quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Mijn eerste note. Uiteraard in COR. Uiteraard slaat hij nergens op.
Ik zie er maar 1, en dat is mijn realiteit en daar heb ik het maar mee te doen!quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt er al 4.
Gedraag je eens.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:45 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt de hoogste tijd dat @:Scrummie weer op #ANONIEM gaat
Ging jij maar een keer op anoniem.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:45 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt de hoogste tijd dat @:Scrummie weer op #ANONIEM gaat
Hoe gaat het op het werk Lenny?quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ging jij maar een keer op anoniem.
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg goed. Mooie cijfers weer vandaag.
Stop hiermee.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:24 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Lenny_Leonard is duidelijk geagiteerd.
Misschien is een afkoelperiode voor hem verstandig.
@:straatcommando.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:24 schreef onlogisch het volgende:
Vriendelijke waarschuwing voor iedereen die al maanden meedoet aan deze laster: het is een keer genoeg.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:24 schreef onlogisch het volgende:
Uw tijd komt nog wel. Er komen tribunalen!quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Vriendelijke waarschuwing voor iedereen die al maanden meedoet aan deze laster: het is een keer genoeg.
Doe je mee aan deze onzin, dan loop je het risico een keer aangesproken te worden. Elk mens heeft z'n grens.
Die van mij is bereikt.
Jij ook ouwe reus.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijf je.
Eet smakelijk.
Zou een giraffe ook weleens keelpijn hebben? Wat een lijden dan...quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.ed.nl/brabant(...)iraffe-bij~ad7039e9/
@:yvonne
[ afbeelding ]
De Bijlmermeer?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:30 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week even langs de apenheul
Jij bent van de gele apen toch?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:30 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week even langs de apenheul
geboren in de gevangenis, je moet het maar leuk vindenquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.ed.nl/brabant(...)iraffe-bij~ad7039e9/
@:yvonne
[ afbeelding ]
De nood voor een sigaret was hoog.quote:Een medewerker van een souvenirwinkel aan de Nieuwezijds Voorburgwal in het centrum is tijdens een overval gestoken door een man. De medewerker raakte gewond, maar is niet in levensgevaar.
De politie heeft direct erna een verdachte aangehouden. De man zat op een bankje met het mes en de gestolen sigaretten.
Ter aapel.quote:
Stiekem zijn we allemaal een beetje tokkie.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:22 schreef Charz het volgende:
[..]
Meer een gezelligheidsroker.. niet dat ik op de bank zat te paffen
'Erbij willen horen groepsdruk roker'quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:22 schreef Charz het volgende:
[..]
Meer een gezelligheidsroker.. niet dat ik op de bank zat te paffen
Als je uit de achterhoek komt heb je echt totaal geen recht van spreken over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal een beetje tokkie.
Maar er is maar 1 doorgedraaide proleet hier, en dat is @:Caland
Nee hoor, had ze niet eens altijd bij mequote:Op dinsdag 7 december 2021 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Erbij willen horen groepsdruk roker'
Eens. Fuck de achterhoek.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je uit de achterhoek komt heb je echt totaal geen recht van spreken over dit onderwerp.
Ik woon daar niet, dus boeit me geen fuckquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nounounou. @:drizzt vindt dit NIET leuk.
Maar hopen dat corona wat minder is tegen de tijd dat je longkanker krijgt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
Ik rook nog steeds als ik bier drink (zo'n twee dagen per week dus). Kom vechten dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:59 schreef RamboDirk het volgende:
!!!!!!ER IS MAAR 1 WEG NAAR JE LONGEN EN DIE MOET GEASFALTEERD WORDEN!!!!!
jA mAaR mIjN OpA rOoKtE eEn PaKjE pEr DaG eN iS 87 gEwOrDeN.Ik ben tegen racisme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Je maakt wat mee op dinsdagmiddag.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:00 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik heb het idee dat iemand daarnet 'Antony, Mazraoui' tegen me zei toen ik buiten liep met mijn muziek in mijn oren. Ik kon het niet horen en ik kan niet heel goed liplezen, maar het leek er duidelijk op alsof hij dat zei.
Senseless.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het verder in de pompekliniek?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:00 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik heb het idee dat iemand daarnet 'Antony, Mazraoui' tegen me zei toen ik buiten liep met mijn muziek in mijn oren. Ik kon het niet horen en ik kan niet heel goed liplezen, maar het leek er duidelijk op alsof hij dat zei.
Ik ben de maker van dat filmpje. Het voelt heel gek wanneer mensen mij herkennen van dat filmpje.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je maakt wat mee op dinsdagmiddag.
Nice manquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:03 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik ben de maker van dat filmpje. Het voelt heel gek wanneer mensen mij herkennen van dat filmpje.
Welk filmpje?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:03 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik ben de maker van dat filmpje. Het voelt heel gek wanneer mensen mij herkennen van dat filmpje.
Heeeeeee GIBO! Hoe is het met jou dan?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nice man![]()
Vind je het zelf ook leuk dat dat gebeurt? Kan wel een beetje spannend zijn als mensen je gaan herkennen
We kunnen ook een gif van je makenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:13 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Heeeeeee GIBO! Hoe is het met jou dan?
Ik vind het veel spannender wat mensen online over mij zeggen. Op straat zijn er nu zo'n 3 mensen geweest waarvan ik vermoed dat ze mij herkenden van het filmpje. Dat is echter gebleven bij breed glimlachen, naar mij kijken en mij aanwijzen, en nu dus dit. Dat is dus niet zo heel erg spannend. Online zijn er veel ergere dingen over mij gezegd, maar ook hele leuke dingen. Dankzij het Insta account van 433 is het filmpje nu alweer viral gegaan. Daramy heeft het filmpje zelfs nagedaan in de Insta Story van het hoofdaccount van 433.
Ga je gang, m'n hoofd is toch al overal op sociale media te zien met dat filmpje. Ook met andere filmpjes trouwens.quote:
Ah, zijn gangetje hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:13 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Heeeeeee GIBO! Hoe is het met jou dan?
Ik vind het veel spannender wat mensen online over mij zeggen. Op straat zijn er nu zo'n 3 mensen geweest waarvan ik vermoed dat ze mij herkenden van het filmpje. Dat is echter gebleven bij breed glimlachen, naar mij kijken en mij aanwijzen, en nu dus dit. Dat is dus niet zo heel erg spannend. Online zijn er veel ergere dingen over mij gezegd, maar ook hele leuke dingen. Dankzij het Insta account van 433 is het filmpje nu alweer viral gegaan. Daramy heeft het filmpje zelfs nagedaan in de Insta Story van het hoofdaccount van 433.
Ik plaats het in het live topic zodra Ajax scoort.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:19 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ga je gang, m'n hoofd is toch al overal op sociale media te zien met dat filmpje. Ook met andere filmpjes trouwens.
Het wordt 0-0 vanavond. Ter info.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik plaats het in het live topic zodra Ajax scoort.
JUICHEN
Al besproken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het wordt 0-0 vanavond. Ter info.
Mensen mogen alles van mij vinden. Het interesseert me geen reet wanneer mensen zeggen dat ik dit niet moet doen. Ik doe dit al jaren en ben niet van plan om te stoppen. Die nare reacties daar veeg ik mijn reet mee afquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, zijn gangetje hoor
Tof man dat je er zulke positieve reacties van krijgt. Denk ook dat zo’n Daramy het zelf wel kicken vindt (en dat het dan gedeeld wordt via 433 is ook tof), gewoon lekker doorgaan ermee.
En ja negatieve reacties horen erbij op het internet, iedereen mag en kan zijn plasje doen. Valt niks aan te doen, positieve wat je eruit haalt is belangrijker.
Ik zit niet vaak op FOK!, dus het kan zijn dat ik dat niet zie.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik plaats het in het live topic zodra Ajax scoort.
JUICHEN
Dikke vette like makker.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:23 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Mensen mogen alles van mij vinden. Het interesseert me geen reet wanneer mensen zeggen dat ik dit niet moet doen. Ik doe dit al jaren en ben niet van plan om te stoppen. Die nare reacties daar veeg ik mijn reet mee af.
Dat lijkt me niet zo hygienisch.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:23 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Mensen mogen alles van mij vinden. Het interesseert me geen reet wanneer mensen zeggen dat ik dit niet moet doen. Ik doe dit al jaren en ben niet van plan om te stoppen. Die nare reacties daar veeg ik mijn reet mee af.
Lekker maat. Dat is de instelling.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:23 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik eet linguine met wildzwijnragout van hellofresh!!! @ItsTheBradgeHerequote:Op dinsdag 7 december 2021 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Je bent zelf een wild zwijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet linguine met wildzwijnragout van hellofresh!!! @:itsthebradgehere
Dus een soort pasta met ragout als saus? Een wereld gaat voor mij open.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit te dubben om een vette bek te halen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet je wat nou zo grappig is aan het maken van al die filmpjes? Dat ik reacties krijg van willekeurige mensen die het helemaal niks vinden en zeggen dat ik het moet verwijderen, terwijl zo'n beetje alle mensen waar ik over zing het helemaal geweldig vinden!quote:
Ik heb ook hellofresh in huus deze weekquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
En wat nou als ik daarna mijn handen was?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo hygienisch.
Een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.
Ik zag iets met boomstammetjes in de koelkast liggen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vettebekgenotquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zit te dubben om een vette bek te halen.
Heb dat twee weken terug ook gegeten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zit te dubben om een vette bek te halen.
Nee gewoon wildzwijnburgers die je platdrukt en rul bakt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus een soort pasta met ragout als saus? Een wereld gaat voor mij open.
Ik vind het vooral duur voor een eenpersoonshuishouden, maar heb zo'n kortingscode voor de komende weken. Daarna zet ik het weer stop.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ook hellofresh in huus deze week
Komt wel dichtbij zo
Geklikt. Leuk filmpje maat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:39 schreef Coco het volgende:
https://dierenparkamersfoort.nl/nachtaapje-geboren
@:lenny_leonard
Dit klinkt toch wel culinair hoogstaander danquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee gewoon wildzwijnburgers die je platdrukt en rul bakt.
Gele apen ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland check dat filmpje van user @:coco .
Leuk filmpje toch? Jij bent toch van de apen?
Waarom ga jij zo vaak naar een dierentuin?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Leuk filmpje maat.
Een dierentuin waar ik overigens nog nooit ben geweest. @:yvonne .
Ik ben sowieso al 6 dagen niet meer in een dierentuin geweest. Misschien morgen als het weer goed is. Denk dan naar de Beekse Bergen want baby giraffe en een baby okapi.
Mijn dochter en ik vinden dat een leuk uitje. En in deze tijd kan dat prima, want buitenlucht. Daarom geen klap in het gezicht van de zorg.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom ga jij zo vaak naar een dierentuin?
Klap in het gezicht van de zorg.
Akkoordquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn dochter en ik vinden dat een leuk uitje. En in deze tijd kan dat prima, want buitenlucht. Daarom geen klap in het gezicht van de zorg.
https://www.gaiazoo.nl/quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn dochter en ik vinden dat een leuk uitje. En in deze tijd kan dat prima, want buitenlucht. Daarom geen klap in het gezicht van de zorg.
Dit valt vies tegen en ga binnenkort alsnog ragout bij mijn pasta pleuren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee gewoon wildzwijnburgers die je platdrukt en rul bakt.
Een dierentuin bezoeken kan echt niet meer in deze tijd. Getroebleerde dieren die zielloos in rondjes lopen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis meequote:Op dinsdag 7 december 2021 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland check dat filmpje van user @:coco .
Leuk filmpje toch? Jij bent toch van de apen?
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt. Maar gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:03 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Het filmpje is net gepost in dit topic.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt. Maar gefeliciteerd!.
Spitskoolschotel met gehakt en kerriequote:Op dinsdag 7 december 2021 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Lenny_Leonard geen Tilburg.quote:Top 2021 - ziekenhuizen
Flevoziekenhuis - Almere
Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis - Dirksland
Ikazia ziekenhuis - Rotterdam
LangeLand Ziekenhuis - Zoetermeer
Rode Kruis Ziekenhuis - Beverwijk
Sint Maartenskliniek - Nijmegen
SJG Weert - Weert
Stichting Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch
Stichting Laurentius Ziekenhuis - Roermond
Tjongerschans - Heerenveen
Ik zie dat er bijna een ziekenhuis naar je vernoemd was.quote:
💪🏿👍🏿💪🏿😏quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie dat er bijna een ziekenhuis naar je vernoemd was.
Beter McDonaldsquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Burger King gegeten @:drizzt
Spijt van.
Big King XXL?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Burger King gegeten @:drizzt
Spijt van.
X-tra long chili cheese, dat is bijna kaasfondue.quote:
Lang geledenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
X-tra long chili cheese, dat is bijna kaasfondue.
@AFCNiels lees je mee?quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch was dus gewoon een trendsetter
Eens met deze manquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang geleden
Wel lekker. Sowieso bk > maccie qua burgers.
kloptquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang geleden
Wel lekker. Sowieso bk > maccie qua burgers.
big cheesburger xxl is ookgoeiequote:Op dinsdag 7 december 2021 20:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
X-tra long chili cheese, dat is bijna kaasfondue.
Ik had niet anders verwacht.quote:
Maccie coolsingel is de beste mac vooral na avondje witte de with (voor corona) goeie tijden waren dat, altijd teringvol na avondje stappenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:09 schreef fetX het volgende:
Maccie als je mokerbrak bent![]()
De milkshakes van de FEBO zijn trouwens het best #viesdik
Wat een smerig varken ben je toch.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:09 schreef fetX het volgende:
Maccie als je mokerbrak bent![]()
De milkshakes van de FEBO zijn trouwens het best #viesdik
Dit wist ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:13 schreef fetX het volgende:
Wisten jullie trouwens dat FEBO voor Fedinand Bolstraat staat (de eerste locatie). Ter info. @:tarado wist dit vast.
Ik was dus in Glasgow met Feyenoord en iemand die ik kende had die febo trui aan (van Barney)quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:13 schreef fetX het volgende:
Wisten jullie trouwens dat FEBO voor Fedinand Bolstraat staat (de eerste locatie). Ter info. @:tarado wist dit vast.
Een like voor deze anekdotequote:Op dinsdag 7 december 2021 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was dus in Glasgow met Feyenoord en iemand die ik kende had die febo trui aan (van Barney)
Die kreeg het dus aan de stok met een bezopen mede Feyenoorder die dit feitje wél wist.
Tot zover deze anekdote
Gevoelige snaar geraakt merk ik. Dit is van de zorgkaart.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, hebben ze weer zo'n kneuzenlijstje gemaakt. Leuke rubriek is dat. Bron? AD?
Aardbei.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar de mac als ik zo tyfusteringbrak ben dat mijn enige manier van overleven die milkshakes daar zijn
Milkshakes van maccie > elke andere milkshake
Neem je dan maar 1 milkshake? #barneyleefquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar de mac als ik zo tyfusteringbrak ben dat mijn enige manier van overleven die milkshakes daar zijn
Milkshakes van maccie > elke andere milkshake
Ja, wel een grote dan.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Neem je dan maar 1 milkshake? #barneyleef
Dit zijn de betere anekdotes. Like gegeven.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was dus in Glasgow met Feyenoord en iemand die ik kende had die febo trui aan (van Barney)
Die kreeg het dus aan de stok met een bezopen mede Feyenoorder die dit feitje wél wist.
Tot zover deze anekdote
Prima anekdote, maar ergens ook wel ernstig dat je mensen kent die die Febo-trui dragen (naar een Europese uitwedstrijd van Feyenoord nog wel)quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote
Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijkgod.quote:
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een like van een BN'er op Twitter. Ik kan rustig gaan slapen.
Oh nee, ken deze niet eens. AD heeft ook altijd zo'n top lijstje. De indicatoren gaan daar nergens over. Keurmerken die je kunt kopen tellen bijvoorbeeld mee. Of wachtlijsten die altijd hoog zijn voor hele specialistische zorg, waardoor een topklinisch/academisch ziekenhuis die bijvoorbeeld specialistiche oncologie levert er standaard slecht uitkomt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gevoelige snaar geraakt merk ik. Dit is van de zorgkaart.
Link?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:43 schreef Lange_Lans het volgende:
linkquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Weert had een waardeloos krankenhaus. Gans mijn enkel verpoept.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh nee, ken deze niet eens. AD heeft ook altijd zo'n top lijstje. De indicatoren gaan daar nergens over. Keurmerken die je kunt kopen tellen bijvoorbeeld mee. Of wachtlijsten die altijd hoog zijn voor hele specialistische zorg, waardoor een topklinisch/academisch ziekenhuis die bijvoorbeeld specialistiche oncologie levert er standaard slecht uitkomt.
Daar heb ik een pittige mening over.
Zou ook totaal niet weten hoe goed mijn ziekenhuis daarop scoort.
De lijst van zorgkaart ken ik niet dus geen mening.
Verpoept stond nog niet in mijn vocabulairequote:Op dinsdag 7 december 2021 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weert had een waardeloos krankenhaus. Gans mijn enkel verpoept.
Maar die zorgkaart is dus op basis van patiëntbeoordelingen lees ik net.
Totaal niet. Hoezo?quote:
Aids?quote:Op woensdag 8 december 2021 08:40 schreef tong80 het volgende:
Al paar dagen ziek. Gisteren negatief getest. Maar ik vertrouw het niet. Later vandaag of morgen nog eens testen.
Krijg je dat van rukken?quote:
@Elan is trots op jequote:Op woensdag 8 december 2021 08:40 schreef tong80 het volgende:
Al paar dagen ziek. Gisteren negatief getest. Maar ik vertrouw het niet. Later vandaag of morgen nog eens testen.
luiwammes je gaat maar lerenquote:Op woensdag 8 december 2021 09:24 schreef KingRoland het volgende:
Oh vandaag geen les
Naja verder slapen dan maar
Lui varken.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:24 schreef KingRoland het volgende:
Oh vandaag geen les
Naja verder slapen dan maar
Beterschap ouwe reus. Ik ben er net weer bovenop na een paar dagen ziek. ‘S nachts wakker geworden met bizarre buikkramp, vervolgens ging ik bijna out toen ik richting wc ging. Geen fijne ervaringquote:Op woensdag 8 december 2021 08:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ben twee dagen geleden out gegaan in de badkamer. Zag sterretjes.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Beterschap ouwe reus. Ik ben er net weer bovenop na een paar dagen ziek. ‘S nachts wakker geworden met bizarre buikkramp, vervolgens ging ik bijna out toen ik richting wc ging. Geen fijne ervaring
Ook last van een zwarte substantie?quote:Op woensdag 8 december 2021 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Beterschap ouwe reus. Ik ben er net weer bovenop na een paar dagen ziek. ‘S nachts wakker geworden met bizarre buikkramp, vervolgens ging ik bijna out toen ik richting wc ging. Geen fijne ervaring
Kut is dat hé.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar krijg je wel darts bij!quote:Op woensdag 8 december 2021 10:07 schreef Elan het volgende:
14 euro per maand voor de botsautootjes op ViaPlay @:Tarado
Lol, wat bieden ze daar verder nog voor aan?quote:Op woensdag 8 december 2021 10:07 schreef Elan het volgende:
Darten, Duits/Engels voetbal.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Lol, wat bieden ze daar verder nog voor aan?
Wat dat aangaat balen dat ik dat al allemaal gratis heb bij ziggy, anders was het wel een goede deal geweest opzich.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Darten, Duits/Engels voetbal.
Dus op zich een prima dealtje. Al had had Ziggo al een hoop
Ja en wat series en films komen er op blijkbaar. Hoop dat ze Ziggy goedkoper maken anders bye bye Ziggy. Enige reden dat ik daar zat was F1 en internationaal voetbal.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat aangaat balen dat ik dat al allemaal gratis heb bij ziggy, anders was het wel een goede deal geweest opzich.
Ja ik heb nagenoeg alles gratis bij ziggy, betaal eigenlijk alleen internet dus blijf daar wel.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en wat series en films komen er op blijkbaar. Hoop dat ze Ziggy goedkoper maken anders bye bye Ziggy. Enige reden dat ik daar zat was F1 en internationaal voetbal.
Ja en normaal kost Ziggo Sport 15 per maand als je bij een andere provider zit, HBO Max gaat ook zoiets kosten, Bij klanten zit/zat dat allemaal in de abonnementsprijs dus dan mogen die prijzen ook wel flink omlaag..quote:Op woensdag 8 december 2021 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb nagenoeg alles gratis bij ziggy, betaal eigenlijk alleen internet dus blijf daar wel.
Maargoed ik kijk vooral de hbo-series op ziggo XL en voetbal/F1. Als hbo en f1 straks wegvallen wordt het wel lastig.
Nee, dat niet. Ik heb er daarna ook geen last meer van gehad dus snap ook niet echt waar het nu door komt. Ook hetzelfde gegeten als een dag daarvoor. Was wel leip, m’n gehoor was op een gegeven moment ook weg dus ik had het idee dat het einde naderdequote:
Wie heb je daar voor moeten pijpen?quote:Op woensdag 8 december 2021 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb nagenoeg alles gratis bij ziggy, betaal eigenlijk alleen internet dus blijf daar wel.
Maargoed ik kijk vooral de hbo-series op ziggo XL en voetbal/F1. Als hbo en f1 straks wegvallen wordt het wel lastig.
Maatje van me werkt bij ziggy, via hem heb ik die ziggo XL inlog. Verder wonen mijn ouders in dezelfde gemeente, dan kan je gewoon een extra mediabox huren op dat adres (a 5 euro per maand) en neem je ook alle zenders over.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wie heb je daar voor moeten pijpen?
alleen F1 of ook Premier League?quote:Op woensdag 8 december 2021 10:07 schreef Elan het volgende:
hmmm cool, thans heb ik geen maatje werken bij Ziggo. Wel bij KPMG @KingRolandquote:Op woensdag 8 december 2021 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Maatje van me werkt bij ziggy, via hem heb ik die ziggo XL inlog. Verder wonen mijn ouders in dezelfde gemeente, dan kan je gewoon een extra mediabox huren op dat adres (a 5 euro per maand) en neem je ook alle zenders over.
Moet je alleen zelf wel het internet betalen.
Is dat niet gewoon hartstikke illegaal?quote:Op woensdag 8 december 2021 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Maatje van me werkt bij ziggy, via hem heb ik die ziggo XL inlog. Verder wonen mijn ouders in dezelfde gemeente, dan kan je gewoon een extra mediabox huren op dat adres (a 5 euro per maand) en neem je ook alle zenders over.
Moet je alleen zelf wel het internet betalen.
Nee, je mag toch zelf weten waar je je mediabox neerzet.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hartstikke illegaal?
Ja tuurlijk, dacht dat het om een bedrijfsinlog ging of zo die ze gebruiken bij klantenservice om in je mediabox te komen, omdat je zei dat je maat daar werktequote:Op woensdag 8 december 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, je mag toch zelf weten waar je je mediabox neerzet.
Nee het zijn twee afzonderlijke dingen. Ik heb die inlog voor de ziggo go app van hem (en hij krijgt die toch gratis omdat hij bij ziggy werkt) en gebruik de extra mediabox op het adres van mijn ouders bij mij thuis.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dacht dat het om een bedrijfsinlog ging of zo die ze gebruiken bij klantenservice om in je mediabox te komen, omdat je zei dat je maat daar werkte.
Bruine bol, rosbief/kaas. Kipbouilon.quote:
Heftig om te lezen. En ben nog maar bij de eerste alinea.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:13 schreef Coco het volgende:
Mijn lieve mama is er niet meer...
Mooi stukje van @:Danny op de fp
Hij ziet spoken.quote:
Klaar voor een gesticht of hij speelt hij een soort spel waarbij hij denkt op 'geniale' manier toch relevant te blijven met de nodige stemmen van de 10% in Nederland?quote:
Hij roept het afgelopen jaar toch iets te consequent dit soort "waarheden" dus ik vrees dat hij er echt achterstaat.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klaar voor een gesticht of hij speelt hij een soort spel waarbij hij denkt op 'geniale' manier toch relevant te blijven met de nodige stemmen van de 10% in Nederland?
Tikkie Takkie Touzaniaidsquote:Op woensdag 8 december 2021 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijken jullie wel eens naar Touzani ?
Die gast is echt de Harry Vermegen van deze tijd.
Een dikke ADHD-downie die aandacht tekort komt?quote:Op woensdag 8 december 2021 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijken jullie wel eens naar Touzani ?
Die gast is echt de Harry Vermegen van deze tijd.
Frontpage, derhalve niet geklikt.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:13 schreef Coco het volgende:
Mijn lieve mama is er niet meer...
Mooi stukje van @:Danny op de fp
ach het is een verdienmodelquote:Op woensdag 8 december 2021 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij roept het afgelopen jaar toch iets te consequent dit soort "waarheden" dus ik vrees dat hij er echt achterstaat.
Ik doe nou eenmaal geen concessies om acts in stand te houden.quote:
Waarom zou ik zo'n verhaal lezen? Vreselijk voor Danny uiteraard dat gedeelte wil ik zeker niet bagatelliserenquote:
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe nou eenmaal geen concessies om acts in stand te houden.
Blijft altijd treurig nieuws, maar voel me niet echt genoodzaakt om dat te gaan lezen eigenlijk.
Je hoeft het niet te lezen.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo'n verhaal lezen? Vreselijk voor Danny uiteraard dat gedeelte wil ik zeker niet bagatelliseren
Ja zo iets beiden spelen ze rare spelletjes met spelers bij de een schoten ze door een raam bij de ander op een rijdende bus bij beiden draaide de show uiteindelijk om harry/touzani en ze hebben ook beiden die stijl waarbij ze kleine dingen overdreven belangrijk maken om op die manier tv te maken heel vaak naar het irritante toe af en toe komen ze toch wel met iets leuks.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Een dikke ADHD-downie die aandacht tekort komt?
Nee sorry, ik vind Touzani wel een sympathieke gozer en Harry Vermegen een ontzettende kankerlul.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja zo iets beiden spelen ze rare spelletjes met spelers bij de een schoten ze door een raam bij de ander op een rijdende bus bij beiden draaide de show uiteindelijk om harry/touzani en ze hebben ook beiden die stijl waarbij ze kleine dingen overdreven belangrijk maken om op die manier tv te maken heel vaak naar het irritante toe af en toe komen ze toch wel met iets leuks.
Of het bewust is weet ik niet maar nu elke keer als ik die Touzani voorbij zie komen denk ik het is de Harry Vermegen van deze tijd.
Ik dacht bij mezelf ik ben vast niet de enige die zo denkt.
Nee dat was op de FP niet geklikt act.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien je smiley dacht ik dat jij er wel op aanstuurde maar de vrede is dus weer herstelt!
Waarom zou dat een act zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee dat was op de FP niet geklikt act.
Oh, dat is wel een goede reden.quote:
Wat voor een soep?quote:Op woensdag 8 december 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Spaghetti met gehakt.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Nu komt er natuurlijk ALWEER geen antwoord, zodat we allemaal in spanning af zitten te wachten.quote:
Ja daarom vind ik die act van Drizzt niet zo leuk.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu komt er natuurlijk ALWEER geen antwoord, zodat we allemaal in spanning af zitten te wachten.
De kans is erg groot dat het bruine bonensoep is.
Ik heb een like van hem.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik die act van Drizzt niet zo leuk.
Hij pleurt maar gewoon hier een post met een vraag en is daarna weer foetsie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Romige kippensoep.quote:
Als het antwoord me aanstaat krijgt men een like.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Risotto.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is geen act, het is oprechte interessequote:Op woensdag 8 december 2021 17:07 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is geen act, het is oprechte interesse
Egwaarquote:
Wat vind jij ervan dat ze de wedstrijd Twente - Feyenoord van 18.45 naar 18.00u hebben verplaatst als hardwerkende arbeider?quote:
Pfff, amper tijd om te relaxen na al die noeste arbeid. En de regering doet NIKS. Laaiend ben ik!quote:Op woensdag 8 december 2021 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat ze de wedstrijd Twente - Feyenoord van 18.45 naar 18.00u hebben verplaatst als hardwerkende arbeider?
quote:Op woensdag 8 december 2021 17:06 schreef Coco het volgende:
[..]Kijk hiet word ik blij vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Wat is jouw favoriete soep?quote:Op woensdag 8 december 2021 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu komt er natuurlijk ALWEER geen antwoord, zodat we allemaal in spanning af zitten te wachten.
De kans is erg groot dat het bruine bonensoep is.
Wat toevallig! Ik ben zelf ook een groot fan van tomatensoepquote:Op woensdag 8 december 2021 18:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete soep?
ik hou van tomatensoep met lekkere gahaktballetjes ( @:buitendam )
Een goede erwtensoep denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete soep?
ik hou van tomatensoep met lekkere gahaktballetjes ( @:buitendam )
Nasi koening, kip in ketjap en groentemixquote:Op woensdag 8 december 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vond dat we een goed gesprek hadden. Dank daarvoor.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand is vieswoedend op me in het F1 subforum.
De dag kan niet meer stuk. Trekt Alfa’tje open.
Je bent gewoon een dom varken.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Ojee, ik vergat een lettertje. Nou krijg de hoon van @:onlogisch over mij heen. (ik vergeet in deze zin het woordje ik, maar dat laat ik lekker zo, valt er nog meer te lachen! Hahahaha)
Prima berenklem ouwe reus.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand is vieswoedend op me in het F1 subforum.
De dag kan niet meer stuk. Trekt Alfa’tje open.
Ja, ik mis @maxi-mus ook wel inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We missen user @:zipportal en user @:maxi-mus
Ja, maar dat is gewoon de natuur.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg lekker, maar daar zijn de mensen om mij heen die avond dan wat minder blij mee.
quote:Op woensdag 8 december 2021 19:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon de natuur.
(Diepvries)fruit sowieso mokerduur maat. Haal meestal bij de Lidl.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
Zijn die (diepvries) blauwe bessen opeens zo duur geworden of is het me nooit opgevallen dat zo’n zak 5,20 kost?![]()
Jij een idee @:kingroland
Is dat 1 kilo?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
Zijn die (diepvries) blauwe bessen opeens zo duur geworden of is het me nooit opgevallen dat zo’n zak 5,20 kost?![]()
Ik ben gewoon gestopt met groente en fruit. Je moet ergens op besparen om je rookverslaving mee te bekostigen.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
(Diepvries)fruit sowieso mokerduur maat. Haal meestal bij de Lidl.
Inflatiegod @:onlogisch
kostte eerst minder, maar zijn altijd wel duur geweest.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
Seizoensproduct. Winterpenen zijn nu moker goedkoop.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
39 cent net gekocht bij Dirkgoden (familie?)quote:Op woensdag 8 december 2021 20:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Seizoensproduct. Winterpenen zijn nu moker goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |