Jup. Die steun moet wel worden terugbetaald he. Had 100 man in dienst ofzo. Alles kwijt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Echt nu door de Corona crisis?
Ik ken genoeg mensen hier met een horoca onderneming maar die proberen er bovenop te komen en die gaan niet rellen, maar goed, ieder zijn dingquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is makkelijk roepen vanaf de zijkant. Ik heb een vriend met meerdere horeca zaken die alles is kwijtgeraakt. Klein half miljoen schuld, huis kwijt en ga zo maar door. Je hebt niks meer te verliezen.
@:Starhopper log gewoon in op je echte account en stop met je act.
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup. Die steun moet wel worden terugbetaald he. Had 100 man in dienst ofzo. Alles kwijt.
Hoezo en wat had die chick in de auto gedaan? D8 dat zij dat zeiquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:29 schreef Grishenko_ het volgende:
Kinderen riepen vanaf het balkon: Hoeren van kanker justitie
Dat was zij ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef SOG het volgende:
[..]
Hoezo en wat had die chick in de auto gedaan? D8 dat zij dat zei
Ah was dus wel zij looooooooolquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef Starhopper het volgende:
Loool!!! Die heeft spijt dat ze "hoeren van justitie"heeft geroepen![]()
Ik ken ook mensen met 1 koffietentje, maar ik heb het over iemand met 5-6 zaken en 100 man personeel. Das iets andere orde van grootte en ook lastiger te managen zeg maar dat idee.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen hier met een horoca onderneming maar die proberen er bovenop te komen en die gaan niet rellen, maar goed, ieder zijn ding
Serieus ze klonk dan echt als een klein kindquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef SOG het volgende:
[..]
Hoezo en wat had die chick in de auto gedaan? D8 dat zij dat zei
Maar dan nog los je niets op om te gaan rellenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen met 1 koffietentje, maar ik heb het over iemand met 5-6 zaken en 100 man personeel. Das iets andere orde van grootte en ook lastiger te managen zeg maar dat idee.
Mooi Koningshuis opheffen en dat geld gebruiken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je ook die Franse ME'ers gezien in Rotterdam gisteren? Ze hebben 0 mankracht onze politie
Wel met een trommeltje op het Malieveld gaan staan ? Ik snap die mensen volkomen. Die denken dan maar kapot.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dan nog los je niets op om te gaan rellen
Link?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je ook die Franse ME'ers gezien in Rotterdam gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |