'Erbij willen horen groepsdruk roker'quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:22 schreef Charz het volgende:
[..]
Meer een gezelligheidsroker.. niet dat ik op de bank zat te paffen
Als je uit de achterhoek komt heb je echt totaal geen recht van spreken over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal een beetje tokkie.
Maar er is maar 1 doorgedraaide proleet hier, en dat is @:Caland
Nee hoor, had ze niet eens altijd bij mequote:Op dinsdag 7 december 2021 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Erbij willen horen groepsdruk roker'
Eens. Fuck de achterhoek.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je uit de achterhoek komt heb je echt totaal geen recht van spreken over dit onderwerp.
Ik woon daar niet, dus boeit me geen fuckquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nounounou. @:drizzt vindt dit NIET leuk.
Maar hopen dat corona wat minder is tegen de tijd dat je longkanker krijgt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
Ik rook nog steeds als ik bier drink (zo'n twee dagen per week dus). Kom vechten dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:59 schreef RamboDirk het volgende:
!!!!!!ER IS MAAR 1 WEG NAAR JE LONGEN EN DIE MOET GEASFALTEERD WORDEN!!!!!
jA mAaR mIjN OpA rOoKtE eEn PaKjE pEr DaG eN iS 87 gEwOrDeN.Ik ben tegen racisme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Je maakt wat mee op dinsdagmiddag.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:00 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik heb het idee dat iemand daarnet 'Antony, Mazraoui' tegen me zei toen ik buiten liep met mijn muziek in mijn oren. Ik kon het niet horen en ik kan niet heel goed liplezen, maar het leek er duidelijk op alsof hij dat zei.
Senseless.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het verder in de pompekliniek?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:00 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik heb het idee dat iemand daarnet 'Antony, Mazraoui' tegen me zei toen ik buiten liep met mijn muziek in mijn oren. Ik kon het niet horen en ik kan niet heel goed liplezen, maar het leek er duidelijk op alsof hij dat zei.
Ik ben de maker van dat filmpje. Het voelt heel gek wanneer mensen mij herkennen van dat filmpje.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je maakt wat mee op dinsdagmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |