Dat is nog eens een statement zeg.quote:Op maandag 22 november 2021 22:48 schreef tong80 het volgende:
Alle afleveringen van alle series op Netflix zijn shit.
Zo dan.quote:Op maandag 22 november 2021 22:48 schreef tong80 het volgende:
Wowquote:Op maandag 22 november 2021 22:48 schreef tong80 het volgende:
Nou, kon het niet laten. Heb ze alle drie achter elkaar gekeken en vooral aflevering 2 was erg tof. Prima serie en verhaal wordt steeds duidelijker. Zin in aflevering 4quote:Op maandag 22 november 2021 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond de eerste aflevering ook een 7/10. @:fetx
Zat er wel meteen lekker in alleen alles werd ietwat gehaast gebracht, zeker als je de boeken niet kent.
FOK!, VBL op FOK! en VBL SC zijn dood.quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een statement zeg.
Deze had je kunnen wetenquote:Op dinsdag 23 november 2021 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verrek, note gepakt in COR.
Doe ik zo mijn best@:miss_sly
62. Je gaat erg traag.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:24 schreef Caland het volgende:
Hoeveel notes moet ik nog @:lenny_leonard ???
Namen en rugnummers svp.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:00 schreef Salina het volgende:
Wat is dat toch met die VBL users die gestreept worden continu? Lijken de Daltons wel.
[ afbeelding ]
Gelukkig komt er weer eentje vrij vandaag.
[ afbeelding ]
Zwaardvechtende Aziaten? Irritante gingers? Negers die hun vrouw mishandelen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Wheel of time bevestigt wel wat vooroordelen.
Waarom gebruik jij altijd van die debiele bronnen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:29 schreef Oriente het volgende:
Ajax wil Luuk de Jong huren
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=396761
Voetbalzone niet gekliktquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:29 schreef Oriente het volgende:
Voetbalzone is toch een redelijke site qua informatiequote:Op dinsdag 23 november 2021 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij altijd van die debiele bronnen?
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voetbalzone is toch een redelijke site qua informatie
(lol)quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voetbalzone is toch een redelijke site qua informatie
Luukinho naar Ajax. Wat zou @PSVCL hier van vinden?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:29 schreef Oriente het volgende:
Nee dat is vaker hé, die halen ook ergens hun nieuws vandaan. Maar goed, als het bullshit is jammer dan, en als het wel doorgaat dan veel plezier met hemquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kan niet.
Naast dat voetbalzone in deze niet de originele bron is.
Ja dat is een beetje hun ding, gare clickbait site die alle geruchten van dit soort flutkrantjes brengt. Ik zou vooral niet gaan denken dat het dan zo is. Waarom zou de Jong zelf op de bank willen zitten bij Ajax?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee dat is vaker hé, die halen ook ergens hun nieuws vandaan. Maar goed, als het bullshit is jammer dan, en als het wel doorgaat dan veel plezier met hem
Nog even los van die reacties altijd daar onderquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kan niet.
Naast dat voetbalzone in deze niet de originele bron is.
Heb je wel een banaan te pakken?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik ben wat laat
Maar we gaan nu lunchen
Ik werk thuisquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je wel een banaan te pakken?
6 broodjes?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu 6 broodjes pindakaas met een glas halfvolle melk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |