quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:13 schreef Rianne84 het volgende:
Kan iemand HAM z'n derde waarschuwing even aannaaien?
Tijd afgenomenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:14 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton snel in S3 is dan toch wel heel interessant.
Heel plotseling ben ik bang voor de nieuwe motor.
Onderbouwing?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:13 schreef Sfancta het volgende:
Die nick de vries vind ik ook meer een hele grote viezerik. Gadverdamme
Tijd afgepakt zo te zien? Jammer, daar gaat de 0.033quote:
Natuurlijk is het wel een gok, maar goed spreek je volgend jaar wel rond deze tijd en dan zullen we zien, mijn gok is dat Ferrari weer wat dichterbij de top 2 komt en wat races kan gaan winnen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is geen gok wanneer je een Mercedes PU hebt, een topcoureur, en een gedegen en ervaren team hebt.
Feit blijft dat ie daar 0,2s pakte terwijl het juist dé sector is waar RB het van moet hebben.quote:
Morgen 0,5 voor in de kwalificatie lijkt me wel duidelijk jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feit blijft dat ie daar 0,2s pakte terwijl het juist dé sector is waar RB het van moet hebben.
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tijd afgepakt zo te zien? Jammer, daar gaat de 0.033
ik zal hem ff quotenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef TagForce het volgende:
Max 5 plekken gridstraf voor het hinderen van Kimi.
Mark my words.
Welnee, het is een FPquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef TagForce het volgende:
Max 5 plekken gridstraf voor het hinderen van Kimi.
Mark my words.
Gek he, sinds hij lid is van het mercedes team....quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In het F1 cafe mooi praten over Max, maar verder bij herr Adolf Wolff in de endeldarm tot aan het schouderblad.
Mercedes is zijn werkgeverquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In het F1 cafe mooi praten over Max, maar verder bij herr Adolf Wolff in de endeldarm tot aan het schouderblad.
En Warwickquote:
Elke ronde denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Coureurs gebruiken die borden heel zelden.
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gek he, sinds hij lid is van het mercedes team....
Dat dacht iedereen bij de vorige race ook. En we weten ook allemaal wie de pole had gepakt als hij die poging niet vernaggeld had.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen 0,5 voor in de kwalificatie lijkt me wel duidelijk ja
Het lijkt wel alsof.. De Vries voor Mercedes rijdtquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor stupide opmerking.quote:
mwahhh vernaggeldquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen bij de vorige race ook. En we weten ook allemaal wie de pole had gepakt als hij die poging niet vernaggeld had.
omdat ie honger heeftquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:20 schreef Sfancta het volgende:
Waarom zou je willen eten in een lege pitbox?Camera op je smoel.
Broodje Halal Bal.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Broodje frikadel voor 45 euro zeker.
geld zatquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Broodje frikadel voor 45 euro zeker.
Is het plan van Alsonso om nog een keer WDC te wordenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:27 schreef Perox het volgende:
Maar dat EL PLAN op achterop Alonso's auto?!
Heeft hij EL PLAN voor zondag?
aah met mijn mini red ik het wel snellerquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:30 schreef Sfancta het volgende:
Denk dat je als leek daar een rondje rijdt, doe je er zeker 5 minuten over.
"This change to the track has hit us hard"quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:30 schreef TagForce het volgende:
In before "These changes suit the Red Bull better" van Hamilton alvorens de pole te pakken met 0.6 seconden verschil.
Ik had het in eerste instantie over 3 jaar hè (want het ging over de eventuele overstap van Verstappen), en gezien het feit dan Norris slechts 5 puntjes achter Leclerc staat is het geen gok nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel een gok, maar goed spreek je volgend jaar wel rond deze tijd en dan zullen we zien, mijn gok is dat Ferrari weer wat dichterbij de top 2 komt en wat races kan gaan winnen.
Ik vind het een gok, jij niet maar verder prima hoor, ook dit jaar zie je weer hoe moeilijk het is om dichtbij die top 2 te komen en misschien als McLaren met VAG in zee gaat dat ze weer een serieuze contender worden maar zolang ze klant zijn van Mercedes (en die meedoen) verwacht ik dat gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had het in eerste instantie over 3 jaar hè (want het ging over de eventuele overstap van Verstappen), en gezien het feit dan Norris slechts 5 puntjes achter Leclerc staat is het geen gok nee.
McLaren won dit seizoen al races, en behaalde ook al behoorlijk wat podia. Dit was het eerste seizoen met de Mercedes krachtbron in de McLaren, die gaan volgend seizoen wellicht nog meer stappen maken dus.
Dus gok? Nee hoor, reëele kans dat McLaren over een jaar of 3 weer serieus meedoet, en gezien waar ze 3 jaar geleden stonden (met Stoffel en Alonso) zie ik dat best gebeuren ook.
Dat jij dat niet ziet, wil niet zeggen dat het een gok is natuurlijk.
Welke kut bn-er zit er nu bij?quote:
The horror.....quote:
Als ze beiden naast de baan staan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:36 schreef TagForce het volgende:
[..]![]()
Nog meer hypen om uit te gaan als een nachtkaars na de 1e ronde.
Wint Max als er geen punten aftrek is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ze beiden naast de baan staan?
Honderd procent dat hij al een speciaal liedje heeft geschreven om na afloop te zingen als Verstappen kampioen zou worden.quote:
Waarom nou jij?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Honderd procent dat hij al een speciaal liedje heeft geschreven om na afloop te zingen als Verstappen kampioen zou worden.
Niet meer dan een verspilling van tijdquote:
Als alles waar is wat geschreven wordt over hem is dit gelijk zijn laatste F1 WK dat ie kan kijken, of je moet in de cel ook kunnen kijken, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Honderd procent dat hij al een speciaal liedje heeft geschreven om na afloop te zingen als Verstappen kampioen zou worden.
FP1quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Heerlijke training hoor. Snelste en dat zegt veel. Morgen op pole starten en we gaan goed.
Max is on fire. Unieke gebeurtenis kan het worden in de Nederlandse sportgeschiedenis.
Heel veel zegt dit nog nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Heerlijke training hoor. Snelste en dat zegt veel. Morgen op pole starten en we gaan goed.
Max is on fire. Unieke gebeurtenis kan het worden in de Nederlandse sportgeschiedenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |