Limburgse naam van kruimelvlaai is greumelevlaai.quote:Op maandag 22 november 2021 17:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Limburgse naam van kruimelvlaai schijnbaar, waar is Gianni wanneer je hem nodig hebt
De laatste keer dat ik in Limboland was kreeg ik toch echt botervlaai aangeboden en het smaakte naar kruimelvlaaiquote:Op maandag 22 november 2021 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Limburgse naam van kruimelvlaai is greumelevlaai.
Botervlaai ken ik niet
gekke minsequote:Op maandag 22 november 2021 18:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Limboland was kreeg ik toch echt botervlaai aangeboden en het smaakte naar kruimelvlaai
Heb ff navraag bij ze gedaan en ze vinden greumelen voor gekke minse.quote:
quote:Op maandag 22 november 2021 09:04 schreef Yvie_lu het volgende:
@:Debsterr Beetje laat maar gefeliciteerdHopelijk is alles goed gegaan.
@:Q. Succes vandaag!
Van de huilende baby van de buren. Of de eenden in de sloot.quote:Op maandag 22 november 2021 20:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Straks hele nacht wakker liggen van de stilte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op maandag 22 november 2021 21:43 schreef Debsterr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus wat een knapperdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Q heeft niet geslapen vannacht. Q heeft de hele nacht lopen dansen want Kid Rock heeft een nieuw nummer uitgebracht en het is een prachtig boomer anthem met bijpassende videoclip.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:12 schreef CherryLips het volgende:
En hoe heeft Q de eerste nacht overleefd?
Welkom terug in NLquote:Op dinsdag 23 november 2021 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Via iemand op feesboek op een 'vaccin kritische' pagina gestuit. Wat een vermaak.
[ afbeelding ]
Ik kan geen 'vaccin kritische' posts meer zienquote:Op dinsdag 23 november 2021 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Via iemand op feesboek op een 'vaccin kritische' pagina gestuit. Wat een vermaak.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |