Neequote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voetbalzone is toch een redelijke site qua informatie
ik zal erop lettenquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij de big4 lig je er met zulke fouten direct uit broeder.
I think Jesus started freestylin in Heaven, and needed the best beat producer on Earth to hook him up with some tracks so...keep shining J-Dilla!!!quote:
Ja, ik had gezopen die avond.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
I think Jesus started freestylin in Heaven, and needed the best beat producer on Earth to hook him up with some tracks so...keep shining J-Dilla!!!
We miss you!!!
niet gekliktquote:
Niet geklikt.quote:
En, ziet hij er ook uit alsof hij sport?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:57 schreef fetX het volgende:
Wij hebben op werk ook zo’n figuur die 6 bolletjes filet americain, paté of weet ik veel wat er op smeert en opeet..
Onder het mom van ‘ja maar ik sport 3 keer in de week’.
Einde anekdote
Niet geklikt.quote:
Heeft "een vriend" bij de MEquote:Op dinsdag 23 november 2021 14:33 schreef Zipportal het volgende:
Wappz0r in de hoek gezet.
Zipportal in NWS / Demonstraties tegen corona maatregelen #118 #Thierryisgevaccineerd
@:Wereldgozer
Tevens HALLO.
BOA bash.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
Welkom terug @:zipportal
Waar had je de onterechte ban dit keer aan te danken?
Poepie ook al in de wappiehoek? Erg jammer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:33 schreef Zipportal het volgende:
Wappz0r in de hoek gezet.
Zipportal in NWS / Demonstraties tegen corona maatregelen #118 #Thierryisgevaccineerd
@:Wereldgozer
Tevens HALLO.
Staan daar vragen op?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Welke vraag staat er op je pickwick theezakje?
Dat zou ik oprecht kut vinden , hoop dat het onzin isquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Luukinho naar Ajax. Wat zou @:PSVCL hier van vinden?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Staan daar vragen op?
Ik drink nooit thee. Alleen flikkers drinken dat.
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat zou ik oprecht kut vinden , hoop dat het onzin is
Ik hoop wel dat ze Coca Cola Zero in huis hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk vanavond de wedstrijd bij vrienden dus ik ben helaas niet aanwezig.
Ja, dat mogen we wel een vrouw noemen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Al staan mijn vrouw & kinderen erbij te janken....
Welke stad? Tevens jeugdboa? Hebben ze een speciale variant om rotjochies aan te spreken?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo zeg. Dit is een vrouw.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Roosendaalgodenquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welke stad? Tevens jeugdboa? Hebben ze een speciale variant om rotjochies aan te spreken?
quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |