Een random tweet als bron, erg mooi.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Europese leger incoming
Fotos staan er gewoon bij chef.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een random tweet als bron, erg mooi.
Als je al 2 jaar aan het proberen bent.,.. Ik zeg al makkelijk roepen vanaf de zijkant.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
Nee proberen, wellicht tegen beter weten in, om er toch iets van proberen te maken.
maar jij denkt er anders over dan ik en dat is prima
Eus is de geknipte gast.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:38 schreef NoCigar het volgende:
Wat had Éus'gedaan? Ik dacht dat het om zijn vriend ging die nu weg mag.
Maakt walgelijk slechte tv dus opgepakt genot.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:38 schreef NoCigar het volgende:
Wat had Éus'gedaan? Ik dacht dat het om zijn vriend ging die nu weg mag.
zoals al eerder gezegd, jij denkt er anders over dan ik, dus laten we erover ophoudenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je al 2 jaar aan het proberen bent.,.. Ik zeg al makkelijk roepen vanaf de zijkant.
Vandaag al twintig keer gezien op FB-wappie-pagina's. Die lui geloven *alles* .quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een random tweet als bron, erg mooi.
Ach ja volgens hen zijn er ook tig doden gisteren gevallenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vandaag al twintig keer gezien op FB-wappie-pagina's. Die lui geloven *alles* .
Helaas is @Poepz0r daar één van.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Filmpje ook trouwens waar ze gewoon voorbij lopen. Ze worden steeds vaker ingezet. Opzich logisch te verklaren, want Nederland komt ruim 10.000 agenten TEKORT.quote:
In de verste verte niet. Maar Utrecht of Amsterdam later deze week, geen ideequote:Op zaterdag 20 november 2021 23:39 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
gaan ze Roffa overtreffen?
*popcorn*
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het probleem is dat ik niet weet of ze nou serieus zijn of gewoon te dom
nooitquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:39 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
gaan ze Roffa overtreffen?
*popcorn*
Ik zie toch duidelijk een filmopname waar die gasten gewoon voorbij lopen en ingrijpen, dus hoezo is dat onzin? Politie komt massaal personeel tekort dus logisch te verklaren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb zijn kenteken genoteerd. @Starhopperquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:40 schreef onlogisch het volgende:
@:Bolasie probeert op de man te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |