Ik wilde het niet zeggen, maar dat was ook de associatie die ik maakte.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:41 schreef TaMieke het volgende:
Ja tis toch anders nu ze met Sting gaat he?!
Awwquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Hij is ook zo'n lieverd waardoor ik dat niet meer hoef te zijn
Ik ben niet zo subtiel dus ik zeg het gewoon hardop.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar dat was ook de associatie die ik maakte.
Is dat hoe het werkt?quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
NastYv.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Zo ken ik je weer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Tijd voor een biertje dusquote:
Wel paar dagen vrij genomen van werk hoop ik?quote:
Dat zeg ik: bier. Geen pannen nodigquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel paar dagen vrij genomen van werk hoop ik?
Lekkere dingen bestellen met excuus voor jezelf dat de pannen nog niet zijn uitgepakt.
Yep. Morgen weer werken dus net de werkkamer ingericht. Duurt nog jaartje of 80 voor alle dozen uitgepakt zijjn denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel paar dagen vrij genomen van werk hoop ik?
Lekkere dingen bestellen met excuus voor jezelf dat de pannen nog niet zijn uitgepakt.
Succes aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Morgen weer werken dus net de werkkamer ingericht. Duurt nog jaartje of 80 voor alle dozen uitgepakt zijjn denk ik.
Je favo Hagenaars wonen nog steeds in Den Haag hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Nu is op 1 na ongeveer iedereen die ik in Utrecht kende, verkast.
Heb je de sleutel nog? Anders daar gewoon binnenlopen toch?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Nu is op 1 na ongeveer iedereen die ik in Utrecht kende, verkast.
Heel veel herrie maken als je dat doet dan.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je de sleutel nog? Anders daar gewoon binnenlopen toch?
O god ja.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je de sleutel nog? Anders daar gewoon binnenlopen toch?
Met vanaf maandag een nieuwe bewoner.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan heb je iig nog een logeerplek! Fokmeet in Q zijn oude huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |