Wat fijnquote:Op zondag 21 november 2021 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ten tweede:
[..]
Kijk, dat helpt. Duidelijkheid in wat je graag wil zien.
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op zondag 21 november 2021 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zin was te mooi om 'm niet te gebruiken!
Oh wowquote:Op zondag 21 november 2021 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Ik zit even te tellen en als ik me niet vergis past het ook exact, alsof het zo heeft moeten zijn.
53 karakters is de limit, geloof ik. (na het topicnummer met spatie uiteraard)
Ja, dat gebeurt hier weleens rond deze tijd.quote:
Sow. Jij was vroegquote:
Goedemorgen!quote:Op zondag 21 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen in mijn nieuwe satijnen pyjama![]()
Ik heb nooit eerder een satijnen pyjama gehad, maar de eerste indruk is prima
Nee, ik vond het totaal niet zweterig. Het is lekker zacht en soepelquote:Op zondag 21 november 2021 09:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Is dat wat? Zweet dat niet als een malle?
Jaquote:
Zieke huisdieren als je op reis gaat is altijd wel heel vervelend. Waar breng je hem naartoe als je weg bent?quote:Op zondag 21 november 2021 10:10 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn kat is een beetje ziekjes en hij kijkt echt heel zielig![]()
Nu gaan we morgen met vakantie, naar een huisje. Zou hem het liefst meenemen, maar officieel is het een huisdiervrij huisje.
Normaal blijft hij thuis, buurvrouw en/of buurjongen komen dan minimaal 2x per dag langs. Of hij zit bij de buren in de tuin of binnen te chillen.quote:Op zondag 21 november 2021 10:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zieke huisdieren als je op reis gaat is altijd wel heel vervelend. Waar breng je hem naartoe als je weg bent?
Ach wat sneu, beterschap voor je kat.quote:Op zondag 21 november 2021 10:10 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn kat is een beetje ziekjes en hij kijkt echt heel zielig![]()
Nu gaan we morgen met vakantie, naar een huisje. Zou hem het liefst meenemen, maar officieel is het een huisdiervrij huisje.
Dank je wel!quote:Op zondag 21 november 2021 10:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach wat sneu, beterschap voor je kat.
Dan ga je toch wat minder prettig weg. Waar gaan jullie naartoe?
Ok, op zich wel fijn dat hij in zijn vertrouwde omgeving blijft.quote:Op zondag 21 november 2021 10:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Normaal blijft hij thuis, buurvrouw en/of buurjongen komen dan minimaal 2x per dag langs. Of hij zit bij de buren in de tuin of binnen te chillen.
Hier F1 en daarna voetbal kijken.quote:Op zondag 21 november 2021 11:10 schreef Strani het volgende:
En tevens een hele goedemorgon beste menson! Wat zijn de plannen vandaag? Hier beetje werken, beetje F1 kijken in m'n stamcafé en beetje chillen.
Oh ja ook nog ja!quote:Op zondag 21 november 2021 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier F1 en daarna voetbal kijken.
Hele sportieve dag dus.quote:Op zondag 21 november 2021 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja ook nog ja!
En vanavond speelt ook m'n NFL-team om 19 uur dus die kan ik ook mooi kijken![]()
Oh ja, dat moet ik ook kijken. Zou het glad vergeten.quote:Op zondag 21 november 2021 11:17 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga wel F1 kijken
En Expeditie vanavond, terwijl ik er eigenlijk klaar mee ben maar ik wil toch weten wat er gaat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen, tijdje niet gezien hier.quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
Even tot Hier:Satudarah, Hitler, alles goed daar in Spanje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een beetje aan het ontsporen Emquote:Op zondag 21 november 2021 12:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Satudarah, Hitler, alles goed daar in Spanje?
Heb 'm nu ook gezien, moest ook lachenquote:Op zondag 21 november 2021 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het ontsporen EmDoe iets.
Haha wow die had ik gemist toenquote:Op zondag 21 november 2021 12:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb 'm nu ook gezien, moest ook lachen![]()
Vond deze toen ook zo fantastisch
Dit is denk ik mijn favoriete liedje / moment van Even tot Hier ooit. Zo vaak deze teruggekekenquote:Op zondag 21 november 2021 12:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook, zo goed gemaaktquote:Op zondag 21 november 2021 12:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is denk ik mijn favoriete liedje / moment van Even tot Hier ooit. Zo vaak deze teruggekeken
Ok, die had ik nog niet gezien. Ik probeer alles wat over die gast gaat zo veel mogelijk te negeren, maar toch blij het nu even gekeken te hebben. Leuk gedaan.quote:Op zondag 21 november 2021 12:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als gratis abo bij spotify dan speelt spotify in de app een album willekeurig af.quote:Op zondag 21 november 2021 12:51 schreef molloot200 het volgende:
Wtf
https://www.rtlboulevard.(...)ctie-na-oproep-adele
Vind het heel vreemd dat dit ineens zomaar is gebeurd
Als ik dat artikel zo lees kan je nu bij het selecteren van een album (dus niet een playlist) hem sowieso niet meer willekeurig afspelen.quote:Op zondag 21 november 2021 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als gratis abo bij spotify dan speelt spotify in de app een album willekeurig af.
Bij premium abo kun je dat uitzetten
Als ik kijk kan het wel gewoon, maar niet meer bovenaan bij play waar je op eerst zou klikken. Alleen daar onder nog.quote:Op zondag 21 november 2021 12:51 schreef molloot200 het volgende:
Wtf
https://www.rtlboulevard.(...)ctie-na-oproep-adele
Vind het heel vreemd dat dit ineens zomaar is gebeurd
Had het ook raar gevonden als ze door haar Tweet ineens een hele functie uit de app zouden halen. Begrijp ik echter dat artikel van Boulevard alleen nog maar minder doorquote:Op zondag 21 november 2021 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ik kijk kan het wel gewoon, maar niet meer bovenaan bij play waar je op eerst zou klikken. Alleen daar onder nog.
quote:Op zondag 21 november 2021 10:03 schreef H_T het volgende:
Toen ik naar de supermarkt ging om sla en andere dingen te kopen voor de dieren
Dom wichtquote:Op zondag 21 november 2021 13:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Doutzen gelooft dat we bestuurd worden door satanisten?
Dan moet er ook een regenboog zijn!quote:Op zondag 21 november 2021 13:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weet niet waar de weergoden mee bezig zijn, maar als ik nu naar buiten kijk zie ik een hele blauwe hemel en toch regent het.
Dan gaat ie maximaal 2e kunnen worden vandaag. Maar ik vrees dat het gedaan is met het wereldkampioenschap...quote:
Dat was denk ik sowieso al het hoogst haalbare, vrees het ook.quote:Op zondag 21 november 2021 13:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan gaat ie maximaal 2e kunnen worden vandaag. Maar ik vrees dat het gedaan is met het wereldkampioenschap...
Alonso start naast Hamilton, die zijn niet de beste maatjesquote:Op zondag 21 november 2021 13:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan gaat ie maximaal 2e kunnen worden vandaag. Maar ik vrees dat het gedaan is met het wereldkampioenschap...
Mwah, ik blijf het zien als dat het met Azerbeidzjan wel gelukt was.quote:Op zondag 21 november 2021 13:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat was denk ik sowieso al het hoogst haalbare, vrees het ook.
Dankzij Silverstone
Hamilton krijgt zo wel de titel wel cadeau.quote:
Is dat niet zo danquote:Op zondag 21 november 2021 13:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop het, anders zit er een hongerige panter bij mij thuisquote:Op zondag 21 november 2021 13:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over een ESF-Meeting![]()
Zijn de meeste dromen echt bedrog?
In dit geval kun je die droom zelf waar maken. In het meet topic een datum plannen waar zoveel mogelijk bij kunnen zijnquote:Op zondag 21 november 2021 13:54 schreef NailQueen het volgende:
Oh, heerlijk vooruitzichtquote:
Wachtend op zijn salade die jij niet hebt gehaald omdat je zo nodig wakker moest worden.quote:Op zondag 21 november 2021 13:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders zit er een hongerige panter bij mij thuis
Ook handig om er zo lang over te doen om die beslissing te nemenquote:
Ik heb wat huishoudelijke klusjes gedaan. En verder ga ik tv kijken, internetten enzo. Gisteren al de hele dag in Amsterdam rondgewandeld, dus vanmiddag hoef ik niet meer te wandelen hoor. Rusten is óók goedquote:Op zondag 21 november 2021 11:10 schreef Strani het volgende:
En tevens een hele goedemorgon beste menson! Wat zijn de plannen vandaag? Hier beetje werken, beetje F1 kijken in m'n stamcafé en beetje chillen.
Misschien is dít wel de droom.quote:Op zondag 21 november 2021 14:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet dus echt nagenoeg nooit iets van m'n droom
Ben er ook bang voor, maar dat was ik hiervoor ook alquote:Op zondag 21 november 2021 13:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ach misschien krijgt Hamilton wel een tik en vliegt hij de baan uit en kan hij niet meer verder racen!quote:
Nou ja, dit voelt voor mij meer als het beslissende moment. Eerst had ik nog een sprankje hoopquote:Op zondag 21 november 2021 14:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, maar dat was ik hiervoor ook al
Kan dat nog wel? Moet dat geen roetveegvlek oid zijn?quote:Op zondag 21 november 2021 14:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn dromen bestaan gewoon uit 1 grote zwarte vlek
Misschien kan Mazepin eens een keer nuttig in de weg rijdenquote:Op zondag 21 november 2021 14:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach misschien krijgt Hamilton wel een tik en vliegt hij de baan uit en kan hij niet meer verder racen!
Als ik het kan verzinnen kan het hier beleefd worden!
quote:Op zondag 21 november 2021 14:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan dat nog wel? Moet dat geen roetveegvlek oid zijn?
Nou ja. Dit dusquote:Op zondag 21 november 2021 14:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, dit voelt voor mij meer als het beslissende moment. Eerst had ik nog een sprankje hoop
Een Mazespin doen net voor Hamiltonquote:Op zondag 21 november 2021 14:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien kan Mazepin eens een keer nuttig in de weg rijden
Ik denk dat hij gewoon een goede start heeft en wegrijdt in niemandsland.quote:Op zondag 21 november 2021 14:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach misschien krijgt Hamilton wel een tik en vliegt hij de baan uit en kan hij niet meer verder racen!
Als ik het kan verzinnen kan het hier beleefd worden!
Preciesquote:Op zondag 21 november 2021 14:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een Mazespin doen net voor Hamilton![]()
![]()
Niet door mij hoor, ik ben niet zo cancelig.quote:Op zondag 21 november 2021 14:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]Word ik hier nu ter plekke gecanceld in deze SC?
Als je maar weet dat ik niet van plan ben roetveegkoffie te gaan drinkenquote:Op zondag 21 november 2021 14:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan dat nog wel? Moet dat geen roetveegvlek oid zijn?
Half melk, half koffie?quote:Op zondag 21 november 2021 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik niet van plan ben roetveegkoffie te gaan drinken
Dat vind ik ook wel een ding idd.quote:Op zondag 21 november 2021 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik niet van plan ben roetveegkoffie te gaan drinken
quote:Op zondag 21 november 2021 13:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Die satanisten gaan haar nu verbannen natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2021 14:28 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoelang we haar nog langs gaan zien komen in reclames van L'Oréal.
Een goede vraag aan haar zou zijn of een merk als l'Oreal ook niet onder de satanisten valt. Al zal dat waarschijnlijk bij bedrijven die haar betalen niet opgaanquote:Op zondag 21 november 2021 14:28 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoelang we haar nog langs gaan zien komen in reclames van L'Oréal.
Heb daar zo’n zin in, nog 6 jaar wachten dan kan het wel weer.quote:Op zondag 21 november 2021 13:54 schreef NailQueen het volgende:
Die at toch modder/klei?quote:Op zondag 21 november 2021 14:39 schreef Meridiaan het volgende:
Het zou mij niet verbazen als de zus van Doutzen ook sympathiseert met deze ideeën.
Nee joh, Hamilton rijdt straks gewoon een bandje stuk en alles is weer mogelijk.quote:Op zondag 21 november 2021 14:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, dit voelt voor mij meer als het beslissende moment. Eerst had ik nog een sprankje hoop
Ik denk dat zij juist eerst al zo was. Die zat altijd al klei te zuipen.quote:Op zondag 21 november 2021 14:39 schreef Meridiaan het volgende:
Het zou mij niet verbazen als de zus van Doutzen ook sympathiseert met deze ideeën.
Over een paar maanden gaan we haar horen klagen dat ze geen werk meer heeft. Dat deed ze al een beetje omdat ze in het buitenland al niet meer binnen kon komen zonder vaccinatie, daar waren ze al wat strenger.quote:Op zondag 21 november 2021 14:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een goede vraag aan haar zou zijn of een merk als l'Oreal ook niet onder de satanisten valt. Al zal dat waarschijnlijk bij bedrijven die haar betalen niet opgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |