Wat fijnquote:Op zondag 21 november 2021 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ten tweede:
[..]
Kijk, dat helpt. Duidelijkheid in wat je graag wil zien.
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op zondag 21 november 2021 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zin was te mooi om 'm niet te gebruiken!
Oh wowquote:Op zondag 21 november 2021 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Ik zit even te tellen en als ik me niet vergis past het ook exact, alsof het zo heeft moeten zijn.
53 karakters is de limit, geloof ik. (na het topicnummer met spatie uiteraard)
Ja, dat gebeurt hier weleens rond deze tijd.quote:
Sow. Jij was vroegquote:
Goedemorgen!quote:Op zondag 21 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen in mijn nieuwe satijnen pyjama![]()
Ik heb nooit eerder een satijnen pyjama gehad, maar de eerste indruk is prima
Nee, ik vond het totaal niet zweterig. Het is lekker zacht en soepelquote:Op zondag 21 november 2021 09:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Is dat wat? Zweet dat niet als een malle?
Jaquote:
Zieke huisdieren als je op reis gaat is altijd wel heel vervelend. Waar breng je hem naartoe als je weg bent?quote:Op zondag 21 november 2021 10:10 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn kat is een beetje ziekjes en hij kijkt echt heel zielig![]()
Nu gaan we morgen met vakantie, naar een huisje. Zou hem het liefst meenemen, maar officieel is het een huisdiervrij huisje.
Normaal blijft hij thuis, buurvrouw en/of buurjongen komen dan minimaal 2x per dag langs. Of hij zit bij de buren in de tuin of binnen te chillen.quote:Op zondag 21 november 2021 10:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zieke huisdieren als je op reis gaat is altijd wel heel vervelend. Waar breng je hem naartoe als je weg bent?
Ach wat sneu, beterschap voor je kat.quote:Op zondag 21 november 2021 10:10 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn kat is een beetje ziekjes en hij kijkt echt heel zielig![]()
Nu gaan we morgen met vakantie, naar een huisje. Zou hem het liefst meenemen, maar officieel is het een huisdiervrij huisje.
Dank je wel!quote:Op zondag 21 november 2021 10:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach wat sneu, beterschap voor je kat.
Dan ga je toch wat minder prettig weg. Waar gaan jullie naartoe?
Ok, op zich wel fijn dat hij in zijn vertrouwde omgeving blijft.quote:Op zondag 21 november 2021 10:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Normaal blijft hij thuis, buurvrouw en/of buurjongen komen dan minimaal 2x per dag langs. Of hij zit bij de buren in de tuin of binnen te chillen.
Hier F1 en daarna voetbal kijken.quote:Op zondag 21 november 2021 11:10 schreef Strani het volgende:
En tevens een hele goedemorgon beste menson! Wat zijn de plannen vandaag? Hier beetje werken, beetje F1 kijken in m'n stamcafé en beetje chillen.
Oh ja ook nog ja!quote:Op zondag 21 november 2021 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier F1 en daarna voetbal kijken.
Hele sportieve dag dus.quote:Op zondag 21 november 2021 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja ook nog ja!
En vanavond speelt ook m'n NFL-team om 19 uur dus die kan ik ook mooi kijken![]()
Oh ja, dat moet ik ook kijken. Zou het glad vergeten.quote:Op zondag 21 november 2021 11:17 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga wel F1 kijken
En Expeditie vanavond, terwijl ik er eigenlijk klaar mee ben maar ik wil toch weten wat er gaat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen, tijdje niet gezien hier.quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
Even tot Hier:Satudarah, Hitler, alles goed daar in Spanje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een beetje aan het ontsporen Emquote:Op zondag 21 november 2021 12:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Satudarah, Hitler, alles goed daar in Spanje?
Heb 'm nu ook gezien, moest ook lachenquote:Op zondag 21 november 2021 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het ontsporen EmDoe iets.
Haha wow die had ik gemist toenquote:Op zondag 21 november 2021 12:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb 'm nu ook gezien, moest ook lachen![]()
Vond deze toen ook zo fantastisch
Dit is denk ik mijn favoriete liedje / moment van Even tot Hier ooit. Zo vaak deze teruggekekenquote:Op zondag 21 november 2021 12:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook, zo goed gemaaktquote:Op zondag 21 november 2021 12:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is denk ik mijn favoriete liedje / moment van Even tot Hier ooit. Zo vaak deze teruggekeken
Ok, die had ik nog niet gezien. Ik probeer alles wat over die gast gaat zo veel mogelijk te negeren, maar toch blij het nu even gekeken te hebben. Leuk gedaan.quote:Op zondag 21 november 2021 12:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als gratis abo bij spotify dan speelt spotify in de app een album willekeurig af.quote:Op zondag 21 november 2021 12:51 schreef molloot200 het volgende:
Wtf
https://www.rtlboulevard.(...)ctie-na-oproep-adele
Vind het heel vreemd dat dit ineens zomaar is gebeurd
Als ik dat artikel zo lees kan je nu bij het selecteren van een album (dus niet een playlist) hem sowieso niet meer willekeurig afspelen.quote:Op zondag 21 november 2021 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als gratis abo bij spotify dan speelt spotify in de app een album willekeurig af.
Bij premium abo kun je dat uitzetten
Als ik kijk kan het wel gewoon, maar niet meer bovenaan bij play waar je op eerst zou klikken. Alleen daar onder nog.quote:Op zondag 21 november 2021 12:51 schreef molloot200 het volgende:
Wtf
https://www.rtlboulevard.(...)ctie-na-oproep-adele
Vind het heel vreemd dat dit ineens zomaar is gebeurd
Had het ook raar gevonden als ze door haar Tweet ineens een hele functie uit de app zouden halen. Begrijp ik echter dat artikel van Boulevard alleen nog maar minder doorquote:Op zondag 21 november 2021 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ik kijk kan het wel gewoon, maar niet meer bovenaan bij play waar je op eerst zou klikken. Alleen daar onder nog.
quote:Op zondag 21 november 2021 10:03 schreef H_T het volgende:
Toen ik naar de supermarkt ging om sla en andere dingen te kopen voor de dieren
Dom wichtquote:Op zondag 21 november 2021 13:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Doutzen gelooft dat we bestuurd worden door satanisten?
Dan moet er ook een regenboog zijn!quote:Op zondag 21 november 2021 13:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weet niet waar de weergoden mee bezig zijn, maar als ik nu naar buiten kijk zie ik een hele blauwe hemel en toch regent het.
Dan gaat ie maximaal 2e kunnen worden vandaag. Maar ik vrees dat het gedaan is met het wereldkampioenschap...quote:
Dat was denk ik sowieso al het hoogst haalbare, vrees het ook.quote:Op zondag 21 november 2021 13:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan gaat ie maximaal 2e kunnen worden vandaag. Maar ik vrees dat het gedaan is met het wereldkampioenschap...
Alonso start naast Hamilton, die zijn niet de beste maatjesquote:Op zondag 21 november 2021 13:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan gaat ie maximaal 2e kunnen worden vandaag. Maar ik vrees dat het gedaan is met het wereldkampioenschap...
Mwah, ik blijf het zien als dat het met Azerbeidzjan wel gelukt was.quote:Op zondag 21 november 2021 13:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat was denk ik sowieso al het hoogst haalbare, vrees het ook.
Dankzij Silverstone
Hamilton krijgt zo wel de titel wel cadeau.quote:
Is dat niet zo danquote:Op zondag 21 november 2021 13:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop het, anders zit er een hongerige panter bij mij thuisquote:Op zondag 21 november 2021 13:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over een ESF-Meeting![]()
Zijn de meeste dromen echt bedrog?
In dit geval kun je die droom zelf waar maken. In het meet topic een datum plannen waar zoveel mogelijk bij kunnen zijnquote:Op zondag 21 november 2021 13:54 schreef NailQueen het volgende:
Oh, heerlijk vooruitzichtquote:
Wachtend op zijn salade die jij niet hebt gehaald omdat je zo nodig wakker moest worden.quote:Op zondag 21 november 2021 13:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders zit er een hongerige panter bij mij thuis
Ook handig om er zo lang over te doen om die beslissing te nemenquote:
Ik heb wat huishoudelijke klusjes gedaan. En verder ga ik tv kijken, internetten enzo. Gisteren al de hele dag in Amsterdam rondgewandeld, dus vanmiddag hoef ik niet meer te wandelen hoor. Rusten is óók goedquote:Op zondag 21 november 2021 11:10 schreef Strani het volgende:
En tevens een hele goedemorgon beste menson! Wat zijn de plannen vandaag? Hier beetje werken, beetje F1 kijken in m'n stamcafé en beetje chillen.
Misschien is dít wel de droom.quote:Op zondag 21 november 2021 14:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet dus echt nagenoeg nooit iets van m'n droom
Ben er ook bang voor, maar dat was ik hiervoor ook alquote:Op zondag 21 november 2021 13:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ach misschien krijgt Hamilton wel een tik en vliegt hij de baan uit en kan hij niet meer verder racen!quote:
Nou ja, dit voelt voor mij meer als het beslissende moment. Eerst had ik nog een sprankje hoopquote:Op zondag 21 november 2021 14:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, maar dat was ik hiervoor ook al
Kan dat nog wel? Moet dat geen roetveegvlek oid zijn?quote:Op zondag 21 november 2021 14:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn dromen bestaan gewoon uit 1 grote zwarte vlek
Misschien kan Mazepin eens een keer nuttig in de weg rijdenquote:Op zondag 21 november 2021 14:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach misschien krijgt Hamilton wel een tik en vliegt hij de baan uit en kan hij niet meer verder racen!
Als ik het kan verzinnen kan het hier beleefd worden!
quote:Op zondag 21 november 2021 14:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan dat nog wel? Moet dat geen roetveegvlek oid zijn?
Nou ja. Dit dusquote:Op zondag 21 november 2021 14:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, dit voelt voor mij meer als het beslissende moment. Eerst had ik nog een sprankje hoop
Een Mazespin doen net voor Hamiltonquote:Op zondag 21 november 2021 14:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien kan Mazepin eens een keer nuttig in de weg rijden
Ik denk dat hij gewoon een goede start heeft en wegrijdt in niemandsland.quote:Op zondag 21 november 2021 14:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach misschien krijgt Hamilton wel een tik en vliegt hij de baan uit en kan hij niet meer verder racen!
Als ik het kan verzinnen kan het hier beleefd worden!
Preciesquote:Op zondag 21 november 2021 14:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een Mazespin doen net voor Hamilton![]()
![]()
Niet door mij hoor, ik ben niet zo cancelig.quote:Op zondag 21 november 2021 14:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]Word ik hier nu ter plekke gecanceld in deze SC?
Als je maar weet dat ik niet van plan ben roetveegkoffie te gaan drinkenquote:Op zondag 21 november 2021 14:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan dat nog wel? Moet dat geen roetveegvlek oid zijn?
Half melk, half koffie?quote:Op zondag 21 november 2021 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik niet van plan ben roetveegkoffie te gaan drinken
Dat vind ik ook wel een ding idd.quote:Op zondag 21 november 2021 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik niet van plan ben roetveegkoffie te gaan drinken
quote:Op zondag 21 november 2021 13:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Die satanisten gaan haar nu verbannen natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2021 14:28 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoelang we haar nog langs gaan zien komen in reclames van L'Oréal.
Een goede vraag aan haar zou zijn of een merk als l'Oreal ook niet onder de satanisten valt. Al zal dat waarschijnlijk bij bedrijven die haar betalen niet opgaanquote:Op zondag 21 november 2021 14:28 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoelang we haar nog langs gaan zien komen in reclames van L'Oréal.
Heb daar zo’n zin in, nog 6 jaar wachten dan kan het wel weer.quote:Op zondag 21 november 2021 13:54 schreef NailQueen het volgende:
Die at toch modder/klei?quote:Op zondag 21 november 2021 14:39 schreef Meridiaan het volgende:
Het zou mij niet verbazen als de zus van Doutzen ook sympathiseert met deze ideeën.
Nee joh, Hamilton rijdt straks gewoon een bandje stuk en alles is weer mogelijk.quote:Op zondag 21 november 2021 14:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, dit voelt voor mij meer als het beslissende moment. Eerst had ik nog een sprankje hoop
Ik denk dat zij juist eerst al zo was. Die zat altijd al klei te zuipen.quote:Op zondag 21 november 2021 14:39 schreef Meridiaan het volgende:
Het zou mij niet verbazen als de zus van Doutzen ook sympathiseert met deze ideeën.
Over een paar maanden gaan we haar horen klagen dat ze geen werk meer heeft. Dat deed ze al een beetje omdat ze in het buitenland al niet meer binnen kon komen zonder vaccinatie, daar waren ze al wat strenger.quote:Op zondag 21 november 2021 14:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een goede vraag aan haar zou zijn of een merk als l'Oreal ook niet onder de satanisten valt. Al zal dat waarschijnlijk bij bedrijven die haar betalen niet opgaan
Rode verpakkingen:quote:Op zondag 21 november 2021 14:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een goede vraag aan haar zou zijn of een merk als l'Oreal ook niet onder de satanisten valt. Al zal dat waarschijnlijk bij bedrijven die haar betalen niet opgaan
Hier hou ik je aanquote:Op zondag 21 november 2021 14:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee joh, Hamilton rijdt straks gewoon een bandje stuk en alles is weer mogelijk.
Lijkt me MEER dan duidelijk.quote:Op zondag 21 november 2021 14:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rode verpakkingen:
[ afbeelding ]
Roodharige modellen:
[ afbeelding ]
Rode smeersels:
[ afbeelding ]
Alles rood:
[ afbeelding ]
Toeval?
[ afbeelding ]
Max heeft hier meer kans op, zo in de druktequote:Op zondag 21 november 2021 14:45 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nu het gevoel dat iedereen stiekem zit te hopen dat Hamilton met iemand botst (ik ook), maar we straks zien dat Verstappen een knal van achteren krijgt ofzo
Pardon? Dat laatste heb ik dan even gemist.quote:Op zondag 21 november 2021 14:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt me MEER dan duidelijk.
Las wel dat Willem Engel blijkbaar betaald wordt door de AIVD, misschien Doutzen ook wel.
Ja..quote:Op zondag 21 november 2021 14:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Max heeft hier meer kans op, zo in de drukte
Iemand zei me laatst dat ze hem op Chris Zegers vond lijken and now I can't unseequote:Op zondag 21 november 2021 14:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Onze Redder in nood. Tevens![]()
, toch, @:GeorgeM?
quote:Op zondag 21 november 2021 14:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Onze Redder in nood. Tevens![]()
, toch, @:GeorgeM?
Ruzie in complotparadisequote:Op zondag 21 november 2021 14:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon? Dat laatste heb ik dan even gemist.
Beetje welquote:Op zondag 21 november 2021 14:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Iemand zei me laatst dat ze hem op Chris Zegers vond lijken and now I can't unsee
quote:Op zondag 21 november 2021 14:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ruzie in complotparadise
https://www.telegraaf.nl/(...)dt-betaald-door-aivd
Ja. Kweetookniemeer. Denk dat ‘t klaar isquote:Op zondag 21 november 2021 14:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja..
Nouja ik weet niet wat ik liever heb. Kansloos verliezen of straks op een paar punten en dat je voor altijd denkt aan al die pech tijdens het seizoen.
Tja daar ben je complotdenker voorquote:Op zondag 21 november 2021 14:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ruzie in complotparadise
Wat moet het vermoeiend zijn om complotdenker te zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 14:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ruzie in complotparadise
Succes straksquote:Op zondag 21 november 2021 14:56 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ga maar de was doen tegen de zenuwen
Echt genieten ditquote:Op zondag 21 november 2021 14:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat moet het vermoeiend zijn om complotdenker te zijn.
Je was inmiddels ook?quote:
Was dat maar waarquote:
Ik ook, maar we gaan voor meerquote:Op zondag 21 november 2021 15:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Verstappen is op koersMet P2 ben ik voor vandaag al meer dan tevreden eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 november 2021 14:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Iemand zei me laatst dat ze hem op Chris Zegers vond lijken and now I can't unsee
Ja echt hè, we hebben dezelfde type.quote:Op zondag 21 november 2021 14:54 schreef GeorgeM het volgende:
Wij hebben best dezelfde smaak qua mannelijk schoon eigenlijk @:Cee
quote:Op zondag 21 november 2021 15:19 schreef BillDauterive het volgende:
Dit gaat over corona, dus ik zet het voor alle zekerheid maar in een spoiler, zodat mensen die daar niet mee geconfronteerd willen worden, de spoiler niet hoeven te openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Strijkijzer door de tv gooiend enzoquote:Op zondag 21 november 2021 15:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Was dat maar waar![]()
Je wilt me nu niet achter dat strijkplankie zien staan![]()
Ja. En dat is ook wel de extra reden dat ze zo doorslaat. Net zoals veel andere beroemdheden. Die zien hun inkomsten en/of pleziertjes verdampen. Dus dan gaan ze nog sneller down The rabbithole.quote:Op zondag 21 november 2021 14:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Over een paar maanden gaan we haar horen klagen dat ze geen werk meer heeft. Dat deed ze al een beetje omdat ze in het buitenland al niet meer binnen kon komen zonder vaccinatie, daar waren ze al wat strenger.
Dit gaat over corona, dus ik zet het voor alle zekerheid maar in een spoiler, zodat mensen die daar niet mee geconfronteerd willen worden, de spoiler niet hoeven te openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is denk ik ook wel de beste manier om te reageren. Ook met iets komen wat je op geen enkele manier kunt onderbouwen.quote:Op zondag 21 november 2021 15:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt genieten dit
[ twitter ]
Allemaal dit soort reacties op zijn tweet
Dit gaat over corona, dus ik zet het voor alle zekerheid maar in een spoiler, zodat mensen die daar niet mee geconfronteerd willen worden, de spoiler niet hoeven te openen.Heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komt het goed.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Klopt. En dan gelijkgestemden zoeken, die ze natuurlijk in die modellenwereld echt wel vindt, maar uiteindelijk botst ook dat weer met de realiteit.quote:Op zondag 21 november 2021 15:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En dat is ook wel de extra reden dat ze zo doorslaat. Net zoals veel andere beroemdheden. Die zien hun inkomsten en/of pleziertjes verdampen. Dus dan gaan ze nog sneller down The rabbithole.
Zoietsquote:Op zondag 21 november 2021 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strijkijzer door de tv gooiend enzo
Dit gaat over corona, dus ik zet het voor alle zekerheid maar in een spoiler, zodat mensen die daar niet mee geconfronteerd willen worden, de spoiler niet hoeven te openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Echt niets aan jaquote:Op zondag 21 november 2021 15:40 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het tot nu toe misschien wel de saaiste race van het hele seizoen
Ik kijk, zoals altijd, nietquote:Op zondag 21 november 2021 15:40 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het tot nu toe misschien wel de saaiste race van het hele seizoen
Dit gaat over corona, dus ik zet het voor alle zekerheid maar in een spoiler, zodat mensen die daar niet mee geconfronteerd willen worden, de spoiler niet hoeven te openen.Dat is verdrietig. Mag je wel bij haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het IS jullie gegundquote:
quote:
Maar nééé als Checo dat podium had gepakt was de constructeurstitel alweer iets dichterbij geweestquote:
Ja boeiend, ONS ALONS.quote:Op zondag 21 november 2021 16:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar nééé als Checo dat podium had gepakt was de constructeurstitel alweer iets dichterbij geweest
Lekker boeiend die constructeurstitel. Het gaat erom dat Max wint. En daarbuiten gaat het om een mooi podium met in dit geval Alonsoquote:Op zondag 21 november 2021 16:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar nééé als Checo dat podium had gepakt was de constructeurstitel alweer iets dichterbij geweest
Spannend. Zeker omdat de volgende een nieuw circuit is.quote:Op zondag 21 november 2021 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog slechts 8 punten verschil.
Thanks! Echt heel goedquote:Op zondag 21 november 2021 09:00 schreef Arizona het volgende:
@:meke goede reis vandaag!
Hoe is Curacao bevallen?
Jawel, er mag per dag 2x een bezoeker voor een uur langskomen. Vanavond ga ik weer! Ik ben benieuwd of de afdeling dan nog verder omgetoverd is tot corona-afdeling.quote:Op zondag 21 november 2021 16:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is verdrietig. Mag je wel bij haar?
Mooi! Ben je al weer terug in de grijsheid van Nederland?quote:
Sterktequote:Op zondag 21 november 2021 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel, er mag per dag 2x een bezoeker voor een uur langskomen. Vanavond ga ik weer! Ik ben benieuwd of de afdeling dan nog verder omgetoverd is tot corona-afdeling.
Zeker niet! Morgenochtend pasquote:Op zondag 21 november 2021 17:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi! Ben je al weer terug in de grijsheid van Nederland?
Dit gaat over corona, dus ik zet het voor alle zekerheid maar in een spoiler, zodat mensen die daar niet mee geconfronteerd willen worden, de spoiler niet hoeven te openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dan ben ik nog op tijd om je een goede terugreis te wensenquote:
Hmm, succes vanavond en fijn dat je langs kan en mag komen.quote:Op zondag 21 november 2021 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel, er mag per dag 2x een bezoeker voor een uur langskomen. Vanavond ga ik weer! Ik ben benieuwd of de afdeling dan nog verder omgetoverd is tot corona-afdeling.
Ha, op zich valt het wel mee met me! Ik heb nu minder zorgen en natuurlijk is het kut, maar dat compenseer ik weer door de hele week vegetarisch te eten. Behalve woensdag, toen kwam mijn tante langs om mee te eten.quote:
Ja, fijn dat mensen nog steeds langs mogen gaan!quote:Op zondag 21 november 2021 18:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hmm, succes vanavond en fijn dat je langs kan en mag komen.
Mijn oude ziekenhuis puilt ook weer uit van de covidpatiënten.
Pizza zonder kaas?quote:Op zondag 21 november 2021 19:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om een pizza te gaan maken.
Paar keer een zonder kaas gemaakt, beviel prima, maar deze keer ga ik alle kaas die ik maar kan vinden erop gooien.
Rood is wel heel valentijnsdag-achtigquote:Op zondag 21 november 2021 14:49 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ga zo een @:Nailqueen uithangen, zal ik dan maar rode nagellak opdoen?
Ik sluit mij hier volmondig en voltallig bij aan!quote:Op zondag 21 november 2021 19:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh en sterkte @:Billdauterive en goede vlucht @:Meke
Hier was de friet ook lekkerquote:
Ben maar voor de nude tinten gegaanquote:Op zondag 21 november 2021 19:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rood is wel heel valentijnsdag-achtig![]()
Alsof het hier niet ook zonnig en 30 graden met een aangenaam briesje isquote:Op zondag 21 november 2021 19:31 schreef Arizona het volgende:
Ik zit nu reisverslagen over Curacao te lezen en nu wil ik ook
Die 30 graden hebben we dit jaar überhaupt (op misschien 2 dagen na?) niet meegemaakt dit jaarquote:Op zondag 21 november 2021 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alsof het hier niet ook zonnig en 30 graden met een aangenaam briesje is![]()
Oh wacht...
Dat vind ik helemaal niet ergquote:Op zondag 21 november 2021 19:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die 30 graden hebben we dit jaar überhaupt (op misschien 2 dagen na?) niet meegemaakt dit jaar
quote:
Daar zouden mensen die slecht tegen kaas kunnen niet blij mee zijn en die gun ik ook gewoon een pizza zo nu en dan.quote:Op zondag 21 november 2021 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Pizza zonder kaas?![]()
Dat zou verboden moeten worden
Ik ook!quote:Op zondag 21 november 2021 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier volmondig en voltallig bij aan!
Heet dat daar ook Burger King of Rey de la Hamburguesa?quote:Op zondag 21 november 2021 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Hier is Burger King zojuist gearriveerd
Toch gewoon Burger Kingquote:Op zondag 21 november 2021 20:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heet dat daar ook Burger King of Rey de la Hamburguesa?
Waar is het momenteel niet gezelligquote:Op zondag 21 november 2021 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is weer lekker gezellig in Leeuwarden#rellen
quote:Op zondag 21 november 2021 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
(bron)quote:LEEUWARDEN - Zondagavond 21 november rond 20.00 uur drongen honderden Cambuur-supporters het station van Cambuur binnen ter hoogte de Insulindestraat in Leeuwarden.
Tijdens dat de supporters het station binnendrongen was een wedstrijd bezig
Ook een heli die continu overvliegt en af en toe vuurwerk knalquote:Op zondag 21 november 2021 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
(bron)
Het zal ook weer eens niet op Cambuur Centraal zijn
Voetbalhooligans gaan ook rammen als hun club juist wel moet gaan spelen of als ze dat net gedaan hebben en ze daar heel blij of heel boos over zijnquote:Op zondag 21 november 2021 21:58 schreef Fred_B het volgende:
Tsja, geef het volk brood en spelen en ze blijven rustig. De ‘spelen’ zijn nu afgepakt (en over nut en noodzaak daarvan kun je bij een buitenactiviteit als voetbal discussiëren), dus komt er onrust. Op zichzelf is het sociologisch heel logisch te verklaren.
(Wellicht ten overvloede nog even de toevoeging dat mensen die denken de stad te mogen afbreken gek zijn en zwaar bestraft dienen te worden. )
Voor een gedeelte van die rellers zou je er snuif en spelen van kunnen maken.quote:Op zondag 21 november 2021 21:58 schreef Fred_B het volgende:
Tsja, geef het volk brood en spelen en ze blijven rustig. De ‘spelen’ zijn nu afgepakt (en over nut en noodzaak daarvan kun je bij een buitenactiviteit als voetbal discussiëren), dus komt er onrust. Op zichzelf is het sociologisch heel logisch te verklaren.
(Wellicht ten overvloede nog even de toevoeging dat mensen die denken de stad te mogen afbreken gek zijn en zwaar bestraft dienen te worden. )
Ik kan die Yvon Jaspers niet meer zo goed lijenquote:Op zondag 21 november 2021 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
Kijken jullie wel eens 'Onze boerderij'? Tof programma wel hoor, over verschillende perspectieven in de agrarische sector. Idealisme versus pragmatische oplossingen. Mooi.
Volgens mij heb ik daar wel eens wat van gezien, maar het heeft me niet voldoende gepakt om het later ook vaker aan te zetten.quote:Op zondag 21 november 2021 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
Kijken jullie wel eens 'Onze boerderij'? Tof programma wel hoor, over verschillende perspectieven in de agrarische sector. Idealisme versus pragmatische oplossingen. Mooi.
Een speedrun van een spel, of gewoon een film op dubbele snelheid?quote:Op zondag 21 november 2021 23:02 schreef H_T het volgende:
Ik ben nog niet zo lang thuis en had wel zin om wat te kijken, maar niet echt om op te letten. Na een tijdje scrollen heb ik nu maar een speedrun van Ninja Turtles aangezet die ik al gezien heb
NES-spelquote:Op zondag 21 november 2021 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een speedrun van een spel, of gewoon een film op dubbele snelheid?
Ik heb dat spel nooit gespeeld, ik heb er wel veel van gehoord.quote:Op zondag 21 november 2021 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
NES-spelBest lastig, maar hij speelt het binnen 22 minuten uit (en het kan nog sneller). Nu is die klaar, dus ga ik een andere opzoeken
Ik heb die volgens mij nog nooit op, maar smoked is vaak wel een mooie toevoeging! Schuur kan ruiken naar nat hooi, maar ook naar muizenkeutels. Ik weet niet of je het een lekker biertje vindt of nietquote:Op maandag 22 november 2021 00:13 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive Ik open net een Cornet Oaked Smoked, en dat is duidelijk te proevenBeetje alsof je een schuur drinkt
Ik zag hem vandaag voor het eerst bij Albert Heijnquote:Op maandag 22 november 2021 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb die volgens mij nog nooit op, maar smoked is vaak wel een mooie toevoeging! Schuur kan ruiken naar nat hooi, maar ook naar muizenkeutels. Ik weet niet of je het een lekker biertje vindt of niet
Fijnquote:Op maandag 22 november 2021 00:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag voor het eerst bij Albert HeijnSmaak doet me vooral denken aan een stapel hout ergens (niet gek natuurlijk), maar het smaakt wel
Dit is voor het eerst dat ik daar over hoorquote:Op maandag 22 november 2021 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
FijnMisschien neem ik em ook wel een keer! Ik heb wel de 'Practice what you Preach' van La Trappe gekocht, daar ben ik benieuwd naar, maar misschien duurt het nog wel lang voordat ik die open maak
Gewonnen tijdens een pubquiz?quote:Op maandag 22 november 2021 00:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik daar over hoorLa Trappe heeft over het algemeen wel smakelijke bieren, dus dat komt vast goed
Paar weken terug toen de kroegen nog 's avonds open mochten heb ik nog een grote fles Sint Bernardus 12 gewonnen
Daar moet ik nog wel een geschikt moment voor vinden, maar dat gaat vast lukken. Bij zo'n bier vind ik het gewoon zonde om die nu nog te openen en zonder echt te proeven naar binnen te gieten
quote:Op maandag 22 november 2021 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewonnen tijdens een pubquiz?Een grote fles Sint Bernardus kan je ook gewoon in je eentje opdrinken, dan doe je daar de halve avond over en heb je een goede avond gehad
Netjes hoor!quote:Op maandag 22 november 2021 00:26 schreef H_T het volgende:
[..]Volgens mij heb ik een 100%-score voor dit jaar
![]()
Nou waren dat er maar drie, maar toch. Ik heb er ook zeker geen bezwaar tegen om zo'n fles alleen soldaat te maken, maar dan moet het wel op een beetje geschikt moment
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 22 november 2021 00:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Netjes hoor!Je weet best veel.
Misschien tijdens de top 2000?
Ik denk niet dat ik op smaak een Merlot, Malbec, Shiraz of wat dan ook uit elkaar zou kunnen houden. Bij mij wordt het dan toch meer 'lekker' of 'niet lekker'quote:Op maandag 22 november 2021 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Geen idee hoe ik hierbij terecht kwam
Ik ben ook geen groot wijnkenner, al zou ik een Australische er waarschijnlijk altijd wel uit kunnen pikken.quote:Op maandag 22 november 2021 00:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik op smaak een Merlot, Malbec, Shiraz of wat dan ook uit elkaar zou kunnen houden. Bij mij wordt het dan toch meer 'lekker' of 'niet lekker'
Een schuur?quote:Op maandag 22 november 2021 00:13 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive Ik open net een Cornet Oaked Smoked, en dat is duidelijk te proevenBeetje alsof je een schuur drinkt
In Roosendaal was het ook weer lollig.quote:Op zondag 21 november 2021 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lekker danquote:Op maandag 22 november 2021 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kwam net iemand binnen. Het eerste wat je van die persoon hoorde toen de deur open ging was gehoest.
Eigenlijk wil ik nu alweer naar huis.quote:Op maandag 22 november 2021 08:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
Mijn dochter is ook weer snipverkouden, voor de vierde keer dit schooljaarmaar na een negatieve zelftest maar naar school vertrokken…
Je kunt nu geen online lessen meer volgen dus al die kinderen komen gewoon, anders missen ze teveel…
De pandemie zelf, als in de besmettingen en lockdown vind ik (voor mij persoonlijk) tot daaraan toe, maar ik vind het land wel slecht gaan qua rellen, wappies, polarisatie, andere problemen, etc.quote:Op maandag 22 november 2021 08:50 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Nergens zin in vandaag![]()
Beetje down. Vanwege dat pandemiegedoe. Gaat ook wel weer overmaar ben nu wat somber, het lijkt allemaal uitzichtloos.
Ik weet, het wordt altijd weer licht, maar vandaag duurt dat wat langer bij mij
Ik denk dat ik de hele week maar thuiswerk. Ik wil niet ziek worden met dat gebrek aan ziekenhuisbeddenquote:Op maandag 22 november 2021 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik nu alweer naar huis.
Ja, dat alles speelt bij mij ook mee. Het lijkt zo uitzichtloos op allerlei vlakkenquote:Op maandag 22 november 2021 08:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De pandemie zelf, als in de besmettingen en lockdown vind ik (voor mij persoonlijk) tot daaraan toe, maar ik vind het land wel slecht gaan qua rellen, wappies, polarisatie, andere problemen, etc.
Maar misschien is dat een kwestie van wat minder nieuws/podcasts enzo volgen.
Gelijk heb je. Ik moet morgen nog naar een virusfabriekjessamenkomplek.quote:Op maandag 22 november 2021 08:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hele week maar thuiswerk. Ik wil niet ziek worden met dat gebrek aan ziekenhuisbedden
Lekker joh, frisse lucht, ventilerenquote:Op maandag 22 november 2021 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker hoor. De buitendeur open laten staan.
Ja nou. Ik vond het eerder koud dan fris.quote:Op maandag 22 november 2021 09:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lekker joh, frisse lucht, ventileren
Ja triest eigenlijk. Ik ben ook snipverkouden, maar op dinsdagochtend is er een college waarvan de leraar het vertikt om een Zoom verbinding aan te maken. Ik kan bijna niet anders dan gewoon gaan, hoe verkouden ik ook ben morgenochtend.quote:Op maandag 22 november 2021 08:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
Mijn dochter is ook weer snipverkouden, voor de vierde keer dit schooljaarmaar na een negatieve zelftest maar naar school vertrokken…
Je kunt nu geen online lessen meer volgen dus al die kinderen komen gewoon, anders missen ze teveel…
Herkenbaar. En toch blijf ik op social media reacties lezen, probeer er maar om te lachen. Maar eigenlijk word ik soms best verdrietig van de denkwijze van sommige mensen.quote:Op maandag 22 november 2021 08:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De pandemie zelf, als in de besmettingen en lockdown vind ik (voor mij persoonlijk) tot daaraan toe, maar ik vind het land wel slecht gaan qua rellen, wappies, polarisatie, andere problemen, etc.
Niet Saganquote:
Als de mogelijkheid tot online les er nog was bleven veel meer mensen met klachten thuis. Mijn dochter zit in haar eindexamenjaar met vooral krappe zesjes, ze heeft gewoon alle lessen nodig die ze kan krijgen. Er vallen sowieso al veel lessen uit, het schiet totaal niet op zo.quote:Op maandag 22 november 2021 09:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja triest eigenlijk. Ik ben ook snipverkouden, maar op dinsdagochtend is er een college waarvan de leraar het vertikt om een Zoom verbinding aan te maken. Ik kan bijna niet anders dan gewoon gaan, hoe verkouden ik ook ben morgenochtend.
Dan is het inderdaad extra lastig om niet te gaan. Wat "achterstanden" betreft, wat zo vaak in het nieuws genoemd wordt, heb ik het idee dat ze beter x weken (tot aan de kerstvakantie?) misschien toch online lessen kunnen doen. Dan kunnen óók de mensen met klachten de uitleg gewoon goed krijgen en dan zijn we ook even veilig bezig.quote:Op maandag 22 november 2021 09:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als de mogelijkheid tot online les er nog was bleven veel meer mensen met klachten thuis. Mijn dochter zit in haar eindexamenjaar met vooral krappe zesjes, ze heeft gewoon alle lessen nodig die ze kan krijgen. Er vallen sowieso al veel lessen uit, het schiet totaal niet op zo.
Mensenquote:Op maandag 22 november 2021 08:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat zal vast niet alleen in Nederland zo zijn. Toch?quote:Op maandag 22 november 2021 08:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heerlijk weer. Witte weilanden en een zonnetjequote:Op maandag 22 november 2021 09:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lekker joh, frisse lucht, ventileren
Ja, of weer 50/50 thuis en op school. Zoals het nu gaat werkt het ook niet.quote:Op maandag 22 november 2021 09:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad extra lastig om niet te gaan. Wat "achterstanden" betreft, wat zo vaak in het nieuws genoemd wordt, heb ik het idee dat ze beter x weken (tot aan de kerstvakantie?) misschien toch online lessen kunnen doen. Dan kunnen óók de mensen met klachten de uitleg gewoon goed krijgen en dan zijn we ook even veilig bezig.
Maar ik heb telkens het idee als ik in zo'n volle collegezaal zit in het hol van de leeuw te zijn. Je zit zo lang met zo veel mensen in één ruimte. Dat is toch niet goed.
Social media? Wat is dat?quote:Op maandag 22 november 2021 09:50 schreef Em31 het volgende:
Social media laat je ook wel echt denken dat héél veel mensen zo zijn, want juist die reageren. En journalisten gaan daar dan ook best vaak in mee (wat ook wel kwalijk is, die zouden daar doorheen moeten prikken).
Soms is het denk ik wel goed om je te realiseren dat tijdens die rellen van vrijdag bijvoorbeeld 2,5 miljoen mensen gewoon simpel de Masked Singer zitten te kijken![]()
![]()
En hoe je dag eruitziet als je de hele dag niet op social media kijkt.
Nee dan liever die spuit van de teamarts waarvan je niet weet wat er in zit en niet altijd even goed is voor he gezondheidquote:
Maar daar gaat ie wel harder door fietsen.quote:Op maandag 22 november 2021 09:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dan liever die spuit van de teamarts waarvan je niet weet wat er in zit en niet altijd even goed is voor he gezondheid
Ja maar je merkt helaas wel hoever ons land is afgegleden als er gere.. er zoveel mensen naar The Masked Singer kijkenquote:Op maandag 22 november 2021 09:50 schreef Em31 het volgende:
Social media laat je ook wel echt denken dat héél veel mensen zo zijn, want juist die reageren. En journalisten gaan daar dan ook best vaak in mee (wat ook wel kwalijk is, die zouden daar doorheen moeten prikken).
Soms is het denk ik wel goed om je te realiseren dat tijdens die rellen van vrijdag bijvoorbeeld 2,5 miljoen mensen gewoon simpel de Masked Singer zitten te kijken![]()
![]()
Ik heb dus wat van die mensen live mogen aanschouwen in Amsterdam zaterdag, maar het is ook echt wel een bepaald type wat daar loopt hoor. Het gros ziet eruit als voetbalhooligan en niet als oprecht bezorgde burgerquote:Op maandag 22 november 2021 09:50 schreef Em31 het volgende:
![]()
Pfff het je hartstikke spannend hoor, weet nog steeds niet wie de haai is.quote:Op maandag 22 november 2021 09:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar je merkt helaas wel hoever ons land is afgegleden als er gere.. er zoveel mensen naar The Masked Singer kijken
Voor een aantal mensen ondertussen ook gewoon een excuus om te rellen lijkt het ja, vooral die voetbalhooligans.quote:Op maandag 22 november 2021 09:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dus wat van die mensen live mogen aanschouwen in Amsterdam zaterdag, maar het is ook echt wel een bepaald type wat daar loopt hoor. Het gros ziet eruit als voetbalhooligan en niet als oprecht bezorgde burger
Masked Singer is best leuk als je het jury "commentaar" steeds skipt en gewoon zelf probeert te raden met je gezin.quote:Op maandag 22 november 2021 09:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar je merkt helaas wel hoever ons land is afgegleden als er gere.. er zoveel mensen naar The Masked Singer kijken
quote:Op maandag 22 november 2021 09:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pfff het je hartstikke spannend hoor, weet nog steeds niet wie de haai is.
Met een pijnstillende spuit ga je niet harder fietsen.quote:Op maandag 22 november 2021 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar gaat ie wel harder door fietsen.
Ik ga ook twijfelen wat nou erger is.quote:Op maandag 22 november 2021 09:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb dat programma nog nooit gezien, heb geen idee wat het is ookquote:Op maandag 22 november 2021 09:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een leuke combinatie van tv-spel en muziek. Maar ik kijk het wel vooral op Videoland, tenzij ik echt geen zin heb om iets anders te doen op vrijdagavond zodat ik lekker kan skippen.quote:Op maandag 22 november 2021 09:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Masked Singer is best leuk als je het jury "commentaar" steeds skipt en gewoon zelf probeert te raden met je gezin.
En dan nog zijn alleen de eerste 3 afleveringen leuk want daar is elke Singer nog nieuw, nu is er elke week slechts één gastoptreden dus één nieuw karakter steeds. Dan duurt dat programma vééél te lang.
quote:Op maandag 22 november 2021 09:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat hoorde ik totaal niet
![]()
Ik heb het ook nooit gekeken, maar ik zag enige licht opbouwende kritiek langskomen bij Media Inside, en dat maakte me niet enthousiastquote:Op maandag 22 november 2021 09:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb dat programma nog nooit gezien, heb geen idee wat het is ook
Dit.quote:Op maandag 22 november 2021 09:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb dat programma nog nooit gezien, heb geen idee wat het is ook
Mijn opmerking was dan ook niet serieus héquote:Op maandag 22 november 2021 09:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Masked Singer is best leuk als je het jury "commentaar" steeds skipt en gewoon zelf probeert te raden met je gezin.
En dan nog zijn alleen de eerste 3 afleveringen leuk want daar is elke Singer nog nieuw, nu is er elke week slechts één gastoptreden dus één nieuw karakter steeds. Dan duurt dat programma vééél te lang.
Daar waren ze inderdaad heel licht kritisch over ja.quote:Op maandag 22 november 2021 09:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gekeken, maar ik zag enige licht opbouwende kritiek langskomen bij Media Inside, en dat maakte me niet enthousiast
Neuh, alleen hoef je het ook niet te kijken nee. Dan is er geen zak aan.quote:Op maandag 22 november 2021 09:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn opmerking was dan ook niet serieus hé
Dat programma is best aardig als je met meerdere mensen kijkt. In je eentje vind ik het echt geen moer aan.
Ik stond bij het Binnenhof eens naast een gast die ineens een steen uit de straat trok (!) en daarmee naar een minister ging gooien. Dat was gewoon een ADO-hooligan. En dan lees je later dus in de krant dat het protest ontaardde in rellen.quote:Op maandag 22 november 2021 09:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dus wat van die mensen live mogen aanschouwen in Amsterdam zaterdag, maar het is ook echt wel een bepaald type wat daar loopt hoor. Het gros ziet eruit als voetbalhooligan en niet als oprecht bezorgde burger
is heb niet het idee dat ik iets mis ook als ik dit zo ziequote:Op maandag 22 november 2021 09:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gekeken, maar ik zag enige licht opbouwende kritiek langskomen bij Media Inside, en dat maakte me niet enthousiast
Ik heb bij Buddy vooral het idee dat hij het moeilijk vindt om zichzeld te zijn. Hij kopieert vaak anderen qua gedrag. Bij Deal or no deal vind ik hem vooral Beau nadoen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 november 2021 09:59 schreef molloot200 het volgende:
Carlo, Gerard en Loretta zijn ook vooral een act van zichzelf en Buddy ... speelt dom? Denk ik? Of hij is echt zo dom maar zo kwam hij ook niet over destijds in WIDM.
Dat is Jaws.quote:Op maandag 22 november 2021 09:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pfff het je hartstikke spannend hoor, weet nog steeds niet wie de haai is.
Ik vind Loretta juist enigquote:Op maandag 22 november 2021 10:00 schreef Em31 het volgende:
Loretta is echt vreselijk![]()
![]()
Vraag me af of RTL zelf ook al spijt heeft dat ze haar ooit gevraagd hebben.
Ik snap nog steeds niet dat ze Spanje zo laat in de eerste helft hebben gezet; dat ze Moldavië en Duitsland gelijk uit de weg geruimd wilden hebben in de tweede helft kan ik dan wel weer goed begrijpenquote:Op maandag 22 november 2021 10:10 schreef Em31 het volgende:
Ik keek gisteren weer eens het Songfestival van dit jaar terug na best een lange tijd niets meer gekeken te hebben. Het blijft leuk wat een goed jaar we hier haddenEigenlijk het enige deel wat ik wilde skippen was Spanje-Moldavië-Duitsland.
En hoe alles in beeld is gebracht blijft ook fantastisch. Al ben ik benieuwd of dit nou ook echt door de productie van Nederland kwam of dat het volgend jaar gewoon ook weer nog beter is.
Ik heb er niet per sé héél veel tegen en ik vond het oprecht wel leuk dat Duitsland een keer niet een belegen nummer stuurde maar wel degelijk een risico nam. En dan kan het inderdaad de verkeerde kant op vallen. Het is niet één van mijn favorieten van dit jaar maar Moldavië, Zweden en Verenigd Koninkrijk vind ik bijvoorbeeld veel erger omdat die dus zo belegen, saai en voorspelbaar voelen.quote:Op maandag 22 november 2021 10:14 schreef Yesse het volgende:
Ik luister nog wel eens naar Jendrik / DuitslandMaar ik was één van de weinigen die het een leuk nummer vond
Als ie er niet doorheen was gaan praten in het nummer, was het beter geweest.quote:Op maandag 22 november 2021 10:14 schreef Yesse het volgende:
Ik luister nog wel eens naar Jendrik / DuitslandMaar ik was één van de weinigen die het een leuk nummer vond
Zou wel meevallen als ik tijdens de vlucht had kunnen slapenquote:
Dat zou best kunnen, ik was om 8u in Amsterdamquote:Op zondag 21 november 2021 20:45 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:meke afhankelijk van wanneer je vliegt zou je zomaar in de buurt kunnen zitten van Stranita want die zit momenteel voor een overstap in Panama en vliegt over een paar uur naar Amsterdam.
Dat weet ik niet, maar ik woon in Nederland dus daar heb ik mee te maken.quote:Op maandag 22 november 2021 09:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zal vast niet alleen in Nederland zo zijn. Toch?
Los van sociale media en wappies is het ook wel zorgelijk dat er een batshit crazy gevaarlijke partij in de Tweede Kamer zit.quote:Op maandag 22 november 2021 09:50 schreef Em31 het volgende:
![]()
Welkom, welkom in ons landquote:Op maandag 22 november 2021 10:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou wel meevallen als ik tijdens de vlucht had kunnen slapenMaar nu heb ik nog een week om in te halen
Lekkeeeer. Wel een mooi cadeautje: de nulaflevering van Trust Nobody de podcast staat online!!quote:Op maandag 22 november 2021 10:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou wel meevallen als ik tijdens de vlucht had kunnen slapenMaar nu heb ik nog een week om in te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |