M houdt wel van beavers jaquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:50 schreef tong80 het volgende:
Gehaktbal, gekookte aardappelen en bietjes
Vanavond John de Bever in M.
Schuren kreng.quote:
9 op de 10 zijn homo.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Staan daar vragen op?
Ik drink nooit thee. Alleen flikkers drinken dat.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:04 schreef tong80 het volgende:
4 op een rij en net op tijd terug voor John de Beaver.
Ik ben tegen homofobie.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Staan daar vragen op?
Ik drink nooit thee. Alleen flikkers drinken dat.
Gohquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
@:onlogisch Mijn telefoon laadt nu definitief niet meer op en zit inmiddels in mijn laatste 10% van connected zijn aangezien ik zelfs geen werktelefoon heb als back-up.
Overtuig mij toch weer een xiamononiii te kopen.
Misschien kan je een Black Friday deal scoren.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
@:onlogisch Mijn telefoon laadt nu definitief niet meer op en zit inmiddels in mijn laatste 10% van connected zijn aangezien ik zelfs geen werktelefoon heb als back-up.
Bizar ja, uren in de week bellen en dan nog geen werktelefoon krijgen.quote:
Ik ben ongekend dom op dat vlak nog dommer dan op andere aspecten.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien kan je een Black Friday deal scoren.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
wat?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:04 schreef tong80 het volgende:
4 op een rij en net op tijd terug voor John de Beaver.
Klopt ja, krijg elke anderhalf jaar netjes een nieuwe van de zaak @onlogischquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondertussen heb jij al 3 iphones versleten, rare kwibus.
Hij heeft ze alleen maar gebouwd?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Robin van O., verdacht van bouw Brabantse martelcontainers, is ongeneeslijk ziek
Erg mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |