Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 november 2021 09:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thankshet was echt fantastisch!
De enige juiste vraag.quote:Op maandag 22 november 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's van je jurk?
Ook die van zijn pakquote:
Das ook kutquote:Op maandag 22 november 2021 11:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel ja
Onmeunig slecht geslapen.
Ik heb in bed gelegen, maar slapen kun je het niet noemen.quote:Op maandag 22 november 2021 11:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel ja
Onmeunig slecht geslapen.
En vanochtend voor de eerste slok koffie al 2 lui aan de telefoon en sindsdien geen telefoon meer gehad. Wacht dan ff tot een christelijk tijdstipquote:Op maandag 22 november 2021 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb in bed gelegen, maar slapen kun je het niet noemen.
Hier stond er ook al 1 in mn nek te hijgen zodra ik het terrein op kwamquote:Op maandag 22 november 2021 13:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En vanochtend voor de eerste slok koffie al 2 lui aan de telefoon en sindsdien geen telefoon meer gehad. Wacht dan ff tot een christelijk tijdstip
Voortgangsgesprekje ook weer gehad. Weer goedgekeurd voor een half jaartje ofzo
Ow sorry, was jij dat?quote:Op maandag 22 november 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier stond er ook al 1 in mn nek te hijgen zodra ik het terrein op kwam
en toen moest ik de koffie nog zetten
ja, maar jij was het nietquote:
Jij ook nog gefeliciteerd.quote:Op maandag 22 november 2021 12:59 schreef TaMieke het volgende:
ik doe ook mee met het slecht geslapen groepje.
Dankjequote:Op maandag 22 november 2021 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij ook nog gefeliciteerd.
Was je feestje leuk ondanks dat je geen 100 taarten kon bakken?
Vlaaiquote:Op maandag 22 november 2021 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jazeker. En vlaai van de bakker was ook lekker genoeg
Dus jij gooit limburge vlaai weg en gaat dan wel een gore industriële tompouce halen?quote:Op maandag 22 november 2021 16:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In de container nu waarschijnlijk
Straks wel mn verjaardagstompouce halen bij de Hema
Ik kan morgen mn moeder moeilijk taart van 4 dagen oud voor zettenquote:Op maandag 22 november 2021 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus jij gooit limburge vlaai weg en gaat dan wel een gore industriële tompouce halen?
Wat is dit!!!
quote:Op maandag 22 november 2021 16:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In de container nu waarschijnlijk
Straks wel mn verjaardagstompouce halen bij de Hema
Dat is wel waar.quote:Op maandag 22 november 2021 16:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Bijna alle taart kan gewoon in de vriezer
Die van mij zijn van de action en de kringloopquote:Op maandag 22 november 2021 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben op zoek naar een witte bloempot dus even random een beetje een het surfen. Ik zie wat moois, ik klik, 397euroWie geeft er dan in hemelsnaam uit voor een bloempot.
Niet normaal inderdaadquote:Op maandag 22 november 2021 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben op zoek naar een witte bloempot dus even random een beetje een het surfen. Ik zie wat moois, ik klik, 397euroWie geeft er dan in hemelsnaam uit voor een bloempot.
Je hebt een dure smaak. Ik ben niet verbaasd.quote:Op maandag 22 november 2021 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
#meervooronsquote:Op maandag 22 november 2021 16:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen trek in taart #latereactie
Viennetta bijvoorbeeldquote:Op maandag 22 november 2021 16:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Bijna alle taart kan gewoon in de vriezer
De Limburgse naam van kruimelvlaai schijnbaar, waar is Gianni wanneer je hem nodig hebtquote:
Buurmeisjequote:Op maandag 22 november 2021 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gefeliciteerd @:DebsterrFijn dat het fantastisch was
![]()
Oh jammer, hoopte op een soort boterkoek kruisingquote:Op maandag 22 november 2021 17:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Limburgse naam van kruimelvlaai schijnbaar, waar is Gianni wanneer je hem nodig hebt
Barbquote:Op maandag 22 november 2021 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Buurmeisje
Hoest met de crotch goblin?
Doodmoequote:Op maandag 22 november 2021 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Barb![]()
Goed hoor![]()
Hoe is het met jou, je nieuwe baan en je nieuwe huis?
Er gebeurt nu even veel tegelijk nu natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2021 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DoodmoeMaar huisje begint ergens op te lijken. Wacht alleen nog steeds op contract nieuwe baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |