Ik vond dat we een goed gesprek hadden. Dank daarvoor.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand is vieswoedend op me in het F1 subforum.
De dag kan niet meer stuk. Trekt Alfa’tje open.
Je bent gewoon een dom varken.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Ojee, ik vergat een lettertje. Nou krijg de hoon van @:onlogisch over mij heen. (ik vergeet in deze zin het woordje ik, maar dat laat ik lekker zo, valt er nog meer te lachen! Hahahaha)
Prima berenklem ouwe reus.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand is vieswoedend op me in het F1 subforum.
De dag kan niet meer stuk. Trekt Alfa’tje open.
Ja, ik mis @maxi-mus ook wel inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We missen user @:zipportal en user @:maxi-mus
Ja, maar dat is gewoon de natuur.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg lekker, maar daar zijn de mensen om mij heen die avond dan wat minder blij mee.
quote:Op woensdag 8 december 2021 19:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon de natuur.
(Diepvries)fruit sowieso mokerduur maat. Haal meestal bij de Lidl.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
Zijn die (diepvries) blauwe bessen opeens zo duur geworden of is het me nooit opgevallen dat zo’n zak 5,20 kost?![]()
Jij een idee @:kingroland
Is dat 1 kilo?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
Zijn die (diepvries) blauwe bessen opeens zo duur geworden of is het me nooit opgevallen dat zo’n zak 5,20 kost?![]()
Ik ben gewoon gestopt met groente en fruit. Je moet ergens op besparen om je rookverslaving mee te bekostigen.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
(Diepvries)fruit sowieso mokerduur maat. Haal meestal bij de Lidl.
Inflatiegod @:onlogisch
kostte eerst minder, maar zijn altijd wel duur geweest.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
Seizoensproduct. Winterpenen zijn nu moker goedkoop.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |