Nee, dat zegt helaas niks.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Heerlijke training hoor. Snelste en dat zegt veel. Morgen op pole starten en we gaan goed.
Max is on fire. Unieke gebeurtenis kan het worden in de Nederlandse sportgeschiedenis.
Oei, dat gaat een teleurstelling voor je worden vrees ik.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Heerlijke training hoor. Snelste en dat zegt veel. Morgen op pole starten en we gaan goed.
Max is on fire. Unieke gebeurtenis kan het worden in de Nederlandse sportgeschiedenis.
t/m einde van de race zegt het allemaal niks. Maar het is toch bemoedigend dat Max goed is begonnen.quote:
Ik ga uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oei, dat gaat een teleurstelling voor je worden vrees ik.
Het ging goed, dus we zien het somber in. Logicaquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Na deze VT begin ik het toch wel al somber in te zien hoor. RB de snelste in de twee snelste sectoren klopt niet, Mercedes de snelste in S3 maakt het het helemaal af. Zodra die raketmotor erin zit is het klaar.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:59 schreef Johannes788 het volgende:
Kerst commercial Sky f1 met Max die crasht op silverstoneen dan merry christmas.
Engelsen😂🥲 https://twitter.com/koolkam_/status/1469233424997171201?s=21
die raket motor in Jeddah viel wat tegen maar denk dat het behoorlijk gelijk op gaatquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Na deze VT begin ik het toch wel al somber in te zien hoor. RB de snelste in de twee snelste sectoren klopt niet, Mercedes de snelste in S3 maakt het het helemaal af. Zodra die raketmotor erin zit is het klaar.
Ach, dat de trainingen niks zeggen is natuurlijk ook altijd onzinquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:05 schreef Perox het volgende:
[..]
t/m einde van de race zegt het allemaal niks. Maar het is toch bemoedigend dat Max goed is begonnen.![]()
Nattekat die het somber inziet, iets anders zou ook nieuws zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben die raketmotor niet gebruikt in Jeddah naar wat ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
die raket motor in Jeddah viel wat tegen maar denk dat het behoorlijk gelijk op gaat
Hij zat er niet in in Jeddah.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
die raket motor in Jeddah viel wat tegen maar denk dat het behoorlijk gelijk op gaat
Dat zou een heel vreemde keuze zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze hebben die raketmotor niet gebruikt in Jeddah naar wat ik begrepen heb.
Die is gewoon zo goed als opgeblazen in Brazilië joh, daar zijn we niet bang meer voor hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou een heel vreemde keuze zijn
Mag hopen dat iemand creatief is gewenst met een video-editor en dat dat niet echt is...quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:59 schreef Johannes788 het volgende:
Kerst commercial Sky f1 met Max die crasht op silverstoneen dan merry christmas.
Engelsen😂🥲 https://twitter.com/koolkam_/status/1469233424997171201?s=21
Alleen bij Bottas is een oudere motor gebruikt omdat er problemen waren toch? Zou vreemd zijn om op dat circuit die motor niet te gebruikenquote:
Ja laten we hopen dat dat fake is want anders zijn ze bij SKY echt over de grens gegaan hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:15 schreef gbm het volgende:
[..]
Mag hopen dat iemand creatief is gewenst met een video-editor en dat dat niet echt is...
Hoezo 'begin het somber in te zien?' Je zegt zelf toch ook dat het sinds Brazilië al duidelijk is dat Lewis gaat winnen? Dan snap ik niet waarom je nu opeens iets anders verwacht zou hebben. Ook dit weekend is Mercedes dominant.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt, heb het zelf gezien op Sky F1…quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:15 schreef gbm het volgende:
[..]
Mag hopen dat iemand creatief is gewenst met een video-editor en dat dat niet echt is...
Ik zou op z'n minst een beetje strijd nog wel leuk vinden, maar zelfs dat lijkt ons niet gegund.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hoezo 'begin het somber in te zien?' Je zegt zelf toch ook dat het sinds Brazilië al duidelijk is dat Lewis gaat winnen? Dan snap ik niet waarom je nu opeens iets anders verwacht zou hebben. Ook dit weekend is Mercedes dominant.
Ja, dat werd vorige week ook gezegd over de vrijdag.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gespeeld natuurlijk. Hamilton zit wat te sandbaggen en morgen alle registers open en ligt Max 0.4 achter in Q3.
En dan zijn er nog mensen die Sky verdedigen:')quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:15 schreef gbm het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, RB de snelste in S2 terwijl Mercedes gigantisch veel wint in S3 is verdacht en doet heel erg denken aan Brazilië, waar Hamilton ook met veel downforce reed.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is gewoon zo goed als opgeblazen in Brazilië joh, daar zijn we niet bang meer voor hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |