Het lijkt wel alsof.. De Vries voor Mercedes rijdtquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In het F1 cafe mooi praten over Max, maar verder bij herr Adolf Wolff in de endeldarm tot aan het schouderblad.
Wat is dit nou weer voor stupide opmerking.quote:
mwahhh vernaggeldquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen bij de vorige race ook. En we weten ook allemaal wie de pole had gepakt als hij die poging niet vernaggeld had.
omdat ie honger heeftquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:20 schreef Sfancta het volgende:
Waarom zou je willen eten in een lege pitbox?Camera op je smoel.
Broodje Halal Bal.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Broodje frikadel voor 45 euro zeker.
geld zatquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Broodje frikadel voor 45 euro zeker.
Is het plan van Alsonso om nog een keer WDC te wordenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:27 schreef Perox het volgende:
Maar dat EL PLAN op achterop Alonso's auto?!
Heeft hij EL PLAN voor zondag?
aah met mijn mini red ik het wel snellerquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:30 schreef Sfancta het volgende:
Denk dat je als leek daar een rondje rijdt, doe je er zeker 5 minuten over.
"This change to the track has hit us hard"quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:30 schreef TagForce het volgende:
In before "These changes suit the Red Bull better" van Hamilton alvorens de pole te pakken met 0.6 seconden verschil.
Ik had het in eerste instantie over 3 jaar hè (want het ging over de eventuele overstap van Verstappen), en gezien het feit dan Norris slechts 5 puntjes achter Leclerc staat is het geen gok nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel een gok, maar goed spreek je volgend jaar wel rond deze tijd en dan zullen we zien, mijn gok is dat Ferrari weer wat dichterbij de top 2 komt en wat races kan gaan winnen.
Ik vind het een gok, jij niet maar verder prima hoor, ook dit jaar zie je weer hoe moeilijk het is om dichtbij die top 2 te komen en misschien als McLaren met VAG in zee gaat dat ze weer een serieuze contender worden maar zolang ze klant zijn van Mercedes (en die meedoen) verwacht ik dat gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had het in eerste instantie over 3 jaar hè (want het ging over de eventuele overstap van Verstappen), en gezien het feit dan Norris slechts 5 puntjes achter Leclerc staat is het geen gok nee.
McLaren won dit seizoen al races, en behaalde ook al behoorlijk wat podia. Dit was het eerste seizoen met de Mercedes krachtbron in de McLaren, die gaan volgend seizoen wellicht nog meer stappen maken dus.
Dus gok? Nee hoor, reëele kans dat McLaren over een jaar of 3 weer serieus meedoet, en gezien waar ze 3 jaar geleden stonden (met Stoffel en Alonso) zie ik dat best gebeuren ook.
Dat jij dat niet ziet, wil niet zeggen dat het een gok is natuurlijk.
Welke kut bn-er zit er nu bij?quote:
The horror.....quote:
Als ze beiden naast de baan staan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:36 schreef TagForce het volgende:
[..]![]()
Nog meer hypen om uit te gaan als een nachtkaars na de 1e ronde.
Wint Max als er geen punten aftrek is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ze beiden naast de baan staan?
Honderd procent dat hij al een speciaal liedje heeft geschreven om na afloop te zingen als Verstappen kampioen zou worden.quote:
Waarom nou jij?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Honderd procent dat hij al een speciaal liedje heeft geschreven om na afloop te zingen als Verstappen kampioen zou worden.
Niet meer dan een verspilling van tijdquote:
Als alles waar is wat geschreven wordt over hem is dit gelijk zijn laatste F1 WK dat ie kan kijken, of je moet in de cel ook kunnen kijken, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Honderd procent dat hij al een speciaal liedje heeft geschreven om na afloop te zingen als Verstappen kampioen zou worden.
FP1quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Heerlijke training hoor. Snelste en dat zegt veel. Morgen op pole starten en we gaan goed.
Max is on fire. Unieke gebeurtenis kan het worden in de Nederlandse sportgeschiedenis.
Heel veel zegt dit nog nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Heerlijke training hoor. Snelste en dat zegt veel. Morgen op pole starten en we gaan goed.
Max is on fire. Unieke gebeurtenis kan het worden in de Nederlandse sportgeschiedenis.
Nee, dat zegt helaas niks.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Oei, dat gaat een teleurstelling voor je worden vrees ik.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:58 schreef Landgeld het volgende:
t/m einde van de race zegt het allemaal niks. Maar het is toch bemoedigend dat Max goed is begonnen.quote:
Ik ga uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oei, dat gaat een teleurstelling voor je worden vrees ik.
Het ging goed, dus we zien het somber in. Logicaquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Na deze VT begin ik het toch wel al somber in te zien hoor. RB de snelste in de twee snelste sectoren klopt niet, Mercedes de snelste in S3 maakt het het helemaal af. Zodra die raketmotor erin zit is het klaar.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:59 schreef Johannes788 het volgende:
Kerst commercial Sky f1 met Max die crasht op silverstoneen dan merry christmas.
Engelsen😂🥲 https://twitter.com/koolkam_/status/1469233424997171201?s=21
die raket motor in Jeddah viel wat tegen maar denk dat het behoorlijk gelijk op gaatquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Na deze VT begin ik het toch wel al somber in te zien hoor. RB de snelste in de twee snelste sectoren klopt niet, Mercedes de snelste in S3 maakt het het helemaal af. Zodra die raketmotor erin zit is het klaar.
Ach, dat de trainingen niks zeggen is natuurlijk ook altijd onzinquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:05 schreef Perox het volgende:
[..]
t/m einde van de race zegt het allemaal niks. Maar het is toch bemoedigend dat Max goed is begonnen.![]()
Nattekat die het somber inziet, iets anders zou ook nieuws zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben die raketmotor niet gebruikt in Jeddah naar wat ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
die raket motor in Jeddah viel wat tegen maar denk dat het behoorlijk gelijk op gaat
Hij zat er niet in in Jeddah.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
die raket motor in Jeddah viel wat tegen maar denk dat het behoorlijk gelijk op gaat
Dat zou een heel vreemde keuze zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze hebben die raketmotor niet gebruikt in Jeddah naar wat ik begrepen heb.
Die is gewoon zo goed als opgeblazen in Brazilië joh, daar zijn we niet bang meer voor hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou een heel vreemde keuze zijn
Mag hopen dat iemand creatief is gewenst met een video-editor en dat dat niet echt is...quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:59 schreef Johannes788 het volgende:
Kerst commercial Sky f1 met Max die crasht op silverstoneen dan merry christmas.
Engelsen😂🥲 https://twitter.com/koolkam_/status/1469233424997171201?s=21
Alleen bij Bottas is een oudere motor gebruikt omdat er problemen waren toch? Zou vreemd zijn om op dat circuit die motor niet te gebruikenquote:
Ja laten we hopen dat dat fake is want anders zijn ze bij SKY echt over de grens gegaan hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:15 schreef gbm het volgende:
[..]
Mag hopen dat iemand creatief is gewenst met een video-editor en dat dat niet echt is...
Hoezo 'begin het somber in te zien?' Je zegt zelf toch ook dat het sinds Brazilië al duidelijk is dat Lewis gaat winnen? Dan snap ik niet waarom je nu opeens iets anders verwacht zou hebben. Ook dit weekend is Mercedes dominant.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt, heb het zelf gezien op Sky F1…quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:15 schreef gbm het volgende:
[..]
Mag hopen dat iemand creatief is gewenst met een video-editor en dat dat niet echt is...
Ik zou op z'n minst een beetje strijd nog wel leuk vinden, maar zelfs dat lijkt ons niet gegund.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hoezo 'begin het somber in te zien?' Je zegt zelf toch ook dat het sinds Brazilië al duidelijk is dat Lewis gaat winnen? Dan snap ik niet waarom je nu opeens iets anders verwacht zou hebben. Ook dit weekend is Mercedes dominant.
Ja, dat werd vorige week ook gezegd over de vrijdag.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gespeeld natuurlijk. Hamilton zit wat te sandbaggen en morgen alle registers open en ligt Max 0.4 achter in Q3.
En dan zijn er nog mensen die Sky verdedigen:')quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:15 schreef gbm het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, RB de snelste in S2 terwijl Mercedes gigantisch veel wint in S3 is verdacht en doet heel erg denken aan Brazilië, waar Hamilton ook met veel downforce reed.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is gewoon zo goed als opgeblazen in Brazilië joh, daar zijn we niet bang meer voor hoor
Of Red Bull staat gewoon strak op puntquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, RB de snelste in S2 terwijl Mercedes gigantisch veel wint in S3 is verdacht en doet heel erg denken aan Brazilië, waar Hamilton ook met veel downforce reed.
Is alleen geen reclame maar een introquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:19 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Het is echt, heb het zelf gezien op Sky F1…
Of Max hield gewoon ff in in S3...quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, RB de snelste in S2 terwijl Mercedes gigantisch veel wint in S3 is verdacht en doet heel erg denken aan Brazilië, waar Hamilton ook met veel downforce reed.
Die Red Bull is gewoon erg snel. Het is geen Haas ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:26 schreef DeeBee het volgende:
Denken dat Merc niet pole pakt met een seconde voor.
Zul je ze horen als Max hetzelfde zou flikken zondagquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:19 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Het is echt, heb het zelf gezien op Sky F1…
En dan Ziggo met een juichfilmpje met 'Wij feliciteren Max Verstappen met de wereldtitel' met een filmpje van een harde crash van Hamilton erachterquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:30 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Zul je ze horen als Max hetzelfde zou flikken zondag
Ok, dan gaan we uit van een scenario waar Mercedes problemen heeft met de banden en met veel vleugel moet rijden.quote:
Die moet nog komen dit seizoenquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan Ziggo met een juichfilmpje met 'Wij feliciteren Max Verstappen met de wereldtitel' met een filmpje van een harde crash van Hamilton erachter
Even de post lezen die ik quote. Daar komt je filmpje vandaan.quote:
Het is nog vroegquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even de post lezen die ik quote. Daar komt je filmpje vandaan.
Of als 1 van de twee binnen een ronde 3 seconden voor ligt en aan de horizon verdwijnt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ze beiden naast de baan staan?
Nee joh, is juist leuk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik denk dat het voor dit geachte forum beter is dat Mercedes dominant is en wint dan dat ze gelijkwaardig zijn en Hamilton wint.
Want dan storten alle theorieën over dit seizoen in.
Ik voel me over een kam geschoren!quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik denk dat het voor dit geachte forum beter is dat Mercedes dominant is en wint dan dat ze gelijkwaardig zijn en Hamilton wint.
Want dan storten alle theorieën over dit seizoen in.
Mooie mercedesbaan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc met de helmet cam. Fantastisch genot
Die baan was al gebouwd voordat Mercedes daar domineerde.quote:
Vooral die laatste chicane gebeurde nog wel eens wat met stuiterende auto's over de kerbs...quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:00 schreef bianconeri het volgende:
Ze hebben dat circuit wel echt verpest zeg.
De mooie haarspeld in begin is gewoon een simpele doordraaier geworden.
Als je meer spanning wil laat het dan een haarspeld waar je sneller aan komt rijden.
En ook die chicane achteraan weg. Gewoon geen bal aan die stukken nu.
Dat is veel leuker voor inhaalacties man, zo'n lange doordraaier in sector 3quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:00 schreef bianconeri het volgende:
Ze hebben dat circuit wel echt verpest zeg.
De mooie haarspeld in begin is gewoon een simpele doordraaier geworden.
Als je meer spanning wil laat het dan een haarspeld waar je sneller aan komt rijden.
En ook die chicane achteraan weg. Gewoon geen bal aan die stukken nu.
Baan is aangepast en nog beter voor Mercedes gemaakt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat werd vorige week ook gezegd over de vrijdag.
Dit is gewoon een baan waar de Red Bull het snelst kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |