde voor.
Zul je ze horen als Max hetzelfde zou flikken zondagquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:19 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Het is echt, heb het zelf gezien op Sky F1…
En dan Ziggo met een juichfilmpje met 'Wij feliciteren Max Verstappen met de wereldtitel' met een filmpje van een harde crash van Hamilton erachterquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:30 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Zul je ze horen als Max hetzelfde zou flikken zondag
Ok, dan gaan we uit van een scenario waar Mercedes problemen heeft met de banden en met veel vleugel moet rijden.quote:
Die moet nog komen dit seizoenquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan Ziggo met een juichfilmpje met 'Wij feliciteren Max Verstappen met de wereldtitel' met een filmpje van een harde crash van Hamilton erachter
Even de post lezen die ik quote. Daar komt je filmpje vandaan.quote:
Het is nog vroegquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even de post lezen die ik quote. Daar komt je filmpje vandaan.
Of als 1 van de twee binnen een ronde 3 seconden voor ligt en aan de horizon verdwijnt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ze beiden naast de baan staan?
Nee joh, is juist leuk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik denk dat het voor dit geachte forum beter is dat Mercedes dominant is en wint dan dat ze gelijkwaardig zijn en Hamilton wint.
Want dan storten alle theorieën over dit seizoen in.
Ik voel me over een kam geschoren!quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik denk dat het voor dit geachte forum beter is dat Mercedes dominant is en wint dan dat ze gelijkwaardig zijn en Hamilton wint.
Want dan storten alle theorieën over dit seizoen in.
Mooie mercedesbaan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc met de helmet cam. Fantastisch genot
Die baan was al gebouwd voordat Mercedes daar domineerde.quote:
Vooral die laatste chicane gebeurde nog wel eens wat met stuiterende auto's over de kerbs...quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:00 schreef bianconeri het volgende:
Ze hebben dat circuit wel echt verpest zeg.
De mooie haarspeld in begin is gewoon een simpele doordraaier geworden.
Als je meer spanning wil laat het dan een haarspeld waar je sneller aan komt rijden.
En ook die chicane achteraan weg. Gewoon geen bal aan die stukken nu.
Dat is veel leuker voor inhaalacties man, zo'n lange doordraaier in sector 3quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:00 schreef bianconeri het volgende:
Ze hebben dat circuit wel echt verpest zeg.
De mooie haarspeld in begin is gewoon een simpele doordraaier geworden.
Als je meer spanning wil laat het dan een haarspeld waar je sneller aan komt rijden.
En ook die chicane achteraan weg. Gewoon geen bal aan die stukken nu.
Baan is aangepast en nog beter voor Mercedes gemaakt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat werd vorige week ook gezegd over de vrijdag.
Dit is gewoon een baan waar de Red Bull het snelst kan zijn.
Ik denk dat Lewis en Max alles op alles zetten om als eerste over finish te komen zondag...quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Max snelste in VT1.
Ik denk dat Merc voor de kwalificatie morgen alles op alles zal zetten om op pole te komen. Achter Max kwalificeren is voor ze geen optie.
Knappe jongen die dat uit een paar persfoto's kan opmaken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Lewis en Max alles op alles zetten om als eerste over finish te komen zondag...
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Lewis en Max alles op alles zetten om als eerste over finish te komen zondag...
Dat hangt er vanaf. Als de RB in het technische deel het snelste is, maar de Mercedes voldoende snelheid lijkt te hebben om op de rechte stukken met DRS voorbij te steken, dan maakt het niet zoveel uit als ze geen pole trainen. Daarnaast kun je ook nog een positie winnen of verliezen met bandenstop.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Max snelste in VT1.
Ik denk dat Merc voor de kwalificatie morgen alles op alles zal zetten om op pole te komen. Achter Max kwalificeren is voor ze geen optie. Hamilton zal niet voorbij Max komen zonder kleerscheuren.
Sterker nog, ik hoop dat ze ook bij RB niet de pole het doel van het weekend maken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Als de RB in het technische deel het snelste is, maar de Mercedes voldoende snelheid lijkt te hebben om op de rechte stukken met DRS voorbij te steken, dan maakt het niet zoveel uit als ze geen pole trainen. Daarnaast kun je ook nog een positie winnen of verliezen met bandenstop.
Als inhalen echt veel te makkelijk is op dit circuit, dan zie ik ze eigenlijk nog wel pole opofferen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sterker nog, ik hoop dat ze ook bij RB niet de pole het doel van het weekend maken.
Eigenlijk zoals ze in het begin van het seizoen konden rijden, met zo min mogelijk downforce en toch snel genoeg in de bochten. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar anders zijn ze sowieso kansloos met die DRS zones.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sterker nog, ik hoop dat ze ook bij RB niet de pole het doel van het weekend maken.
Zo snel was die raketmotor anders afgelopen race ook niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
Vrije trainingen zeggen vrij weinig. Merc zal zondag weer de raket motor hebben. Als er weer zo'n grote pace verschil is, dan is het snel over.
Nee klopt, hij lag in een opslag ergens in Engeland.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo snel was die raketmotor anders afgelopen race ook niet.
Kan niet wachten op Hamilton die ergens een akkefietje heeft met een gele vlag ofzo en dan geen reprimande krijgt omdat ie anders wordt teruggezetquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:45 schreef _UserName_ het volgende:
Even terug gelezen. Maar zullen we afspreken dat we niet bij elk dingetje 5 plekken straf gaan roepen? Het is al spannend zat, eigenlijk heb ik helemaal geen zin in zondag juist omdat er zomaar een straf kan komen als de stand het uit komt.
Eigenlijk wel jammer dat degene die ingehaald wordt niet ook gebruik mag maken van de DRS soms, maarja anders is het doel inhalen bevorderen weer weg.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:33 schreef gbm het volgende:
[..]
Eigenlijk zoals ze in het begin van het seizoen konden rijden, met zo min mogelijk downforce en toch snel genoeg in de bochten. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar anders zijn ze sowieso kansloos met die DRS zones.
Als Lewis die verdiend moet ie die krijgen. Ik zal er niet om rouwen. Maar ja, we weten beide hoe dat zal gaan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:49 schreef gbm het volgende:
[..]
Kan niet wachten op Hamilton die ergens een akkefietje heeft met een gele vlag ofzo en dan geen reprimande krijgt omdat ie anders wordt teruggezet
Mja, wat je hier nog wel eens ziet is dat iemand op het 1e rechte stuk iemand inhaalt met DRS en dan vervolgens op het 2e rechte stuk weer met DRS wordt ingehaaldquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:50 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer dat degene die ingehaald wordt niet ook gebruik mag maken van de DRS soms, maarja anders is het doel inhalen bevorderen weer weg.
No shit, Sherlock!quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Max snelste in VT1.
Ik denk dat Merc voor de kwalificatie morgen alles op alles zal zetten om op pole te komen. Achter Max kwalificeren is voor ze geen optie. Hamilton zal niet voorbij Max komen zonder kleerscheuren.
Als Max achter hem start komt Lewis ook niet uit bocht 1 zonder kleerscheuren hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Max snelste in VT1.
dan kan hij het helemaal afschrijven zijn WKquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als Max achter hem start komt Lewis ook niet uit bocht 1 zonder kleerscheuren hoor
Ziekgemeld, dan mag je gewoon doen wat je wil tochquote:
Heeeeeeeeeeel snel ronddraaienquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:02 schreef greysbones het volgende:
medium bandjes
kijken wat deze doen
Ja, ze hebben rondjes geredenquote:
Spannondquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, ze hebben rondjes gereden
baan is 12 sec sneller door de aanpassingen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
1:25 hey. Ze deden er vorig jaar 36 of zo over
36 of zo... wat? Rondes? Pilsjes?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
1:25 hey. Ze deden er vorig jaar 36 of zo over
1.36 minuutquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:06 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
36 of zo... wat? Rondes? Pilsjes?
van 1:36 naar 1:25 bedoelde ikquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:06 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
36 of zo... wat? Rondes? Pilsjes?
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
van 1:36 naar 1:25 bedoelde ik
Dan gaat er gewoon een nieuwe ICE in, 100%quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als inhalen echt veel te makkelijk is op dit circuit, dan zie ik ze eigenlijk nog wel pole opofferen.
Klopt. Ik weet allesquote:
Er is maar plek voor een klaas.quote:
Nieuwe ICE is wel riskant hoor. Kom je achter Max, Perez en misschien zelfs Gasly. Weet niet of je dat moet willen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan gaat er gewoon een nieuwe ICE in, 100%
Dat zou zeker niet handig zijn nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nieuwe ICE is wel riskant hoor. Kom je achter Max, Perez en misschien zelfs Gasly. Weet niet of je dat moet willen.
Als inhalen relatief eenvoudig is in de DRS kan dat wel. Dan zit hij binnen 10 rondjes achter Max met een veel snellere bolide.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nieuwe ICE is wel riskant hoor. Kom je achter Max, Perez en misschien zelfs Gasly. Weet niet of je dat moet willen.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:10 schreef Perox het volgende:
Als ik Alonso zo zie rijden komt bij mij het iconische beeld op dat hij zondag naast de baan naast een zwarte mercedes staat en net uitstapt, rook komt nog van beide auto's van de crash maar je ziet nog wel goed de achtervleugel: EL PLAN
De start is één van de grootste risico's tijdens een wedstrijd dus ik denk dat ze vooraan willen staan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als inhalen relatief eenvoudig is in de DRS kan dat wel. Dan zit hij binnen 10 rondjes achter Max met een veel snellere bolide.
Ik geloof er niet in dat Gasly of Perez daadwerkelijk Lewis eraf gaan kaatsen namelijk
Vrijdagmotorquote:
Die Mercedes is wel echt een tank hoor. Niet kapot te krijgen ....quote:
Eraf kaatsen hoeft niet flink in de weg rijden mag ookquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als inhalen relatief eenvoudig is in de DRS kan dat wel. Dan zit hij binnen 10 rondjes achter Max met een veel snellere bolide.
Ik geloof er niet in dat Gasly of Perez daadwerkelijk Lewis eraf gaan kaatsen namelijk
Stuurfoutje is zo gemaakt, totaal onbewust.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:14 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Eraf kaatsen hoeft niet flink in de weg rijden mag ook
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef Aitvaras het volgende:
Lekker hoor. Nu al een seconde sneller. Interessant.
NOTquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die Mercedes is wel echt een tank hoor. Niet kapot te krijgen ....
Heb jij afgelopen weekend iets gemerkt van die raketmotor? Ik niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
Vrije trainingen zeggen vrij weinig. Merc zal zondag weer de raket motor hebben. Als er weer zo'n grote pace verschil is, dan is het snel over.
Geen kans zou ik niet zeggen, maar hij rijdt niet voor niets al weken 'on the edge', dat klopt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef Evenstar het volgende:
Max is gewoon relaxed omdat hij weet dat hij eigenlijk geen kans maakt.
Het is dus of randjes opzoeken en eventueel winnen of kansloos Lewis voorbij laten kan als een mak lammetje.
Nee is witte lijn daar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:17 schreef Evenstar het volgende:
Huh je mag daar niet vol op de kerbs, want dat is een track limit?
Logisch tochquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:17 schreef Evenstar het volgende:
Huh je mag daar niet vol op de kerbs, want dat is een track limit?
Als Max al voor Lewis komt dan gaat Lewis hem nooit aanvallen. Dan lossen ze het op met de undercutquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef Evenstar het volgende:
Het is dus of randjes opzoeken en eventueel winnen of kansloos Lewis voorbij laten kan als een mak lammetje.
Eigenlijk is dat ook gewoon het beste. Zijn prestatie dit jaar is de beste ooit in de F1.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef Evenstar het volgende:
damn wat een aannamequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef Evenstar het volgende:
Nou ja, ik vind de kerbs altijd een onderdeel van de track dus ziet er raar uit dat je track limit krijgt terwijl je met vier wielen op de kerb zit. Had dat even niet door.quote:
Gewoon eerste bocht vol gas insturen en klaarquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef Evenstar het volgende:
Klopt, valt ook wel mee. Maar vind het wel gaaf om te zienquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Valt mee toch. Beetje de wielen overpowered alleen.
Die helmcam is een beetje alsof je bewust een epileptische aanval meekrijgt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |