Wat is jouw favoriete soep?quote:Op woensdag 8 december 2021 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu komt er natuurlijk ALWEER geen antwoord, zodat we allemaal in spanning af zitten te wachten.
De kans is erg groot dat het bruine bonensoep is.
Wat toevallig! Ik ben zelf ook een groot fan van tomatensoepquote:Op woensdag 8 december 2021 18:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete soep?
ik hou van tomatensoep met lekkere gahaktballetjes ( @:buitendam )
Een goede erwtensoep denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete soep?
ik hou van tomatensoep met lekkere gahaktballetjes ( @:buitendam )
Nasi koening, kip in ketjap en groentemixquote:Op woensdag 8 december 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Ik vond dat we een goed gesprek hadden. Dank daarvoor.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand is vieswoedend op me in het F1 subforum.
De dag kan niet meer stuk. Trekt Alfa’tje open.
Je bent gewoon een dom varken.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Ojee, ik vergat een lettertje. Nou krijg de hoon van @:onlogisch over mij heen. (ik vergeet in deze zin het woordje ik, maar dat laat ik lekker zo, valt er nog meer te lachen! Hahahaha)
Prima berenklem ouwe reus.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand is vieswoedend op me in het F1 subforum.
De dag kan niet meer stuk. Trekt Alfa’tje open.
Ja, ik mis @maxi-mus ook wel inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We missen user @:zipportal en user @:maxi-mus
Ja, maar dat is gewoon de natuur.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg lekker, maar daar zijn de mensen om mij heen die avond dan wat minder blij mee.
quote:Op woensdag 8 december 2021 19:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon de natuur.
(Diepvries)fruit sowieso mokerduur maat. Haal meestal bij de Lidl.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
Zijn die (diepvries) blauwe bessen opeens zo duur geworden of is het me nooit opgevallen dat zo’n zak 5,20 kost?![]()
Jij een idee @:kingroland
Is dat 1 kilo?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
Zijn die (diepvries) blauwe bessen opeens zo duur geworden of is het me nooit opgevallen dat zo’n zak 5,20 kost?![]()
Ik ben gewoon gestopt met groente en fruit. Je moet ergens op besparen om je rookverslaving mee te bekostigen.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
(Diepvries)fruit sowieso mokerduur maat. Haal meestal bij de Lidl.
Inflatiegod @:onlogisch
kostte eerst minder, maar zijn altijd wel duur geweest.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
Seizoensproduct. Winterpenen zijn nu moker goedkoop.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |