Ik kan geen kritische 'vaccin kritische' posts meer zien.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:32 schreef STING het volgende:
Ik kan geen 'vaccin kritische' posts meer zien
Ben benieuwd of 'ie weer in Den Haag woont of dat hij nu ook in een pittoresk, kindvriendelijke Vinex wijk woont.quote:
Kennis van mij die compleet in de wappiemodus zit is een serieuze Willem Engel aanhanger. Heb hen geblokkeerd op feesboek, maar zo nu en dan scroll ik eens door zijn tujdlijn om te zien wat voor nonsens er voorbij komtquote:Op dinsdag 23 november 2021 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Via iemand op feesboek op een 'vaccin kritische' pagina gestuit. Wat een vermaak.
[ afbeelding ]
Nootdorp toch, in een nieuwbouw wijkje anders kan de hont nergens poepenquote:Op dinsdag 23 november 2021 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 'ie weer in Den Haag woont of dat hij nu ook in een pittoresk, kindvriendelijke Vinex wijk woont.
Dankje!quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij ook nog gefeliciteerd met de kleine.
Een neef van me zit daar vuistdiep in, en is fervent qanon aanhanger. Topshow, die fb timeline van hemquote:Op dinsdag 23 november 2021 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan geen 'vaccin kritische' posts meer zien
quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Nootdorp toch, in een nieuwbouw wijkje anders kan de hont nergens poepen
Ik dacht meer hier aan:quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:06 schreef Barbusse het volgende:
Een minuut stilte voor Dino dan maar
Snotverquote:Op dinsdag 23 november 2021 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht meer hier aan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht meer hier aan:
[ afbeelding ]
Ben wel toe aan pensioen.quote:
Eendjes voeren in het parkquote:
De hangbejaarde uithangen bij het winkelcentrum. Overal voorrang nemen omdat je in een scootmobiel zitquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eendjes voeren in het park
Schelden op voetballende kinderen op straat
Treuzelen bij de kassa
Klagen over verandering en vernieuwing
Voetgangers tegen de schenen rijdenquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De hangbejaarde uithangen bij het winkelcentrum. Overal voorrang nemen omdat je in een scootmobiel zit
Die verrekte Pruus'n löp ook altied in de wegquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voetgangers tegen de schenen rijdenBonuspunten voor het raken van buut'landers en jonge moeders met kinderwagen
quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die verrekte Pruus'n löp ook altied in de weg
Maar....maar....quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze dat contract nog niet hebben opgestuurd
Moeten het eerst goed leesbaar maken?quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voelt als heel lang geleden dat jij alleen nog maar lief was enzo...quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja tis toch anders nu ze met Sting gaat he?!quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voelt als heel lang geleden dat jij alleen nog maar lief was enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |