Nee, hij is nog steeds verder.quote:
Ja in zijn geval is de hond en huis kopen in Nederland wel echt al huisje boompje beestje hoor.quote:
Wat denk je, zou hij nog wel eens poepen in de sneeuw?quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja in zijn geval is de hond en huis kopen in Nederland wel echt al huisje boompje beestje hoor.
Nee, hij is verder.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je, zou hij nog wel eens poepen in de sneeuw?
Truequote:Op vrijdag 19 november 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Nu poept de hond in de sneeuw. Mag ie het opruimen.
Aankomende week misschien. Ik blijf de hele week binnen. Nu nog een Tegan als gezelschap.quote:
Dat laatste is wel van essentieel belang.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aankomende week misschien. Ik blijf de hele week binnen. Nu nog een Tegan als gezelschap.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Tegan het volgende:
Guess who's back...
Hoewel 'Dino' nieuw vlees is voor mij.
Hoeveel squat je?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Tegan het volgende:
Guess who's back...
Hoewel 'Dino' nieuw vlees is voor mij.
en hoe staat ze t.o.v poepen in de open lucht..quote:
Ja, dat is wel het nadeel. Beest schijt ook als een volgroeide man.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Nu poept de hond in de sneeuw. Mag ie het opruimen.
Voelt het toch nog alsof je het zelf deedquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het nadeel. Beest schijt ook als een volgroeide man.
Welke kleur?quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:56 schreef Senn88 het volgende:
Na driehonderdjaar mijn nagels weer eens gelakt. Maakt me vrolijk.
Flashback naar in de vrieskou een drol van 37 graden oppakken. *ril*quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het nadeel. Beest schijt ook als een volgroeide man.
Kun je iets meer over dit voorval vertellen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Flashback naar in de vrieskou een drol van 37 graden oppakken. *ril*
Donker groen. Eigenlijk moet ik ook nog rood en goud hebben dan kan ik er kerstnagels mee maken.quote:
Opmerkelijke interesse...quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je iets meer over dit voorval vertellen?
Het al duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je iets meer over dit voorval vertellen?
Ach ja, ik moet toch ergens minpunten hebben..quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel minpunten als ik alles steeds moet uitleggen.
Dan is dit wel een heftigequote:Op zaterdag 20 november 2021 22:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, ik moet toch ergens minpunten hebben..
Oei. Dat voorspelt niet veel goedsquote:
Wat vind jij een serieuze afknapper?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oei. Dat voorspelt niet veel goeds
Mensen die me als bezittelijk voornaamwoord gebruik. Treuzelen. Denken dat ik mee wil naar de IKEA en veel piercings.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat vind jij een serieuze afknapper?
Een kado in een kado in een kado in een kado in een kado doen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:25 schreef Senn88 het volgende:
Begonnen met knutselen voor suprise kado is nu ingepakt nu alleen nog bedenken wat ik er verder van ga maken..
quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die me als bezittelijk voornaamwoord gebruik. Treuzelen. Denken dat ik mee wil naar de IKEA en veel piercings.
Geen humor hebben. Geen actualiteiten volgen. Niet iedere dag seks willen met mij.quote:En jij?
Zijn er nog meer doodzonden buiten niet terug lezen?
Er zit wel een beetje Duits bloed in mij dus dat is weer een minpunt op de humor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..].
[..]
Geen humor hebben. Geen actualiteiten volgen. Niet iedere dag seks willen met mij.
En wat ik al eerder zei, anti-vaxxer zijn, of andere onverenigbare levensopvattingen hebben.
Weet niet of dit nu te veeleisend van me is of niet.
Bijvoorbeeld zwaar religieus zijn en/of pro-life. Een echte harde lijst dat niet, een beetje gezonde meningsverschillen is okquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zit wel een beetje Duits bloed in mij dus dat is weer een minpunt op de humor.
Heb je een lijstje met levens opvattingen?
Weet je het verschil tussen flirten en een sollicitatiegesprek?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zit wel een beetje Duits bloed in mij dus dat is weer een minpunt op de humor.
Heb je een lijstje met levens opvattingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |