Morgen de eerste 3!quote:
quote:Man verdacht van poging tot doodslag met ijzeren staaf bij rellen Rotterdam
Een 33-jarige Rotterdammer wordt door het Openbaar Ministerie (OM) verdacht van poging tot doodslag. Hij zou tijdens de rellen van afgelopen vrijdag in Rotterdam een agent met een ijzeren staaf hebben willen slaan, zo meldt het OM dinsdag.
De man is dinsdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Hij blijft nog eens twee weken vastzitten.
Drie andere verdachten zijn ook voorgeleid. Een 19-jarige Schiedammer en 29-jarige Rotterdammer die worden verdacht van het gooien van voorwerpen richting de politie, blijven ook veertien dagen langer vastzitten. Een 23-jarige Dordtenaar is op vrije voeten gesteld. Wel wordt hij nog verdacht van het gooien van voorwerpen richting de politie.
Een protest tegen het 2G-beleid op de Rotterdamse Coolsingel ontaardde vrijdag in een ware veldslag. De politie verrichtte 49 arrestaties.
In het nauw gedreven agenten zag zich genoodzaakt te schieten, waardoor vier mensen gewond raakten. Eén agent raakte dusdanig gewond, dat hij moest naar een ziekenhuis moest worden overgebracht. Tal van agenten liepen lichte verwondingen op.
Bij de rechtbank in Rotterdam vinden woensdag vanaf 13.30 uur de eerste drie supersnelrechtzittingen met de verdachten plaats.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ellen-rotterdam.html
Nou die 33 jarige is flink de lul. Poging tot doodslag en op video vastgelegd.quote:
Minder budget voor een goede advocaat?quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou die 33 jarige is flink de lul. Poging tot doodslag en op video vastgelegd.
Maar waarom kan dat bij hem wel zo snel en bij de Mallorca- vechtkakkers niet?
Dit is een redelijk ronde zaak door al het beeld materiaal. Bij de vechtkakkers loopt het onderzoek nog om dat er gewoon niet duidelijk is wie welk aandeel had.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou die 33 jarige is flink de lul. Poging tot doodslag en op video vastgelegd.
Maar waarom kan dat bij hem wel zo snel en bij de Mallorca- vechtkakkers niet?
Wat is weke delen kanker?quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:53 schreef AchJa het volgende:
Hebben de wapsters weer wat nieuwe bullshit verzonnen?
[ twitter ]
![]()
Is men er nog steeds mee bezig?quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:58 schreef Tourniquet het volgende:
In de Signal-groep "Gelijkgestemden Uni..." zijn ze iets op het spoor:
[ afbeelding ]
Ik zie 2 mogelijkheden:
- Thierry is gevaccineerd in de VS door dezelfde verpleegkundige als Biden
- De foto van Biden is gephotoshopt
1000 euro. Serieusquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:57 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat ik ook maar wappie ga wordenHij schijnt 1.000 euro bij elkaar te hebben gebedeld
quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:58 schreef Tourniquet het volgende:
In de Signal-groep "Gelijkgestemden Uni..." zijn ze iets op het spoor:
[ afbeelding ]
Ik zie 2 mogelijkheden:
- Thierry is gevaccineerd in de VS door dezelfde verpleegkundige als Biden
- De foto van Biden is gephotoshopt
Dat is nou ook weer niet echt veel geld ofzo. Kun je je dayjob niet voor quitten tenzij je het elke paar dagen bij elkaar sprokkelt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:57 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat ik ook maar wappie ga wordenHij schijnt 1.000 euro bij elkaar te hebben gebedeld
Dit was afgelopen vrijdag in Rotterdam.quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n idioot dan weer in Eindhoven rond moet rijden
1 keer in de week dacht ik aanquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:26 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet echt veel geld ofzo. Kun je je dayjob niet voor quitten tenzij je het elke paar dagen bij elkaar sprokkelt.
Hahahaha, wat een debiel ben jij.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je ook die Franse ME'ers gezien in Rotterdam gisteren? Ze hebben 0 mankracht onze politie
Ziet er toch verdacht veel uit als Eindhovenquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit was afgelopen vrijdag in Rotterdam.
Dát is een futuristisch spatschermquote:Op dinsdag 23 november 2021 17:57 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Is op deze locatie: https://goo.gl/maps/7CNaBUr2cHssopPm8quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ziet er toch verdacht veel uit als Eindhoven
Doe de wappiedansquote:
Ooh ik geloof je wel hoorquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is op deze locatie: https://goo.gl/maps/7CNaBUr2cHssopPm8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |