Bijna. Het zusje van een gozer in mijn voetbalteam.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zeker de moeder van je beste kameraad?
harrygodquote:Op woensdag 24 november 2021 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
quote:Op woensdag 24 november 2021 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna. Het zusje van een gozer in mijn voetbalteam.
Ga gewoon die relatie aan man.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het zit wat lastig in elkaar, we gaan elkaar sowieso blijven zien dus ik moet het wel even met fluwelen handschoenen aanpakken.
@Caland heeft een relatie met Feijenoord, daar komt niemand tussen.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga gewoon die relatie aan man.
De 12e man?quote:Op woensdag 24 november 2021 16:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Caland heeft een relatie met Feijenoord, daar komt niemand tussen.
Respect naar andere mensen is je vreemd? Je kickt zeker op het feit dat je een boefje bent. Real rebel. Aanstellerij om moeilijk te doen over even kort zo'n ding op.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nooit opgehad.. je bent toch geen hond man.
Heerlijke die frisse lucht! en al die bange oogjes die je aankijken
woke cultuur in een nutshellquote:Op woensdag 24 november 2021 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Respect naar andere mensen is je vreemd? Je kickt zeker op het feit dat je een boefje bent. Real rebel. Aanstellerij om moeilijk te doen over even kort zo'n ding op.
Die leipe Mocro flavour.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Respect naar andere mensen is je vreemd? Je kickt zeker op het feit dat je een boefje bent. Real rebel. Aanstellerij om moeilijk te doen over even kort zo'n ding op.
Als je respect hebt voor mensen (de mensheid) doe je zo een ding juist niet op.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vage logica.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je respect hebt voor mensen (de mensheid) doe je zo een ding juist niet op.
Is verder niet om stoer te doen. Leef misschien nog in het oude normaal.
quote:
Eensquote:Op woensdag 24 november 2021 18:15 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die bram ladage niet kennen mogen van mij corona krijgen @:caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |