Dat vraag ik me ook steeds af want het lijkt me toch niet dat je met een camera in je hand een scooter mag besturen. Of ze is er al die tijd goed mee weggekomen.quote:
Gister hield ze hem nog gewoon in de handen, kwam ze mee weg, Politie had wel wat anders te doen schat ik zo in...quote:Op maandag 22 november 2021 22:11 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook steeds af want het lijkt me toch niet dat je met een camera in je hand een scooter mag besturen. Of ze is er al die tijd goed mee weggekomen.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
Ksar Netsila dus, we zijn iets op het spoor!
en ze heeft geen zolderkamertjequote:Op maandag 22 november 2021 22:13 schreef Olga het volgende:
Dus ze is al vanaf 8 uur rondjes aan het rijden?Die heeft voor de rest echt geen leven
Als ze straks gaat tanken hebben we een hoogtepuntje in de streamquote:Op maandag 22 november 2021 22:13 schreef Olga het volgende:
Dus ze is al vanaf 8 uur rondjes aan het rijden?Die heeft voor de rest echt geen leven
Ze laat een van haar katten ws inslapen deze week,cut her someslack!quote:Op maandag 22 november 2021 22:13 schreef Olga het volgende:
Een normaal mens blijft dan bij haar kat.quote:Op maandag 22 november 2021 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze laat een van haar katten ws inslapen deze week,cut her someslack!
Beestje krijgt al insuline spuiten en speciaal voedsel dat hij niet meer eet, maar zelf vind ze dat mensen die voor een spuitje kiezen, zich in hun achterste laten nemen.quote:Op maandag 22 november 2021 22:17 schreef Olga het volgende:
[..]
Een normaal mens blijft dan bij haar kat.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Beestje krijgt al insuline spuiten en speciaal voedsel dat hij niet meer eet, maar zelf vind ze dat mensen die voor een spuitje kiezen, zich in hun achterste laten nemen.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Beestje krijgt al insuline spuiten en speciaal voedsel dat hij niet meer eet, maar zelf vind ze dat mensen die voor een spuitje kiezen, zich in hun achterste laten nemen.
Ik ga het niet terug zoeken, maar in een van de streams van gisteren zei ze dat letterlijk, binnen een tijdsspan van 20 minuten.quote:
En de hond moest ook nog plassenquote:Op maandag 22 november 2021 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga het niet terug zoeken, maar in een van de streams van gisteren zei ze dat letterlijk, binnen een tijsspan van 20 minuten.
Ik heb hier gisteren ook geleerd dat ik homo ben (of lesbo in mijn geval) door de vaccinatiequote:Op maandag 22 november 2021 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar daar had ze geen tijd voor. Ze moet rondjes rijden met ons op haar buikquote:
Maar voorlopig hebben de gevaccineerden overal gratis wifi door dat vaccinquote:Op maandag 22 november 2021 22:24 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik heb hier gisteren ook geleerd dat ik homo ben (of lesbo in mijn geval) door de vaccinatie
Dan zal ik maar snel mijn abo opzeggenquote:Op maandag 22 november 2021 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar voorlopig hebben de gevaccineerden overal gratis wifi door dat vaccin
doe het maar niet te snel, dan tappen die gasten je helemaal leeg,met hun livestreams.quote:Op maandag 22 november 2021 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Dan zal ik maar snel mijn abo opzeggen
quote:Op maandag 22 november 2021 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
doe het maar niet te snel, dan tappen die gasten je helemaal leeg,men hun livestreams.
Misschien wil iemand je een tikkie sturenquote:Op maandag 22 november 2021 22:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb echt een nieuw toetsenbord nodig.
Nee,dan ben ik hem.quote:Op maandag 22 november 2021 22:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Misschien wil iemand je een tikkie sturen
En anders een gofundmequote:
Zal jou eens tik- oh wacht.quote:Op maandag 22 november 2021 22:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Misschien wil iemand je een tikkie sturen
Ik kan hem ook bij AliExpress bestellen,maar na het betoog van Mita kan ik er misschien PTSS aan overhouden.quote:Op maandag 22 november 2021 22:39 schreef Olga het volgende:
[..]
En anders een gofundme
Tinus Koops heeft daar goede ervaringen mee
Klaag haar aan. Ik hoorde dat er deze week een nieuw youristenkantoor open gaat, misschien kunnen ze je helpen. Kan je van het smartengeld een nieuw toetsenbord kopen.quote:Op maandag 22 november 2021 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan hem ook bij AliExpress bestellen,maar na het betoog van Mita kan ik er misschien PTSS aan overhouden.
Wie laat dan de hond uit?quote:Op maandag 22 november 2021 22:13 schreef Olga het volgende:
Lieve Mita.quote:Op maandag 22 november 2021 22:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Klaag haar aan. Ik hoorde dat er deze week een nieuw youristenkantoor open gaat, misschien kunnen ze je helpen. Kan je van het smartengeld een nieuw toetsenbord kopen.
Niets meer aan doen. Gelijk versturen.quote:Op maandag 22 november 2021 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lieve Mita.
Ik typ dit berich vanaf een toetsenborddat ik 15 jaar geleden voor maar liefst 50 euro gekocht bheb van BillGeets (ja er staat Microsoft op maar we weten over wie het gaat met znpedopraktijen ed)
Is er een mogelijkheid om de kosten op hem te verhalen, danwel mij van een toetsenbord te voorzien dieme de koende 15 jaar voor het zelfde bedrag de zelfde kwaliteit kan brengen.
M. Vr Gr.
Paro.
Ja, ik ook. En ik sta al sinds vanmorgen vroeg te wachten op m'n taxiquote:Op maandag 22 november 2021 22:24 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik heb hier gisteren ook geleerd dat ik homo ben (of lesbo in mijn geval) door de vaccinatie
Waarschijnlijk moet de hond even wachten totdat vrouwtje terug is van haar enerverende reizen op de scooterquote:
quote:Op maandag 22 november 2021 21:34 schreef spoilert het volgende:
Popo gebruikt Action 3, een of andere wappie hat een leuk "onderzoek" gedaan met creatief knip en plak werk....
Een chiwawawawawaaah.... die dan Gucci heet ofzo... gok ik...quote:
Neu die kan mee op de scooter, ik gok zo'n hond die al een muilkorf op moet om geen andere dieren of mensen te bijten.quote:Op maandag 22 november 2021 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een chiwawawawawaaah.... die dan Gucci heet ofzo... gok ik...
Nee want dat is veel te koud voor zo'n klein kutkeffertje... hij is gewend om zijn plasje in de tuin te doen, naast de jacuzzi van de Lidl, op het kunstgras.quote:Op maandag 22 november 2021 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neu die kan mee op de scooter, ik gok zo'n hond die al een muilkorf op moet om geen andere dieren of mensen te bijten.
quote:Op maandag 22 november 2021 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb grote twijfels over die foto in de OP waar Baudet wordt gevaccineerd... Dit zou een photoshop kunnen zijn...
Ten eerste zie je al kleurverschil tussen zijn gezicht en de rest van de foto, de rest is veel geler en warmer van kleur. Het zou natuurlijk kunnen dat hij bang is en daardoor bleker is geworden...![]()
Maar ik heb de foto ook even laten analyseren en dan krijg je dit resultaat...
http://fotoforensics.com/(...)af62.114298&show=ela
Die witte pixels moeten overal op de foto gelijkmatig verdeeld zijn. Maar bij zijn gezicht ontbreken ze volledig wat er op duidt dat dat er waarschijnlijk op is geplakt...
Ach, een fotoshop is onschuldig als je het vergelijkt met verzonnen overledenen.quote:Op maandag 22 november 2021 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb grote twijfels over die foto in de OP waar Baudet wordt gevaccineerd... Dit zou een photoshop kunnen zijn...
Ten eerste zie je al kleurverschil tussen zijn gezicht en de rest van de foto, de rest is veel geler en warmer van kleur. Het zou natuurlijk kunnen dat hij bang is en daardoor bleker is geworden...![]()
Die witte pixels moeten overal op de foto gelijkmatig verdeeld zijn. Maar bij zijn gezicht ontbreken ze volledig wat er op duidt dat dat er waarschijnlijk op is geplakt...
Dat is altijd bij foto's van Reptilians, zo herken je ze.quote:Op maandag 22 november 2021 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2021 23:34 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Dat is altijd bij foto's van Reptilians, zo herken je ze.
Beter kunnen is beter doenquote:Op maandag 22 november 2021 23:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Tuurlijk...![]()
Maar als je al zo'n chop maakt, doe het dan tenminste goed...
Maar het hád gekund!!quote:Op maandag 22 november 2021 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
De kans dat FvD gesponsord word door Pfizer(of andersom) is natuurlijk niet geheel uit te sluiten.quote:
Ik heb de foto op facebook gezet. Het is dus waar.quote:
Ik kijk nooit Jinek, vreselijk. Maar de stelling is dat Baudet al dan niet een prikje heeft gehad. Wat maakt het uit? Het gaat om het idee erachter, de macht, de controle en sommigen geven daar aan toe maar hebben nog steeds hun twijfels. Niet iedereen is in staat om zich te verdedigen tegen deze aanval op onze vrijheid. Baudet zal die keuze misschien makkelijker hebben en dát is triest. Maar wat hij zegt klopt wel en dat is extra stoer. Wat je er ook van vind.quote:Op maandag 22 november 2021 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff tip voor iedereen hier, kijk ff Aboutaleb bij Jinek vanavond. Klaar einde discussie, wat is die man brilliant.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:05 schreef Tourniquet het volgende:
Mita en Tinus hebben nu ook een hashtag.![]()
[ twitter ]
Aboutaleb zat daar met Jinek, Wouter en Mart Smeets. Maar die zeiden niks. Aboutaleb gaf Rutte, Kaag, de Jonge en Klaver ff lesje leiderschap.quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik kijk nooit Jinek, vreselijk. Maar de stelling is dat Baudet al dan niet een prikje heeft gehad. Wat maakt het uit? Het gaat om het idee erachter, de macht, de controle en sommigen geven daar aan toe maar hebben nog steeds hun twijfels. Niet iedereen is in staat om zich te verdedigen tegen deze aanval op onze vrijheid. Baudet zal die keuze misschien makkelijker hebben en dát is triest. Maar wat hij zegt klopt wel en dat is extra stoer. Wat je er ook van vind.
quote:Op maandag 22 november 2021 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:05 schreef Tourniquet het volgende:
Mita en Tinus hebben nu ook een hashtag.![]()
[ twitter ]
Baudetquote:Op dinsdag 23 november 2021 00:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik kijk nooit Jinek, vreselijk. Maar de stelling is dat Baudet al dan niet een prikje heeft gehad. Wat maakt het uit? Het gaat om het idee erachter, de macht, de controle en sommigen geven daar aan toe maar hebben nog steeds hun twijfels. Niet iedereen is in staat om zich te verdedigen tegen deze aanval op onze vrijheid. Baudet zal die keuze misschien makkelijker hebben en dát is triest. Maar wat hij zegt klopt wel en dat is extra stoer. Wat je er ook van vind.
Tikkies door die wappies zijn eigenlijk een soort moderne vorm van bedelen.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Spannend. Ben op tijd thuis van werk dus ben benieuwd. Iets zegt mij dat het niet doorgaat
Je verwacht het nietquote:
Het heeft er nooit ingezeten. Waarom zouden ze vandaag een discussie voeren over iets van het weekend en vrijdag. Hadden ze gister kunnen doen en hebben dat volgens mij ook gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Spannend. Ben op tijd thuis van werk dus ben benieuwd. Iets zegt mij dat het niet doorgaat
Ik kan het niet verder lezen maar alleen maar positief dat men weet wie hij en zijn 'medestrijders' zijn toch?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:03 schreef Tourniquet het volgende:
Tinus is iets te veel in zichzelf gaan geloven.
Hij wordt vandaag wel genoemd in het AD trouwens.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rotterdam~acf6e5b6/
quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan het niet verder lezen maar alleen maar positief dat men weet wie hij en zijn 'medestrijders' zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het schijnt dat hij geregeld naar restaurants gaat en daar een QR-code kan tonen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
Wat is nu eigenlijk al die heisa dat Baudet een prik heeft gehad of niet?
Ah, duidelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij geregeld naar restaurants gaat en daar een QR-code kan tonen.
Hij heeft corona gehadquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Misschien wel een fake
Als ie wel geprikt is, staat ie wel in zijn hemd
Of negatief getest, maar dan krijg je geen QR code toch?
Mooi. Hopelijk volgen er meerquote:
Genoemd worden is de eerste stap, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:03 schreef Tourniquet het volgende:
Tinus is iets te veel in zichzelf gaan geloven.
Hij wordt vandaag wel genoemd in het AD trouwens.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rotterdam~acf6e5b6/
Prof. dr. ir. Akkermansquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Genoemd worden is de eerste stap, dat weet iedereen.
Mooi, nog veel meer te gaanquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:20 schreef Tourniquet het volgende:
173 arrestaties al.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-veel-zullen-volgen
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je ook die Franse ME'ers gezien in Rotterdam gisteren? Ze hebben 0 mankracht onze politie
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Europese leger incoming
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een random tweet als bron, erg mooi.
Al lang ontkracht.quote:
Morgen de eerste 3!quote:
quote:Man verdacht van poging tot doodslag met ijzeren staaf bij rellen Rotterdam
Een 33-jarige Rotterdammer wordt door het Openbaar Ministerie (OM) verdacht van poging tot doodslag. Hij zou tijdens de rellen van afgelopen vrijdag in Rotterdam een agent met een ijzeren staaf hebben willen slaan, zo meldt het OM dinsdag.
De man is dinsdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Hij blijft nog eens twee weken vastzitten.
Drie andere verdachten zijn ook voorgeleid. Een 19-jarige Schiedammer en 29-jarige Rotterdammer die worden verdacht van het gooien van voorwerpen richting de politie, blijven ook veertien dagen langer vastzitten. Een 23-jarige Dordtenaar is op vrije voeten gesteld. Wel wordt hij nog verdacht van het gooien van voorwerpen richting de politie.
Een protest tegen het 2G-beleid op de Rotterdamse Coolsingel ontaardde vrijdag in een ware veldslag. De politie verrichtte 49 arrestaties.
In het nauw gedreven agenten zag zich genoodzaakt te schieten, waardoor vier mensen gewond raakten. Eén agent raakte dusdanig gewond, dat hij moest naar een ziekenhuis moest worden overgebracht. Tal van agenten liepen lichte verwondingen op.
Bij de rechtbank in Rotterdam vinden woensdag vanaf 13.30 uur de eerste drie supersnelrechtzittingen met de verdachten plaats.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ellen-rotterdam.html
Nou die 33 jarige is flink de lul. Poging tot doodslag en op video vastgelegd.quote:
Minder budget voor een goede advocaat?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou die 33 jarige is flink de lul. Poging tot doodslag en op video vastgelegd.
Maar waarom kan dat bij hem wel zo snel en bij de Mallorca- vechtkakkers niet?
Dit is een redelijk ronde zaak door al het beeld materiaal. Bij de vechtkakkers loopt het onderzoek nog om dat er gewoon niet duidelijk is wie welk aandeel had.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou die 33 jarige is flink de lul. Poging tot doodslag en op video vastgelegd.
Maar waarom kan dat bij hem wel zo snel en bij de Mallorca- vechtkakkers niet?
Wat is weke delen kanker?quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:53 schreef AchJa het volgende:
Hebben de wapsters weer wat nieuwe bullshit verzonnen?
[ twitter ]
![]()
Is men er nog steeds mee bezig?quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:58 schreef Tourniquet het volgende:
In de Signal-groep "Gelijkgestemden Uni..." zijn ze iets op het spoor:
[ afbeelding ]
Ik zie 2 mogelijkheden:
- Thierry is gevaccineerd in de VS door dezelfde verpleegkundige als Biden
- De foto van Biden is gephotoshopt
1000 euro. Serieusquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:57 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat ik ook maar wappie ga wordenHij schijnt 1.000 euro bij elkaar te hebben gebedeld
quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:58 schreef Tourniquet het volgende:
In de Signal-groep "Gelijkgestemden Uni..." zijn ze iets op het spoor:
[ afbeelding ]
Ik zie 2 mogelijkheden:
- Thierry is gevaccineerd in de VS door dezelfde verpleegkundige als Biden
- De foto van Biden is gephotoshopt
Dat is nou ook weer niet echt veel geld ofzo. Kun je je dayjob niet voor quitten tenzij je het elke paar dagen bij elkaar sprokkelt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:57 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat ik ook maar wappie ga wordenHij schijnt 1.000 euro bij elkaar te hebben gebedeld
Dit was afgelopen vrijdag in Rotterdam.quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n idioot dan weer in Eindhoven rond moet rijden
1 keer in de week dacht ik aanquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:26 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet echt veel geld ofzo. Kun je je dayjob niet voor quitten tenzij je het elke paar dagen bij elkaar sprokkelt.
Hahahaha, wat een debiel ben jij.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je ook die Franse ME'ers gezien in Rotterdam gisteren? Ze hebben 0 mankracht onze politie
Ziet er toch verdacht veel uit als Eindhovenquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit was afgelopen vrijdag in Rotterdam.
Dát is een futuristisch spatschermquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:57 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Is op deze locatie: https://goo.gl/maps/7CNaBUr2cHssopPm8quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ziet er toch verdacht veel uit als Eindhoven
Doe de wappiedansquote:
Ooh ik geloof je wel hoorquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is op deze locatie: https://goo.gl/maps/7CNaBUr2cHssopPm8
Vraag me alleen af of hij zich daar iets van aantrektquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jammeralleen dat hij geen intergraalhelm mag dragen in het openbaar.
En op de achtergrond wordt even een bord uit de grond getrokken en op de weg gegooid, voor de vrijheid en democratie jeweet.quote:
Haha @Poepz0rquote:Op dinsdag 23 november 2021 14:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Al lang ontkracht.
[ twitter ]
Hij wilde toch ook een gasmasker? Dit lijkt me slecht daarmee te combineren. (Misschien hadden ze geen gasmasker in XXXXXLquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:57 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Ik ga niet kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:53 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/(...)live_video&ref=notif
Mita is weer live
'Rapper'.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:03 schreef Tourniquet het volgende:
Toch weer een item over de rellen bij Op1, dus misschien klopte het wel dat ze contact hebben gehad met Tinus. Maar blijkbaar hadden ze toch liever een rapper aan tafel.![]()
[ twitter ]
Ik snap dat ook niet. Wat willen ze dan bereiken? Aandacht? Lekker tegendraads? Werkt dus inderdaad alleen maar averechts.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Apart dat mensen op nationale TV verklaren dat ze zich niet aan maatregelen houden. Lekker asociaal. Groot deel van Nederland is dan (ook) klaar met die persoon.
Over wie heb je het?quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Apart dat mensen op nationale TV verklaren dat ze zich niet aan maatregelen houden. Lekker asociaal. Groot deel van Nederland is dan (ook) klaar met die persoon.
in zowel het RTLnieuws als het NOSnieuws was iemand die vertelde dat ze niet aan de maatregelen "mee doet".quote:
Meteen oproepen voor een stageplaats op de ic. Bedden verschonen ofzo, en elke morgen testen en die stok goed diep erin.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
in zowel het RTLnieuws als het NOSnieuws was iemand die vertelde dat ze niet aan de maatregelen "mee doet".
"ik doe mijn eigen ding".
- en wat is je eigen ding?
"gewoon gezond verstand gebruiken"
![]()
Zal er geen traan om laten.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:43 schreef Bluesdude het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/n(...)n-besmettingsfeestje
In Oostenrijk is een 55-jarige man overleden na bezoek aan een zogeheten besmettingsfeestje. Dat zijn bijeenkomsten waar bezoekers die zich niet willen laten vaccineren heengaan om zich doelbewust te laten besmetten met het coronavirus.
Inderdaad, raadselachtig en ergerlijk. 'Niks te maken met al die regels die die zakkenvullers in Den Haag verzinnen'.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Wat willen ze dan bereiken? Aandacht? Lekker tegendraads? Werkt dus inderdaad alleen maar averechts.
Ieder zijn keuze, maar die maatregelen zijn er ook niet voor niets.
Het was op een andere manier 'succesvol' dan hij had gedacht.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:43 schreef Bluesdude het volgende:
In Oostenrijk is een 55-jarige man overleden na bezoek aan een zogeheten besmettingsfeestje. Dat zijn bijeenkomsten waar bezoekers die zich niet willen laten vaccineren heengaan om zich doelbewust te laten besmetten met het coronavirus.
Genomineerd voor een Darwin award.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:43 schreef Bluesdude het volgende:
Nou ja, dat idd. Ik heb ook niet al te veel op met de overheid, maar hou me zoveel mogelijk aan de maatregelen. Niet alleen voor mezelf maar ook voor mijn omgeving. Daarom ben ik ook gevaccineerd en als ik een booster kan krijgen dan neem ik die ook. Mijn ouders en schoonouders zijn de 60 ruim gepasseerd en die wil ik niet in gevaar brengen, direct of indirect.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Inderdaad, raadselachtig en ergerlijk. 'Niks te maken met al die regels die die zakkenvullers in Den Haag verzinnen'.
Tja hij neemt zelf het risico.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:43 schreef Bluesdude het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |