Ik ben meer anti life geloof ikquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zwaar religieus zijn en/of pro-life. Een echte harde lijst dat niet, een beetje gezonde meningsverschillen is ok.
Solliciteren is makkelijker?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen flirten en een sollicitatiegesprek?
Kom je ook op gesprek?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen flirten en een sollicitatiegesprek?
Al geweest. Ee zou contact met mij worden opgenomen en daarna nooit meer wat gehoord. Dus ben nu elders aan het solliciteren.quote:
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al geweest. Ee zou contact met mij worden opgenomen en daarna nooit meer wat gehoord. Dus ben nu elders aan het solliciteren.
Stiekem hoop ik wel dat ze nog bellen want het is een hele leuke baan.quote:
Even afwachten of/tot de huidige niet door de proeftijd komtquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik wel dat ze nog bellen want het is een hele leuke baan.
Het feit dat je 'niet' als uitgangspunt hebt, stemt mij gunstig.quote:Op zondag 21 november 2021 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Even afwachten of/tot de huidige niet door de proeftijd komt.
Fotoooo!quote:Op zondag 21 november 2021 18:01 schreef TaMieke het volgende:
Kerstboom op aan het zetten
Even pauze nu wel. Vermoeiend
Je bent nog eerder dan ik!quote:Op zondag 21 november 2021 18:01 schreef TaMieke het volgende:
Kerstboom op aan het zetten
Even pauze nu wel. Vermoeiend
Klopt! Ik wilde eigenlijk geen boom neerzetten omdat ik binnenkort een nieuwe vloer krijg… maar denk dat ik hem toch wel neer ga zetten..quote:
CL!quote:Op zondag 21 november 2021 20:43 schreef CherryLips het volgende:
M'n planten leggen het loodje dus misschien heb ik dit jaar weer eens plek voor een kerstboom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |