Of Red Bull staat gewoon strak op puntquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, RB de snelste in S2 terwijl Mercedes gigantisch veel wint in S3 is verdacht en doet heel erg denken aan Brazilië, waar Hamilton ook met veel downforce reed.
Is alleen geen reclame maar een introquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:19 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Het is echt, heb het zelf gezien op Sky F1…
Of Max hield gewoon ff in in S3...quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, RB de snelste in S2 terwijl Mercedes gigantisch veel wint in S3 is verdacht en doet heel erg denken aan Brazilië, waar Hamilton ook met veel downforce reed.
Die Red Bull is gewoon erg snel. Het is geen Haas ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:26 schreef DeeBee het volgende:
Denken dat Merc niet pole pakt met een seconde voor.
Zul je ze horen als Max hetzelfde zou flikken zondagquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:19 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Het is echt, heb het zelf gezien op Sky F1…
En dan Ziggo met een juichfilmpje met 'Wij feliciteren Max Verstappen met de wereldtitel' met een filmpje van een harde crash van Hamilton erachterquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:30 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Zul je ze horen als Max hetzelfde zou flikken zondag
Ok, dan gaan we uit van een scenario waar Mercedes problemen heeft met de banden en met veel vleugel moet rijden.quote:
Die moet nog komen dit seizoenquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan Ziggo met een juichfilmpje met 'Wij feliciteren Max Verstappen met de wereldtitel' met een filmpje van een harde crash van Hamilton erachter
Even de post lezen die ik quote. Daar komt je filmpje vandaan.quote:
Het is nog vroegquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even de post lezen die ik quote. Daar komt je filmpje vandaan.
Of als 1 van de twee binnen een ronde 3 seconden voor ligt en aan de horizon verdwijnt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ze beiden naast de baan staan?
Nee joh, is juist leuk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik denk dat het voor dit geachte forum beter is dat Mercedes dominant is en wint dan dat ze gelijkwaardig zijn en Hamilton wint.
Want dan storten alle theorieën over dit seizoen in.
Ik voel me over een kam geschoren!quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik denk dat het voor dit geachte forum beter is dat Mercedes dominant is en wint dan dat ze gelijkwaardig zijn en Hamilton wint.
Want dan storten alle theorieën over dit seizoen in.
Mooie mercedesbaan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc met de helmet cam. Fantastisch genot
Die baan was al gebouwd voordat Mercedes daar domineerde.quote:
Vooral die laatste chicane gebeurde nog wel eens wat met stuiterende auto's over de kerbs...quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:00 schreef bianconeri het volgende:
Ze hebben dat circuit wel echt verpest zeg.
De mooie haarspeld in begin is gewoon een simpele doordraaier geworden.
Als je meer spanning wil laat het dan een haarspeld waar je sneller aan komt rijden.
En ook die chicane achteraan weg. Gewoon geen bal aan die stukken nu.
Dat is veel leuker voor inhaalacties man, zo'n lange doordraaier in sector 3quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:00 schreef bianconeri het volgende:
Ze hebben dat circuit wel echt verpest zeg.
De mooie haarspeld in begin is gewoon een simpele doordraaier geworden.
Als je meer spanning wil laat het dan een haarspeld waar je sneller aan komt rijden.
En ook die chicane achteraan weg. Gewoon geen bal aan die stukken nu.
Baan is aangepast en nog beter voor Mercedes gemaakt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat werd vorige week ook gezegd over de vrijdag.
Dit is gewoon een baan waar de Red Bull het snelst kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |