Ik zag iets met boomstammetjes in de koelkast liggen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Vettebekgenotquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zit te dubben om een vette bek te halen.
Heb dat twee weken terug ook gegeten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet linguine met wildzwijnragout van hellofresh!!! @:itsthebradgehere
Nu heb ik ook zin.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zit te dubben om een vette bek te halen.
Nee gewoon wildzwijnburgers die je platdrukt en rul bakt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus een soort pasta met ragout als saus? Een wereld gaat voor mij open.
Ik vind het vooral duur voor een eenpersoonshuishouden, maar heb zo'n kortingscode voor de komende weken. Daarna zet ik het weer stop.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ook hellofresh in huus deze week
Komt wel dichtbij zo
Geklikt. Leuk filmpje maat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:39 schreef Coco het volgende:
https://dierenparkamersfoort.nl/nachtaapje-geboren
@:lenny_leonard
Dit klinkt toch wel culinair hoogstaander danquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet linguine met wildzwijnragout van hellofresh!!! @:itsthebradgehere
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee gewoon wildzwijnburgers die je platdrukt en rul bakt.
Gele apen ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland check dat filmpje van user @:coco .
Leuk filmpje toch? Jij bent toch van de apen?
Waarom ga jij zo vaak naar een dierentuin?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Leuk filmpje maat.
Een dierentuin waar ik overigens nog nooit ben geweest. @:yvonne .
Ik ben sowieso al 6 dagen niet meer in een dierentuin geweest. Misschien morgen als het weer goed is. Denk dan naar de Beekse Bergen want baby giraffe en een baby okapi.
Mijn dochter en ik vinden dat een leuk uitje. En in deze tijd kan dat prima, want buitenlucht. Daarom geen klap in het gezicht van de zorg.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom ga jij zo vaak naar een dierentuin?
Klap in het gezicht van de zorg.
Akkoordquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn dochter en ik vinden dat een leuk uitje. En in deze tijd kan dat prima, want buitenlucht. Daarom geen klap in het gezicht van de zorg.
https://www.gaiazoo.nl/quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn dochter en ik vinden dat een leuk uitje. En in deze tijd kan dat prima, want buitenlucht. Daarom geen klap in het gezicht van de zorg.
Dit valt vies tegen en ga binnenkort alsnog ragout bij mijn pasta pleuren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee gewoon wildzwijnburgers die je platdrukt en rul bakt.
Een dierentuin bezoeken kan echt niet meer in deze tijd. Getroebleerde dieren die zielloos in rondjes lopen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis meequote:Op dinsdag 7 december 2021 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland check dat filmpje van user @:coco .
Leuk filmpje toch? Jij bent toch van de apen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |