Dat is nog eens een statement zeg.quote:Op maandag 22 november 2021 22:48 schreef tong80 het volgende:
Alle afleveringen van alle series op Netflix zijn shit.
Zo dan.quote:Op maandag 22 november 2021 22:48 schreef tong80 het volgende:
Wowquote:Op maandag 22 november 2021 22:48 schreef tong80 het volgende:
Nou, kon het niet laten. Heb ze alle drie achter elkaar gekeken en vooral aflevering 2 was erg tof. Prima serie en verhaal wordt steeds duidelijker. Zin in aflevering 4quote:Op maandag 22 november 2021 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond de eerste aflevering ook een 7/10. @:fetx
Zat er wel meteen lekker in alleen alles werd ietwat gehaast gebracht, zeker als je de boeken niet kent.
FOK!, VBL op FOK! en VBL SC zijn dood.quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een statement zeg.
Deze had je kunnen wetenquote:Op dinsdag 23 november 2021 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verrek, note gepakt in COR.
Doe ik zo mijn best@:miss_sly
62. Je gaat erg traag.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:24 schreef Caland het volgende:
Hoeveel notes moet ik nog @:lenny_leonard ???
Namen en rugnummers svp.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:00 schreef Salina het volgende:
Wat is dat toch met die VBL users die gestreept worden continu? Lijken de Daltons wel.
[ afbeelding ]
Gelukkig komt er weer eentje vrij vandaag.
[ afbeelding ]
Zwaardvechtende Aziaten? Irritante gingers? Negers die hun vrouw mishandelen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Wheel of time bevestigt wel wat vooroordelen.
Waarom gebruik jij altijd van die debiele bronnen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:29 schreef Oriente het volgende:
Ajax wil Luuk de Jong huren
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=396761
Voetbalzone niet gekliktquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:29 schreef Oriente het volgende:
Voetbalzone is toch een redelijke site qua informatiequote:Op dinsdag 23 november 2021 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij altijd van die debiele bronnen?
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voetbalzone is toch een redelijke site qua informatie
(lol)quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Luukinho naar Ajax. Wat zou @PSVCL hier van vinden?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:29 schreef Oriente het volgende:
Nee dat is vaker hé, die halen ook ergens hun nieuws vandaan. Maar goed, als het bullshit is jammer dan, en als het wel doorgaat dan veel plezier met hemquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kan niet.
Naast dat voetbalzone in deze niet de originele bron is.
Ja dat is een beetje hun ding, gare clickbait site die alle geruchten van dit soort flutkrantjes brengt. Ik zou vooral niet gaan denken dat het dan zo is. Waarom zou de Jong zelf op de bank willen zitten bij Ajax?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee dat is vaker hé, die halen ook ergens hun nieuws vandaan. Maar goed, als het bullshit is jammer dan, en als het wel doorgaat dan veel plezier met hem
Nog even los van die reacties altijd daar onderquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kan niet.
Naast dat voetbalzone in deze niet de originele bron is.
Heb je wel een banaan te pakken?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik ben wat laat
Maar we gaan nu lunchen
Ik werk thuisquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je wel een banaan te pakken?
6 broodjes?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu 6 broodjes pindakaas met een glas halfvolle melk
Neequote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
ik zal erop lettenquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij de big4 lig je er met zulke fouten direct uit broeder.
I think Jesus started freestylin in Heaven, and needed the best beat producer on Earth to hook him up with some tracks so...keep shining J-Dilla!!!quote:
Ja, ik had gezopen die avond.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
I think Jesus started freestylin in Heaven, and needed the best beat producer on Earth to hook him up with some tracks so...keep shining J-Dilla!!!
We miss you!!!
niet gekliktquote:
Niet geklikt.quote:
En, ziet hij er ook uit alsof hij sport?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:57 schreef fetX het volgende:
Wij hebben op werk ook zo’n figuur die 6 bolletjes filet americain, paté of weet ik veel wat er op smeert en opeet..
Onder het mom van ‘ja maar ik sport 3 keer in de week’.
Einde anekdote
Niet geklikt.quote:
Heeft "een vriend" bij de MEquote:Op dinsdag 23 november 2021 14:33 schreef Zipportal het volgende:
Wappz0r in de hoek gezet.
Zipportal in NWS / Demonstraties tegen corona maatregelen #118 #Thierryisgevaccineerd
@:Wereldgozer
Tevens HALLO.
BOA bash.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
Welkom terug @:zipportal
Waar had je de onterechte ban dit keer aan te danken?
Poepie ook al in de wappiehoek? Erg jammer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:33 schreef Zipportal het volgende:
Wappz0r in de hoek gezet.
Zipportal in NWS / Demonstraties tegen corona maatregelen #118 #Thierryisgevaccineerd
@:Wereldgozer
Tevens HALLO.
Staan daar vragen op?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Welke vraag staat er op je pickwick theezakje?
Dat zou ik oprecht kut vinden , hoop dat het onzin isquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Luukinho naar Ajax. Wat zou @:PSVCL hier van vinden?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Staan daar vragen op?
Ik drink nooit thee. Alleen flikkers drinken dat.
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat zou ik oprecht kut vinden , hoop dat het onzin is
Ik hoop wel dat ze Coca Cola Zero in huis hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk vanavond de wedstrijd bij vrienden dus ik ben helaas niet aanwezig.
Ja, dat mogen we wel een vrouw noemen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Al staan mijn vrouw & kinderen erbij te janken....
Welke stad? Tevens jeugdboa? Hebben ze een speciale variant om rotjochies aan te spreken?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo zeg. Dit is een vrouw.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Roosendaalgodenquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welke stad? Tevens jeugdboa? Hebben ze een speciale variant om rotjochies aan te spreken?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
M houdt wel van beavers jaquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:50 schreef tong80 het volgende:
Gehaktbal, gekookte aardappelen en bietjes
Vanavond John de Bever in M.
Schuren kreng.quote:
9 op de 10 zijn homo.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Staan daar vragen op?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:04 schreef tong80 het volgende:
4 op een rij en net op tijd terug voor John de Beaver.
Ik ben tegen homofobie.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Staan daar vragen op?
Gohquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
@:onlogisch Mijn telefoon laadt nu definitief niet meer op en zit inmiddels in mijn laatste 10% van connected zijn aangezien ik zelfs geen werktelefoon heb als back-up.
Overtuig mij toch weer een xiamononiii te kopen.
Misschien kan je een Black Friday deal scoren.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
@:onlogisch Mijn telefoon laadt nu definitief niet meer op en zit inmiddels in mijn laatste 10% van connected zijn aangezien ik zelfs geen werktelefoon heb als back-up.
Bizar ja, uren in de week bellen en dan nog geen werktelefoon krijgen.quote:
Ik ben ongekend dom op dat vlak nog dommer dan op andere aspecten.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien kan je een Black Friday deal scoren.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
wat?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:04 schreef tong80 het volgende:
4 op een rij en net op tijd terug voor John de Beaver.
Klopt ja, krijg elke anderhalf jaar netjes een nieuwe van de zaak @onlogischquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondertussen heb jij al 3 iphones versleten, rare kwibus.
Hij heeft ze alleen maar gebouwd?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Robin van O., verdacht van bouw Brabantse martelcontainers, is ongeneeslijk ziek
Erg mooi.
Ga werken.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:10 schreef RamboDirk het volgende:
Wakker worden met de pedofiel bald & bankrupt.
Akkoord.quote:
Ga werken.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Vorige week 3 COR notes gepakt
@:fetx @:oriente @:lenny_leonard @:zipportal
Ik heb vorige week gezegd dat ik 3 weken thuiswerkquote:Op woensdag 24 november 2021 11:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je al een banaan te pakken?
Of houd je weer een onbegrijpelijk kantoor/thuis-schema aan?
Dat heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 24 november 2021 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vorige week gezegd dat ik 3 weken thuiswerk
Volgens mij begreep iedereen dat, behalve jij.
Gedraag je dan eens!quote:Op woensdag 24 november 2021 11:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Maat. Net weer besteld bij Piwne Mosty. Dikke black friday aanbieding daarquote:Op woensdag 24 november 2021 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon je aan de basisregels houden, dan volgen er ook geen notes.
Black fridayquote:Op woensdag 24 november 2021 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat. Net weer besteld bij Piwne Mosty. Dikke black friday aanbieding daar
@tong80quote:Op woensdag 24 november 2021 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roze blikjes?quote:Op woensdag 24 november 2021 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is vandaag geen vrijdag of wel soms?quote:Op woensdag 24 november 2021 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen zwart? Racisme
Jawel black fridayquote:Op woensdag 24 november 2021 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is vandaag geen vrijdag of wel soms?
Ik zei alleen dat het een black friday aanbieding was. Wat doe je lastig trouwens.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is vandaag geen vrijdag of wel soms?
Dat is achterlijk danquote:Op woensdag 24 november 2021 12:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Black friday deals zijn 10 dagen ofzo, doe zelf niet zo dom
O, dit was wel echt zijn langste periode zonder ban tot dusver. Is ie weer aan de zuip? Hij was wel weer aan het uitdagen.quote:
Geen warm bad.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:49 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2021 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
In COR worden ze gek
@:AFCNiels
@:Caland
@:maxi-mus
@:Coco
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
Veel boosheidquote:Op woensdag 24 november 2021 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
In COR worden ze gek
Scholen dicht zou mooi zijnquote:Op woensdag 24 november 2021 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
In COR worden ze gek
Veel aso's gezien die ondanks voorschrift schijt eraan hebben. Moeilijk doen over die 5 tot 10 minuten...quote:
Alle mensen met kinderen weer woedend. Niet mijn probleem, hullie wilden kinderen. Ga maar opvoeden.quote:
Wel kut hoor maatquote:Op woensdag 24 november 2021 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alle mensen met kinderen weer woedend. Niet mijn probleem, hullie wilden kinderen. Ga maar opvoeden.
HarryGODquote:‘Ik leid een vrij rijk leven en heb vijf dochters die ik wil verwennen. Daar heb ik veel geld voor nodig. Ik geef ze huizen, dat soort dingen. Laatst heb ik voor een van mijn dochters nog een appartement gekocht in de Churchillaan in Amsterdam. Dat kostte meer dan een miljoen. Voordat je zo’n bedrag bij elkaar hebt op je bankrekening, moet je eerst drie miljoen verdienen. Dat verdien je in de politiek niet, dus op dat punt ben ik nog niet gearriveerd. Ik heb nog wat te doen.’
Wat een zwakkelingquote:Op woensdag 24 november 2021 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha check dit schaap @:psvcl
zeker maar ook een oplichter (geweest)quote:Op woensdag 24 november 2021 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Si
Mooie kerel wel
https://www.tijdschrift.n(...)k-pos0&utm_source=ad
Bouwfonds?quote:Op woensdag 24 november 2021 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar ook een oplichter (geweest)
Zijn dit allemaal dochters? Die linkse is wel lekker.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
die rechtse traint bij mij in de sportschool, die blonde ook meen ikquote:Op woensdag 24 november 2021 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
Dat is echt ontzettend walgelijk.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Bouwfonds?
Vooral dat pocherige met z'n knaken is zo on-Nederlands, nu heeft hij weer een crematorium. Bijna Amerikaans die gast.
zal een andere moeder hebbenquote:Op woensdag 24 november 2021 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn dit allemaal dochters? Die linkse is wel lekker.
Die blonde doet ook aan bikram yoga, dat zie je gewoon aan het snuitje af.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
die rechtse traint bij mij in de sportschool, die blonde ook meen ik
Nooit opgehad.. je bent toch geen hond man.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Veel aso's gezien die ondanks voorschrift schijt eraan hebben. Moeilijk doen over die 5 tot 10 minuten...
Typisch de opmerking die je verwacht van een provinciaaltje.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is echt ontzettend walgelijk.
Ik denk dat uiterst rechts er het meest een wokkel van draaitquote:Op woensdag 24 november 2021 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
OK Samir.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nooit opgehad.. je bent toch geen hond man.
Heerlijke die frisse lucht! en al die bange oogjes die je aankijken
Liever een provinciaaltje dan iemand die denkt dat Amerika een godenland is.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Typisch de opmerking die je verwacht van een provinciaaltje.
dat hebben mensen nu eenmaal met Berbersquote:Op woensdag 24 november 2021 16:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja, dat mogen we wel een vrouw noemen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze de kappers sluiten (aangezien ik zelf morgen ga)quote:Op woensdag 24 november 2021 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
In COR worden ze gek
Ik ga straks uit eten maat. Van half 6 tot 8, walgelijke tijd maar we doen het er maar mee.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan vanavond ook weer los met de dopinggrapjes.
Dit is geil. @Wereldgozerquote:Op woensdag 24 november 2021 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat uiterst rechts er het meest een wokkel van draait
Ach, met collega's?quote:Op woensdag 24 november 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga straks uit eten maat. Van half 6 tot 8, walgelijke tijd maar we doen het er maar mee.
Klap in het gezicht van @:lenny_leonard
Nee een heuse date. Nouja ik neuk haar al best lang maar we zijn nog nooit op date geweest. Dus daar maar aan toegegeven na meerdere malen zeuren van haar kant zodat ik het daarna een beetje netjes kan afkappen.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, met collega's?
Mijn ouders waren zaterdag de enigen die rond 8 uur weggingen bij het restaurant waar ze aan het eten waren. EN DE WIJKAGENT DEED NIETS
Wat ben je toch een heer!quote:Op woensdag 24 november 2021 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee een heuse date. Nouja ik neuk haar al best lang maar we zijn nog nooit op date geweest. Dus daar maar aan toegegeven na meerdere malen zeuren van haar kant zodat ik het daarna een beetje netjes kan afkappen.
quote:Op woensdag 24 november 2021 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee een heuse date. Nouja ik neuk haar al best lang maar we zijn nog nooit op date geweest. Dus daar maar aan toegegeven na meerdere malen zeuren van haar kant zodat ik het daarna een beetje netjes kan afkappen.
dan is zo'n sluitingstijd wel lekkerquote:Op woensdag 24 november 2021 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het zit wat lastig in elkaar, we gaan elkaar sowieso blijven zien dus ik moet het wel even met fluwelen handschoenen aanpakken.quote:
Berbers/Amazigh, meaning "free people",quote:Op woensdag 24 november 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hebben mensen nu eenmaal met Berbers
Zeker de moeder van je beste kameraad?quote:Op woensdag 24 november 2021 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het zit wat lastig in elkaar, we gaan elkaar sowieso blijven zien dus ik moet het wel even met fluwelen handschoenen aanpakken.
Bijna. Het zusje van een gozer in mijn voetbalteam.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zeker de moeder van je beste kameraad?
harrygodquote:Op woensdag 24 november 2021 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
quote:Op woensdag 24 november 2021 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna. Het zusje van een gozer in mijn voetbalteam.
Ga gewoon die relatie aan man.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het zit wat lastig in elkaar, we gaan elkaar sowieso blijven zien dus ik moet het wel even met fluwelen handschoenen aanpakken.
@Caland heeft een relatie met Feijenoord, daar komt niemand tussen.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga gewoon die relatie aan man.
De 12e man?quote:Op woensdag 24 november 2021 16:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Caland heeft een relatie met Feijenoord, daar komt niemand tussen.
Respect naar andere mensen is je vreemd? Je kickt zeker op het feit dat je een boefje bent. Real rebel. Aanstellerij om moeilijk te doen over even kort zo'n ding op.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
woke cultuur in een nutshellquote:Op woensdag 24 november 2021 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Respect naar andere mensen is je vreemd? Je kickt zeker op het feit dat je een boefje bent. Real rebel. Aanstellerij om moeilijk te doen over even kort zo'n ding op.
Die leipe Mocro flavour.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Respect naar andere mensen is je vreemd? Je kickt zeker op het feit dat je een boefje bent. Real rebel. Aanstellerij om moeilijk te doen over even kort zo'n ding op.
Als je respect hebt voor mensen (de mensheid) doe je zo een ding juist niet op.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vage logica.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je respect hebt voor mensen (de mensheid) doe je zo een ding juist niet op.
Is verder niet om stoer te doen. Leef misschien nog in het oude normaal.
quote:
Eensquote:Op woensdag 24 november 2021 18:15 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die bram ladage niet kennen mogen van mij corona krijgen @:caland
quote:Op woensdag 24 november 2021 21:30 schreef tong80 het volgende:
https://scontent-ams4-1.x(...)d76daf18&oe=61A4193A
Ban zit er weer op.
Mijn heldquote:Op woensdag 24 november 2021 21:34 schreef Zipportal het volgende:
@:tong80 @:Wereldgozer @:Caland @:3rr0r @:Coco @:lenny_leonard
quote:Op woensdag 24 november 2021 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Al gezienquote:Op woensdag 24 november 2021 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Underkoffer seizoen 3 aflevering 1: 8/10.quote:Op donderdag 25 november 2021 08:21 schreef Wereldgozer het volgende:
You (S3)
7.8/10
Check deze review @:fetx @:ggmmm @:maxi-mus
Goede bitequote:Op woensdag 24 november 2021 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Ferry gaat dood.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Underkoffer seizoen 3 aflevering 1: 8/10.
Het is wat.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:17 schreef fetX het volgende:
@:maxi-mus is nog niet helemaal wakker en gaat in het Ajax topic de mist in. Zeer zeldzame rubriek.
Het hoge woord is er nog niet uit, maar ben na het eten wel gewoon naar huis gegaan ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een beetje soepel er vanaf gekomen?
Hello brother.....quote:
Nee ik overweeg dat wel te doen maar dan moet ik eerst helemaal zo'n test halenquote:Op donderdag 25 november 2021 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je je al laten testen? @:elan
Je gaat toch niet mogelijk met carona naar buiten om een test te halen???quote:Op donderdag 25 november 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik overweeg dat wel te doen maar dan moet ik eerst helemaal zo'n test halen
Misschien vanmiddag, als ik me wat fitter voel!
Bij klachten direct bij de GGD testen.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zakenquote:Op donderdag 25 november 2021 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij klachten direct bij de GGD testen.
Je gaat maar gewoon naar de GGD.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft ook geen vrienden om de test voor hem te halen.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat toch niet mogelijk met carona naar buiten om een test te halen???
Een klap in het gezicht van @:lenny_leonard
Ik reserveer GEEN bedje voor jou.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:11 schreef GGMM het volgende:
Overigens is een verstopte neus helemaal geen symptoom zie ik nu.
Dan zal ik wel gewoon verkouden zijn
Hier trappen we niet in.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:12 schreef GGMM het volgende:
Vanavond op bezoek bij m'n oma trouwens
Of stuur een mailtje.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij klachten direct bij de GGD testen.
@Neef_Wuppie hebben we dit weekend weer nodig in DRT.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat de zeer sympathieke @:neef_wuppie dat gaat doen. Een groot gemis.
Het WK gaat weer een heerlijk warm bad worden makker.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:neef_wuppie hebben we dit weekend weer nodig in DRT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |