kopietje van vorig jaarquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon pole en daarna eenzaam aan kop wegrijden.
S1 is volgasquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
HAM steeds paars in sector 1, ik had eigenlijk verwacht dat juist dat een RB sector zou zijn. Dat lijkt me geen goed voorteken als HAM morgen ook nog zijn raketmotor monteert.
Vergeet Warwick nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:53 schreef Sfancta het volgende: Gaat niks worden terwijl ik Max "fan" ben, met Gary Conolly die de hoofdmarshall is.
Voor Verstappen?quote:
Hopen we, maar zal uiteraard niet gebeuren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon pole en daarna eenzaam aan kop wegrijden.
Daarom nemen ze ook een Ferrariquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die Mercedes is wel slechts klinkende motor bij audio up
Das toch vooral sector 2? Of corresponderen de kleuren in het plaatje niet met de sectoren? Ah wacht, S2 begint pas na de knik op het rechte stuk.quote:
Ik heb bij eerdere VT's ook al de Honda en Mercedes gehoord😉quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ligt er helemaal aan hoe de krachtverhoudingen liggen hier. Een flink verschil in snelheid en een afgetekende 1-2 front-row lockout van Mercedes gaat om een actie vragen van Max bij de start. Het alternatief is dat hij ze aan de horizon ziet verdwijnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef Twieki het volgende:
Leuk topic jongens! Dacht dat 't over Abu Dhabi ging, maar het gaat nog altijd over Silverstone en andere races die al lang voorbij zijn. Get over it.
Zin in dit weekend, maar tegelijkertijd ook jammer dat 't de laatste race is van een veelbewogen seizoen. Ik verwacht dat zowel Hamilton als Verstappen geen enkel risico gaat nemen, en dat 't pas in de tweede helft van de race beslist wordt. Stiekem hoop ik op wat controverse, altijd leuk om dat te lezen namelijk.
Over een paar dagen kunnen we weer 3 maanden gaan ouwehoeren over wat er dit jaar allemaal is gebeurd. Hou 't tot die tijd gewoon bij Abu Dhabi alsjeblieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |