Ik wilde het niet zeggen, maar dat was ook de associatie die ik maakte.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:41 schreef TaMieke het volgende:
Ja tis toch anders nu ze met Sting gaat he?!
Awwquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Hij is ook zo'n lieverd waardoor ik dat niet meer hoef te zijn
Ik ben niet zo subtiel dus ik zeg het gewoon hardop.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar dat was ook de associatie die ik maakte.
Is dat hoe het werkt?quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
NastYv.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Zo ken ik je weer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Tijd voor een biertje dusquote:
Wel paar dagen vrij genomen van werk hoop ik?quote:
Dat zeg ik: bier. Geen pannen nodigquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel paar dagen vrij genomen van werk hoop ik?
Lekkere dingen bestellen met excuus voor jezelf dat de pannen nog niet zijn uitgepakt.
Yep. Morgen weer werken dus net de werkkamer ingericht. Duurt nog jaartje of 80 voor alle dozen uitgepakt zijjn denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel paar dagen vrij genomen van werk hoop ik?
Lekkere dingen bestellen met excuus voor jezelf dat de pannen nog niet zijn uitgepakt.
Succes aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Morgen weer werken dus net de werkkamer ingericht. Duurt nog jaartje of 80 voor alle dozen uitgepakt zijjn denk ik.
Je favo Hagenaars wonen nog steeds in Den Haag hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Nu is op 1 na ongeveer iedereen die ik in Utrecht kende, verkast.
Heb je de sleutel nog? Anders daar gewoon binnenlopen toch?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Heel veel herrie maken als je dat doet dan.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je de sleutel nog? Anders daar gewoon binnenlopen toch?
O god ja.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je de sleutel nog? Anders daar gewoon binnenlopen toch?
Met vanaf maandag een nieuwe bewoner.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan heb je iig nog een logeerplek! Fokmeet in Q zijn oude huis
Utrecht was okay.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Schoonmaken noemen we zoiets.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijd zat om even te kutten dus.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde alles onder de poep smeren.
Abort mission!
Ja, ik had ook verwacht dat ik er wel langer over zou doen, maar het was in een uurtje af. Nu dus gaan verzinnen wat ik nu wil gaan doen.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is vroeg.
Hier gaat alles fout. Maar hopelijk was dat alleen het eerste uur....
Kan nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde alles onder de poep smeren.
Abort mission!
Eentje waar je actief mee moet doen? Anders geluid en camera uit en zo nu dan even bevestigen dat je er nog bent. Ondertussen dozen uitpakkenquote:Op woensdag 24 november 2021 09:16 schreef Q. het volgende:
Werkkamer ingericht, eerste dag meteen een hele dag cursus. Feest.
Dan heb je hem iig niet voor niets gelijk ingerichtquote:Op woensdag 24 november 2021 09:16 schreef Q. het volgende:
Werkkamer ingericht, eerste dag meteen een hele dag cursus. Feest.
*volg DrMarten hier voor meer wog tips!quote:Op woensdag 24 november 2021 09:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eentje waar je actief mee moet doen? Anders geluid en camera uit en zo nu dan even bevestigen dat je er nog bent. Ondertussen dozen uitpakken
"Per ongeluk" offline gaan want ja, het internet in de nieuwe wonig werkt nog niet goed. Zit nog geen versterker tussen enzoquote:Op woensdag 24 november 2021 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*volg DrMarten hier voor meer wog tips!
Hij zit nu zo goed als op het platteland, dus de stroom valt af en toe uit.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Per ongeluk" offline gaan want ja, het internet in de nieuwe wonig werkt nog niet goed. Zit nog geen versterker tussen enzo
Ja, dat eerste dus. Geen fan. Kan niet eens tussendoor gaan poepen.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eentje waar je actief mee moet doen? Anders geluid en camera uit en zo nu dan even bevestigen dat je er nog bent. Ondertussen dozen uitpakken
Heb hier wel glasvezel en in Utrecht alleen ADSL.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Hij zit nu zo goed als op het platteland, dus de stroom valt af en toe uit.
Heb je dan niet veel aan, als de stroom uitvaltquote:Op woensdag 24 november 2021 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb hier wel glasvezel en in Utrecht alleen ADSL.
Hij is nu vast een hipster met zonnepanelen.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je dan niet veel aan, als de stroom uitvalt
Gewoon een paar koeien gebruiken als batterij. Zo doen we dat hier op het platteland.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je dan niet veel aan, als de stroom uitvalt
Nog niet maar die staan wel op het verlanglijstje.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is nu vast een hipster met zonnepanelen.
Het is nu vooral uitleg dus zo even via mn telefoon inloggen en ik kan gewoon poepen tussendoor.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |