Dat vraag ik me ook steeds af want het lijkt me toch niet dat je met een camera in je hand een scooter mag besturen. Of ze is er al die tijd goed mee weggekomen.quote:
Gister hield ze hem nog gewoon in de handen, kwam ze mee weg, Politie had wel wat anders te doen schat ik zo in...quote:Op maandag 22 november 2021 22:11 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook steeds af want het lijkt me toch niet dat je met een camera in je hand een scooter mag besturen. Of ze is er al die tijd goed mee weggekomen.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
Ksar Netsila dus, we zijn iets op het spoor!
en ze heeft geen zolderkamertjequote:Op maandag 22 november 2021 22:13 schreef Olga het volgende:
Dus ze is al vanaf 8 uur rondjes aan het rijden?Die heeft voor de rest echt geen leven
Als ze straks gaat tanken hebben we een hoogtepuntje in de streamquote:Op maandag 22 november 2021 22:13 schreef Olga het volgende:
Dus ze is al vanaf 8 uur rondjes aan het rijden?Die heeft voor de rest echt geen leven
Ze laat een van haar katten ws inslapen deze week,cut her someslack!quote:Op maandag 22 november 2021 22:13 schreef Olga het volgende:
Een normaal mens blijft dan bij haar kat.quote:Op maandag 22 november 2021 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze laat een van haar katten ws inslapen deze week,cut her someslack!
Beestje krijgt al insuline spuiten en speciaal voedsel dat hij niet meer eet, maar zelf vind ze dat mensen die voor een spuitje kiezen, zich in hun achterste laten nemen.quote:Op maandag 22 november 2021 22:17 schreef Olga het volgende:
[..]
Een normaal mens blijft dan bij haar kat.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Beestje krijgt al insuline spuiten en speciaal voedsel dat hij niet meer eet, maar zelf vind ze dat mensen die voor een spuitje kiezen, zich in hun achterste laten nemen.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Beestje krijgt al insuline spuiten en speciaal voedsel dat hij niet meer eet, maar zelf vind ze dat mensen die voor een spuitje kiezen, zich in hun achterste laten nemen.
Ik ga het niet terug zoeken, maar in een van de streams van gisteren zei ze dat letterlijk, binnen een tijdsspan van 20 minuten.quote:
En de hond moest ook nog plassenquote:Op maandag 22 november 2021 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga het niet terug zoeken, maar in een van de streams van gisteren zei ze dat letterlijk, binnen een tijsspan van 20 minuten.
Ik heb hier gisteren ook geleerd dat ik homo ben (of lesbo in mijn geval) door de vaccinatiequote:Op maandag 22 november 2021 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar daar had ze geen tijd voor. Ze moet rondjes rijden met ons op haar buikquote:
Maar voorlopig hebben de gevaccineerden overal gratis wifi door dat vaccinquote:Op maandag 22 november 2021 22:24 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik heb hier gisteren ook geleerd dat ik homo ben (of lesbo in mijn geval) door de vaccinatie
Dan zal ik maar snel mijn abo opzeggenquote:Op maandag 22 november 2021 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar voorlopig hebben de gevaccineerden overal gratis wifi door dat vaccin
doe het maar niet te snel, dan tappen die gasten je helemaal leeg,met hun livestreams.quote:Op maandag 22 november 2021 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Dan zal ik maar snel mijn abo opzeggen
quote:Op maandag 22 november 2021 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
doe het maar niet te snel, dan tappen die gasten je helemaal leeg,men hun livestreams.
Misschien wil iemand je een tikkie sturenquote:Op maandag 22 november 2021 22:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb echt een nieuw toetsenbord nodig.
Nee,dan ben ik hem.quote:Op maandag 22 november 2021 22:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Misschien wil iemand je een tikkie sturen
En anders een gofundmequote:
Zal jou eens tik- oh wacht.quote:Op maandag 22 november 2021 22:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Misschien wil iemand je een tikkie sturen
Ik kan hem ook bij AliExpress bestellen,maar na het betoog van Mita kan ik er misschien PTSS aan overhouden.quote:Op maandag 22 november 2021 22:39 schreef Olga het volgende:
[..]
En anders een gofundme
Tinus Koops heeft daar goede ervaringen mee
Klaag haar aan. Ik hoorde dat er deze week een nieuw youristenkantoor open gaat, misschien kunnen ze je helpen. Kan je van het smartengeld een nieuw toetsenbord kopen.quote:Op maandag 22 november 2021 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan hem ook bij AliExpress bestellen,maar na het betoog van Mita kan ik er misschien PTSS aan overhouden.
Wie laat dan de hond uit?quote:Op maandag 22 november 2021 22:13 schreef Olga het volgende:
Lieve Mita.quote:Op maandag 22 november 2021 22:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Klaag haar aan. Ik hoorde dat er deze week een nieuw youristenkantoor open gaat, misschien kunnen ze je helpen. Kan je van het smartengeld een nieuw toetsenbord kopen.
Niets meer aan doen. Gelijk versturen.quote:Op maandag 22 november 2021 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lieve Mita.
Ik typ dit berich vanaf een toetsenborddat ik 15 jaar geleden voor maar liefst 50 euro gekocht bheb van BillGeets (ja er staat Microsoft op maar we weten over wie het gaat met znpedopraktijen ed)
Is er een mogelijkheid om de kosten op hem te verhalen, danwel mij van een toetsenbord te voorzien dieme de koende 15 jaar voor het zelfde bedrag de zelfde kwaliteit kan brengen.
M. Vr Gr.
Paro.
Ja, ik ook. En ik sta al sinds vanmorgen vroeg te wachten op m'n taxiquote:Op maandag 22 november 2021 22:24 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik heb hier gisteren ook geleerd dat ik homo ben (of lesbo in mijn geval) door de vaccinatie
Waarschijnlijk moet de hond even wachten totdat vrouwtje terug is van haar enerverende reizen op de scooterquote:
quote:Op maandag 22 november 2021 21:34 schreef spoilert het volgende:
Popo gebruikt Action 3, een of andere wappie hat een leuk "onderzoek" gedaan met creatief knip en plak werk....
Een chiwawawawawaaah.... die dan Gucci heet ofzo... gok ik...quote:
Neu die kan mee op de scooter, ik gok zo'n hond die al een muilkorf op moet om geen andere dieren of mensen te bijten.quote:Op maandag 22 november 2021 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een chiwawawawawaaah.... die dan Gucci heet ofzo... gok ik...
Nee want dat is veel te koud voor zo'n klein kutkeffertje... hij is gewend om zijn plasje in de tuin te doen, naast de jacuzzi van de Lidl, op het kunstgras.quote:Op maandag 22 november 2021 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neu die kan mee op de scooter, ik gok zo'n hond die al een muilkorf op moet om geen andere dieren of mensen te bijten.
quote:Op maandag 22 november 2021 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb grote twijfels over die foto in de OP waar Baudet wordt gevaccineerd... Dit zou een photoshop kunnen zijn...
Ten eerste zie je al kleurverschil tussen zijn gezicht en de rest van de foto, de rest is veel geler en warmer van kleur. Het zou natuurlijk kunnen dat hij bang is en daardoor bleker is geworden...![]()
Maar ik heb de foto ook even laten analyseren en dan krijg je dit resultaat...
http://fotoforensics.com/(...)af62.114298&show=ela
Die witte pixels moeten overal op de foto gelijkmatig verdeeld zijn. Maar bij zijn gezicht ontbreken ze volledig wat er op duidt dat dat er waarschijnlijk op is geplakt...
Ach, een fotoshop is onschuldig als je het vergelijkt met verzonnen overledenen.quote:Op maandag 22 november 2021 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb grote twijfels over die foto in de OP waar Baudet wordt gevaccineerd... Dit zou een photoshop kunnen zijn...
Ten eerste zie je al kleurverschil tussen zijn gezicht en de rest van de foto, de rest is veel geler en warmer van kleur. Het zou natuurlijk kunnen dat hij bang is en daardoor bleker is geworden...![]()
Die witte pixels moeten overal op de foto gelijkmatig verdeeld zijn. Maar bij zijn gezicht ontbreken ze volledig wat er op duidt dat dat er waarschijnlijk op is geplakt...
Dat is altijd bij foto's van Reptilians, zo herken je ze.quote:Op maandag 22 november 2021 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |