quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:47 schreef greysbones het volgende:
het is de laatste race
max of lewis wordt wereld kampioen
laten we het dan over leclerc gaan hebben
Ik wil het best uitgebreid over zijn vriendin hebben, eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:47 schreef greysbones het volgende:
het is de laatste race
max of lewis wordt wereld kampioen
laten we het dan over leclerc gaan hebben
dan moet je de roddelbladen lezen in frankrijk denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wil het best uitgebreid over zijn vriendin hebben, eigenlijk.
Dan moet je naar prive.nl of andere riooljournalistiek site.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wil het best uitgebreid over zijn vriendin hebben, eigenlijk.
Dat hij dat bewaart voor zondagquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:49 schreef Rianne84 het volgende:
HAM heeft de zandbak weer leeg geschept
prutsersquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is een live blog op de NOS mbt het laatste raceweekend
Laten we conclusies trekken op basis van de allereerste runs in VT1.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:51 schreef Perox het volgende:
PER vs BOT misschien indicatief voor hoe de auto's zijn.
HAM en VER kunnen allebei wat extra - dus dat kun je nooit zien volgens mij.
Voorlopig gaat PER beter dan vorig weekend.
Godsamme die blogquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja die zijn alvast aan het voorbereiden op volgend jaar als ze de samenvattingen mogen uitzendenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja matig midden en laatste stuk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is te zien ja, gaat een stuk langzamer nu.
Gewoon pole en daarna eenzaam aan kop wegrijden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:53 schreef Sfancta het volgende:
Gaat niks worden terwijl ik Max "fan" ben, met Gary Conolly die de hoofdmarshall is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |