Aids?quote:Op woensdag 8 december 2021 08:40 schreef tong80 het volgende:
Al paar dagen ziek. Gisteren negatief getest. Maar ik vertrouw het niet. Later vandaag of morgen nog eens testen.
Krijg je dat van rukken?quote:
@Elan is trots op jequote:Op woensdag 8 december 2021 08:40 schreef tong80 het volgende:
Al paar dagen ziek. Gisteren negatief getest. Maar ik vertrouw het niet. Later vandaag of morgen nog eens testen.
luiwammes je gaat maar lerenquote:Op woensdag 8 december 2021 09:24 schreef KingRoland het volgende:
Oh vandaag geen les
Naja verder slapen dan maar
Lui varken.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:24 schreef KingRoland het volgende:
Oh vandaag geen les
Naja verder slapen dan maar
Beterschap ouwe reus. Ik ben er net weer bovenop na een paar dagen ziek. ‘S nachts wakker geworden met bizarre buikkramp, vervolgens ging ik bijna out toen ik richting wc ging. Geen fijne ervaringquote:Op woensdag 8 december 2021 08:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ben twee dagen geleden out gegaan in de badkamer. Zag sterretjes.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Beterschap ouwe reus. Ik ben er net weer bovenop na een paar dagen ziek. ‘S nachts wakker geworden met bizarre buikkramp, vervolgens ging ik bijna out toen ik richting wc ging. Geen fijne ervaring
Ook last van een zwarte substantie?quote:Op woensdag 8 december 2021 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Beterschap ouwe reus. Ik ben er net weer bovenop na een paar dagen ziek. ‘S nachts wakker geworden met bizarre buikkramp, vervolgens ging ik bijna out toen ik richting wc ging. Geen fijne ervaring
Kut is dat hé.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar krijg je wel darts bij!quote:Op woensdag 8 december 2021 10:07 schreef Elan het volgende:
14 euro per maand voor de botsautootjes op ViaPlay @:Tarado
Lol, wat bieden ze daar verder nog voor aan?quote:Op woensdag 8 december 2021 10:07 schreef Elan het volgende:
14 euro per maand voor de botsautootjes op ViaPlay @:Tarado
Darten, Duits/Engels voetbal.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Lol, wat bieden ze daar verder nog voor aan?
Wat dat aangaat balen dat ik dat al allemaal gratis heb bij ziggy, anders was het wel een goede deal geweest opzich.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Darten, Duits/Engels voetbal.
Dus op zich een prima dealtje. Al had had Ziggo al een hoop
Ja en wat series en films komen er op blijkbaar. Hoop dat ze Ziggy goedkoper maken anders bye bye Ziggy. Enige reden dat ik daar zat was F1 en internationaal voetbal.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat aangaat balen dat ik dat al allemaal gratis heb bij ziggy, anders was het wel een goede deal geweest opzich.
Ja ik heb nagenoeg alles gratis bij ziggy, betaal eigenlijk alleen internet dus blijf daar wel.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en wat series en films komen er op blijkbaar. Hoop dat ze Ziggy goedkoper maken anders bye bye Ziggy. Enige reden dat ik daar zat was F1 en internationaal voetbal.
Ja en normaal kost Ziggo Sport 15 per maand als je bij een andere provider zit, HBO Max gaat ook zoiets kosten, Bij klanten zit/zat dat allemaal in de abonnementsprijs dus dan mogen die prijzen ook wel flink omlaag..quote:Op woensdag 8 december 2021 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb nagenoeg alles gratis bij ziggy, betaal eigenlijk alleen internet dus blijf daar wel.
Maargoed ik kijk vooral de hbo-series op ziggo XL en voetbal/F1. Als hbo en f1 straks wegvallen wordt het wel lastig.
Nee, dat niet. Ik heb er daarna ook geen last meer van gehad dus snap ook niet echt waar het nu door komt. Ook hetzelfde gegeten als een dag daarvoor. Was wel leip, m’n gehoor was op een gegeven moment ook weg dus ik had het idee dat het einde naderdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |