Darten, Duits/Engels voetbal.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Lol, wat bieden ze daar verder nog voor aan?
Wat dat aangaat balen dat ik dat al allemaal gratis heb bij ziggy, anders was het wel een goede deal geweest opzich.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Darten, Duits/Engels voetbal.
Dus op zich een prima dealtje. Al had had Ziggo al een hoop
Ja en wat series en films komen er op blijkbaar. Hoop dat ze Ziggy goedkoper maken anders bye bye Ziggy. Enige reden dat ik daar zat was F1 en internationaal voetbal.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat aangaat balen dat ik dat al allemaal gratis heb bij ziggy, anders was het wel een goede deal geweest opzich.
Ja ik heb nagenoeg alles gratis bij ziggy, betaal eigenlijk alleen internet dus blijf daar wel.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en wat series en films komen er op blijkbaar. Hoop dat ze Ziggy goedkoper maken anders bye bye Ziggy. Enige reden dat ik daar zat was F1 en internationaal voetbal.
Ja en normaal kost Ziggo Sport 15 per maand als je bij een andere provider zit, HBO Max gaat ook zoiets kosten, Bij klanten zit/zat dat allemaal in de abonnementsprijs dus dan mogen die prijzen ook wel flink omlaag..quote:Op woensdag 8 december 2021 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb nagenoeg alles gratis bij ziggy, betaal eigenlijk alleen internet dus blijf daar wel.
Maargoed ik kijk vooral de hbo-series op ziggo XL en voetbal/F1. Als hbo en f1 straks wegvallen wordt het wel lastig.
Nee, dat niet. Ik heb er daarna ook geen last meer van gehad dus snap ook niet echt waar het nu door komt. Ook hetzelfde gegeten als een dag daarvoor. Was wel leip, m’n gehoor was op een gegeven moment ook weg dus ik had het idee dat het einde naderdequote:
Wie heb je daar voor moeten pijpen?quote:Op woensdag 8 december 2021 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb nagenoeg alles gratis bij ziggy, betaal eigenlijk alleen internet dus blijf daar wel.
Maargoed ik kijk vooral de hbo-series op ziggo XL en voetbal/F1. Als hbo en f1 straks wegvallen wordt het wel lastig.
Maatje van me werkt bij ziggy, via hem heb ik die ziggo XL inlog. Verder wonen mijn ouders in dezelfde gemeente, dan kan je gewoon een extra mediabox huren op dat adres (a 5 euro per maand) en neem je ook alle zenders over.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wie heb je daar voor moeten pijpen?
alleen F1 of ook Premier League?quote:Op woensdag 8 december 2021 10:07 schreef Elan het volgende:
14 euro per maand voor de botsautootjes op ViaPlay @:Tarado
hmmm cool, thans heb ik geen maatje werken bij Ziggo. Wel bij KPMG @KingRolandquote:Op woensdag 8 december 2021 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Maatje van me werkt bij ziggy, via hem heb ik die ziggo XL inlog. Verder wonen mijn ouders in dezelfde gemeente, dan kan je gewoon een extra mediabox huren op dat adres (a 5 euro per maand) en neem je ook alle zenders over.
Moet je alleen zelf wel het internet betalen.
Is dat niet gewoon hartstikke illegaal?quote:Op woensdag 8 december 2021 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Maatje van me werkt bij ziggy, via hem heb ik die ziggo XL inlog. Verder wonen mijn ouders in dezelfde gemeente, dan kan je gewoon een extra mediabox huren op dat adres (a 5 euro per maand) en neem je ook alle zenders over.
Moet je alleen zelf wel het internet betalen.
Nee, je mag toch zelf weten waar je je mediabox neerzet.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hartstikke illegaal?
Ja tuurlijk, dacht dat het om een bedrijfsinlog ging of zo die ze gebruiken bij klantenservice om in je mediabox te komen, omdat je zei dat je maat daar werktequote:Op woensdag 8 december 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, je mag toch zelf weten waar je je mediabox neerzet.
Nee het zijn twee afzonderlijke dingen. Ik heb die inlog voor de ziggo go app van hem (en hij krijgt die toch gratis omdat hij bij ziggy werkt) en gebruik de extra mediabox op het adres van mijn ouders bij mij thuis.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dacht dat het om een bedrijfsinlog ging of zo die ze gebruiken bij klantenservice om in je mediabox te komen, omdat je zei dat je maat daar werkte.
Bruine bol, rosbief/kaas. Kipbouilon.quote:
Heftig om te lezen. En ben nog maar bij de eerste alinea.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:13 schreef Coco het volgende:
Mijn lieve mama is er niet meer...
Mooi stukje van @:Danny op de fp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |