quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Spannend. Ben op tijd thuis van werk dus ben benieuwd. Iets zegt mij dat het niet doorgaat
Je verwacht het nietquote:
Het heeft er nooit ingezeten. Waarom zouden ze vandaag een discussie voeren over iets van het weekend en vrijdag. Hadden ze gister kunnen doen en hebben dat volgens mij ook gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Spannend. Ben op tijd thuis van werk dus ben benieuwd. Iets zegt mij dat het niet doorgaat
Ik kan het niet verder lezen maar alleen maar positief dat men weet wie hij en zijn 'medestrijders' zijn toch?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:03 schreef Tourniquet het volgende:
Tinus is iets te veel in zichzelf gaan geloven.
Hij wordt vandaag wel genoemd in het AD trouwens.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rotterdam~acf6e5b6/
quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan het niet verder lezen maar alleen maar positief dat men weet wie hij en zijn 'medestrijders' zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het schijnt dat hij geregeld naar restaurants gaat en daar een QR-code kan tonen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
Wat is nu eigenlijk al die heisa dat Baudet een prik heeft gehad of niet?
Ah, duidelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij geregeld naar restaurants gaat en daar een QR-code kan tonen.
Hij heeft corona gehadquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Misschien wel een fake
Als ie wel geprikt is, staat ie wel in zijn hemd
Of negatief getest, maar dan krijg je geen QR code toch?
Mooi. Hopelijk volgen er meerquote:
Genoemd worden is de eerste stap, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:03 schreef Tourniquet het volgende:
Tinus is iets te veel in zichzelf gaan geloven.
Hij wordt vandaag wel genoemd in het AD trouwens.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rotterdam~acf6e5b6/
Prof. dr. ir. Akkermansquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Genoemd worden is de eerste stap, dat weet iedereen.
Mooi, nog veel meer te gaanquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:20 schreef Tourniquet het volgende:
173 arrestaties al.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-veel-zullen-volgen
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je ook die Franse ME'ers gezien in Rotterdam gisteren? Ze hebben 0 mankracht onze politie
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Europese leger incoming
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een random tweet als bron, erg mooi.
Al lang ontkracht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |