Nee, hij is nog steeds verder.quote:
Ja in zijn geval is de hond en huis kopen in Nederland wel echt al huisje boompje beestje hoor.quote:
Wat denk je, zou hij nog wel eens poepen in de sneeuw?quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja in zijn geval is de hond en huis kopen in Nederland wel echt al huisje boompje beestje hoor.
Nee, hij is verder.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je, zou hij nog wel eens poepen in de sneeuw?
Truequote:Op vrijdag 19 november 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Nu poept de hond in de sneeuw. Mag ie het opruimen.
Aankomende week misschien. Ik blijf de hele week binnen. Nu nog een Tegan als gezelschap.quote:
Dat laatste is wel van essentieel belang.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aankomende week misschien. Ik blijf de hele week binnen. Nu nog een Tegan als gezelschap.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Tegan het volgende:
Guess who's back...
Hoewel 'Dino' nieuw vlees is voor mij.
Hoeveel squat je?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Tegan het volgende:
Guess who's back...
Hoewel 'Dino' nieuw vlees is voor mij.
en hoe staat ze t.o.v poepen in de open lucht..quote:
Ja, dat is wel het nadeel. Beest schijt ook als een volgroeide man.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Nu poept de hond in de sneeuw. Mag ie het opruimen.
Voelt het toch nog alsof je het zelf deedquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het nadeel. Beest schijt ook als een volgroeide man.
Welke kleur?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:56 schreef Senn88 het volgende:
Na driehonderdjaar mijn nagels weer eens gelakt. Maakt me vrolijk.
Flashback naar in de vrieskou een drol van 37 graden oppakken. *ril*quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het nadeel. Beest schijt ook als een volgroeide man.
Kun je iets meer over dit voorval vertellen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Flashback naar in de vrieskou een drol van 37 graden oppakken. *ril*
Donker groen. Eigenlijk moet ik ook nog rood en goud hebben dan kan ik er kerstnagels mee maken.quote:
Opmerkelijke interesse...quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je iets meer over dit voorval vertellen?
Het al duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je iets meer over dit voorval vertellen?
Ach ja, ik moet toch ergens minpunten hebben..quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel minpunten als ik alles steeds moet uitleggen.
Dan is dit wel een heftigequote:Op zaterdag 20 november 2021 22:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, ik moet toch ergens minpunten hebben..
Oei. Dat voorspelt niet veel goedsquote:
Wat vind jij een serieuze afknapper?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oei. Dat voorspelt niet veel goeds
Mensen die me als bezittelijk voornaamwoord gebruik. Treuzelen. Denken dat ik mee wil naar de IKEA en veel piercings.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat vind jij een serieuze afknapper?
Een kado in een kado in een kado in een kado in een kado doen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:25 schreef Senn88 het volgende:
Begonnen met knutselen voor suprise kado is nu ingepakt nu alleen nog bedenken wat ik er verder van ga maken..
quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die me als bezittelijk voornaamwoord gebruik. Treuzelen. Denken dat ik mee wil naar de IKEA en veel piercings.
Geen humor hebben. Geen actualiteiten volgen. Niet iedere dag seks willen met mij.quote:En jij?
Zijn er nog meer doodzonden buiten niet terug lezen?
Er zit wel een beetje Duits bloed in mij dus dat is weer een minpunt op de humor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..].
[..]
Geen humor hebben. Geen actualiteiten volgen. Niet iedere dag seks willen met mij.
En wat ik al eerder zei, anti-vaxxer zijn, of andere onverenigbare levensopvattingen hebben.
Weet niet of dit nu te veeleisend van me is of niet.
Bijvoorbeeld zwaar religieus zijn en/of pro-life. Een echte harde lijst dat niet, een beetje gezonde meningsverschillen is okquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zit wel een beetje Duits bloed in mij dus dat is weer een minpunt op de humor.
Heb je een lijstje met levens opvattingen?
Weet je het verschil tussen flirten en een sollicitatiegesprek?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zit wel een beetje Duits bloed in mij dus dat is weer een minpunt op de humor.
Heb je een lijstje met levens opvattingen?
Ik ben meer anti life geloof ikquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zwaar religieus zijn en/of pro-life. Een echte harde lijst dat niet, een beetje gezonde meningsverschillen is ok.
Solliciteren is makkelijker?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen flirten en een sollicitatiegesprek?
Kom je ook op gesprek?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen flirten en een sollicitatiegesprek?
Al geweest. Ee zou contact met mij worden opgenomen en daarna nooit meer wat gehoord. Dus ben nu elders aan het solliciteren.quote:
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al geweest. Ee zou contact met mij worden opgenomen en daarna nooit meer wat gehoord. Dus ben nu elders aan het solliciteren.
Stiekem hoop ik wel dat ze nog bellen want het is een hele leuke baan.quote:
Even afwachten of/tot de huidige niet door de proeftijd komtquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik wel dat ze nog bellen want het is een hele leuke baan.
Het feit dat je 'niet' als uitgangspunt hebt, stemt mij gunstig.quote:Op zondag 21 november 2021 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Even afwachten of/tot de huidige niet door de proeftijd komt.
Fotoooo!quote:Op zondag 21 november 2021 18:01 schreef TaMieke het volgende:
Kerstboom op aan het zetten
Even pauze nu wel. Vermoeiend
Je bent nog eerder dan ik!quote:Op zondag 21 november 2021 18:01 schreef TaMieke het volgende:
Kerstboom op aan het zetten
Even pauze nu wel. Vermoeiend
Klopt! Ik wilde eigenlijk geen boom neerzetten omdat ik binnenkort een nieuwe vloer krijg… maar denk dat ik hem toch wel neer ga zetten..quote:
CL!quote:Op zondag 21 november 2021 20:43 schreef CherryLips het volgende:
M'n planten leggen het loodje dus misschien heb ik dit jaar weer eens plek voor een kerstboom.
Leuk, wat voor vloer wordt het?quote:Op zondag 21 november 2021 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt! Ik wilde eigenlijk geen boom neerzetten omdat ik binnenkort een nieuwe vloer krijg… maar denk dat ik hem toch wel neer ga zetten..
Dat kan ook.quote:
Jij lekkere hipsterquote:Op maandag 22 november 2021 08:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker vt wonen een visgraat pvctje in taupe
Thanksquote:Op maandag 22 november 2021 09:04 schreef Yvie_lu het volgende:
@:Debsterr Beetje laat maar gefeliciteerdHopelijk is alles goed gegaan.
@:Q. Succes vandaag!
Waar zijn de foto's van je jurk?quote:Op maandag 22 november 2021 09:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thankshet was echt fantastisch!
quote:Op maandag 22 november 2021 09:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 november 2021 09:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 november 2021 09:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
DIT!quote:Op maandag 22 november 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's van je jurk?
Goed om te lezen. Van harte gefeliciteerd!quote:
En dat natuurlijk. *F5't op Instaquote:Op maandag 22 november 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oeh!quote:Op maandag 22 november 2021 09:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 november 2021 09:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De enige juiste vraag.quote:Op maandag 22 november 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook die van zijn pakquote:
Das ook kutquote:Op maandag 22 november 2021 11:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel ja
Onmeunig slecht geslapen.
Ik heb in bed gelegen, maar slapen kun je het niet noemen.quote:Op maandag 22 november 2021 11:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel ja
Onmeunig slecht geslapen.
En vanochtend voor de eerste slok koffie al 2 lui aan de telefoon en sindsdien geen telefoon meer gehad. Wacht dan ff tot een christelijk tijdstipquote:Op maandag 22 november 2021 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb in bed gelegen, maar slapen kun je het niet noemen.
Hier stond er ook al 1 in mn nek te hijgen zodra ik het terrein op kwamquote:Op maandag 22 november 2021 13:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En vanochtend voor de eerste slok koffie al 2 lui aan de telefoon en sindsdien geen telefoon meer gehad. Wacht dan ff tot een christelijk tijdstip
Voortgangsgesprekje ook weer gehad. Weer goedgekeurd voor een half jaartje ofzo
Ow sorry, was jij dat?quote:Op maandag 22 november 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier stond er ook al 1 in mn nek te hijgen zodra ik het terrein op kwam
en toen moest ik de koffie nog zetten
ja, maar jij was het nietquote:
Jij ook nog gefeliciteerd.quote:Op maandag 22 november 2021 12:59 schreef TaMieke het volgende:
ik doe ook mee met het slecht geslapen groepje.
Dankjequote:Op maandag 22 november 2021 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij ook nog gefeliciteerd.
Was je feestje leuk ondanks dat je geen 100 taarten kon bakken?
Vlaaiquote:Op maandag 22 november 2021 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jazeker. En vlaai van de bakker was ook lekker genoeg
Dus jij gooit limburge vlaai weg en gaat dan wel een gore industriële tompouce halen?quote:Op maandag 22 november 2021 16:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In de container nu waarschijnlijk
Straks wel mn verjaardagstompouce halen bij de Hema
Ik kan morgen mn moeder moeilijk taart van 4 dagen oud voor zettenquote:Op maandag 22 november 2021 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus jij gooit limburge vlaai weg en gaat dan wel een gore industriële tompouce halen?
Wat is dit!!!
quote:Op maandag 22 november 2021 16:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In de container nu waarschijnlijk
Straks wel mn verjaardagstompouce halen bij de Hema
Dat is wel waar.quote:Op maandag 22 november 2021 16:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Bijna alle taart kan gewoon in de vriezer
Die van mij zijn van de action en de kringloopquote:Op maandag 22 november 2021 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben op zoek naar een witte bloempot dus even random een beetje een het surfen. Ik zie wat moois, ik klik, 397euroWie geeft er dan in hemelsnaam uit voor een bloempot.
Niet normaal inderdaadquote:Op maandag 22 november 2021 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben op zoek naar een witte bloempot dus even random een beetje een het surfen. Ik zie wat moois, ik klik, 397euroWie geeft er dan in hemelsnaam uit voor een bloempot.
Je hebt een dure smaak. Ik ben niet verbaasd.quote:Op maandag 22 november 2021 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
#meervooronsquote:Op maandag 22 november 2021 16:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen trek in taart #latereactie
Viennetta bijvoorbeeldquote:Op maandag 22 november 2021 16:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Bijna alle taart kan gewoon in de vriezer
De Limburgse naam van kruimelvlaai schijnbaar, waar is Gianni wanneer je hem nodig hebtquote:
Buurmeisjequote:Op maandag 22 november 2021 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gefeliciteerd @:DebsterrFijn dat het fantastisch was
![]()
Oh jammer, hoopte op een soort boterkoek kruisingquote:Op maandag 22 november 2021 17:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Limburgse naam van kruimelvlaai schijnbaar, waar is Gianni wanneer je hem nodig hebt
Barbquote:Op maandag 22 november 2021 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Buurmeisje
Hoest met de crotch goblin?
Doodmoequote:Op maandag 22 november 2021 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Barb![]()
Goed hoor![]()
Hoe is het met jou, je nieuwe baan en je nieuwe huis?
Er gebeurt nu even veel tegelijk nu natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2021 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DoodmoeMaar huisje begint ergens op te lijken. Wacht alleen nog steeds op contract nieuwe baan
Limburgse naam van kruimelvlaai is greumelevlaai.quote:Op maandag 22 november 2021 17:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Limburgse naam van kruimelvlaai schijnbaar, waar is Gianni wanneer je hem nodig hebt
De laatste keer dat ik in Limboland was kreeg ik toch echt botervlaai aangeboden en het smaakte naar kruimelvlaaiquote:Op maandag 22 november 2021 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Limburgse naam van kruimelvlaai is greumelevlaai.
Botervlaai ken ik niet
gekke minsequote:Op maandag 22 november 2021 18:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Limboland was kreeg ik toch echt botervlaai aangeboden en het smaakte naar kruimelvlaai
Heb ff navraag bij ze gedaan en ze vinden greumelen voor gekke minse.quote:
quote:Op maandag 22 november 2021 09:04 schreef Yvie_lu het volgende:
@:Debsterr Beetje laat maar gefeliciteerdHopelijk is alles goed gegaan.
@:Q. Succes vandaag!
Van de huilende baby van de buren. Of de eenden in de sloot.quote:Op maandag 22 november 2021 20:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Straks hele nacht wakker liggen van de stilte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op maandag 22 november 2021 21:43 schreef Debsterr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus wat een knapperdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Q heeft niet geslapen vannacht. Q heeft de hele nacht lopen dansen want Kid Rock heeft een nieuw nummer uitgebracht en het is een prachtig boomer anthem met bijpassende videoclip.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:12 schreef CherryLips het volgende:
En hoe heeft Q de eerste nacht overleefd?
Welkom terug in NLquote:Op dinsdag 23 november 2021 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Via iemand op feesboek op een 'vaccin kritische' pagina gestuit. Wat een vermaak.
[ afbeelding ]
Ik kan geen 'vaccin kritische' posts meer zienquote:Op dinsdag 23 november 2021 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Via iemand op feesboek op een 'vaccin kritische' pagina gestuit. Wat een vermaak.
[ afbeelding ]
Ik kan geen kritische 'vaccin kritische' posts meer zien.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:32 schreef STING het volgende:
Ik kan geen 'vaccin kritische' posts meer zien
Ben benieuwd of 'ie weer in Den Haag woont of dat hij nu ook in een pittoresk, kindvriendelijke Vinex wijk woont.quote:
Kennis van mij die compleet in de wappiemodus zit is een serieuze Willem Engel aanhanger. Heb hen geblokkeerd op feesboek, maar zo nu en dan scroll ik eens door zijn tujdlijn om te zien wat voor nonsens er voorbij komtquote:Op dinsdag 23 november 2021 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Nootdorp toch, in een nieuwbouw wijkje anders kan de hont nergens poepenquote:Op dinsdag 23 november 2021 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 'ie weer in Den Haag woont of dat hij nu ook in een pittoresk, kindvriendelijke Vinex wijk woont.
Dankje!quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij ook nog gefeliciteerd met de kleine.
Een neef van me zit daar vuistdiep in, en is fervent qanon aanhanger. Topshow, die fb timeline van hemquote:Op dinsdag 23 november 2021 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan geen 'vaccin kritische' posts meer zien
quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Nootdorp toch, in een nieuwbouw wijkje anders kan de hont nergens poepen
Ik dacht meer hier aan:quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:06 schreef Barbusse het volgende:
Een minuut stilte voor Dino dan maar
Snotverquote:Op dinsdag 23 november 2021 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht meer hier aan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht meer hier aan:
[ afbeelding ]
Ben wel toe aan pensioen.quote:
Eendjes voeren in het parkquote:
De hangbejaarde uithangen bij het winkelcentrum. Overal voorrang nemen omdat je in een scootmobiel zitquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eendjes voeren in het park
Schelden op voetballende kinderen op straat
Treuzelen bij de kassa
Klagen over verandering en vernieuwing
Voetgangers tegen de schenen rijdenquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De hangbejaarde uithangen bij het winkelcentrum. Overal voorrang nemen omdat je in een scootmobiel zit
Die verrekte Pruus'n löp ook altied in de wegquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voetgangers tegen de schenen rijdenBonuspunten voor het raken van buut'landers en jonge moeders met kinderwagen
quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die verrekte Pruus'n löp ook altied in de weg
Maar....maar....quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze dat contract nog niet hebben opgestuurd
Moeten het eerst goed leesbaar maken?quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voelt als heel lang geleden dat jij alleen nog maar lief was enzo...quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja tis toch anders nu ze met Sting gaat he?!quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voelt als heel lang geleden dat jij alleen nog maar lief was enzo...
Ik wilde het niet zeggen, maar dat was ook de associatie die ik maakte.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:41 schreef TaMieke het volgende:
Ja tis toch anders nu ze met Sting gaat he?!
Awwquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Hij is ook zo'n lieverd waardoor ik dat niet meer hoef te zijn
Ik ben niet zo subtiel dus ik zeg het gewoon hardop.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar dat was ook de associatie die ik maakte.
Is dat hoe het werkt?quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
NastYv.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Zo ken ik je weer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Tijd voor een biertje dusquote:
Wel paar dagen vrij genomen van werk hoop ik?quote:
Dat zeg ik: bier. Geen pannen nodigquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel paar dagen vrij genomen van werk hoop ik?
Lekkere dingen bestellen met excuus voor jezelf dat de pannen nog niet zijn uitgepakt.
Yep. Morgen weer werken dus net de werkkamer ingericht. Duurt nog jaartje of 80 voor alle dozen uitgepakt zijjn denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel paar dagen vrij genomen van werk hoop ik?
Lekkere dingen bestellen met excuus voor jezelf dat de pannen nog niet zijn uitgepakt.
Succes aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Morgen weer werken dus net de werkkamer ingericht. Duurt nog jaartje of 80 voor alle dozen uitgepakt zijjn denk ik.
Je favo Hagenaars wonen nog steeds in Den Haag hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Nu is op 1 na ongeveer iedereen die ik in Utrecht kende, verkast.
Heb je de sleutel nog? Anders daar gewoon binnenlopen toch?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Heel veel herrie maken als je dat doet dan.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je de sleutel nog? Anders daar gewoon binnenlopen toch?
O god ja.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je de sleutel nog? Anders daar gewoon binnenlopen toch?
Met vanaf maandag een nieuwe bewoner.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan heb je iig nog een logeerplek! Fokmeet in Q zijn oude huis
Utrecht was okay.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Schoonmaken noemen we zoiets.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijd zat om even te kutten dus.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde alles onder de poep smeren.
Abort mission!
Ja, ik had ook verwacht dat ik er wel langer over zou doen, maar het was in een uurtje af. Nu dus gaan verzinnen wat ik nu wil gaan doen.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is vroeg.
Hier gaat alles fout. Maar hopelijk was dat alleen het eerste uur....
Kan nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde alles onder de poep smeren.
Abort mission!
Eentje waar je actief mee moet doen? Anders geluid en camera uit en zo nu dan even bevestigen dat je er nog bent. Ondertussen dozen uitpakkenquote:Op woensdag 24 november 2021 09:16 schreef Q. het volgende:
Werkkamer ingericht, eerste dag meteen een hele dag cursus. Feest.
Dan heb je hem iig niet voor niets gelijk ingerichtquote:Op woensdag 24 november 2021 09:16 schreef Q. het volgende:
Werkkamer ingericht, eerste dag meteen een hele dag cursus. Feest.
*volg DrMarten hier voor meer wog tips!quote:Op woensdag 24 november 2021 09:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eentje waar je actief mee moet doen? Anders geluid en camera uit en zo nu dan even bevestigen dat je er nog bent. Ondertussen dozen uitpakken
"Per ongeluk" offline gaan want ja, het internet in de nieuwe wonig werkt nog niet goed. Zit nog geen versterker tussen enzoquote:Op woensdag 24 november 2021 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*volg DrMarten hier voor meer wog tips!
Hij zit nu zo goed als op het platteland, dus de stroom valt af en toe uit.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Per ongeluk" offline gaan want ja, het internet in de nieuwe wonig werkt nog niet goed. Zit nog geen versterker tussen enzo
Ja, dat eerste dus. Geen fan. Kan niet eens tussendoor gaan poepen.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eentje waar je actief mee moet doen? Anders geluid en camera uit en zo nu dan even bevestigen dat je er nog bent. Ondertussen dozen uitpakken
Heb hier wel glasvezel en in Utrecht alleen ADSL.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Hij zit nu zo goed als op het platteland, dus de stroom valt af en toe uit.
Heb je dan niet veel aan, als de stroom uitvaltquote:Op woensdag 24 november 2021 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb hier wel glasvezel en in Utrecht alleen ADSL.
Hij is nu vast een hipster met zonnepanelen.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je dan niet veel aan, als de stroom uitvalt
Gewoon een paar koeien gebruiken als batterij. Zo doen we dat hier op het platteland.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je dan niet veel aan, als de stroom uitvalt
Nog niet maar die staan wel op het verlanglijstje.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is nu vast een hipster met zonnepanelen.
Het is nu vooral uitleg dus zo even via mn telefoon inloggen en ik kan gewoon poepen tussendoor.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Veel te rustig.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, @:Q., de belangrijkste vraag: hoe was je eerste nacht slapen in je nieuwe huis, zo zonder bovenburen?
quote:
Gewoon je adres hier posten, genoeg lieve Fok!kers zie wel een keertje langs willen komen om belletje te lellen.quote:
De bel is nog niet geinstalleerd.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon je adres hier posten, genoeg lieve Fok!kers zie wel een keertje langs willen komen om belletje te lellen.
Klinkt als zo'n scharenverpakkingsdillema, die je ook niet kan openen zonder schaarquote:Op woensdag 24 november 2021 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
De bel is nog niet geinstalleerd.
Niet ideaal, kan nu niets bestellen want dan mis ik de bezorging. Dus hoe moet ik nu een bel bestellen?
Opmerking erbij plaatsen: 'Gooi maar in de kliko' o.i.d.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet ideaal, kan nu niets bestellen want dan mis ik de bezorging. Dus hoe moet ik nu een bel bestellen?
en dan maar hopen dat ze van de gemeente niet daarna langskomen om 'm te legen.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Opmerking erbij plaatsen: 'Gooi maar in de kliko' o.i.d.
De tandjes, Qquote:Op woensdag 24 november 2021 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je..... naar buitenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Kratje in de kar, handscanner mee, alles direct in het kratje, afrekenen, kratje in de auto en met gierende banden weer naar huis. Ideaalquote:Op woensdag 24 november 2021 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Ergste van die 1,5 meter vind ik dat je geen mandjes meer hebt in de supermarkt
Als ze nu ook weer die winkelwagentjes los maken zodat je die zonder muntje kan gebruiken.....quote:Op woensdag 24 november 2021 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Ergste van die 1,5 meter vind ik dat je geen mandjes meer hebt in de supermarkt
Hear hearquote:Op woensdag 24 november 2021 10:29 schreef TaMieke het volgende:
Als ze nu ook weer die winkelwagentjes los maken zodat je die zonder muntje kan gebruiken.....
Als ze maar niet weer beginnen met "iedereen een kar" en man en vrouw ieder met een aparte kar gaan rondlopen en de rij bij de kassa opeens dubbel zo lang isquote:Op woensdag 24 november 2021 10:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als ze nu ook weer die winkelwagentjes los maken zodat je die zonder muntje kan gebruiken.....
ja, maar dan moet ik thuis zijn om de deur open te maken..quote:Op woensdag 24 november 2021 10:37 schreef Tegan het volgende:
Niet al je boodschappen thuis laten bezorgen, stelletje plebejers.
Zelfs Samson en Gert hadden hier al een oplossing voor.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent toch thuis tijdens het koken/avondeten.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan moet ik thuis zijn om de deur open te maken..
Ja, maar dan moet ik de boodschappen al hebbenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je bent toch thuis tijdens het koken/avondeten.
Eens. En ik wil meer van die kleine karretjes.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze maar niet weer beginnen met "iedereen een kar" en man en vrouw ieder met een aparte kar gaan rondlopen en de rij bij de kassa opeens dubbel zo lang is
Henk en Ingrid die met het mo dkapje op denkjn het hele zuivelschap blokkeren omdat ze nog even uitgebreid moeten overleggen of ze blanke vla of vanille vla willen hebbenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze maar niet weer beginnen met "iedereen een kar" en man en vrouw ieder met een aparte kar gaan rondlopen en de rij bij de kassa opeens dubbel zo lang is
Jaa,quote:Op woensdag 24 november 2021 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Eens. En ik wil meer van die kleine karretjes.
Die grote/diepe kan ik niet eens bij
Thuisbezorgen kan hier niet eens. Minimale besteldbedrag is 70euro ofzo. Zoveel heb ik niet nodig joh.
Laten bezorgen op de dag dat je nog een maaltijd in huis hebt.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik de boodschappen al hebben
Daarom doe ik iedere tien dagen/twee weken. Beetje plannen en een vriezer. Hier is het 50 euro dacht ik.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Eens. En ik wil meer van die kleine karretjes.
Die grote/diepe kan ik niet eens bij
Thuisbezorgen kan hier niet eens. Minimale besteldbedrag is 70euro ofzo. Zoveel heb ik niet nodig joh.
Ben blij dat ik niet de enige ben!quote:Op woensdag 24 november 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jaa,
de Jan linders heeft 2 dieptematen, voor die diepe leeg te ruimen moet je bijna ondersteboven in de kar gaan hangen
Dat past niet binnen mijn autismequote:Op woensdag 24 november 2021 10:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laten bezorgen op de dag dat je nog een maaltijd in huis hebt.
[..]
Daarom doe ik iedere tien dagen/twee weken. Beetje plannen en een vriezer.
ik denk het ook, maar die van de appie zijn wel weer heel diepquote:Op woensdag 24 november 2021 10:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben!
Heb het idee dat de diepe van de Jumbo minder diep zijn, maar of dat echt zo is weet ik niet.
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 november 2021 10:42 schreef Tegan het volgende:
Er is wel een nadeel aan thuisbezorgen, niet het gehele slijterij assortiment is beschikbaar.
Geen idee. Los een slijterij webshop gaat me te verquote:
Slijterij artikelen heb ik nog wel genoeg op voorraad.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen idee. Los een slijterij webshop gaat me te ver.
Geldt ook voor de drogisterij artikelen. Echt een gemiste kans wat mij betreft.
"Wie is toch die nieuwe buurman die alkeen maar binnen zit met de gordijnen dicht?"quote:
Buiten is eng.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Wie is toch die nieuwe buurman die alkeen maar binnen zit met de gordijnen dicht?"
Vaag wel. Lijkt me toch niet dat de ene fles wel te vervoeren valt en de andere niet.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen idee. Los een slijterij webshop gaat me te ver.
Geldt ook voor de drogisterij artikelen. Echt een gemiste kans wat mij betreft.
Ja ditquote:Op woensdag 24 november 2021 10:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kratje in de kar, handscanner mee, alles direct in het kratje, afrekenen, kratje in de auto en met gierende banden weer naar huis. Ideaal
Inderdaad. 7266 soorten bubbels en slechts een heel beperkt aanbod likeuren bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vaag wel. Lijkt me toch niet dat de ene fles wel te vervoeren valt en de andere niet.
Bezorg jij wel aan huis?quote:Op woensdag 24 november 2021 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Slijterij artikelen heb ik nog wel genoeg op voorraad.
Ik deed dat al niet toen ik op locatie boodschappen deed. Probeer zo weinig mogelijk in de supermarkt te komen.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik de enige die nog gewoon twee keer per week ofzo boodschappen doet
Was de 13e maand gestort?quote:Op woensdag 24 november 2021 11:06 schreef Q. het volgende:
Nieuwe pc besteld. Moeten ze maar in de struiken gooien. Mocht wel, na dik 9 jaar.
Vanmorgen geweest want Picnic had geen tijd.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik de enige die nog gewoon twee keer per week ofzo boodschappen doet
Er was nog wat spaargeld. Volgende week komende de 13e t/m 35e maand van de notaris.quote:
toevallig van het weekend nog een nieuwe limoncello en wat speciaalbiertjes gehaald.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Er was nog wat spaargeld. Volgende week komende de 13e t/m 35e maand van de notaris.
Ik heb een hele lijst met zooi die ik van de overwaarde ga / moet kopen.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:02 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik heb mijn oog laten vallen op een automatische espressomachine, of een e-bike. Maar waarschijnlijk wordt het gewoon spaargeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |