Ik geloof ook niks van dat er echt veel mensen tussen staan die op die manier getroffen zijn door de coronamaatregelen. Dit zijn gewoon de lokale tokkies. Eigenlijk zouden ze die ook echt terug moeten pakken voor de schade van dit soort dingen. Zijn ook van die types die in een hele dure auto rond rijden op hun 20-ste en geen werk hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dan nog los je niets op om te gaan rellen
Mijn bedrijf is ook kapot door corona. Voor mij geen reden om het land nog extra schade toe te brengen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is makkelijk roepen vanaf de zijkant. Ik heb een vriend met meerdere horeca zaken die alles is kwijtgeraakt. Klein half miljoen schuld, huis kwijt en ga zo maar door. Je hebt niks meer te verliezen.
@:Starhopper log gewoon in op je echte account en stop met je act.
Nee proberen, wellicht tegen beter weten in, om er toch iets van proberen te maken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel met een trommeltje op het Malieveld gaan staan ? Ik snap die mensen volkomen. Die denken dan maar kapot.
Precies, stel maar een voorbeeld.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik geloof ook niks van dat er echt veel mensen tussen staan die op die manier getroffen zijn door de coronamaatregelen. Dit zijn gewoon de lokale tokkies. Eigenlijk zouden ze die ook echt terug moeten pakken voor de schade van dit soort dingen. Zijn ook van die types die in een hele dure auto rond rijden op hun 20-ste en geen werk hebben.
Dan nog ga je niet andermans spullen vernielen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel met een trommeltje op het Malieveld gaan staan ? Ik snap die mensen volkomen. Die denken dan maar kapot.
Wat zou Koos Spee hier nou van vinden?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:35 schreef StephanL het volgende:
Allemaal kentekens noteren voor onnodig toeteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |