Hello brother.....quote:
Nee ik overweeg dat wel te doen maar dan moet ik eerst helemaal zo'n test halenquote:Op donderdag 25 november 2021 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je je al laten testen? @:elan
Je gaat toch niet mogelijk met carona naar buiten om een test te halen???quote:Op donderdag 25 november 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik overweeg dat wel te doen maar dan moet ik eerst helemaal zo'n test halen
Misschien vanmiddag, als ik me wat fitter voel!
Bij klachten direct bij de GGD testen.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zakenquote:Op donderdag 25 november 2021 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij klachten direct bij de GGD testen.
Je gaat maar gewoon naar de GGD.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft ook geen vrienden om de test voor hem te halen.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat toch niet mogelijk met carona naar buiten om een test te halen???
Een klap in het gezicht van @:lenny_leonard
Ik reserveer GEEN bedje voor jou.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:11 schreef GGMM het volgende:
Overigens is een verstopte neus helemaal geen symptoom zie ik nu.
Dan zal ik wel gewoon verkouden zijn
Hier trappen we niet in.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:12 schreef GGMM het volgende:
Vanavond op bezoek bij m'n oma trouwens
Of stuur een mailtje.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij klachten direct bij de GGD testen.
@Neef_Wuppie hebben we dit weekend weer nodig in DRT.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat de zeer sympathieke @:neef_wuppie dat gaat doen. Een groot gemis.
Het WK gaat weer een heerlijk warm bad worden makker.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:neef_wuppie hebben we dit weekend weer nodig in DRT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |