abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202218221
Zoals dit:








quote:
Vandaag is het 15 jaar geleden dat ik als 16-jarig meisje met twee volle koffers vertrok voor een Amerikaans avontuur. Een jaar High School op een echte Amerikaanse School in Austin, Texas. Het gevoel van vrijheid dat ik ervoer toen ik door de gate richting het vliegtuig liep zal ik nooit vergeten. En zelfs 15 uur later duttend op mijn koffer op een overvol vliegveld in Chicago omdat mijn laatste vlucht niet vertrok was ik nog steeds een stoere meid. Ik was ten slotte al 16 ;-).

Een week later belde ik, lamgeslagen door heimwee, mijn ouders op: “Zo zeker als dat ik wist dat ik een jaar High School wilde doen, zo zeker weet ik nu dat ik weer terug naar huis toe kom”. Gelukkig staken ze daar een stokje voor met de boodschap: “Als je nu terugkomt Bregje heb je daar je leven lang spijt van”. Ik moest het een maand proberen en als het dan nog niet ging dan zouden we bekijken of ik terug zou komen.

Uiteindelijk ben ik de volle 10 maanden gebleven en had ik ‘The time of my life’, (hoor je nu ook die hit van de klassieker Dirty Dancing in je hoofd ;-)) met veel hoogte- en ook dieptepunten. Maar wat ben ik blij dat mijn ouders niet toegaven en dat ik vol heb gehouden. Mijn tijd daar heeft me mede gevormd tot wie ik nu ben en ik heb er een prachtige ‘extended family’ aan over gehouden waar ik nog steeds regelmatig contact mee heb. Dit moment heeft me in mijn verdere leven regelmatig geholpen om door te zetten op momenten waarin ik het niet meer zag zitten. En de weinige keren dat ik niet door heb gezet wist ik ook zeker dat dat de juiste keuze voor mij was op dat moment.

Heb je in jouw leven ook zo’n moment gehad waarin je dacht, nu kap ik ermee, ik ga niet door.. maar waar je nu op terugkijkt en denkt: wat ben ik blij dat ik toen door heb gezet! Ben benieuwd naar jouw verhaal!
quote:
Ik werd voor gek verklaard, en terecht. Want wie heeft er nou in godsnaam zin in drie masters doen? Drie keer een thesis schrijven? Eerlijk gezegd wist ik ook nog niet precies hoe ik het vol ging houden. Maar ik was gewoon benieuwd, dus ik probeerde het.

Ik heb naast het volgen van mijn masters altijd veel gewerkt, een perfecte combinatie, zoals ik het heb ervaren. Zo blijf je niet in die afstudeer-tunnel van je zitten en heb je veel meer afwisseling. Dat is hoe ik het vol heb kunnen houden. Kost wel wat tijd en moeite, maar dan heb je ook wat.

Gisteren heb ik eindelijk officieel het laatste stukje van mijn ‘mission impossible’ in ontvangst kunnen nemen: het diploma voor mijn 3e master Labor Law & Employment Relations. Naast Master of Science mag ik mezelf nu ook Master of Laws noemen.

Maar wie mij een beetje kent, weet dat het mij daar eigenlijk niet om gaat. Een leven lang leren, daar zou ik voor tekenen! Mocht ik nog een thesis voor iemand kunnen schrijven, dan hoor ik ‘t wel. Ik weet nu wel hoe het moet. Ongeveer.
quote:
Het zou je zoon of dochter maar wezen..

Woensdagavond, 17:45 het is regenachtig en ik ben op weg naar huis. De druppels van de regen op de voorruit, de koplampen van de tegenliggers reflecteren en geven een verspreid tegenlicht. Op een afstand van 6.5 km, waarvan een deel buiten de bebouwde kom en de rest binnen, tel ik 17 fietsers (!) zonder licht. Meestal jong volwassen en zelfverzekerd rijden ze op de weg al dan niet met oordopjes in of een toestel in de hand..

Vanuit het niets schiet een fietser zonder licht voor mijn auto langs en met mijn hart in de keel hang ik in de gordel. Nu rijd ik in een auto die mij gelukkig tijdig waarschuwt en zelfstandig remt en die de fietser zonder licht eerder opmerkt dan dat ik ze zie. De persoon in kwestie kijkt me verstoord aan en fietst verder.

Beste mensen, het kan toch niet zo zijn dat door zo'n lullige situatie vanavond de collega's van de politie aan de deur staan en melden dat je zoon of dochter een ongeluk heeft gehad..

Doe me een plezier en controleer vanavond even de verlichting van uw kind. Loop daarna even langs hun kamer en geef ze een knuffel, zoen of aai over hun bol.
quote:
Zeg jij wel eens NEE tegen een opdrachtgever??

“Heel erg interessant dat ga ik even met mijn vrouw overleggen”

Had dus een gesprek met een ondernemer en hij had te kennen gegeven dat hij aan de slag wilde met ons maar het nog even met zijn vrouw moest overleggen.

Wat is haar functie dan, vroeg ik? “Nou nee gewoon even thuis, doe ik met al mijn belangrijke beslissingen”

Tja daar zakt nu echt mijn broek van af.

Wat je savonds gaat eten dat overleg je met je vrouw, of een nieuwe bankstel en waarnaartoe je op vakantie gaat dat wel!

Hoe kan iemand die helemaal niet in je zaak actief is en niet bij het gesprek aanwezig is geweest daar überhaupt over oordelen.

Verder zou ik me persoonlijk ook afvragen waarom je hier je partner mee op zou willen zadelen.

Prima zei ik wanneer jij dit met je vrouw moet overleggen dan ben jij niet die ondernemer die ik zoek. Of je durft gewoon zelf geen beslissing te nemen en zegt dit om te rekken of je moet toestemming vragen aan je vrouw omdat je zelf niet capabel bent. In beide gevallen zie ik geen heil in samenwerking.
quote:
#Dailyefficientboost : Happy Sunday! Sunday = funday. Zondag is mijn dag voor vrienden, familie en fun. Wij leven maar één keer. Deze week luisterde ik een podcast van Mirjam Hegger met Arjan Vergeer, daar werd gezegd het leven is geen generale repetitie. Dit is het leven waar je wat van moet maken. Het is nu je kans!

(Like=❤️👍🏻=Agree! Share=Care!)

#goodmorning #funday #geengeneralerepetitie #dankbaar #efficiëntwerken #doeltreffend #dailyinspiration #MKB #ondernemen #JudithHendriks #projectmanagement #marketing #sales
quote:
Soms zijn dingen zo vanzelfsprekend, totdat ze er niet meer zijn. Herken jij dat?

Gisteren liep ik in de supermarkt voor het shoppen van de boodschappen voor het weekend. Ik stond al bij de kassa toen ik me bedacht dat ijs die avond best lekker zou zijn. Dus ik liep terug naar het koelvak om daar twee doosjes uit te pakken. Ijs met drie kleuren chololade, een verwennerij, en ijs met aardbei. Voor degene die mij kennen, die weten dat ik gek ben op ijs en chocolade.

Met een paar volle tassen liep ik de winkel uit. Eenmaal thuis liep ik direct door naar mijn koelkast. Toen ik mijn koelkast opendeed, realiseerde ik het me pas, dat er in die koelkast geen vriesvak zat. Ik trok de eerste de beste krant uit de krantenbak en wikkelde hem om de doosjes heem.

Die dag had ik net, i.v.m. samenwonen, mijn grote koelkast met vriesvak verkocht.

Soms zijn dingen zo vanzelfsprekend, totdat ze er niet meer zijn. En zo is dat ook met andere dingen in het leven. Ik denk dat een ieder van ons dat wel herkent. Een baan die er opeens niet meer is, een huis met een tuin dat er opeens niet meer is, omdat je kleiner gaat wonen of een dierbare die er niet meer is.

Soms besef je pas hoe waardevol bepaalde dingen waren of iemand is geweest als ze er niet meer zijn. Leef nu! #compassievolopweg


quote:
Geraakt....

Gisteren zat ik in de trein naar Amsterdam Centraal. Tegenover mij zat een man, muts op, muziek in zijn oren. Drie plaatsen verderop rechts van mij een vrouw met een kinderwagen, druk aan het bellen. Iedereen leek in zijn eigen bubbel verzonken. Ik ook, kijkend naar mijn kinderen die de grootste lol hadden voor het eerst naar Amsterdam. Ineens staat de man tegenover mij op en loopt naar de vrouw met de kinderwagen. Ik ben allert, er is nu geen station om uit te stappen... Ineens zie ik een traan op haar wang en de onbekende man veegt haar tranen weg en omhelst haar. De vrouw verteld tussen haar tranen door, dat ze net heeft gehoord dat er iemand op sterven ligt en vanmiddag om 16.45 euthanasie krijgt. Na de innige omhelzing geeft de man haar een kus op haar voorhoofd en wenst haar kracht toe en stapt de trein uit. Naast hem lopen zijn eigen vrouw en dochter. Waarop zijn vrouw tegen zijn verbaasde dochter zegt, je hoeft iemand niet te kennen om er voor hem of haar te zijn....

Wat fijn dat er nog steeds mensen zijn die hun hart volgen en ook doen wat hun hart hen ingeeft!

Zullen we in 2020 ons hoofd iets meer uitzetten en allemaal meer doen wat ons hart ons ingeeft? Dan wordt het voor iedereen een mooi 2020!! 💞

Een hele fijne jaar wisseling!
quote:
"Je hebt geen (afgeronde) HBO diploma, dus we gaan helaas niet met je in gesprek." Ik heb 4 jaar rechten gestudeerd en niet mijn afstudeeronderzoek afgerond. Voor sommigen ben ik daarom niet geschikt voor een HBO functie.

Ik ben in mezelf blijven geloven en heb gezegd dat ik dit anders zou aanpakken als ik aan de andere kant van het bureau zou zitten. En daar zitten we dan. Net zoals ik me niet blind staar op cv's, staar ik me ook niet blind op eisen. Ik noem ze dan ook liever 'voorkeuren'.

Talent heeft te maken met capaciteiten en niet per definitie met een diploma. (Hier zit een nuance in.) Ik ben dankbaar dat mijn werkgever dit ook zo zag en me heeft aangenomen op basis van mijn kwaliteiten. Op mijn beurt zorg ik er weer voor dat ik me hier altijd van bewust ben als recruiter. Kansen creëren en potentie zien, daar waar een ander wellicht meteen afhaakt.

#recruitment #solliciteren #kansen
quote:
Met een Keniaanse vriend zit ik te genieten van een kop koffie in Utrecht. Thuis leeft hij in een sloppenwijk. Hij stelt me een paar vragen en ziet dingen die ik niet meer zie en waar ik meer tijd voor nodig heb dan alleen dit gesprek: Constatering/vraag 1: Als ik eerlijk ben en kijk naar de mensen hier, dan lijken er veel van hen voor mij 'sad and lonely'. Klopt dat of is dat buitenkant? Vraag 2: Het lijkt wel of iedereen haast heeft, maar ik kan niet ontdekken waarheen of waarvoor? Vraag 3: Waarom is het op tijd komen voor jullie zo belangrijk? Ik weet van te voren niet hoe lang ik over 500 meter in mijn straat doe want ik weet niet wie ik tegenkom en hoe het met hen is.. #goedevragen #watisrijk #watisarm
quote:
Een wiskundeleraar schreef het volgende op het bord:

1x9 = 9, 2x9 = 18, 3x9 = 27, 4x9 = 36, 5x9 = 45, 6x9 = 54, 7x9 = 63, 8x9 = 72, 9x9 = 81, 10x9 = 91

Eerst giechelde er enkelen en daarna lachten de meeste studenten omdat de leraar zich kennelijk had vergist. 10x9 = 91 ?

De leerkracht wachtte tot iedereen weer stil was. Vervolgens zei hij: "Ik heb deze fout met opzet gemaakt om u iets te tonen. Ik heb 9 problemen correct opgelost en slechts 1 fout gemaakt. In plaats van me te feliciteren met het correct oplossen van 9 van de 10 problemen, lachte jullie om mijn fout. Hiermee laat ik jullie duidelijk zien hoe ons onderwijssysteem werkt. En dat is heel triest, maar helaas waar. We leven in een cultuur dat dat mensen uitgelachen worden en soms zelfs vernederd omdat ze fout zijn. We moeten leren mensen te prijzen voor hun successen en ze te waarderen voor hun kleine fouten. Geloof me, de meeste mensen doen veel meer goed dan fout, en toch worden ze beoordeeld op de weinige fouten die ze maken. Ik wil je uitnodigen om meer te complimenteren en minder te bekritiseren, omdat dat resulteert in zoveel meer, betere samenwerking, meer genegenheid en minder negativiteit. "

Velen van hen begrepen dat de les die ze zojuist hadden geleerd veel belangrijker was dan het resultaat van 10x9.


Flikker toch op man _O-

[ Bericht 24% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 18-11-2021 15:31:42 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_202218226
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 14:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Maar is ze lekker?
Want dan kan ze nog altijd masterclasses geven achter het station.
Laatste post.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 17 november 2021 @ 14:27:02 #3
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202218285
De plaatjes in de op doen het niet :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Tettenkoning woensdag 17 november 2021 @ 14:32:31 #5
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202218357
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2021 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
De plaatjes in de op doen het niet :P
Heel de OP is gewoon verne*kt :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202219076
En weer eentje hoor:

Stephanie Renders

5 dagen geleden
Ik zit trillend aan de rand van mijn kooitje. Het deurtje staat open. Ik wil het liefst de grote wijde toekomst invliegen als ondernemer. Zonder voorgestippeld plan ontdekken wat er op mijn pad komt. Ik wil niet de standaard route. De zoveelste online- of coach business. Ik wil de on-ontdekte plekjes, waar nog niemand is geweest.

Natuurlijk wil ik dat! Dat klinkt groots, avontuurlijk en meeslepend. Woorden die perfect bij mijn innerlijke drijfveren passen.

Sterker nog, zo reisde ik in het verleden letterlijk de wereld over. Ook altijd op zoek naar de minst toeristische plekken. Vaak zonder plan. Noem het naïef en onbezonnen (dat zeiden veel mensen dan ook tegen mij).

Toch aarzel ik nu.

THE FEAR

Wat als...mijn missie te groots blijkt en alles mislukt?

Wat als...ik mezelf (en mijn gezin) tekort doe, omdat ik heel bewust de beproefde 'stapjes' in business bouwen niet zet en er daardoor niet direct geld in het laatje komt.

Wat als...Niemand begrijpt waar ik nu eigenlijk naar streef.

Ik ken die grote wijde toekomst niet. Er zijn nog geen handvatten voor. Ik ben bang om te verdwalen in onzekerheid.

Maar hej, vroegheur...verdwaalde ik in de winter in de Himalaya. Hetzelfde gebeurde in een natuurpark in Argentinië waar wolven rondhuppelden. En dat koffietje in die achteraf niet zo'n sjofele buurt in 1 van de meest criminele landen ter wereld...

Ik sprong zonder nadenken uit een vliegtuig en vertrouwde de aardige parachute-man. Ik heb zelfs op een gammel racefietsje de Deathroad in Bolivia gereden (gewoon voor de fun). En toen ik niet meer terugdurfde, dezelfde rit met een bus gedaan. Fietsen bleek toen toch de betere optie .....

Wat een rijkdom aan ervaringen heeft het me opgeleverd!

Ik blijk een stuk minder onbezonnen dan toen. Dat gaat blijkbaar zo als je kinderen krijgt. Zelfs bowlen wordt ineens een gevaarlijke sport. Zware bal en zo...

Toch voel ik inmiddels die innerlijke drive elke dag sterker. Hij wordt sterker dan THE FEAR. Binnenkort vlieg ik het onbekende in. Op zoek naar de ongebaande paden. Naar nieuwe toekomstbestendige businessmodellen. Die ons weer een beetje aan elkaar, en aan de wereld verbinden.

Als je af en toe met me mee wilt reizen, let me know!

https://www.linkedin.com/(...)803971534475265-SXTf
pi_202219359
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2021 14:32 schreef Nine. het volgende:

[..]
Heel de OP is gewoon verne*kt :P
Klopt. Ik dacht doe een quote, haal de tags weg en plak hem er dan in maar dat werkt dus niet.
Iemand of een MOD ideeen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Tettenkoning woensdag 17 november 2021 @ 15:58:55 #8
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202219463
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Klopt. Ik dacht doe een quote, haal de tags weg en plak hem er dan in maar dat werkt dus niet.
Iemand of een MOD ideeen?
Een mod kan het vast wel fixen. @Erasmus @Plompzakker alvast bedankt :)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 17 november 2021 @ 16:17:47 #9
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202219738
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:32 schreef thaeastwood het volgende:
En weer eentje hoor:

Stephanie Renders

5 dagen geleden
Ik zit trillend aan de rand van mijn kooitje. Het deurtje staat open. Ik wil het liefst de grote wijde toekomst invliegen als ondernemer. Zonder voorgestippeld plan ontdekken wat er op mijn pad komt. Ik wil niet de standaard route. De zoveelste online- of coach business. Ik wil de on-ontdekte plekjes, waar nog niemand is geweest.

Natuurlijk wil ik dat! Dat klinkt groots, avontuurlijk en meeslepend. Woorden die perfect bij mijn innerlijke drijfveren passen.

Sterker nog, zo reisde ik in het verleden letterlijk de wereld over. Ook altijd op zoek naar de minst toeristische plekken. Vaak zonder plan. Noem het naïef en onbezonnen (dat zeiden veel mensen dan ook tegen mij).

Toch aarzel ik nu.

THE FEAR

Wat als...mijn missie te groots blijkt en alles mislukt?

Wat als...ik mezelf (en mijn gezin) tekort doe, omdat ik heel bewust de beproefde 'stapjes' in business bouwen niet zet en er daardoor niet direct geld in het laatje komt.

Wat als...Niemand begrijpt waar ik nu eigenlijk naar streef.

Ik ken die grote wijde toekomst niet. Er zijn nog geen handvatten voor. Ik ben bang om te verdwalen in onzekerheid.

Maar hej, vroegheur...verdwaalde ik in de winter in de Himalaya. Hetzelfde gebeurde in een natuurpark in Argentinië waar wolven rondhuppelden. En dat koffietje in die achteraf niet zo'n sjofele buurt in 1 van de meest criminele landen ter wereld...

Ik sprong zonder nadenken uit een vliegtuig en vertrouwde de aardige parachute-man. Ik heb zelfs op een gammel racefietsje de Deathroad in Bolivia gereden (gewoon voor de fun). En toen ik niet meer terugdurfde, dezelfde rit met een bus gedaan. Fietsen bleek toen toch de betere optie .....

Wat een rijkdom aan ervaringen heeft het me opgeleverd!

Ik blijk een stuk minder onbezonnen dan toen. Dat gaat blijkbaar zo als je kinderen krijgt. Zelfs bowlen wordt ineens een gevaarlijke sport. Zware bal en zo...

Toch voel ik inmiddels die innerlijke drive elke dag sterker. Hij wordt sterker dan THE FEAR. Binnenkort vlieg ik het onbekende in. Op zoek naar de ongebaande paden. Naar nieuwe toekomstbestendige businessmodellen. Die ons weer een beetje aan elkaar, en aan de wereld verbinden.

Als je af en toe met me mee wilt reizen, let me know!

https://www.linkedin.com/(...)803971534475265-SXTf
Wat een sneu iemand is dat zeg. ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 17 november 2021 @ 17:28:57 #10
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_202220702
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2021 14:32 schreef Nine. het volgende:

[..]
Heel de OP is gewoon verne*kt :P
Iedereen kent wel eens tegenslagen. De OP doet het niet, de afbeelding wordt niet weergegeven. Toen mij dit gebeurde heb ik met mijn handen in het haar gezeten. Ik, Ypmaha, heb gehuild.

En toen schoot me te binnen waarom ik ook alweer Fok!er ben geworden.

De zelfstandigheid, het doorzetten. Ook als het een keer tegenzit. Niet opgeven maar jezelf herpakken en doorgaan. Eens rustig met een kop thee nagaan waarom die OP en de plaatjes het niet doen.

Ik ben erg dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken. Het heeft me sterker gemaakt. Op naar die volgende uitdaging. Ik ben niet meer te stoppen!

Eens?

Wat is de verneukte OP in jouw leven?

#dankbaar #doorzetter #krachtpatser #geloofinjezelf
pi_202220771
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:32 schreef thaeastwood het volgende:
En weer eentje hoor:

Stephanie Renders

5 dagen geleden
Ik zit trillend aan de rand van mijn kooitje. Het deurtje staat open. Ik wil het liefst de grote wijde toekomst invliegen als ondernemer. Zonder voorgestippeld plan ontdekken wat er op mijn pad komt. Ik wil niet de standaard route. De zoveelste online- of coach business. Ik wil de on-ontdekte plekjes, waar nog niemand is geweest.

Natuurlijk wil ik dat! Dat klinkt groots, avontuurlijk en meeslepend. Woorden die perfect bij mijn innerlijke drijfveren passen.

Sterker nog, zo reisde ik in het verleden letterlijk de wereld over. Ook altijd op zoek naar de minst toeristische plekken. Vaak zonder plan. Noem het naïef en onbezonnen (dat zeiden veel mensen dan ook tegen mij).

Toch aarzel ik nu.

THE FEAR

Wat als...mijn missie te groots blijkt en alles mislukt?

Wat als...ik mezelf (en mijn gezin) tekort doe, omdat ik heel bewust de beproefde 'stapjes' in business bouwen niet zet en er daardoor niet direct geld in het laatje komt.

Wat als...Niemand begrijpt waar ik nu eigenlijk naar streef.

Ik ken die grote wijde toekomst niet. Er zijn nog geen handvatten voor. Ik ben bang om te verdwalen in onzekerheid.

Maar hej, vroegheur...verdwaalde ik in de winter in de Himalaya. Hetzelfde gebeurde in een natuurpark in Argentinië waar wolven rondhuppelden. En dat koffietje in die achteraf niet zo'n sjofele buurt in 1 van de meest criminele landen ter wereld...

Ik sprong zonder nadenken uit een vliegtuig en vertrouwde de aardige parachute-man. Ik heb zelfs op een gammel racefietsje de Deathroad in Bolivia gereden (gewoon voor de fun). En toen ik niet meer terugdurfde, dezelfde rit met een bus gedaan. Fietsen bleek toen toch de betere optie .....

Wat een rijkdom aan ervaringen heeft het me opgeleverd!

Ik blijk een stuk minder onbezonnen dan toen. Dat gaat blijkbaar zo als je kinderen krijgt. Zelfs bowlen wordt ineens een gevaarlijke sport. Zware bal en zo...

Toch voel ik inmiddels die innerlijke drive elke dag sterker. Hij wordt sterker dan THE FEAR. Binnenkort vlieg ik het onbekende in. Op zoek naar de ongebaande paden. Naar nieuwe toekomstbestendige businessmodellen. Die ons weer een beetje aan elkaar, en aan de wereld verbinden.

Als je af en toe met me mee wilt reizen, let me know!

https://www.linkedin.com/(...)803971534475265-SXTf
Kots....

Zo’n type wat heeft gebackpacked op Bali (met een lonely plannet) en dan zeggen dat ze het natuurlijke onontgonnen eiland leven heeft ervaren.

Maar wel ondertussen een fototje posten van je frapuchino bij de starbucks in Ubud :`)
  woensdag 17 november 2021 @ 17:41:02 #12
497858 A6
Randstad _O_
pi_202220815
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 17:36 schreef 111210 het volgende:

[..]
Kots....

Zo’n type wat heeft gebackpacked op Bali (met een lonely plannet) en dan zeggen dat ze het natuurlijke onontgonnen eiland leven heeft ervaren.

Maar wel ondertussen een fototje posten van je frapuchino bij de starbucks in Ubud :`)
Die doet tenminste iets. Jij zit alleen maar de hele dag op je zolder kamertje te rukken en te fokken.

Jelly :)
pi_202224840
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 17:41 schreef A6 het volgende:

[..]
Die doet tenminste iets. Jij zit alleen maar de hele dag op je zolder kamertje te rukken en te fokken.

Jelly :)
Had ik maar een zolder :`)
pi_202225853
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:32 schreef thaeastwood het volgende:
En weer eentje hoor:

Stephanie Renders

5 dagen geleden
Ik zit trillend aan de rand van mijn kooitje. Het deurtje staat open. Ik wil het liefst de grote wijde toekomst invliegen als ondernemer. Zonder voorgestippeld plan ontdekken wat er op mijn pad komt. Ik wil niet de standaard route. De zoveelste online- of coach business. Ik wil de on-ontdekte plekjes, waar nog niemand is geweest.

Natuurlijk wil ik dat! Dat klinkt groots, avontuurlijk en meeslepend. Woorden die perfect bij mijn innerlijke drijfveren passen.

Sterker nog, zo reisde ik in het verleden letterlijk de wereld over. Ook altijd op zoek naar de minst toeristische plekken. Vaak zonder plan. Noem het naïef en onbezonnen (dat zeiden veel mensen dan ook tegen mij).

Toch aarzel ik nu.

THE FEAR

Wat als...mijn missie te groots blijkt en alles mislukt?

Wat als...ik mezelf (en mijn gezin) tekort doe, omdat ik heel bewust de beproefde 'stapjes' in business bouwen niet zet en er daardoor niet direct geld in het laatje komt.

Wat als...Niemand begrijpt waar ik nu eigenlijk naar streef.

Ik ken die grote wijde toekomst niet. Er zijn nog geen handvatten voor. Ik ben bang om te verdwalen in onzekerheid.

Maar hej, vroegheur...verdwaalde ik in de winter in de Himalaya. Hetzelfde gebeurde in een natuurpark in Argentinië waar wolven rondhuppelden. En dat koffietje in die achteraf niet zo'n sjofele buurt in 1 van de meest criminele landen ter wereld...

Ik sprong zonder nadenken uit een vliegtuig en vertrouwde de aardige parachute-man. Ik heb zelfs op een gammel racefietsje de Deathroad in Bolivia gereden (gewoon voor de fun). En toen ik niet meer terugdurfde, dezelfde rit met een bus gedaan. Fietsen bleek toen toch de betere optie .....

Wat een rijkdom aan ervaringen heeft het me opgeleverd!

Ik blijk een stuk minder onbezonnen dan toen. Dat gaat blijkbaar zo als je kinderen krijgt. Zelfs bowlen wordt ineens een gevaarlijke sport. Zware bal en zo...

Toch voel ik inmiddels die innerlijke drive elke dag sterker. Hij wordt sterker dan THE FEAR. Binnenkort vlieg ik het onbekende in. Op zoek naar de ongebaande paden. Naar nieuwe toekomstbestendige businessmodellen. Die ons weer een beetje aan elkaar, en aan de wereld verbinden.

Als je af en toe met me mee wilt reizen, let me know!

https://www.linkedin.com/(...)803971534475265-SXTf
Ik heb bij de commentaren er soms wel eens moeite mee om te beoordelen of het nou gewoon getroll of serieus is :@


Ik hoop troll....



Bovenstaande wil waarschijnlijk in haar broekje komen dus zal wel echt zijn.
  donderdag 18 november 2021 @ 09:29:13 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202226946
Het is schering en inslag met wappen op Linkedin:

quote:
"We worden op grote schaal bedonderd met verhalen uit een Pr campagne ipv data, informatie en cijfers uit het veld. Alles om de digitale ID door te drukken voor de Great Reset van de als NGO vermomde miljardairsclub World Economic Forum. We moeten en kunnen dit stoppen. Voor de toekomst en vrijheid van onze kinderen."
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 18 november 2021 @ 09:44:06 #16
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202227115
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 02:16 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ik heb bij de commentaren er soms wel eens moeite mee om te beoordelen of het nou gewoon getroll of serieus is :@

[ afbeelding ]
Ik hoop troll....

[ afbeelding ]
Bovenstaande wil waarschijnlijk in haar broekje komen dus zal wel echt zijn.
Alle mannen hebben in de vroege ochtend last van straalangst.
soooo, da's mooi!
  donderdag 18 november 2021 @ 09:44:59 #17
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202227123
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:32 schreef thaeastwood het volgende:
En weer eentje hoor:

Verdwalen in de Himalaya in de winter? Yeah right, wat een malloot.
soooo, da's mooi!
  Tettenkoning donderdag 18 november 2021 @ 09:56:59 #18
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202227188

Goffer, hoeveel smileys kun je eigenlijk achter zo'n stompzinnige one-liner kwijt? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202227204
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:56 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Goffer, hoeveel smileys kun je eigenlijk achter zo'n stompzinnige one-liner kwijt? :')
Heeft LinkedIn eigenlijk ook de :') ? Dat zou de enige correcte reactie op dat hele verhaal zijn.
pi_202227243
Nepverhalen zijn eigenlijk altijd een klacht waard,

quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:29 schreef SEMTEX het volgende:
Het is schering en inslag met wappen op Linkedin:
[..]

Wappen op Linkedin :? het moet niet gekker worden.
pi_202229193


Is dit nou een soort verkapte prostitutie of...? :P
  Tettenkoning donderdag 18 november 2021 @ 13:06:41 #22
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202229323
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:57 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit nou een soort verkapte prostitutie of...? :P
Goldfingerdigger :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202229623
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:57 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit nou een soort verkapte prostitutie of...? :P
Je begint de dag met een lunch? Wat is er gebeurd met het ontbijt?
Maar dit lijkt idd meer prostitutie dan iets anders.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 18 november 2021 @ 13:27:02 #24
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202229689
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:57 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit nou een soort verkapte prostitutie of...? :P
Is zij een hij?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  donderdag 18 november 2021 @ 14:35:09 #25
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_202230711
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 17:36 schreef 111210 het volgende:

[..]
Kots....

Zo’n type wat heeft gebackpacked op Bali (met een lonely plannet) en dan zeggen dat ze het natuurlijke onontgonnen eiland leven heeft ervaren.

Maar wel ondertussen een fototje posten van je frapuchino bij de starbucks in Ubud :`)
"Verbindt single moms in de zelfbewuste single mom community" Alleen hier moest ik al van kokhalzen :r
Steeds vaker duiken die kijk-mij-eens-deugen deugers op.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 02:16 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ik heb bij de commentaren er soms wel eens moeite mee om te beoordelen of het nou gewoon getroll of serieus is :@

[ afbeelding ]
Ik hoop troll....

[ afbeelding ]
Bovenstaande wil waarschijnlijk in haar broekje komen dus zal wel echt zijn.
Alleen al die zee aan emoticons :') Wat een pannenkoek.
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:29 schreef SEMTEX het volgende:
Het is schering en inslag met wappen op Linkedin:
[..]

Maar ook echt :') Alsof de bestaande cijfers, data en info geen info is, ja geframed, nep en verzonnen. En als je naar hun bronnen vraagt is het antwoord steevast: Doe je huiswerk schaapje of Doe zelf maar onderzoek.

:N de treurnis.
Aan het typen...
  donderdag 18 november 2021 @ 14:36:20 #26
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_202230731
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:27 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Is zij een hij?
Yep, is een man in jurk. Vrouwen hebben niet zo'n kaaklijn.
Aan het typen...
  donderdag 18 november 2021 @ 15:21:48 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202231364
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:57 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit nou een soort verkapte prostitutie of...? :P
Dure escortservice lijkt het!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202231509
Gastmoderatie voor de OP gedaan :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 18 november 2021 @ 15:41:26 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202231639
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gastmoderatie voor de OP gedaan :)
Dank voor het herstellen van de bagger.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202233544
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 17:36 schreef 111210 het volgende:

[..]
Kots....

Zo’n type wat heeft gebackpacked op Bali (met een lonely plannet) en dan zeggen dat ze het natuurlijke onontgonnen eiland leven heeft ervaren.

Maar wel ondertussen een fototje posten van je frapuchino bij de starbucks in Ubud :`)
En uiteraard een "coach" :').
  donderdag 18 november 2021 @ 23:12:19 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202238659
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gastmoderatie voor de OP gedaan :)
Drizzt_DoUrden je bent een kanjer *;
pi_202238881
https://www.reddit.com/r/thatHappened/top/?sort=top&t=all

Voor als je dit soort belachelijke shit ook in het Engels wil lezen.
Conscience do cost.
pi_202239098
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:32 schreef thaeastwood het volgende:
En weer eentje hoor:

Stephanie Renders

5 dagen geleden
Ik zit trillend aan de rand van mijn kooitje...
:') :') :')

Ben benieuwd of ze ook nat werd van haar eigen zelfbefferij.
pi_202239127
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:57 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit nou een soort verkapte prostitutie of...? :P
Haha, wat is dit dan?
  zaterdag 20 november 2021 @ 19:09:03 #35
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_202265667
quote:
Elk jaar met de zomervakantie ging de jongen naar zijn oma en werd hij tijdens de treinreis vergezeld door zijn ouders. De ouders keerden dan de volgende dag met de dezelfde trein terug naar huis. Toen hij wat ouder werd, zei de jongen tegen zijn ouders: ik ben nu volwassen, wat zouden jullie ervan vinden als ik dit jaar alleen naar mijn oma ga? Na een korte discussie waren zijn ouders het hiermee eens. Op het station nam de jongen afscheid van zijn ouders. Zijn ouder bleven vermaningen uitroepen, waarop de jongen dezelfde woorden bleef herhalen: Ja, ik weet het, ik weet het, je hebt het al honderd keer gezegd! De trein stond op het punt van vertrek toen zijn vader nog een keer zijn zoon toesprak: zoon als je je eenzaam of bang voelt, dan is dit iets voor jou en stopte iets in de jaszak van zijn zoon. De jongen was nu helemaal alleen. In de coupe keek hij om zich heen en zag alleen maar vreemden. Terwijl de conducteur het vervoerbewijs van de jongen controleerde, maakte hij een opmerking over het alleen reizen, waarna hij met medelijden werd aangekeken. Mensen wezen naar hem en fluisterden. De jongen voelde zich plotseling erg ongemakkelijk en zijn ongemak nam met elke blik toe. Hij liet zijn hoofd zakken, bijna geheel in elkaar gekrompen zat hij op het uiterste hoekje van de bank. De tranen begonnen over zijn wangen te stromen. Op dat moment herinnerde hij zich dat zijn vader iets in zijn jaszak had gestopt. Met trillende handen tastte hij naar het papiertje en opende het briefje waarop stond: Zoon, we zitten in de laatste treinwagon. We moeten onze kinderen de ruimte geven om te vliegen, maar we moeten altijd in de laatste wagon zitten totdat ze volwassen zijn. #jongeren #onderwijs #opvoeden #leiderschap #ouderschap #ontwikkeling
Beroep: Ik zorg ervoor dat mooie woorden een concrete betekenis krijgen💡

:')

https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6867869484888260608
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:59:58 #36
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202268047
Die eerste in de OP, van die Hein... :X Wat walgelijk zeg. Net als mensen die trots vertellen dat ze de boodschappen hebben betaald van iemand in de supermarkt die voor ze was maar geen saldo had. :{
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 23 november 2021 @ 22:25:57 #37
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_202311687
Zat hij aan de crack toen hij dit schreef?

quote:
We halen de witte draadjes voor ze van de mandarijn.
We brengen ze met de auto als het regent.
We troosten ze met snoep bij onrecht en verdriet.

Later vertellen we dat ze een schop onder de kont nodig hebben.
Dat ze ergens moeite voor moeten doen.
Dat het nou eenmaal niet vanzelf gaat.

Moeite doen.

Zelf kiezen we ook liever voor makkelijk.

Beter die collega ontwijken dan hem aanspreken.
Beter vreemdgaan dan je gevoelens uiten.
Beter vitaminepilletjes dan een appel snijden.

Moeite doen.

Het valt niet mee.
Omdat alles makkelijk kan.
En door die makkelijkheid wordt het uiteindelijk steeds moeilijker.

Moeite doen.

We zijn het niet meer gewend.
Het leven ingericht als een kant en klare thuisbezorgd maaltijd.
En wee, als het tegenzit.

Moeite doen.

Als je een fit lijf wilt, ja dan kost dat moeite.
Als je een gezonde relatie wilt, ja dan kost dat moeite.
Als je een goed team wilt, ja dan kost dat moeite.

Moeite doen.

Sommigen denken dat bij veerkrachtige mensen alles makkelijk gaat.
Dat hun leven in balans is.
Dat ze makkelijk dealen met ongemak en onzekerheid.

Het tegendeel is waar.
Veerkrachtige mensen doen wel iets wat bijzonder is in deze tijd.
Ze doen moeite.
Moeite voor de dingen die de moeite waard zijn.

Moeite doen.
Zodat het makkelijker wordt.

Kijk vanavond eens wat langer in de spiegel.
En maak een afspraak met jezelf.
Dat je moeite gaat doen voor de dingen die de moeite waard zijn.

Waarom?

Omdat jij de moeite waard bent.

Hou vol.

Let’s go!
https://www.linkedin.com/(...)929111797055489-bxU2
  woensdag 24 november 2021 @ 08:18:38 #38
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_202313944
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:56 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Goffer, hoeveel smileys kun je eigenlijk achter zo'n stompzinnige one-liner kwijt? :')
Vaak ook een teken van onvermogen dat men de juiste woorden niet kan vinden of gewoonweg niet bijster intelligent is.
Aan het typen...
pi_202314238
Mijn handen jeuken echt om een dummy linkedin account te maken en te linken naar dit topic bij die verzonnen verhaaltjes...
  woensdag 24 november 2021 @ 09:01:17 #40
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_202314306
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 08:54 schreef Duiveltja het volgende:
Mijn handen jeuken echt om een dummy linkedin account te maken en te linken naar dit topic bij die verzonnen verhaaltjes...
Doe ! Wellicht dat die bullshit op LI dan eens een keer stopt en de gebruikers gaan inzien dat het een professioneel platform is en geen keuvelhoekje op de huishoudbeurs.
Aan het typen...
pi_202314896
Je komt er inmiddels ook covid discussies tegen. Mensen die hun ugly ass kinderen spammen.

Het is wat dat betreft net als ander social media platform "kijk mij eens, ik wil aandacht"
pi_202317201
Kwam er laatst ook een tegen op mijn mobiel. Een of andere zwarte vrouw van D&I (Diversiteit en Inclusiviteit) had dan een bericht naar een collega op de HR-afdeling gestuurd met allemaal blanke poppetjes en twee zwarte poppetjes met als boodschap erbij "This is not diversity". Dat liet zij dan even op Linkedin zien.

Om vervolgens op de rest van haar Linkedin-topic allerlei racistische opmerkingen over blanken te maken.

Kan het helaas niet meer vinden dus het kan zijn dat het door Linkedin eraf is gegooid.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_202317427
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 08:54 schreef Duiveltja het volgende:
Mijn handen jeuken echt om een dummy linkedin account te maken en te linken naar dit topic bij die verzonnen verhaaltjes...
Dit heb ik anders maanden geleden al gedaan. Tevens ook direct een fake Facebook en fake twitter en fake Gmail account aangemaakt, zodat deze persoon redelijk echt begint te lijken. Verder heb ik een random profielfoto van internet gehaald, deze gespiegeld en er een filtertje overheen gegooid, zodat ie ook niet meer met google image search te vinden is.

Als je wilt kunnen we trouwens vriendjes worden ;). Want mijn fake accounts kan wel wat vriendjes gebruiken.
pi_202317819
Aandachtshoertje nummer zoveel:

  woensdag 24 november 2021 @ 13:39:05 #45
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202317952
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:30 schreef LooneyTroons het volgende:
Aandachtshoertje nummer zoveel:

[ afbeelding ]
Mooie escort wel.
soooo, da's mooi!
pi_202318033
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Mooie escort wel.
Ah, bedoelt ze dat met 'we bellen even wat we voor elkaar kunnen betekenen'?
  woensdag 24 november 2021 @ 13:44:23 #47
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_202318037
Ik snap gewoon niet hoe je dit soort zielige zelfpijperij op internet kan gooien zonder dat je je er kapot voor schaamt.
  Tettenkoning woensdag 24 november 2021 @ 13:45:53 #48
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202318060
quote:
81s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:44 schreef herverwijderd het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe je dit soort zielige zelfpijperij op internet kan gooien zonder dat je je er kapot voor schaamt.
Verbaast me eerlijk gezegd niets als je ziet wat de gemiddelde mens op z'n Facebook, Insta of whatever gooit :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 24 november 2021 @ 13:47:01 #49
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202318084
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:44 schreef LooneyTroons het volgende:

[..]
Ah, bedoelt ze dat met 'we bellen even wat we voor elkaar kunnen betekenen'?
Tuurlijk. En die coach is natuurlijk een pooier.
soooo, da's mooi!
pi_202318139
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:30 schreef LooneyTroons het volgende:
Aandachtshoertje nummer zoveel:

[ afbeelding ]
Zum kosten. :r
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_202318144
quote:
81s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:44 schreef herverwijderd het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe je dit soort zielige zelfpijperij op internet kan gooien zonder dat je je er kapot voor schaamt.
Nou dat dacht ik dus ook.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_202318427
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:30 schreef LooneyTroons het volgende:
Aandachtshoertje nummer zoveel:

[ afbeelding ]
Life coach _O-

Welke master heeft ze daarvoor gevolgd? Dit is natuurlijk zo'n typisch voorbeeld dat gebruik maakt van mensen die in deze shit trappen, ze hebben niks meer dan open deuren.

"ik wil mensen in hun kracht zetten" type alsof ze het wiel zelf hebben uitgevonden.
pi_202321826
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:30 schreef LooneyTroons het volgende:
Aandachtshoertje nummer zoveel:

[ afbeelding ]
https://instagram.com/goheartflowhard?utm_medium=copy_link

Lekker cliché met selfies afgewisseld quotes. Hier zijn er echt honderden van te vinden. Hebben die lui echt klanten? Vaak zie je dat ze elkaar in stand houden.
  woensdag 24 november 2021 @ 18:10:28 #54
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202321908
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:04 schreef boskameel het volgende:

[..]
https://instagram.com/goheartflowhard?utm_medium=copy_link

Lekker cliché met selfies afgewisseld quotes. Hier zijn er echt honderden van te vinden. Hebben die lui echt klanten? Vaak zie je dat ze elkaar in stand houden.
Het is alsof er een soort realiteit bestaat naast de onze waar dit soort flauwekul dus wel ergens op slaat. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 24 november 2021 @ 18:12:20 #55
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202321940
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Life coach _O-

Welke master heeft ze daarvoor gevolgd? Dit is natuurlijk zo'n typisch voorbeeld dat gebruik maakt van mensen die in deze shit trappen, ze hebben niks meer dan open deuren.

"ik wil mensen in hun kracht zetten" type alsof ze het wiel zelf hebben uitgevonden.
Dat heb ik ook met mensen die bedrijven bezitten welke een bureau inhuren om te vertellen waar ze kunnen besparen.

Je bent er zelf jaren mee bezig geweest en dan moet je iemand met wat leuke woordjes vragen hoe het beter kan? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_202322024
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:12 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Dat heb ik ook met mensen die bedrijven bezitten welke een bureau inhuren om te vertellen waar ze kunnen besparen.

Je bent er zelf jaren mee bezig geweest en dan moet je iemand met wat leuke woordjes vragen hoe het beter kan? :')
Echt. En vaak huren ze (managers/directeuren van een bedrijf die niet van hunzelf is) dan mensen in die ze ook nog kennen (werkverschaffing voor bilmaatjes). Wel eens gezien en gehoord hoe dat soort figuren "onderzoek" doen en tot hun advies komen. OM TE JANKEN! Er zullen vast wel wat professionals rondlopen, zo ook bij coaches, maar 95% is een "selfmade" strontverkoper.
  woensdag 24 november 2021 @ 18:37:49 #57
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_202322330
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Mooie escort wel.
Zou idd wel raken !

quote:
81s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:44 schreef herverwijderd het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe je dit soort zielige zelfpijperij op internet kan gooien zonder dat je je er kapot voor schaamt.
Ook dit omschrijft het overheersende gevoel dat ik ervoer bij het lezen van.
Aan het typen...
pi_202323451
Kwam deze tegen als vacaturetekst, past wel mooi in dit topic (of is hier een apart topic voor?):


Vooral die laatste alinea :'( }:| :')
afspraak tandarts verzetten
  woensdag 24 november 2021 @ 19:50:00 #59
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_202323669
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam deze tegen als vacaturetekst, past wel mooi in dit topic (of is hier een apart topic voor?):

[ afbeelding ]
Vooral die laatste alinea :'( }:| :')
Flikker
Op

Wat erg :')
pi_202323957
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:10 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Het is alsof er een soort realiteit bestaat naast de onze waar dit soort flauwekul dus wel ergens op slaat. :')
Misschien bij andere hippe zzp meisjes. Als jij een goedlopende onderneming hebt dan vallen dit soort types meteen door de mand. Daarom is ze er ook nog recruiter naast, waarschijnlijk haar vaste baan. Ook enorm kutvolk, maar dat is een ander verhaal.
  woensdag 24 november 2021 @ 20:27:07 #61
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_202324542
Toch wel 1 van mijn favoriete topics dit. Kom vele geposte verhalen zelf later ook tegen op LinkedIn. Af en toe heb ik ook echt het idee dat ik in een andere wereld leef met dat zweverig gedoe.
pi_202325008
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam deze tegen als vacaturetekst, past wel mooi in dit topic (of is hier een apart topic voor?):

[ afbeelding ]
Vooral die laatste alinea :'( }:| :')
The fuck :') _O- :')
pi_202326186
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam deze tegen als vacaturetekst, past wel mooi in dit topic (of is hier een apart topic voor?):

[ afbeelding ]
Vooral die laatste alinea :'( }:| :')
Toen Coolblue 10 jaar geleden kwam met dit soort vacatureteksten kwam het tenminste niet zo geforceerd over ;(
What Would Goku Do
pi_202327455
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:30 schreef LooneyTroons het volgende:
Aandachtshoertje nummer zoveel:

[ afbeelding ]
Dit is typisch zo'n meisje dat nog nooit een tegenslag heeft gehad in het leven en door haar mooie uiterlijk de halve wereld aan haar voeten heeft. Mijn advies, probeer ze te neuken als het kan en anders moet je er ver vandaan blijven.

En klinkt haar naam nu als 'Makke schaap'?
pi_202327528
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam deze tegen als vacaturetekst, past wel mooi in dit topic (of is hier een apart topic voor?):

[ afbeelding ]
Vooral die laatste alinea :'( }:| :')
Lol en daar reageren mensen echt op?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202327929
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:30 schreef LooneyTroons het volgende:
Aandachtshoertje nummer zoveel:

[ afbeelding ]
Ik vraag me serieus af hoeveel omzet zoiets nou genereert? Het stikt van dat soort 'coaches' dus er zal wel iets van geld inzitten. Ik kan mij echter niet aan de indruk onttrekken dat het een soort parttime tijdsbesteding is terwijl de kerel een goede baan heeft. Net als een aantal jaar geleden al die zelfstandige bijou- en snuisterijwinkels die overal en nergens werden geopend.

Vroegah was de bijbeunende huisvrouw nog iets als thuiskapper, dat bracht tenminste nog geld in het laatje :7
  donderdag 25 november 2021 @ 00:19:57 #67
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_202327931
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:09 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Beroep: Ik zorg ervoor dat mooie woorden een concrete betekenis krijgen💡

:')

https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6867869484888260608
Tenenkrommend kinderlijk geschreven.


En dan nog de inhoud....... ;(
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 november 2021 @ 00:34:35 #68
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202328005
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam deze tegen als vacaturetekst, past wel mooi in dit topic (of is hier een apart topic voor?):

[ afbeelding ]
Vooral die laatste alinea :'( }:| :')
Dit moet satire zijn
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  donderdag 25 november 2021 @ 02:03:13 #69
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202328316
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 00:19 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ik vraag me serieus af hoeveel omzet zoiets nou genereert? Het stikt van dat soort 'coaches' dus er zal wel iets van geld inzitten. Ik kan mij echter niet aan de indruk onttrekken dat het een soort parttime tijdsbesteding is terwijl de kerel een goede baan heeft. Net als een aantal jaar geleden al die zelfstandige bijou- en snuisterijwinkels die overal en nergens werden geopend.

Vroegah was de bijbeunende huisvrouw nog iets als thuiskapper, dat bracht tenminste nog geld in het laatje :7
Dat zijn toch van die sterke, onafhankelijke vrouwen die parttime werken omdat de man alles voor hen betaald?
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_202328342
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 02:03 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Dat zijn toch van die sterke, onafhankelijke vrouwen die parttime werken omdat de man alles voor hen betaald?
Of het is een piramidespel met het opleiden van andere coaches :D

instagram
  donderdag 25 november 2021 @ 09:52:42 #71
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202329887
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 02:15 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Of het is een piramidespel met het opleiden van andere coaches :D

[ instagram ]
Nog meer narcistisch gedweep. Je zou maar iedere dag wakker worden naast zo'n figuur.
soooo, da's mooi!
pi_202330064
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam deze tegen als vacaturetekst, past wel mooi in dit topic (of is hier een apart topic voor?):

[ afbeelding ]
Vooral die laatste alinea :'( }:| :')
Dit stukje kots kom je zo veel tegen bij van die pauper bedrijven die zo een beetje popi jopi hip proberen te doen.

Zo hard je best doen als hr persoon, om te laten lijken dat je bedrijf leuk is terwijl je gewoon stipt om 9 uur moet beginnen, filterprut uit een automaat krijgt te drinken en iedereen tijdens de lunch op zn telefoon zit omdat niemand elkaar wat te melden heeft.
  donderdag 25 november 2021 @ 10:08:15 #74
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202330074
quote:
quote:
Terwijl ik dit schrijf ben ik onderweg naar een verslavingskliniek in Schotland, nadat het in een Nederlandse detoxkliniek helaas niet gelukt is om clean te worden.
en
quote:
Sterker nog: .... is het ons wél gelukt en ben ik vandaag zeven dagen clean
Dat spreekt elkaar ietwat tegen, vind ik. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 25-11-2021 10:47:16 ]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_202330769
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:04 schreef boskameel het volgende:

[..]
https://instagram.com/goheartflowhard?utm_medium=copy_link

Lekker cliché met selfies afgewisseld quotes. Hier zijn er echt honderden van te vinden. Hebben die lui echt klanten? Vaak zie je dat ze elkaar in stand houden.
Ze heeft wel iets lekkers. Mara ik vraag mij idd af of ze in het echte leven ook zo is en die taal bezigt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_202331734
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:07 schreef 111210 het volgende:

[..]
Dit stukje kots kom je zo veel tegen bij van die pauper bedrijven die zo een beetje popi jopi hip proberen te doen.

Zo hard je best doen als hr persoon, om te laten lijken dat je bedrijf leuk is terwijl je gewoon stipt om 9 uur moet beginnen, filterprut uit een automaat krijgt te drinken en iedereen tijdens de lunch op zn telefoon zit omdat niemand elkaar wat te melden heeft.
Volgens mij willen ze ook vooral de 21-ers aantrekken die net van de opleiding af komen en dus nog lekker goedkoop zijn :P

De website van ze is ook niet al te best.
afspraak tandarts verzetten
pi_202331805
quote:
16s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Lol en daar reageren mensen echt op?
LinkedIn figuren waarschijnlijk wel :D
afspraak tandarts verzetten
  donderdag 25 november 2021 @ 14:33:43 #78
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202334000
Spuit elf :P

[ Bericht 92% gewijzigd door SEMTEX op 25-11-2021 15:08:41 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202334064
quote:
2s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nu de tegenovergestelde kant van humblebrag gevonden, iemand die gewoon openlijk vertelt dat ze een terugval in haar verslaving heeft gehad... waarom deel je zoiets in godsnaam op je linkedin...ff een quoteje en geen link:
[..]

Zie post 72 ;)
  donderdag 25 november 2021 @ 15:09:04 #80
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202334479
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:38 schreef Piles het volgende:

[..]
Zie post 72 ;)
Ninja edit!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202334714
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 11:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ze heeft wel iets lekkers. Mara ik vraag mij idd af of ze in het echte leven ook zo is en die taal bezigt.
Heb jij ook zo genoten van jouw dag? Wat was jouw geluksmomentje? oO<
afspraak tandarts verzetten
  donderdag 25 november 2021 @ 15:39:59 #82
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202334827
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:28 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Heb jij ook zo genoten van jouw dag? Wat was jouw geluksmomentje? oO<
Een zakje pepernoten en ik zag een kind in de bosjes vallen.
soooo, da's mooi!
pi_202335528
Ja m
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 11:59 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Volgens mij willen ze ook vooral de 21-ers aantrekken die net van de opleiding af komen en dus nog lekker goedkoop zijn :P

De website van ze is ook niet al te best.
ja maar dit soort vacature teksten kom je ook gewoon gerust tegen bij vacatures voor stratenmakers, vuilnismannen en ander laaggeschoold werk.

Niks mis met laaggeschoold werk overigens.
  donderdag 25 november 2021 @ 17:49:50 #84
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202336631
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:17 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Echt. En vaak huren ze (managers/directeuren van een bedrijf die niet van hunzelf is) dan mensen in die ze ook nog kennen (werkverschaffing voor bilmaatjes). Wel eens gezien en gehoord hoe dat soort figuren "onderzoek" doen en tot hun advies komen. OM TE JANKEN! Er zullen vast wel wat professionals rondlopen, zo ook bij coaches, maar 95% is een "selfmade" strontverkoper.
Ja, en wat voelen ze zich toch boeiend, en de mening van dat volk staat dan nog vaak boven de mensen die er bijvoorbeeld al jaren werken. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 25 november 2021 @ 17:52:03 #85
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202336654
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:01 schreef boskameel het volgende:

[..]
Misschien bij andere hippe zzp meisjes. Als jij een goedlopende onderneming hebt dan vallen dit soort types meteen door de mand. Daarom is ze er ook nog recruiter naast, waarschijnlijk haar vaste baan. Ook enorm kutvolk, maar dat is een ander verhaal.
Klopt inderdaad, ze zijn ook best vaak alleen in specifieke branches actief.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_202337211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:49 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Ja, en wat voelen ze zich toch boeiend, en de mening van dat volk staat dan nog vaak boven de mensen die er bijvoorbeeld al jaren werken. :')
Oh ja zeker, die coach, met zijn uit Amerika overgevlogen aars-theorie met een fancy Engelse naam, weet het allemaal veel beter. Tegelijkertijd schreeuwen medewerkers al jaren om verandering.
pi_202337353
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam deze tegen als vacaturetekst, past wel mooi in dit topic (of is hier een apart topic voor?):

[ afbeelding ]
Vooral die laatste alinea :'( }:| :')
krijg hier echt koude rillingen van :') heb een jaartje hbo communicatie gedaan, moet je je voorstellen dat al je docenten op deze manier praten over ALLES :r :r
  donderdag 25 november 2021 @ 18:48:23 #88
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202337496
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:30 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Oh ja zeker, die coach, met zijn uit Amerika overgevlogen aars-theorie met een fancy Engelse naam, weet het allemaal veel beter. Tegelijkertijd schreeuwen medewerkers al jaren om verandering.
En dan raar opkijken als zo'n figuur veranderingen wil invoeren en het personeel als een soort vreemde diersoort benaderd wordt welke gemanipuleerd moet worden want anders werken ze niet goed.

En dan raar opkijken als de hakken linea recta het zand in gaan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_202338797
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:48 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
En dan raar opkijken als zo'n figuur veranderingen wil invoeren en het personeel als een soort vreemde diersoort benaderd wordt welke gemanipuleerd moet worden want anders werken ze niet goed.

En dan raar opkijken als de hakken linea recta het zand in gaan.
U spreekt uit ervaring?
  donderdag 25 november 2021 @ 19:57:54 #90
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202339150
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:45 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
U spreekt uit ervaring?
Ik heb aan beide zijden van die kwestie gestaan, ja.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zondag 28 november 2021 @ 20:28:47 #91
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202382552
quote:
Met oneindig veel trots, heel erg veel zin en inspiratie kan ik vertellen dat ik deze maand ben begonnen bij het Rijksbreed programma Dialoog en Ethiek, onderdeel van Ambtelijk Vakmanschap bij BZK. Samen met [namen van personen].
Wat een mooie kans en wat ben ik trots dat we bij het Rijk ruimte geven aan het ondersteunen en stimuleren van het goede gesprek. Door ruimte te geven aan reflectieve gesprekken kunnen we zoveel beter en goed doen. Stil staan bij de vragen zijn we nu met goede dingen bezig? Kunnen we met elkaar goed in gesprek en alle waarden en belangen goed tegen het licht houden? Hebben we de juiste maat in ons handelen en denken? Gesprekken waarbij we onszelf en ons handelen onderzoeken.
Mijn rol bij het programma Dialoog en Ethiek is het begeleiden van deze mooie gesprekken en het opbouwen van een netwerk van gespreksleiders zowel binnen als buiten het Rijk. Neem contact met me op als je meer wilt weten.
"Oneindig veel trots". :{
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 28 november 2021 @ 23:13:10 #92
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202385507
Huilend zat ik, met mijn pyjama nog aan, op mijn bedrand. Wat moest ik nu toch? Ik zou zo graag die opwinding, dat bevrijdende gevoel, opnieuw willen ervaren. Mijn vriendin zag het niet zitten, en mijn moeder vond het niet de tijd. Mijn vader heb ik maar niks gevraagd. Ik zou het zo graag aan iemand kwijt willen.. En natuurlijk trek ik dan aan het kortste eind, zoals altijd. Maar godverdomme ik moet m'n but kwijt.

Dus mijn goede raad, niet teveel denken maar gewoon doen. Ook al krijg je niemand mee.
  maandag 29 november 2021 @ 00:59:49 #93
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202386175
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam deze tegen als vacaturetekst, past wel mooi in dit topic (of is hier een apart topic voor?):

[ afbeelding ]
Vooral die laatste alinea :'( }:| :')
Dit is niet echt toch _O-
  maandag 29 november 2021 @ 01:07:43 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202386188
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 20:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
"Oneindig veel trots". :{
Wat een lulverhaal :') Echt geen idee wat je daar nou mee aan moet.
  maandag 29 november 2021 @ 14:10:13 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202390930
quote:
Lijkt op deze foto wel twee grote pluspunten te hebben :P
  maandag 29 november 2021 @ 14:11:17 #97
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_202390952
quote:
"Wat jij op LinkedIn doet, wil ik ook!"
-niemand
:')
pi_202391218
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 14:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Lijkt op deze foto wel twee grote pluspunten te hebben :P
Ik denk 3 dat is een lassie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_202392026
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 14:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Lijkt op deze foto wel twee grote pluspunten te hebben :P
Die 2 piemelstoelen die achter haar staan?
afspraak tandarts verzetten
  maandag 29 november 2021 @ 21:16:56 #100
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202397871
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 01:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Wat een lulverhaal :') Echt geen idee wat je daar nou mee aan moet.
Zie mijn volgende post, als je denkt dat het niet erger kan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 29 november 2021 @ 21:17:36 #101
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202397889
Dit is het allerergste wat ik ooit op LinkedIn heb gezien. Ik las het net:

quote:
I usually have no difficulty finding the words to express what I want to express, usually the words I find are truthful to my feelings and emotions. But I believe that words will fail me today.
Today I end a cycle. Perhaps the most difficult one of my life, perhaps the most important one, surely the most rewarding of my life.
I can no longer measure how much I grew with this company, how much I evolved. How much I built and rebuilt myself. How much I changed. Many failures but countless victories. I learned to constantly (re)define my limits. Here, I made my biggest dream come true. I met the best people, I built a family in three different countries, I felt like family in three different languages. The truth is that I fought a lot to make it happen. The truth is that I never gave up, I always knew where I wanted to go. With humility and determination.
I learned that people are really what make the business. I worked for the best fast fashion retail company in the world. With the best people, the best leaders, the best teams. My teams, my people, my stores. My biggest and best lessons I learned with you. You are my greatest pride and my greatest blessing.
This company gave me light. It turned me into light. Gave me the opportunity. This company challenged me, questioned me, brought me down, lifted me up. It gave me muscle. This company gave me so much. It taught me to believe in people, in their potential. But above all, it taught me to believe in myself, even when the world abandoned me.
And today, if I feel capable of embracing a new project, it is because I have unquestionably learned from the best.
I take the BEST with me, I leave the best of me.
My heart is bursting with love, affection and recognition.
I can't even try to tell you how much I'll miss you. I can not.
Wat een stuitende arrogantie zeg. alsof ze een soort messias is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202398177
Schaamteloos :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202398193
Pfff zou er best een abo voor over hebben om een huillach te kunnen plaatsen op linkedin ipv een stom hartje of duimpje. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 29 november 2021 @ 21:38:25 #104
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202398255
quote:
16s.gif Op maandag 29 november 2021 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Pfff zou er best een abo voor over hebben om een huillach te kunnen plaatsen op linkedin ipv een stom hartje of duimpje. :')
Dat kost toch iets van zeventig euro per maand? _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202398350
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 21:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Dat kost toch iets van zeventig euro per maand? _O-
Oh dat vind ik wat te :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 29 november 2021 @ 22:30:13 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202399160
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 21:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Dat kost toch iets van zeventig euro per maand? _O-
Zit daar de :') smiley dan bij in? Want dat zou echt wel een verdienmodel zijn dan O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202399388
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 22:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Zit daar de :') smiley dan bij in? Want dat zou echt wel een verdienmodel zijn dan O+
Misschien leuk idee voor FOK! Alleen de :') bij een pimp-abonnement :7
  maandag 29 november 2021 @ 23:08:20 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202399641
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 22:48 schreef Piles het volgende:

[..]
Misschien leuk idee voor FOK! Alleen de :') bij een pimp-abonnement :7
Jaaaaa _O_ _O_ _O_ :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 30 november 2021 @ 00:07:03 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202400059
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is het allerergste wat ik ooit op LinkedIn heb gezien. Ik las het net:
[..]
Wat een stuitende arrogantie zeg. alsof ze een soort messias is.
Erg :') linkje?
  dinsdag 30 november 2021 @ 10:07:00 #110
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202402084
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 22:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Zit daar de :') smiley dan bij in? Want dat zou echt wel een verdienmodel zijn dan O+
Ik denk dat je dan aan een euro of negentig moet denken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 30 november 2021 @ 10:07:38 #111
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202402096
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Erg :') linkje?
Linkje naar de pagina? Om te zien wie het is, bedoel je? Wist niet of dat hier mocht. :@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 30 november 2021 @ 10:14:00 #112
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202402197
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 10:07 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Linkje naar de pagina? Om te zien wie het is, bedoel je? Wist niet of dat hier mocht. :@
Graag zelfs! En/of screenshotje :P
  dinsdag 30 november 2021 @ 10:17:41 #113
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_202402237
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is het allerergste wat ik ooit op LinkedIn heb gezien. Ik las het net:
[..]
Wat een stuitende arrogantie zeg. alsof ze een soort messias is.
Jezus fucking christus, excusez le mot. Dit kan toch gewoon niet.
pi_202404745
Bianca Prij van Dorst • 3de+ Vaktherapeut Beeldend GGZ Drenthe - ZZP'er @ VitaMuze - Trainer

Elke dinsdag zit dit kleine meisje van 3 jaar 'smorgens om 7.20 uur klaar bij de vensterbank.

Want de vuilniswagen komt.

Waar een jaar geleden de grote vuilniswagen met felle zwaailamp nog diepe indruk maakte, is dat nu iets anders.
Het gaat niet meer om de wagen zelf, maar om de vuilnisman die de grote wagen bestuurt.

De vuilnisman die elke week de tijd neemt om te stoppen voor ons huis.
Hij zet de wagen stil en knipt het lampje in zijn cabine aan.
Hij lacht.
Hij zwaait.
Hij toetert.
Elke week.

Deze man snapt het.
Hij weet wat er echt toe doet.
Ook in deze gekke tijden...

Hij neemt even de tijd.
En geeft even zijn tijd.
Zijn aandacht.
En hij verbindt.

En Fiep snapt het.
Ik hoef haar niets uit te leggen.
Dit gebeurt gewoon.
Ze is er. Elke week. En hij ook.

Dankjewel vuilnisman, dat je dit doet.
Dat je laat zien wat echt belangrijk is.
Dat ook jij mijn dochter leert wat echt contact is.
Wat verbinding is.
Dwars door tijd, afspraken, ochtendrituelen en de aflevering van Paw Patrol heen.

Zullen we deze week allemaal een Fiep-vuilnisman-moment creëren?
Even de tijd nemen. En tijd geven.
Echt contact maken.
Zo'n kleine moeite, zo'n groots effect.

Vanmorgen reed de vuilnisman een extra rondje.
Inclusief extra zwaai- en toetermoment.
Held.

https://www.linkedin.com/(...)345926838087680-urI5
  dinsdag 30 november 2021 @ 13:39:44 #115
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202404797
quote:
100 euro per uur? Dat vraagt ze zeker.
soooo, da's mooi!
pi_202405266
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:35 schreef thaeastwood het volgende:
Bianca Prij van Dorst • 3de+ Vaktherapeut Beeldend GGZ Drenthe - ZZP'er @ VitaMuze - Trainer
Pittig kapsel gespot :@

Mijn god al die comments eronder ook, bestaat LinkedIn dan alleen maar uit hielenlikkers en jaknikkers?
afspraak tandarts verzetten
pi_202405560
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:19 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Pittig kapsel gespot :@

Mijn god al die comments eronder ook, bestaat LinkedIn dan alleen maar uit hielenlikkers en jaknikkers?
Je moet het ook niet in je hoofd halen om negatief te reageren op LinkedIn, want dan komen er uit allemaal hoeken en gaten figuren tevoorschijn die je een fascist, racist, seksist etc noemen omdat je het waagt ergens commentaar op te geven.
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:53:37 #118
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_202405678
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:35 schreef thaeastwood het volgende:
Bianca Prij van Dorst • 3de+ Vaktherapeut Beeldend GGZ Drenthe - ZZP'er @ VitaMuze - Trainer

Elke dinsdag zit dit kleine meisje van 3 jaar 'smorgens om 7.20 uur klaar bij de vensterbank.

Want de vuilniswagen komt.

Waar een jaar geleden de grote vuilniswagen met felle zwaailamp nog diepe indruk maakte, is dat nu iets anders.
Het gaat niet meer om de wagen zelf, maar om de vuilnisman die de grote wagen bestuurt.

De vuilnisman die elke week de tijd neemt om te stoppen voor ons huis.
Hij zet de wagen stil en knipt het lampje in zijn cabine aan.
Hij lacht.
Hij zwaait.
Hij toetert.
Elke week.

Deze man snapt het.
Hij weet wat er echt toe doet.
Ook in deze gekke tijden...

Hij neemt even de tijd.
En geeft even zijn tijd.
Zijn aandacht.
En hij verbindt.

En Fiep snapt het.
Ik hoef haar niets uit te leggen.
Dit gebeurt gewoon.
Ze is er. Elke week. En hij ook.

Dankjewel vuilnisman, dat je dit doet.
Dat je laat zien wat echt belangrijk is.
Dat ook jij mijn dochter leert wat echt contact is.
Wat verbinding is.
Dwars door tijd, afspraken, ochtendrituelen en de aflevering van Paw Patrol heen.

Zullen we deze week allemaal een Fiep-vuilnisman-moment creëren?
Even de tijd nemen. En tijd geven.
Echt contact maken.
Zo'n kleine moeite, zo'n groots effect.

Vanmorgen reed de vuilnisman een extra rondje.
Inclusief extra zwaai- en toetermoment.
Held.

https://www.linkedin.com/(...)345926838087680-urI5
Zwaaien naar de vuilnisman is echt contact jongens. Dat zijn de dingen die er ECHT toe doen.
pi_202406474
Er is ook gewoon niemand op linkedin die ze de waarheid zegt in de reacties, dan hou je dit waanbeeld in stand.
Niemand die zegt flikker op met je loze kreten en ga wat nuttigs doen haha
Cuore Sportivo
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:13:40 #120
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202406819
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:35 schreef thaeastwood het volgende:
Bianca Prij van Dorst • 3de+ Vaktherapeut Beeldend GGZ Drenthe - ZZP'er @ VitaMuze - Trainer

Elke dinsdag zit dit kleine meisje van 3 jaar 'smorgens om 7.20 uur klaar bij de vensterbank.

Want de vuilniswagen komt.

Waar een jaar geleden de grote vuilniswagen met felle zwaailamp nog diepe indruk maakte, is dat nu iets anders.
Het gaat niet meer om de wagen zelf, maar om de vuilnisman die de grote wagen bestuurt.

De vuilnisman die elke week de tijd neemt om te stoppen voor ons huis.
Hij zet de wagen stil en knipt het lampje in zijn cabine aan.
Hij lacht.
Hij zwaait.
Hij toetert.
Elke week.

Deze man snapt het.
Hij weet wat er echt toe doet.
Ook in deze gekke tijden...

Hij neemt even de tijd.
En geeft even zijn tijd.
Zijn aandacht.
En hij verbindt.

En Fiep snapt het.
Ik hoef haar niets uit te leggen.
Dit gebeurt gewoon.
Ze is er. Elke week. En hij ook.

Dankjewel vuilnisman, dat je dit doet.
Dat je laat zien wat echt belangrijk is.
Dat ook jij mijn dochter leert wat echt contact is.
Wat verbinding is.
Dwars door tijd, afspraken, ochtendrituelen en de aflevering van Paw Patrol heen.

Zullen we deze week allemaal een Fiep-vuilnisman-moment creëren?
Even de tijd nemen. En tijd geven.
Echt contact maken.
Zo'n kleine moeite, zo'n groots effect.

Vanmorgen reed de vuilnisman een extra rondje.
Inclusief extra zwaai- en toetermoment.
Held.

https://www.linkedin.com/(...)345926838087680-urI5
Fiep?! _O- _O- _O-

Dat riekt naar New kids met die mongool en die vrachtwagen.
soooo, da's mooi!
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:24:15 #121
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202406932
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:48 schreef alki het volgende:
Er is ook gewoon niemand op linkedin die ze de waarheid zegt in de reacties, dan hou je dit waanbeeld in stand.
Niemand die zegt flikker op met je loze kreten en ga wat nuttigs doen haha
Als ik binnen ben ga ik dit doen. Goed idee. Dank.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:27:24 #122
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_202406977
Jaaaa die Fiep post heb ik ook gezien 😂
Aan het typen...
pi_202407152
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:35 schreef thaeastwood het volgende:
Bianca Prij van Dorst • 3de+ Vaktherapeut Beeldend GGZ Drenthe - ZZP'er @ VitaMuze - Trainer

Elke dinsdag zit dit kleine meisje van 3 jaar 'smorgens om 7.20 uur klaar bij de vensterbank.

Want de vuilniswagen komt.

Waar een jaar geleden de grote vuilniswagen met felle zwaailamp nog diepe indruk maakte, is dat nu iets anders.
Het gaat niet meer om de wagen zelf, maar om de vuilnisman die de grote wagen bestuurt.

De vuilnisman die elke week de tijd neemt om te stoppen voor ons huis.
Hij zet de wagen stil en knipt het lampje in zijn cabine aan.
Hij lacht.
Hij zwaait.
Hij toetert.
Elke week.

Deze man snapt het.
Hij weet wat er echt toe doet.
Ook in deze gekke tijden...

Hij neemt even de tijd.
En geeft even zijn tijd.
Zijn aandacht.
En hij verbindt.

En Fiep snapt het.
Ik hoef haar niets uit te leggen.
Dit gebeurt gewoon.
Ze is er. Elke week. En hij ook.

Dankjewel vuilnisman, dat je dit doet.
Dat je laat zien wat echt belangrijk is.
Dat ook jij mijn dochter leert wat echt contact is.
Wat verbinding is.
Dwars door tijd, afspraken, ochtendrituelen en de aflevering van Paw Patrol heen.

Zullen we deze week allemaal een Fiep-vuilnisman-moment creëren?
Even de tijd nemen. En tijd geven.
Echt contact maken.
Zo'n kleine moeite, zo'n groots effect.

Vanmorgen reed de vuilnisman een extra rondje.
Inclusief extra zwaai- en toetermoment.
Held.

https://www.linkedin.com/(...)345926838087680-urI5
Yeap dit kul verhaal over de vuilniswagen heb ik ook gelezen.

Zou bijna tegen dat wijf zeggen, neuk die kerel dan ook ff met je gezwam over wat een held het is. :') Het is een fucking vuilnisman hij is geen kanker aan het genezen.
pi_202407169
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:48 schreef alki het volgende:
Er is ook gewoon niemand op linkedin die ze de waarheid zegt in de reacties, dan hou je dit waanbeeld in stand.
Niemand die zegt flikker op met je loze kreten en ga wat nuttigs doen haha
Kijk het zijn allemaal van die gekkies die dit soort gezwam helemaal het einde vinden omdat het #verbind.

Die werken ook echt niet bij een big four ofzo.
  Tettenkoning dinsdag 30 november 2021 @ 16:47:46 #125
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202407213
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:35 schreef thaeastwood het volgende:
Bianca Prij van Dorst • 3de+ Vaktherapeut Beeldend GGZ Drenthe - ZZP'er @ VitaMuze - Trainer

Elke dinsdag zit dit kleine meisje van 3 jaar 'smorgens om 7.20 uur klaar bij de vensterbank.

Want de vuilniswagen komt.

Waar een jaar geleden de grote vuilniswagen met felle zwaailamp nog diepe indruk maakte, is dat nu iets anders.
Het gaat niet meer om de wagen zelf, maar om de vuilnisman die de grote wagen bestuurt.

De vuilnisman die elke week de tijd neemt om te stoppen voor ons huis.
Hij zet de wagen stil en knipt het lampje in zijn cabine aan.
Hij lacht.
Hij zwaait.
Hij toetert.
Elke week.

Deze man snapt het.
Hij weet wat er echt toe doet.
Ook in deze gekke tijden...

Hij neemt even de tijd.
En geeft even zijn tijd.
Zijn aandacht.
En hij verbindt.

En Fiep snapt het.
Ik hoef haar niets uit te leggen.
Dit gebeurt gewoon.
Ze is er. Elke week. En hij ook.

Dankjewel vuilnisman, dat je dit doet.
Dat je laat zien wat echt belangrijk is.
Dat ook jij mijn dochter leert wat echt contact is.
Wat verbinding is.
Dwars door tijd, afspraken, ochtendrituelen en de aflevering van Paw Patrol heen.

Zullen we deze week allemaal een Fiep-vuilnisman-moment creëren?
Even de tijd nemen. En tijd geven.
Echt contact maken.
Zo'n kleine moeite, zo'n groots effect.

Vanmorgen reed de vuilnisman een extra rondje.
Inclusief extra zwaai- en toetermoment.
Held.

https://www.linkedin.com/(...)345926838087680-urI5
:') :') :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202407821
Fiep :')

Echt contact:')
What Would Goku Do
pi_202408025
Het grappige van LinkedIn, is dat vrijwel niemand een kritische reactie plaatst op zo’n kut verhaal over die vuilnisman. Allemaal bang voor hun reputatie bij hun werkgever aangezien iedereen natuurlijk met volledige naam en werkgever bekend is.

Die reacties ook echt, man man daar zakt je broek toch vanaf. Grotendeels van die figuren met een bullshit job waarbij je eigenlijk de helft van de tijd geen reet uitvoert.
٩๏̯͡๏)۶
pi_202408826
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:56 schreef Ronald het volgende:
Het grappige van LinkedIn, is dat vrijwel niemand een kritische reactie plaatst op zo’n kut verhaal over die vuilnisman. Allemaal bang voor hun reputatie bij hun werkgever aangezien iedereen natuurlijk met volledige naam en werkgever bekend is.

Die reacties ook echt, man man daar zakt je broek toch vanaf. Grotendeels van die figuren met een bullshit job waarbij je eigenlijk de helft van de tijd geen reet uitvoert.
Wat een MOEDIGE post van je! #trots
pi_202409039
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:43 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Yeap dit kul verhaal over de vuilniswagen heb ik ook gelezen.

Zou bijna tegen dat wijf zeggen, neuk die kerel dan ook ff met je gezwam over wat een held het is. :') Het is een fucking vuilnisman hij is geen kanker aan het genezen.
Ja die wou ik net ook posten

de eerste reactie is wel mooi

quote:
Je kon ook gewoon zeggen: "M'n dochter zwaait elke dinsdag naar de vuilnisman".
en even later
quote:
Ik begrijp heel goed waarom deze post op LinkedIn staat. Het is een manier om likes te creëren, kwestie van SEO. Maar dan hoef ik het nog niet te geloven.
En nog meer mensen die het niet geloven. :B
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202409044
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Wat een MOEDIGE post van je! #trots
Held. Hier draait het om op Fok! #complimentenmoetjevieren
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 30 november 2021 @ 19:19:33 #131
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202409146
quote:
81s.gif Op dinsdag 30 november 2021 10:17 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Jezus fucking christus, excusez le mot. Dit kan toch gewoon niet.
Ja, verschrikkelijk en walgelijk. Dit lijkt me ook iemand die bijvoorbeeld post dat vuilnismannen en -dames helden zijn, maar vervolgens niet groet wanneer ze ze op straat tegenkomt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202419068
pi_202419100
quote:
Haha wat een kutverhaal. Waarschijnlijk heeft hij gelijk storytelling als vaardigheid op z'n profiel gezet :')
pi_202419138
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:48 schreef alki het volgende:
Er is ook gewoon niemand op linkedin die ze de waarheid zegt in de reacties, dan hou je dit waanbeeld in stand.
Niemand die zegt flikker op met je loze kreten en ga wat nuttigs doen haha
Inmiddels toch wel onder dat bericht van die vuilnisman. Dat is al minstens zo smullen als dit topic :')
pi_202419515
quote:
81s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:53 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Zwaaien naar de vuilnisman is echt contact jongens. Dat zijn de dingen die er ECHT toe doen.
Ik heb trouwens vanochtend serieus gezwaaid naar de vuilnismannen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_202419526
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:22 schreef itchycoo het volgende:

[..]
Inmiddels toch wel onder dat bericht van die vuilnisman. Dat is al minstens zo smullen als dit topic :')
Zoals deze:

quote:
Vivianne Lemeer
Het zou zo maar eens kunnen dat de vuilnisman het verhaal andersom ervaart en verteld....

Iedere dinsdagochtend om 7.20 uur is hij het die écht gezien word die dag door een ukkepuk van 3 die met slaapoogjes en nog een ongekamd koppie zit te wachten tot die grote herriemakende wagen voorbij rijdt.

En dan het moment, een kort moment op de dag, op de week zelfs, waar hij even écht gezien is.
Een blij koppie en een vrolijke zwaai..... En met een vervuld hart gaat hij weer verder aan zijn werk
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_202420239
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Zoals deze:
[..]

:r _O-
pi_202420917
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Zoals deze:
[..]

Die mensen denken echt dat vuilnismannen sociale paria's zijn en dat hun begroeting het lichtpuntje van die mannen hun dag is _O- "oh kijk ons eens goed doen"

Spoiler alert: vuilnismannen worden de hele dag door begroet
  woensdag 1 december 2021 @ 16:31:22 #139
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202420934
quote:
Brrr... :X
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 1 december 2021 @ 16:32:07 #140
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202420944
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik heb trouwens vanochtend serieus gezwaaid naar de vuilnismannen.
You are a hero (jij bent een held) _O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 1 december 2021 @ 18:18:00 #141
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202422776
quote:
Wat een gaar verhaal. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 1 december 2021 @ 18:18:33 #142
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202422787
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 16:30 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Die mensen denken echt dat vuilnismannen sociale paria's zijn en dat hun begroeting het lichtpuntje van die mannen hun dag is _O- "oh kijk ons eens goed doen"

Spoiler alert: vuilnismannen worden de hele dag door begroet
En verdienen helemaal niet slecht.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 1 december 2021 @ 18:59:17 #143
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202423487
quote:
Wat een kul! :r Hij had dat kind met de platte kant een tik op de neus moeten geven.
soooo, da's mooi!
pi_202423834
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is het allerergste wat ik ooit op LinkedIn heb gezien. Ik las het net:
[..]
Wat een stuitende arrogantie zeg. alsof ze een soort messias is.
Humility ook echt :')
pi_202423938
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:48 schreef alki het volgende:
Er is ook gewoon niemand op linkedin die ze de waarheid zegt in de reacties, dan hou je dit waanbeeld in stand.
Niemand die zegt flikker op met je loze kreten en ga wat nuttigs doen haha
Er zitten wel een paar tussen, maar die worden gewoon genegeerd. Zoals die dude die zegt dat ie er geen bal van gelooft of die andere die zei 'je had ook gewoon [...] kunnen zeggen.
  woensdag 1 december 2021 @ 19:32:45 #146
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202423978
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 19:22 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Humility ook echt :')
"Ik ben licht". Ik wil eigenlijk reageren met iets als "It's amazing that you've been able to remain so modest in spite of this unbelievable growth. "
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202429759
Beetje offtopic maar moest bij het lezen wel direct aan dit topic denken.

Uit een artikel van de NOS:

"Maar ze staan in onze openbare ruimte waar we trots en zuinig op zijn. Dat vinden we een probleem."

Trots zijn op openbare ruimte, hoe dan??? :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_202433926
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:22 schreef itchycoo het volgende:

[..]
Inmiddels toch wel onder dat bericht van die vuilnisman. Dat is al minstens zo smullen als dit topic :')
1tje die kritisch is en krijgt een stortvloed van nare reacties dat hij negatief is haha. Lijken wel allemaal wappies.

Dit vind ik nog veel zorgelijker:
Beste Bianca Prij van Dorst wat een mooi verhaal en wat een mooie boodschap! Ik ben Sophie, redacteur bij The Best Social Media, en we zouden graag een artikel over je bericht schrijven. Zou je hier oké mee zijn? Laat het ons vooral weten!
Cuore Sportivo
  donderdag 2 december 2021 @ 16:15:12 #149
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202436017
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 13:53 schreef alki het volgende:

[..]
1tje die kritisch is en krijgt een stortvloed van nare reacties dat hij negatief is haha. Lijken wel allemaal wappies.

Dit vind ik nog veel zorgelijker:
Beste Bianca Prij van Dorst wat een mooi verhaal en wat een mooie boodschap! Ik ben Sophie, redacteur bij The Best Social Media, en we zouden graag een artikel over je bericht schrijven. Zou je hier oké mee zijn? Laat het ons vooral weten!
Tuurlijk gaat ze ermee akkoord. Dan kunnen ze die vuist er nog dieper inrammen.
soooo, da's mooi!
pi_202454220
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 13:53 schreef alki het volgende:

[..]
1tje die kritisch is en krijgt een stortvloed van nare reacties dat hij negatief is haha. Lijken wel allemaal wappies.

Dit vind ik nog veel zorgelijker:
Beste Bianca Prij van Dorst wat een mooi verhaal en wat een mooie boodschap! Ik ben Sophie, redacteur bij The Best Social Media, en we zouden graag een artikel over je bericht schrijven. Zou je hier oké mee zijn? Laat het ons vooral weten!
dit is ook precies waarom The Best Social Media steeds kutter wordt. Steeds maar die weeïge, neppe feel good meuk.
  vrijdag 3 december 2021 @ 21:42:06 #151
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202456813
Ik nodig jullie allemaal uit iets tergenders te posten dan dit (en ik hoop dat het een onmogelijke opgave blijkt, want dit is echt erg):

quote:
Elke dinsdag zit dit kleine meisje van 3 jaar 'smorgens om 7.20 uur klaar bij de vensterbank.

Want de vuilniswagen komt.

Waar een jaar geleden de grote vuilniswagen met felle zwaailamp nog diepe indruk maakte, is dat nu iets anders.
Het gaat niet meer om de wagen zelf, maar om de vuilnisman die de grote wagen bestuurt.

De vuilnisman die elke week de tijd neemt om te stoppen voor ons huis.
Hij zet de wagen stil en knipt het lampje in zijn cabine aan.
Hij lacht.
Hij zwaait.
Hij toetert.
Elke week.

Deze man snapt het.
Hij weet wat er echt toe doet.
Ook in deze gekke tijden...

Hij neemt even de tijd.
En geeft even zijn tijd.
Zijn aandacht.
En hij verbindt.

En Fiep snapt het.
Ik hoef haar niets uit te leggen.
Dit gebeurt gewoon.
Ze is er. Elke week. En hij ook.

Dankjewel vuilnisman, dat je dit doet.
Dat je laat zien wat echt belangrijk is.
Dat ook jij mijn dochter leert wat echt contact is.
Wat verbinding is.
Dwars door tijd, afspraken, ochtendrituelen en de aflevering van Paw Patrol heen.

Zullen we deze week allemaal een Fiep-vuilnisman-moment creëren?
Even de tijd nemen. En tijd geven.
Echt contact maken.
Zo'n kleine moeite, zo'n groots effect.

Vanmorgen reed de vuilnisman een extra rondje.
Inclusief extra zwaai- en toetermoment.
Held.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202457208
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik nodig jullie allemaal uit iets tergenders te posten dan dit (en ik hoop dat het een onmogelijke opgave blijkt, want dit is echt erg):
[..]

Daar gaat dit halve topic over :')
pi_202457515
Ok, deze is wel grappig

  zaterdag 4 december 2021 @ 10:20:23 #154
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_202461335
Hoe ging dat zinnetje ook alweer? "Fuck off Rebecca she didn't say that"?

quote:
“Kom, we gaan quarantainetje spelen! Jij was dan in quarantaine en hebt thuisschool en ik ben de mama die dan thuis werkt.”

Mijn dochters van 5 en 6 spelen vaker klassiek ‘vader en moedertje’. In dit spel word ik niet zelden geconfronteerd met mijn eigen opvoedstrategieën; liefdevolle bevestigingen van goed gedrag, geïrriteerde correcties en soms ook verbasterde uitspraken die leiden tot een flinke lachbui.

Vandaag was dit anders. Ze speelden een kind dat eenzaam achter de laptop zat en niet snapt wat de juf vertelt. En met 30 kinderen in de Google-meet, snapt het kind ook wel dat het geen beurt krijgt. De ander was de moeder die haar aandacht probeert te verdelen tussen haar eigen werk (online meeting na online meeting) met het verzorgen van het thuisonderwijs. Een confronterend tafereel, niettemin omdat het zo levensecht was. Als kers op de taart, werd in het spel bediscussieerd waarom het toch echt belangrijk is om je te laten testen als je in quarantaine zit, namelijk zodat je zeker weet dat je niemand ziek maakt als je weer naar school gaat.

Later op de middag vroeg mijn oudste dochter mij: “Mama, wie deed bij jullie vroeger het thuisonderwijs als je in quarantaine zat; opa of oma?” Een extra bevestiging dat we beland zijn in ‘een nieuw normaal’.

Antropoloog Danielle Braun dr. zei eens: “Zodra kinderen ermee gaan spelen, ontstaat het nieuwe normaal”. Een droevige conclusie die mij als pedagoog en antropoloog-in-spe, doet nadenken over wat dit betekent voor de toekomst van onze kinderen.
https://www.linkedin.com/posts/activity-6871861411300052992-DQ_B
pi_202462480
5 en 6 jaar oud? Yeah, right.
  zaterdag 4 december 2021 @ 13:28:53 #156
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202463489
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 december 2021 22:05 schreef Piles het volgende:

[..]
Daar gaat dit halve topic over :')
Ja heer.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 4 december 2021 @ 14:13:22 #157
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202463998
quote:
I was born the day
I thought:
What is?
What was?
And
What if?
Who am I?
Why am I here?

I was transformed the day
My ego shattered,
And all the superficial, material
Things that mattered
To me before,
Suddenly didn’t matter at all..

I really came into being
The day I no longer cared about
What the world thought of me,
Only on my thoughts for
Changing the world.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 4 december 2021 @ 14:25:14 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202464147
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:20 schreef Ypmaha het volgende:
“Mama, wie deed bij jullie vroeger het thuisonderwijs als je in quarantaine zat; opa of oma?”
Nou, inderdaad. Een kind van zes dat zegt: "“Mama, wie deed bij jullie vroeger het thuisonderwijs als je in quarantaine zat; opa of oma?” klinkt mij iets te volwassen voor een kind van zes (al zou het kunnen).

Maar sowieso vind ik het altijd van buitengewoon laag allooi wanneer mensen hun eigen kinderen gebruiken om een punt te maken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 4 december 2021 @ 14:31:48 #159
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_202464229


Wie heeft er geen passie voor aluminium veranda's? :')
nee, jij dan!
  zaterdag 4 december 2021 @ 14:39:43 #160
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202464325
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:31 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]

Wie heeft er geen passie voor aluminium veranda's? :')
Inderdaad ja. En mensen die zoiets een avontuur noemen. Ik zou het een saaie rotbaan noemen, excusez le mot.

En iedereen die over elke nieuwe baan hetzelfde zegt: veel geleerd bij de oude baan, ontzettend leuke, "mooie" mensen, en nu een geweldig nieuw avontuur. "Zin in!!!" ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 4 december 2021 @ 15:40:25 #161
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202465257
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:20 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe ging dat zinnetje ook alweer? "Fuck off Rebecca she didn't say that"?
[..]
https://www.linkedin.com/posts/activity-6871861411300052992-DQ_B
Proef ik nou maagzuur of kots? Eugh.
soooo, da's mooi!
  zaterdag 4 december 2021 @ 15:41:02 #162
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202465266
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:31 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]

Wie heeft er geen passie voor aluminium veranda's? :')
Ik en dat blijft zelfs na mijn dood zo.
soooo, da's mooi!
  zaterdag 4 december 2021 @ 16:11:39 #163
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_202465740
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:31 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]

Wie heeft er geen passie voor aluminium veranda's? :')
Ieder z'n eigen fetish toch? :P
pi_202496867
Deze dan ...

Ton Vogels • Klanq.nl voor schrijftrainingen, teksten en adviezen 1 w • Bewerkt •
1 week geleden
Mijn zoontje van 5 is gevallen met de step. Ik troost hem, pak de wondspray en zet hem op een stoel. ‘Dit doet maar héél even pijn,’ zeg ik geruststellend.

Verkeerde woordkeuze, zo blijkt. Zijn ogen worden groot. Zijn spieren spannen zich aan.

Raar eigenlijk, waarom we vaak de nadruk leggen op het negatieve. Op de pijn. Of op de dingen die níet kunnen.

Negatieve woorden zorgen voor een negatieve reactie. Andersom werkt dat ook: positieve woorden zorgen voor een glimlach, een goed gevoel. Woorden werken als een spiegel.

In de zorg noemen ze dat Focustaal.
Of Comfort Talk.
Ik noem het: communiceren met een glimlach.

Zo eenvoudig werkt het.
Zeg liever niet: “U mag niet bewegen in de MRI, dan lukt het niet.”
Zeg dit: “Fijn dat u zo stil ligt, zo gaat het onderzoek sneller.”

Communiceren met een glimlach is voor alle bedrijven beter. Kijk maar.

Schrijf liever niet: “Het is niet toegestaan om met meer dan 4 personen deze ruimte te gebruiken.”
Probeer dit: “Je kunt deze ruimte met maximaal 4 personen gebruiken.”

Voel je het verschil? Bij de eerste zin kom je in opstand. Bij de tweede zin denk je: ok, prima.

Of dit dan: “Onze afdeling sluit om 17.00 uur.”
Kan het ook zo: “Onze afdeling helpt je graag tot 17.00 uur.”

Wat als mijn zoontje weer van de step valt?
Dan zeg ik dit: "Dit helpt om het beter te maken."
En ik koop kniebeschermers.

Heb jij nog mooie voorbeelden van communicatie met een glimlach?
----------------------------------------------------------

* Wat een leuke reacties! Ik ben van plan alle suggesties samen te vatten op een handige reminderkaart. Wil je die hebben? Stuur me dan een e-mail: ton@klanq.nl. Oh, geen Black Friday, deze kaart is gewoon gratis.

** Wil je met je collega's of team leren om te communiceren met een glimlach? Of andere geheimen ontdekken van vlotte, overtuigende teksten? Dat kan. Het is een vast onderdeel in al mijn schrijftrainingen: van blogs tot e-mails, van adviezen tot storytelling. Stuur me gerust een mail als je meer wilt weten: ton@klanq.nl.

#communicatie #comforttalk #positief

https://www.linkedin.com/(...)547705354465280-Xzsp
  maandag 6 december 2021 @ 18:29:44 #165
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_202500621
quote:
"Probeer dit: je kunt deze kamer met maximaal 4 personen gebruiken.
Jajajaja en vervolgens zegt de volgende zelfhulpgoeroe: "laat je niet beperken door wat mensen zeggen dat je kan doen. Als jij de kamer met 35 mensen kan gebruiken DAN KAN JIJ DE KAMER MET 35 MAN GEBRUIKEN. GELOOF IN JEZELF!!!!"
pi_202500690
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:20 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe ging dat zinnetje ook alweer? "Fuck off Rebecca she didn't say that"?
[..]
https://www.linkedin.com/posts/activity-6871861411300052992-DQ_B
:')


Walgelijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 6 december 2021 @ 19:13:16 #167
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202501148
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 13:52 schreef thaeastwood het volgende:
Deze dan ...

Ton Vogels • Klanq.nl voor schrijftrainingen, teksten en adviezen 1 w • Bewerkt •
1 week geleden
Mijn zoontje van 5 is gevallen met de step. Ik troost hem, pak de wondspray en zet hem op een stoel. ‘Dit doet maar héél even pijn,’ zeg ik geruststellend.

Verkeerde woordkeuze, zo blijkt. Zijn ogen worden groot. Zijn spieren spannen zich aan.

Raar eigenlijk, waarom we vaak de nadruk leggen op het negatieve. Op de pijn. Of op de dingen die níet kunnen.

Negatieve woorden zorgen voor een negatieve reactie. Andersom werkt dat ook: positieve woorden zorgen voor een glimlach, een goed gevoel. Woorden werken als een spiegel.

In de zorg noemen ze dat Focustaal.
Of Comfort Talk.
Ik noem het: communiceren met een glimlach.

Zo eenvoudig werkt het.
Zeg liever niet: “U mag niet bewegen in de MRI, dan lukt het niet.”
Zeg dit: “Fijn dat u zo stil ligt, zo gaat het onderzoek sneller.”

Communiceren met een glimlach is voor alle bedrijven beter. Kijk maar.

Schrijf liever niet: “Het is niet toegestaan om met meer dan 4 personen deze ruimte te gebruiken.”
Probeer dit: “Je kunt deze ruimte met maximaal 4 personen gebruiken.”

Voel je het verschil? Bij de eerste zin kom je in opstand. Bij de tweede zin denk je: ok, prima.

Of dit dan: “Onze afdeling sluit om 17.00 uur.”
Kan het ook zo: “Onze afdeling helpt je graag tot 17.00 uur.”

Wat als mijn zoontje weer van de step valt?
Dan zeg ik dit: "Dit helpt om het beter te maken."
En ik koop kniebeschermers.

Heb jij nog mooie voorbeelden van communicatie met een glimlach?
----------------------------------------------------------

* Wat een leuke reacties! Ik ben van plan alle suggesties samen te vatten op een handige reminderkaart. Wil je die hebben? Stuur me dan een e-mail: ton@klanq.nl. Oh, geen Black Friday, deze kaart is gewoon gratis.

** Wil je met je collega's of team leren om te communiceren met een glimlach? Of andere geheimen ontdekken van vlotte, overtuigende teksten? Dat kan. Het is een vast onderdeel in al mijn schrijftrainingen: van blogs tot e-mails, van adviezen tot storytelling. Stuur me gerust een mail als je meer wilt weten: ton@klanq.nl.

#communicatie #comforttalk #positief

https://www.linkedin.com/(...)547705354465280-Xzsp
Met kniebeschermers kweek je zwakke personen.
soooo, da's mooi!
  maandag 6 december 2021 @ 19:57:34 #168
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_202502001
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:39 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Inderdaad ja. En mensen die zoiets een avontuur noemen. Ik zou het een saaie rotbaan noemen, excusez le mot.

En iedereen die over elke nieuwe baan hetzelfde zegt: veel geleerd bij de oude baan, ontzettend leuke, "mooie" mensen, en nu een geweldig nieuw avontuur. "Zin in!!!" ;(
Je kan ook moeilijk zeggen dat je blij bent van je oude baan af te zijn en al die vervelende projecten die maar niet afgerond waren. En dat je nu lekker opnieuw kan beginnen met rotzooi maken, tot je daar ook geen zin meer in hebt :')
  maandag 6 december 2021 @ 20:51:00 #169
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202502994
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Je kan ook moeilijk zeggen dat je blij bent van je oude baan af te zijn en al die vervelende projecten die maar niet afgerond waren. En dat je nu lekker opnieuw kan beginnen met rotzooi maken, tot je daar ook geen zin meer in hebt :')
Zeker, maar een beetje originaliteit zou ik wel kunnen waarderen. Al is het alleen maar dat mensen het niet doen vóórkomen alsof al hun oude collega's een soort heiligen waren.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202507701
Eigenlijk zou ik een filter willen op LinkedIn waarmee alle posts met meer dan 1000 likes weggefilterd worden. Die posts zijn eigenlijk altijd dit soort kutverhalen of anderszins onzin van een of andere influencer die toch niks toevoegt aan LinkedIn.

Naast de idiote verhalen die hier langskomen zie ik nu ook vaker filmpjes zoals een Amerikaanse militair die terugkomt van z'n uitzending en door z'n kind begroet wordt. Duidelijk uit het jaar kruik en met een aardappel gefilmd. En dan gelul over onvoorwaardelijke liefde eromheen.
pi_202508096


Ik wil ze wel een organische lead geven! :P

https://www.linkedin.com/(...)571957376815104-U33Q
pi_202508138
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:57 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wil ze wel een organische lead geven! :P

https://www.linkedin.com/(...)571957376815104-U33Q
Ik vind die Lotte zo'n vies wijf. Zou zeker niet raken.

@RamboDirk jouw mening?
  dinsdag 7 december 2021 @ 11:03:30 #173
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202508164
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Ik vind die Lotte zo'n vies wijf. Zou zeker niet raken.

@:rambodirk jouw mening?
Met dat opgetrokken bovenlipje.

Die ander daarentegen :9~
  dinsdag 7 december 2021 @ 11:04:57 #174
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_202508175
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:57 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wil ze wel een organische lead geven! :P

https://www.linkedin.com/(...)571957376815104-U33Q
groei in online autoriteit
hogere engagement
meer organische leads

:r
pi_202508626
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Ik vind die Lotte zo'n vies wijf. Zou zeker niet raken.

@:rambodirk jouw mening?
Gewoon doen man, als je kansen ziet moet je er ook op inspelen :7

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:03 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Die ander daarentegen :9~
Bwoh ja, geil ding dit dat :Y

[ Bericht 17% gewijzigd door Tyranoesauroes op 07-12-2021 11:55:35 ]
afspraak tandarts verzetten
pi_202508635
Moet bij dit topic altijd aan deze denken :D
afspraak tandarts verzetten
pi_202508768
Kwam vanochtend deze tegen op m'n feed, ook een mooie:

Gefascineerd door het leven terwijl ze eruit ziet als een uitgedroogde perzik die nog half in depressie zit |:)
afspraak tandarts verzetten
pi_202508910
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam vanochtend deze tegen op m'n feed, ook een mooie:
[ afbeelding ]
Gefascineerd door het leven terwijl ze eruit ziet als een uitgedroogde perzik die nog half in depressie zit |:)
Als iemand zo'n verhaal typt dan ben ik altijd teleurgesteld wanneerhet niet rijmt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_202510748
Het lijken ook heel vaak mensen te zijn die ouder zijn dan ik maar jonger dan mijn ouders. Wat is er gebeurd met die generatie?
What Would Goku Do
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:01:32 #180
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202511966
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:30 schreef viagraap het volgende:
Het lijken ook heel vaak mensen te zijn die ouder zijn dan ik maar jonger dan mijn ouders. Wat is er gebeurd met die generatie?
Die hebben de oorlog niet meegemaakt.
soooo, da's mooi!
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:02:33 #181
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202511990
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam vanochtend deze tegen op m'n feed, ook een mooie:
[ afbeelding ]
Gefascineerd door het leven terwijl ze eruit ziet als een uitgedroogde perzik die nog half in depressie zit |:)
Wat een gezwets in de ruimte zeg.
soooo, da's mooi!
  woensdag 8 december 2021 @ 12:25:31 #182
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_202523867
Edit: Bij nader inzien -weg- .

[ Bericht 57% gewijzigd door Gibson88 op 08-12-2021 13:17:58 ]
Aan het typen...
  Tettenkoning woensdag 8 december 2021 @ 12:42:54 #183
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202524064
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam vanochtend deze tegen op m'n feed, ook een mooie:
[ afbeelding ]
Gefascineerd door het leven terwijl ze eruit ziet als een uitgedroogde perzik die nog half in depressie zit |:)
Wat een treurnis weer :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202524125
quote:
16s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:25 schreef Ynnad_Er het volgende:
Komt ook dit nog weer voorbij op LI. Iemand die mij kan vertellen wat een angstremmer (Midazolam) zoekt tussen een scale aan 'covid' medicatie ?

[ afbeelding ]
Is vrij normaal op de IC denk ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 8 december 2021 @ 13:16:25 #185
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_202524555
quote:
16s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Is vrij normaal op de IC denk ik.
Ah nu ik wat meer informatie heb ingewonnen klinkt het wel vrij logisch inderdaad. Ik heb niks gezegd :P
Aan het typen...
pi_202529468
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam vanochtend deze tegen op m'n feed, ook een mooie:
[ afbeelding ]
Gefascineerd door het leven terwijl ze eruit ziet als een uitgedroogde perzik die nog half in depressie zit |:)
Ik snap hier gewoon echt geen zak van.
pi_202533346
Mijn hele LinkedIN feed staat vol met polariserende berichten en kreten als #mashallah. Het is dat recruiters dat niet zien en Linkedin daar nog wel handig voor is…
  woensdag 8 december 2021 @ 23:01:33 #188
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202533486
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:42 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Moet bij dit topic altijd aan deze denken :D
Die is mooi ja :D
  donderdag 9 december 2021 @ 07:18:54 #189
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_202534544
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam vanochtend deze tegen op m'n feed, ook een mooie:
[ afbeelding ]
Gefascineerd door het leven terwijl ze eruit ziet als een uitgedroogde perzik die nog half in depressie zit |:)
Geen chocola van te maken.
  donderdag 9 december 2021 @ 09:42:58 #191
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202535443
quote:
Hoax! Vrouwen kiezen altijd voor het geld.
soooo, da's mooi!
pi_202549084


Heeft hij ook echt niet zelf daar neergelegd hoor..! :')
  vrijdag 10 december 2021 @ 10:05:43 #193
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202550312
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 07:06 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]

Heeft hij ook echt niet zelf daar neergelegd hoor..! :')
Die is neergelegd door Omicron. It's a trap!!!
soooo, da's mooi!
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:25:23 #194
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_202556345
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 07:06 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]

Heeft hij ook echt niet zelf daar neergelegd hoor..! :')
Ik wilde hem net posten :P

Sowieso snap ik niet wat zo'n bericht op Linkedin doet :')

Of deze:

quote:
Bradley komt de klas binnengestormd, gooit z'n stoel om en pakt de houten kruk met de wieltjes. Deze gooit hij mijn richting uit; ik kan op tijd ontwijken.

In de pauze was hij buiten met z'n nieuwe groep. Hij moet duidelijk nog even wennen; dit heb ik al een tijdje niet meer bij hem gezien. Ik loop naar hem toe en pak hem vast op de manier die hij en ik afgesproken hebben. Zij handen vast en met z'n rug naar me toe, zodat ik ondertussen in z'n oor kan vertellen waar hij is en dat het oké is. Ik voel hem ontspannen.
"Kan ik je loslaten?"
Hij laat z'n hoofd hangen en ik laat hem los. Hij begint te snikken.
"Mijn oorbel is weg." Een traan biggelt over z'n wang.

Tijdens het voetballen was een jongen met z'n hand tegen het oor van Bradley gekomen en toen was z'n oorbel opeens weg. Een verzilverd puzzelstukje, het teken van autisme.
"Ik ga wel zoeken!" zegt Tiffany en ze is al weg. We gaan met elkaar naar de pannakooi, maar tevergeefs.
"Ach," zegt Bradley, " het is wat het is."
Één van zijn wijsheden.
Hij gaat na vijf minuten resetten terug naar z'n nieuwe groep. Heeft een prima dagje verder. Hij vindt z'n nieuwe leerkracht heel tof.

Aan het eind van de dag.
Iedereen is reeds naar huis, de schemering treedt in en de schoonmaker komt al stofzuigend m'n lokaal binnen. Ik sta op van m'n bureaustoel en zie iets glinsteren op de vloer. De oorbel! Net op tijd ...
Ik maak een foto van het puzzelstukje, leg het op z'n tafeltje en stuur de foto naar de woonvoorziening van Bradley.
Waarschijnlijk was het in z'n kleren terechtgekomen en er in de klas uitgevallen.

De volgende ochtend straalt hij van oor tot oor.
Hij heeft zin om naar z'n nieuwe groep te gaan.
Soms vallen de puzzelstukjes zo mooi op hun plaats.
Kortom: hij post op Linkedin dat hij een oorbel heeft gevonden :')

https://www.linkedin.com/(...)062447976259584-fgms
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:06:17 #195
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202556969
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:25 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Ik wilde hem net posten :P

Sowieso snap ik niet wat zo'n bericht op Linkedin doet :')

Of deze:
[..]
Kortom: hij post op Linkedin dat hij een oorbel heeft gevonden :')

https://www.linkedin.com/(...)062447976259584-fgms
Bradley en Tiffany. :')
soooo, da's mooi!
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:02:06 #196
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202557804
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 07:06 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]

Heeft hij ook echt niet zelf daar neergelegd hoor..! :')
Jezus man.
En dit op LinkedIn plaatsen, want daar zitten zoveel zwervers op. :')
pi_202558313
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam vanochtend deze tegen op m'n feed, ook een mooie:
[ afbeelding ]
Gefascineerd door het leven terwijl ze eruit ziet als een uitgedroogde perzik die nog half in depressie zit |:)
Wat een slecht Sinterklaas gedicht dit.
pi_202558445
quote:
Ik snap wel waarom ie vroeg of ze nog een beetje geil was, wat een aandachtsHOER.
  zaterdag 11 december 2021 @ 01:13:01 #199
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_202562758
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:25 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Ik wilde hem net posten :P

Sowieso snap ik niet wat zo'n bericht op Linkedin doet :')

Of deze:
[..]
Kortom: hij post op Linkedin dat hij een oorbel heeft gevonden :')

https://www.linkedin.com/(...)062447976259584-fgms
En net voordat de schoonmakster hem opzuigt _O_
  zaterdag 11 december 2021 @ 01:57:46 #200
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202562943
Wat een heerlijke treurnis :')
pi_202563135
quote:
Maar tot 1 januari mag die vent zijn gang gaan?
En tering blijft wel ongeloofwaardig. :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_202563307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:25 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Ik wilde hem net posten :P

Sowieso snap ik niet wat zo'n bericht op Linkedin doet :')

Of deze:
[..]
Kortom: hij post op Linkedin dat hij een oorbel heeft gevonden :')

https://www.linkedin.com/(...)062447976259584-fgms
Wat een aids dit, en die reacties, hoeveel van dit soort debielen bestaan er wel niet op deze planeet? :')
  zaterdag 11 december 2021 @ 08:54:14 #203
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202563436
Dat ik dit topic pas nu ontdek! Zoveel gezever dat ik tegenkom tegenwoordig. Vooral dat gelul over die wolven blijft maar terugkomen. En als iemand er dan onder post dat het niet klopt reageert de poster vaak dat dat niet uitmaakt, want het gaat om de boodschap :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 11 december 2021 @ 08:55:50 #204
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202563450
quote:
Dus haar medewekers hadden er al laat van, kwamen huilend uit meetings, maar pas toen hij vroeg of ze een beetje geil was heeft ze er iets mee gedaan? En dan laat ze het nog een maand dooretteren? _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 11 december 2021 @ 09:09:15 #205
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_202563499
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:25 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Ik wilde hem net posten :P

Sowieso snap ik niet wat zo'n bericht op Linkedin doet :')

Of deze:
[..]
Kortom: hij post op Linkedin dat hij een oorbel heeft gevonden :')

https://www.linkedin.com/(...)062447976259584-fgms
Ook voor deze Situationele Omdenker geldt: geen Braddie-topics
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:27:49 #206
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_202566155
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 09:09 schreef Sheffield het volgende:

[..]
Ook voor deze Situationele Omdenker geldt: geen Braddie-topics
:D
  zondag 12 december 2021 @ 21:19:06 #207
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202591674
quote:
Oke flinke paardenlul als die dat weet maar het niet toepast op zijn zoontje.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 13 december 2021 @ 11:10:18 #209
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_202596552
quote:
Michael Ruperti
Michael Ruperti
• 2de
Advocaat / Hoofd Sectie Militair Recht / Samenwerkend Partner Cleerdin & Hamer
3 d • Bewerkt • 3 dagen geleden

“Als je Max en Lewis in exact dezelfde auto zet, wie is dan beter?”
“Max, zeker weten. Hij is veel beter”.

Dit antwoord kreeg ik van mijn goede vriend Tim Coronel op mijn vraag wie beter is. En Tim kan het weten.

Net als velen zit ik in volle spanning te wachten op de fenomenale finale die komend weekend in Abu Dhabi gaat plaatsvinden. Natuurlijk ben ik voor Max.

Vandaag zat ik in de auto en probeerde mij in het hoofd van Max te verplaatsen. Nee niet qua rijden. Maar hoewel vrijwel onvergelijkbaar probeerde ik het mij voor te stellen als de jongere advocaat die ik ooit was en me aan het voorbereiden was op die ene grote zaak waar iedereen het over had. De druk was immens en het voelde als next level topsport. Het is dan zo belangrijk om in je zelf te blijven geloven en vertrouwen te houden in je skills en de strategie die je hebt uitgezet. Op zitting je hoofd koel houden en vooral scherp blijven. En dat allemaal tegenover zeer ervaren rechters, officieren van justitie én collega advocaten.

Dat vind ik dus zo knap van Max Verstappen. Zo jong als hij is neemt hij het op tegen een qua resultaten jarenlang bewezen betere tegenstander met een gepokt en gemazeld team én een snellere auto. Max blijft koel, laat zich niet afleiden door randzaken, vertrouwt op zijn talent, skills, team en materiaal. Elke keer wanneer hij moet zal hij leveren. Net als de militair die onder de zwaarste omstandigheden zal leveren wanneer het moet.

Lewis is bang voor Max, omdat hij een groter talent en betere coureur is. Max verlegt grenzen, bezwijkt niet onder de druk en dwingt de zevenvoudig kampioen om tot het uiterste te gaan. Met een plotseling veel snellere auto en een gewiekster team die ook buiten de baan alles uit de kast moet halen om alsnog te winnen.

Het komt puur door Max dat zijn sport naar een hoger level is gebracht. Max is daarom de grote winnaar, wat er zondag ook gebeurt. Zeker weten.
https://www.linkedin.com/(...)6874789116245000192/

Echt iedereen loopt weg met Max nu op LinkedIn :')

Oh en als extraatje. "Mijn goede vriend Tim Coronel" :') :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 13 december 2021 @ 11:54:57 #210
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202597129
quote:
2s.gif Op maandag 13 december 2021 11:10 schreef KaBuf het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)6874789116245000192/

Echt iedereen loopt weg met Max nu op LinkedIn :')

Oh en als extraatje. "Mijn goede vriend Tim Coronel" :') :')
Die wilde ik vanmorgen ook nog posten ja. Wat een droevenis :r
  maandag 13 december 2021 @ 11:55:34 #211
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202597137
quote:
2s.gif Op maandag 13 december 2021 11:10 schreef KaBuf het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)6874789116245000192/

Echt iedereen loopt weg met Max nu op LinkedIn :')

Oh en als extraatje. "Mijn goede vriend Tim Coronel" :') :')
Max heeft ineens zoveel goede vrienden :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202597763
quote:
2s.gif Op maandag 13 december 2021 11:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Max heeft ineens zoveel goede vrienden :')
Heb zijn hand wel eens geschud, dus eigenlijk maak ik gewoon voor 0,0000008765% deel uit van zijn succes B-)
afspraak tandarts verzetten
  maandag 13 december 2021 @ 12:54:49 #213
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_202597958
quote:
2s.gif Op maandag 13 december 2021 11:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Max heeft ineens zoveel goede vrienden :')
Ja mooi is dat he :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 13 december 2021 @ 12:57:39 #214
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202597990
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 13 december 2021 @ 14:05:05 #215
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_202598864
Ik maakte laatst een (niet verzonnen) gebeurtenis mee, waarbij een kind was betrokken. Er was sprake van kritiek, maar die was negatief. Het kind stelde een naïeve vraag die wel positief was. Volwassenen denken negatief, maar kinderen zijn positief. Negatief denken leren wij als volwassenen, maar je moet juist positief zijn. Dit was een wake-up call voor de betrokken volwassenen.

Zeg in plaats van X eens Y. #omdenken #agile #slim. Binnen mijn praktijk heb ik daar een Engelse term voor bedacht of geleend. Een invloedrijke spreker zei iets vergelijkbaars. Wisten jullie overigens dat ik coach ben?

#hastags #hastags #hastags
:')
  maandag 13 december 2021 @ 15:57:39 #216
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202600810
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik maakte laatst een (niet verzonnen) gebeurtenis mee, waarbij een kind was betrokken. Er was sprake van kritiek, maar die was negatief. Het kind stelde een naïeve vraag die wel positief was. Volwassenen denken negatief, maar kinderen zijn positief. Negatief denken leren wij als volwassenen, maar je moet juist positief zijn. Dit was een wake-up call voor de betrokken volwassenen.

Zeg in plaats van X eens Y. #omdenken #agile #slim. Binnen mijn praktijk heb ik daar een Engelse term voor bedacht of geleend. Een invloedrijke spreker zei iets vergelijkbaars. Wisten jullie overigens dat ik coach ben?

#hastags #hastags #hastags
Ohhh #mooi #inspirerend.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 13 december 2021 @ 17:57:31 #217
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202602689
quote:
2s.gif Op maandag 13 december 2021 11:10 schreef KaBuf het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)6874789116245000192/

Echt iedereen loopt weg met Max nu op LinkedIn :')

Oh en als extraatje. "Mijn goede vriend Tim Coronel" :') :')
Lijkt mij echt heerlijk als Tim eronder reageert met “huh wie ben jij?”
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 13 december 2021 @ 18:22:59 #218
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_202603048
Ik kon hem niet meer terugvinden, maar ik zag op whatsapp een Linkedin artikel van een man die vond dat de grote sponsors zoals Aramco en Shell ook de grote winnaars zijn omdat die nu miljoenen verdienden en blablabla.

Notabene begon het bericht nog met: "ik wil geen partypooper zijn maaaarrrrr.."

:')
  maandag 13 december 2021 @ 18:58:03 #219
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202603553
Het hele leven draait om #inspireren. We zijn uiteindelijk allemaal #winnaars.

Zuig mijn dikke #influencer knots.
  maandag 13 december 2021 @ 19:03:27 #220
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202603637
quote:
2s.gif Op maandag 13 december 2021 11:10 schreef KaBuf het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)6874789116245000192/

Echt iedereen loopt weg met Max nu op LinkedIn :')

Oh en als extraatje. "Mijn goede vriend Tim Coronel" :') :')
Een broeinest van kontkruipers.
soooo, da's mooi!
  maandag 13 december 2021 @ 21:41:59 #221
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_202606774
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 17:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Lijkt mij echt heerlijk als Tim eronder reageert met “huh wie ben jij?”
:D :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 14 december 2021 @ 07:46:53 #222
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202609682
quote:
𝙑𝙤𝙧𝙞𝙜𝙚 𝙬𝙚𝙚𝙠 𝙜𝙚𝙨𝙡𝙖𝙖𝙜𝙙 𝙫𝙤𝙤𝙧 𝙙𝙚 𝙢𝙚𝙞𝙨𝙟𝙚𝙨 𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡𝙞𝙨𝙖𝙩𝙞𝙚!

Super blij en trots op mezelf en op de meiden van de specialisatie groep!

Ik heb super hard gewerkt aan mezelf en ik ben veel sterker
geworden in wat ik wil en wie ik ben.

En dat wil ik uitdragen naar nog meer meisjes en jonge vrouwen.
In mijn praktijk ga ik met meiden aan de slag, ik coach, ik luister, ik maak meiden sterker, creatief, speels en met nog meer ervaring na deze specialisatie.

Wat was het een geweldige reis die ik heb gemaakt en wat jammer dat het eindstation is bereikt.

Maar we zetten geen punt achter onze vriendschap maar we plaatsen een coma.💕
En we houden contact!

Mooie, lieve en krachtige vrouwen heb ik leren kennen.

En natuurlijk alle credits aan 🎀

Jij gelooft in mij en ziet wie ik ben en wat ik doe.
Door het uitdragen van jouw specialisme, kennis, ervaring en je echt zien ben ik waar ik nu sta.💝
Wie ligt er in coma?

Wat een kotstekst

En dan plaatst iemand dit eronder:
quote:
ik ben zo blij dat je ondanks je twijfel eerst toch ingestapt bent en KIJK wat een groei! Je staat als een huis en bent een geweldige toegevoegde waarde voor het werkveld <3
:D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 14 december 2021 @ 09:32:04 #223
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202610469
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 07:46 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Wie ligt er in coma?

Wat een kotstekst

Speelse meisjes. :9
soooo, da's mooi!
pi_202611001
quote:
Nu ben ik geen vrouw maar welke klant vraagt in godesnaam (aan de telefoon) of je een beetje geil bent?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_202611077
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Speelse meisjes. :9
Die in coma liggen O+ .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 14 december 2021 @ 10:48:12 #226
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202611314
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 10:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Die in coma liggen O+ .
Win win!
soooo, da's mooi!
  dinsdag 14 december 2021 @ 21:15:40 #227
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
  dinsdag 14 december 2021 @ 21:23:18 #228
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202622234
quote:
Ja ja . Typisch Michiel, onze authentieke omdenker. Koekoek.
pi_202622509
Authentieke omdenker :') 99

Iedereen met ook maar een microgram taalgevoel was in 2010 al klaar met die kekke open deuren die een soort management-variant op Loesje zijn, maar nee deze Michael is een authentieke omdenker. #uniek.

[ Bericht 8% gewijzigd door viagraap op 14-12-2021 22:10:51 ]
What Would Goku Do
  dinsdag 14 december 2021 @ 23:06:22 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202623943
Ik volg op LinkedIn van9tot5.



_O-

Dagelijkse bijdragen ^O^ .
Resistance is futile.
  woensdag 15 december 2021 @ 20:38:15 #231
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_202637559
Oftewel: "Steek aub wat veren in mijn reet":

quote:
Vandaag was veruit de heftigste dag uit mijn carrière bij Rijkswaterstaat.
Na mijn dienst onderweg naar huis kwam ik uit bij een zeer heftig ongeval wat hooguit twee minuten daarvoor had plaatsgevonden.

Als eerste hulpverlener stapte ik uit en probeerde te doen wat ik kon. Ik zal de details besparen maar er was al snel duidelijk dat ik voor één slachtoffer niks meer kon doen terwijl anderen nog in nood verkeerden. En ja, dan ben je ook als weginspecteur maar alleen.

Er kwam hulp uit zeer onverwachte hoek. Een chinook van de #luchtmacht vloog over en zag dat het mis was… uit soort van wanhoop wenkte ik dat ik hulp nodig had! De piloot zette de landing in en de heren van de luchtmacht hebben eerste hulp geboden aan de overige gewonden.

Gelukkig kwamen al snel de #brandweer, #traumahelikopter #ambulance #politie

Ik wil bij deze de collega hulpdiensten, onze calamiteitenaannemer en de #luchtmacht in het bijzonder bedanken voor de hulp en samenwerking.
https://www.linkedin.com/(...)596382011011072-igNC
pi_202639692
:')
pi_202641174
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:38 schreef Ypmaha het volgende:
Oftewel: "Steek aub wat veren in mijn reet":
[..]
https://www.linkedin.com/(...)596382011011072-igNC
Mwah deze vind ik nog wel redelijk. Maar in de context van LinkedIn voelt het wel een beetje vies. Het is immers een soort blogdump geworden voor je zakelijk netwerk, dus deze man zag dit kennelijk als een mooi moment om wat #storytelling toe te passen over de rug van dode en voor het leven getekende mensen. En over de rug van hen die daadwerkelijk iets hebben kunnen uitrichten.
What Would Goku Do
  vrijdag 17 december 2021 @ 09:22:06 #234
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_202660194
Feest van Beest:
quote:
Vandaag ben ik 40 geworden en geef ik 2x 500 euro weg. 40, een goed moment voor reflectie, zowel zakelijk als privé. Daarbij is dit ook een moment om iets te doen voor een ander. Ik deel niet vaak persoonlijke berichten en zal dat ook proberen te beperken, want ik weet dat dit niet het platform daarvoor is. Het is voor mij wel de uitgelezen manier om mensen te bereiken. Als kind heb ik, door omstandigheden, niet altijd erg uitgekeken naar de feestdagen. Ik weet dat er in onze samenleving grote ongelijkheid heerst en dat er mensen zijn die, als gevolg van corona of andere omstandigheden, niet de decembermaand tegemoet gaan waar ze op hadden gehoopt. Daarom is voor mij het mooiste cadeau om te verbinden en de polarisatie proberen te doorbreken. Dus mocht je iemand kennen, een huishouden voor wie dit bedrag echt het verschil kan maken, stuur mij dan een bericht. Ik hoop hiermee ook anderen in mijn netwerk te inspireren om, juist in deze feestelijke maand, eens na te denken over jouw maatschappelijke bijdrage aan de samenleving. En voor nu ook alvast fijne feestdagen toegewenst.

#samendelen #tegenpolarisatie
Even laten zien hoe goed je bent door ¤ 1.000 weg te geven :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  vrijdag 17 december 2021 @ 09:38:06 #235
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202660303
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 december 2021 09:22 schreef KaBuf het volgende:
Feest van Beest:
[..]
Even laten zien hoe goed je bent door ¤ 1.000 weg te geven :')
En daar is het woordje #inspireren weer :r
  vrijdag 17 december 2021 @ 10:20:58 #236
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202660663
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 december 2021 09:22 schreef KaBuf het volgende:
Feest van Beest:
[..]
Even laten zien hoe goed je bent door ¤ 1.000 weg te geven :')
Ik steek het zonder gene in eigen zak hoor. Geen probleem. Dan heb ik ook weer inspiratie opgedaan.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 21:23 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ja ja . Typisch Michiel, onze authentieke omdenker. Koekoek.
In het kader van 2010 is hij nu een antieke omdenker.
soooo, da's mooi!
  zondag 19 december 2021 @ 21:26:26 #237
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202710221
Niet van LinkedIn maar uit de krant, maar hij past er goed bij, echt kotswaardig:

"Ik vroeg hoe je dat noemt, twee mannen die verkering hebben met elkaar."
- "Zegt mijn dochter: 'Liefde'"

:r
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 19 december 2021 @ 22:38:26 #238
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_202712004
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
Niet van LinkedIn maar uit de krant, maar hij past er goed bij, echt kotswaardig:

"Ik vroeg hoe je dat noemt, twee mannen die verkering hebben met elkaar."
- "Zegt mijn dochter: 'Liefde'"

:r
GAAAAAAAYYYYYYYYY
  maandag 20 december 2021 @ 18:41:11 #239
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_202722609
quote:
"alle bedrijven die iets van het woord coach in hun bedrijfsnaam hebben staan"

Haha, arme VDL die opeens door naam bij dit soort coaches in de statistieken wordt verwerkt _O-

"En het merendeel is vrouw, zo'n 70%"

Beetje braaf :N :D
  maandag 20 december 2021 @ 19:21:23 #241
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202722928
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
Niet van LinkedIn maar uit de krant, maar hij past er goed bij, echt kotswaardig:

"Ik vroeg hoe je dat noemt, twee mannen die verkering hebben met elkaar."
- "Zegt mijn dochter: 'Liefde'"

:r
Zegt LordofLeaves: 'Kontenbonkers"
soooo, da's mooi!
  maandag 20 december 2021 @ 20:23:20 #242
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202724421
quote:
Het kerstreces staat op het punt van beginnen. Morgen nog een debat in de Eerste Kamer en dan het reces. En ook mijn laatste reces. Althans, in mijn politieke loopbaan. Na ruim 13,5 jaar actief te zijn geweest op het Binnenhof breekt volgend jaar een nieuwe periode aan.

In die jaren heb ik veel mogen zien, meemaken, leren, falen en bewonderen. Ontdekt dat politici net gewone mensen zijn. Feilbaar in veel opzichten. Maar velen van hen iedere dag proberen bij te dragen. En dat heb ik zelf ook proberen te doen.

In mijn laatste 4 jaar had ik de eer de politiek assistent van Carola Schouten te zijn. De eer, het genoegen. Het waren niet altijd makkelijke jaren, maar met haar mogen samenwerken en veel van haar leren: het was een voorrecht. Een betrokken doorzetter is ze, ook als de weerstand groot was. Altijd reflecterend op het eigen handelen. En ontdekt wat een mooi beleidsterrein LNV is.

Voordat ik PA werd heb ik jaren doorgebracht als woordvoerder bij de Kamerfractie van de ChristenUnie. Als jonge hond kwam ik er binnen. Soms een stuiterbal. Alles willen leren. Zien hoe politiek ontstaat. Idealen proberen om te zetten in actie. Een klein, vurig team waarmee je het werk doet.

In al die jaren leer je jezelf ook beter kennen. Opvattingen veranderen, je geduld wordt soms minder groot. Maar altijd proberend die ‘Why’ levend te houden. Te weten voor en met wie je er zit. En een grote verbondenheid voelen met dit land, de thema’s die spelen.

Na al die jaren groeide afgelopen jaar het besef en verlangen dat het tijd is voor iets nieuws. Een nieuwe fase waarin ik mijzelf weer verder ga ontdekken. Met mensen blijven werken. Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn plannen. Maar eerst even kerstvakantie.

Een goede tijd gewenst!
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 20 december 2021 @ 20:36:05 #243
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202724702
quote:
15s.gif Op maandag 20 december 2021 20:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Een echte politicus. Veel woorden, weinig inhoud. En een beetje omhoogpijpen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202725153
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 20:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Een echte politicus. Veel woorden, weinig inhoud. En een beetje omhoogpijpen.
idd zeg, geen wonder dat het zo'n puinzooi in Den Haag is _O-
  dinsdag 21 december 2021 @ 13:13:42 #245
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_202734977
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 18:52 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
"alle bedrijven die iets van het woord coach in hun bedrijfsnaam hebben staan"

Haha, arme VDL die opeens door naam bij dit soort coaches in de statistieken wordt verwerkt _O-

"En het merendeel is vrouw, zo'n 70%"
[ afbeelding ]
Beetje braaf :N :D
Bijna 500 leefstijlcoaches in Utrecht :')
Weten mensen niet meer wat ze met hun leven aan moeten?
:')
pi_202735391
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Bijna 500 leefstijlcoaches in Utrecht :')
Weten mensen niet meer wat ze met hun leven aan moeten?
Dat zijn vaak dit soort typjes: https://goheartflowhard.nl/over-mij/ Precies het type wat ze in die video hierboven bedoelen. Veel geblaat en 0 inhoud. Hier ga je als je echt behoefte aan een professional hebt toch geen hulp bij zoeken?
pi_202735494
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Bijna 500 leefstijlcoaches in Utrecht :')
Weten mensen niet meer wat ze met hun leven aan moeten?
Het gaat te goed met Nederland ;(

Maar als je een dakdekker of schilder nodig hebt, heb je een jaar wachttijd...
pi_202736018
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:40 schreef boskameel het volgende:

[..]
Dat zijn vaak dit soort typjes: https://goheartflowhard.nl/over-mij/ Precies het type wat ze in die video hierboven bedoelen. Veel geblaat en 0 inhoud. Hier ga je als je echt behoefte aan een professional hebt toch geen hulp bij zoeken?
Als je ziet hoeveel meisjes en vrouwen verliefd raken op types als Mari Kondo kan je er wel wat bij voorstellen :+. Blij worden van dingen weggooien waar je geen gevoel bij hevt, maar als je die schroevendraaier hebt weggegooid omdat je er geen gevoel bij had dan is dat mooi kut als je 'm toch net even nodig hebt.

Aan de mannelijke/zakelijke kant, als je naar een Ben Tiggelaar "verandercoach" kijkt komt daar net zo goed onzin uit stromen. Dan mag dat allemaal "wetenschappelijk onderbouwd" zijn met zijn universiteitscredentials, onzin blijft onzin. Met zijn omdenk bullshit. Godver heb daar ooit nog eens een boek van gehad.

En wat te denken aan types als Jordan Peterson die in naam geen coach is, maar dat eigenlijk wel is :P (12 steps for life, life authoring program etc.). Die heeft ook een enorme following toch? Dat hij een professor is betekend niet dat er minder bullshit uit komt.

Conclusie: Er wordt heel veel geld gemaakt door bullshit te verkopen omdat veel mensen onzeker zijn en dan toch een soort houvast willen hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tyranoesauroes op 21-12-2021 14:17:42 ]
afspraak tandarts verzetten
  dinsdag 21 december 2021 @ 17:28:22 #249
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202739168
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:12 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Als je ziet hoeveel meisjes en vrouwen verliefd raken op types als Mari Kondo kan je er wel wat bij voorstellen :+. Blij worden van dingen weggooien waar je geen gevoel bij hevt, maar als je die schroevendraaier hebt weggegooid omdat je er geen gevoel bij had dan is dat mooi kut als je 'm toch net even nodig hebt.

Aan de mannelijke/zakelijke kant, als je naar een Ben Tiggelaar "verandercoach" kijkt komt daar net zo goed onzin uit stromen. Dan mag dat allemaal "wetenschappelijk onderbouwd" zijn met zijn universiteitscredentials, onzin blijft onzin. Met zijn omdenk bullshit. Godver heb daar ooit nog eens een boek van gehad.

En wat te denken aan types als Jordan Peterson die in naam geen coach is, maar dat eigenlijk wel is :P (12 steps for life, life authoring program etc.). Die heeft ook een enorme following toch? Dat hij een professor is betekend niet dat er minder bullshit uit komt.

Conclusie: Er wordt heel veel geld gemaakt door bullshit te verkopen omdat veel mensen onzeker zijn en dan toch een soort houvast willen hebben.
Dat idee heb ik er ook bij, die conclusie bedoel ik.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_202756933
Dit standaard riedeltje passeert ook weer regelmatig, wat een oogaids:

Zoon: “Papa, mag ik je wat vragen?”
Vader: “Ja natuurlijk, wat is er?”
Zoon: “Hoeveel verdien jij per uur pap?”
Vader: “Dat gaat je niks aan. Waarom wil je dat weten?”
Zoon: “Ik wil het gewoon even weten pap, zeg nou...”
Vader: “Nou als je het zo graag wilt weten, ik verdien 80 euro per uur”
Zoon: “Ow!” (en buigt zijn hoofd)
Zoon: “Papa, mag ik 40 euro van je lenen?”
De vader werd nu boos.
Vader: “Als je dat geld alleen maar vraagt om een stom speelgoedje of weet ik veel wat te kopen mag je gelijk doorlopen naar je kamer! Daar werk ik niet voor!

De kleine jongen was teleurgesteld, liep naar zijn kamer en deed de deur dicht. De vader werd alleen maar bozer bij het denken aan de vraag van zijn zoon.

Na een uur was de man enigszins gekalmeerd en begon na te denken. Misschien wilde hij iets kopen wat hij echt nodig had. Hij liep naar de kamer van zijn zoon en deed de deur open.

Vader: “Slaap je al?”
Zoon: “Nee pap, nog niet”
Vader: “Sorry voor mijn reactie, ik reageerde een beetje overdreven. Ik heb een lange dag gehad en ik reageerde mijn irritatie op jou af. Hier is de 40 euro waar je om vroeg”.
De zoon sprong overeind en er kwam een brede glimlach op zijn gezicht!
Zoon: “Dank je wel papa!” De zoon greep onder zijn kussen en haalde een stapeltje biljetten tevoorschijn.
De vader zag dit en wilde alweer boos worden. De zoon begon de biljetten te tellen en keek omhoog naar zijn vader.

Vader: “Waarom wil je meer geld als je al geld hebt?”
Zoon: “Omdat ik niet genoeg had pap, maar nu wel”. “Papa ik heb nu 80 euro, kan ik een uur van je tijd kopen? Ik wil dan dat je op tijd naar huis komt morgen zodat we samen kunnen eten.

De vader brak in huilen uit. Hij knuffelde zijn zoon en vroeg hem om vergiffenis.

Dit is slechts een reminder voor iedereen die hard werkt in het leven.
Je kan niet dag in dag uit alleen maar met jou eigen ding bezig zijn zonder tijd te spenderen met diegene die er echt toe doen, namelijk diegene die dicht bij je hart liggen.
Als jij morgen overlijd kan en zal het bedrijf waar je werkte jou makkelijk kunnen vervangen, binnen enkele dagen zelfs als het moet.
Maar je familie en vrienden zullen het verlies voor de rest van hun leven met zich dragen
  woensdag 22 december 2021 @ 19:26:36 #251
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_202757439
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef Cockwhale het volgende:
De vader brak in huilen uit. Hij knuffelde zijn zoon en vroeg hem om vergiffenis.
Wat :') _O-
  woensdag 22 december 2021 @ 20:06:09 #252
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202758308
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:12 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Als je ziet hoeveel meisjes en vrouwen verliefd raken op types als Mari Kondo kan je er wel wat bij voorstellen :+. Blij worden van dingen weggooien waar je geen gevoel bij hevt, maar als je die schroevendraaier hebt weggegooid omdat je er geen gevoel bij had dan is dat mooi kut als je 'm toch net even nodig hebt.

Aan de mannelijke/zakelijke kant, als je naar een Ben Tiggelaar "verandercoach" kijkt komt daar net zo goed onzin uit stromen. Dan mag dat allemaal "wetenschappelijk onderbouwd" zijn met zijn universiteitscredentials, onzin blijft onzin. Met zijn omdenk bullshit. Godver heb daar ooit nog eens een boek van gehad.

En wat te denken aan types als Jordan Peterson die in naam geen coach is, maar dat eigenlijk wel is :P (12 steps for life, life authoring program etc.). Die heeft ook een enorme following toch? Dat hij een professor is betekend niet dat er minder bullshit uit komt.

Conclusie: Er wordt heel veel geld gemaakt door bullshit te verkopen omdat veel mensen onzeker zijn en dan toch een soort houvast willen hebben.
Wat pas echt bijzonder is, is dat het merendeel van die coaches niet alleen zelf vrouwen zijn, maar zich ook richten op vrouwen. Ik gok dat dat is omdat vrouwen wel in die zweverige kletskoek trappen en wij mannen daar te nuchter voor zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 22 december 2021 @ 20:08:01 #253
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202758370
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 22 december 2021 @ 20:12:44 #254
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202758498
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef Cockwhale het volgende:
Dit standaard riedeltje passeert ook weer regelmatig, wat een oogaids:

Zoon: “Papa, mag ik je wat vragen?”
Vader: “Ja natuurlijk, wat is er?”
Zoon: “Hoeveel verdien jij per uur pap?”
Vader: “Dat gaat je niks aan. Waarom wil je dat weten?”
Zoon: “Ik wil het gewoon even weten pap, zeg nou...”
Vader: “Nou als je het zo graag wilt weten, ik verdien 80 euro per uur”
Zoon: “Ow!” (en buigt zijn hoofd)
Zoon: “Papa, mag ik 40 euro van je lenen?”
De vader werd nu boos.
Vader: “Als je dat geld alleen maar vraagt om een stom speelgoedje of weet ik veel wat te kopen mag je gelijk doorlopen naar je kamer! Daar werk ik niet voor!

De kleine jongen was teleurgesteld, liep naar zijn kamer en deed de deur dicht. De vader werd alleen maar bozer bij het denken aan de vraag van zijn zoon.

Na een uur was de man enigszins gekalmeerd en begon na te denken. Misschien wilde hij iets kopen wat hij echt nodig had. Hij liep naar de kamer van zijn zoon en deed de deur open.

Vader: “Slaap je al?”
Zoon: “Nee pap, nog niet”
Vader: “Sorry voor mijn reactie, ik reageerde een beetje overdreven. Ik heb een lange dag gehad en ik reageerde mijn irritatie op jou af. Hier is de 40 euro waar je om vroeg”.
De zoon sprong overeind en er kwam een brede glimlach op zijn gezicht!
Zoon: “Dank je wel papa!” De zoon greep onder zijn kussen en haalde een stapeltje biljetten tevoorschijn.
De vader zag dit en wilde alweer boos worden. De zoon begon de biljetten te tellen en keek omhoog naar zijn vader.

Vader: “Waarom wil je meer geld als je al geld hebt?”
Zoon: “Omdat ik niet genoeg had pap, maar nu wel”. “Papa ik heb nu 80 euro, kan ik een uur van je tijd kopen? Ik wil dan dat je op tijd naar huis komt morgen zodat we samen kunnen eten.

De vader brak in huilen uit. Hij knuffelde zijn zoon en vroeg hem om vergiffenis.

Dit is slechts een reminder voor iedereen die hard werkt in het leven.
Je kan niet dag in dag uit alleen maar met jou eigen ding bezig zijn zonder tijd te spenderen met diegene die er echt toe doen, namelijk diegene die dicht bij je hart liggen.
Als jij morgen overlijd kan en zal het bedrijf waar je werkte jou makkelijk kunnen vervangen, binnen enkele dagen zelfs als het moet.
Maar je familie en vrienden zullen het verlies voor de rest van hun leven met zich dragen
En ik denk niet dat er ook maar iemand is die onder dit soort kul reageert die daadwerkelijk zijn/haar leven omgooid.

Ik blokkeer al die accounts die dit soort klets posten altijd meteen. En heb zelfs al een paar connecties die op die shit reageren of het delen ontvolgt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202759616
quote:
O jezus ze post het zelf op haar eigen YouTube kanaal ook nog. Maar niet de rest van de date :+
afspraak tandarts verzetten
pi_202759708
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:12 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Als je ziet hoeveel meisjes en vrouwen verliefd raken op types als Mari Kondo kan je er wel wat bij voorstellen :+. Blij worden van dingen weggooien waar je geen gevoel bij hevt, maar als je die schroevendraaier hebt weggegooid omdat je er geen gevoel bij had dan is dat mooi kut als je 'm toch net even nodig hebt.

Aan de mannelijke/zakelijke kant, als je naar een Ben Tiggelaar "verandercoach" kijkt komt daar net zo goed onzin uit stromen. Dan mag dat allemaal "wetenschappelijk onderbouwd" zijn met zijn universiteitscredentials, onzin blijft onzin. Met zijn omdenk bullshit. Godver heb daar ooit nog eens een boek van gehad.

En wat te denken aan types als Jordan Peterson die in naam geen coach is, maar dat eigenlijk wel is :P (12 steps for life, life authoring program etc.). Die heeft ook een enorme following toch? Dat hij een professor is betekend niet dat er minder bullshit uit komt.

Conclusie: Er wordt heel veel geld gemaakt door bullshit te verkopen omdat veel mensen onzeker zijn en dan toch een soort houvast willen hebben.
Tiggelaar die vent wordt je toch mee dood gegooid. OVERAL kom ik hem tegen met dezelfde onzin.
&lt;a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
  donderdag 23 december 2021 @ 10:40:52 #257
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_202766997
quote:
Corona #onderwijs versus #Jobcrafting Daar gaan we weer!
Iemand nog tips?
- Flipover op een pallet gespijkerd
- koffie
- foute kersttrui
- interactie en breakoutrooms
- leuk statistisch onderwerp (makkelijker kunnen we het niet maken leuker wel)
Met nog een foto van hem met een uitdrukking van: "Wat doe ik nou? :o Ben ik echt zo gek? :o :o "
https://www.linkedin.com/(...)037880849719296-GQv3
pi_202770053
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Wat pas echt bijzonder is, is dat het merendeel van die coaches niet alleen zelf vrouwen zijn, maar zich ook richten op vrouwen. Ik gok dat dat is omdat vrouwen wel in die zweverige kletskoek trappen en wij mannen daar te nuchter voor zijn.
https://www.google.com/search?q=coach+%22ik+help+vrouwen%22
pi_202770315
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:01 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]
Tiggelaar die vent wordt je toch mee dood gegooid. OVERAL kom ik hem tegen met dezelfde onzin.
Ja echt vreselijk, maar hij zal er behoorlijk goed mee verdienen |:)

Klacht: Je kan met veel bullshit een hoop meer verdienen dan dat je echt iets nuttigs doet :+
afspraak tandarts verzetten
pi_202770549
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
Niet van LinkedIn maar uit de krant, maar hij past er goed bij, echt kotswaardig:

"Ik vroeg hoe je dat noemt, twee mannen die verkering hebben met elkaar."
- "Zegt mijn dochter: 'Liefde'"

:r
Hahaha
  donderdag 23 december 2021 @ 14:55:51 #262
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202770563
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:12 schreef Tyranoesauroes het volgende:

Conclusie: Er wordt heel veel geld gemaakt door bullshit te verkopen omdat veel mensen onzeker zijn en dan toch een soort houvast willen hebben.
God nou, het is een hele fucking business tegenwoordig. De industrie van gebakken lucht, tegenwoordig ook al in financieel advies door mensen die helemaal geen verstand van geld hebben of je advies geven om aandelen te kopen waar ze vooral zelfbelang bij hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 23-12-2021 15:11:37 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 23 december 2021 @ 14:59:02 #263
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_202770624
Ik zit er eigenlijk aan te denken om mijzelf te "Un-linked-Innen". Niet dat ik er veel opzit, misschien een keer per maand om te zien of connecties misschien ander werk hebben. Maar verder gebruik ik het totaal niet.

Aan de andere kant kan het misschien toch wel handig zijn om te hebben als je het nodig hebt.

Mja.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_202777768
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:59 schreef Bargehassus het volgende:
Ik zit er eigenlijk aan te denken om mijzelf te "Un-linked-Innen". Niet dat ik er veel opzit, misschien een keer per maand om te zien of connecties misschien ander werk hebben. Maar verder gebruik ik het totaal niet.

Aan de andere kant kan het misschien toch wel handig zijn om te hebben als je het nodig hebt.

Mja.
Dank voor de mededeling
pi_202777855
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:37 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Dit zegt genoeg

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is het voor vrouwen ook wel iets dat ze goed kunnen gebruiken. Want ik ben al heel veel vrouwen tegengekomen die eigenlijk alles mee hebben in het leven (gezond, knap, mooi, (redelijk) intelligent, financieel gezond en een goede opvoeding en opleiding genoten hebben. Eigenlijk hebben ze de wereld aan hun voeten). Maar veel van die vrouwen kunnen daar niet mee omgaan en moeten gewoon iets hebben om over te zeiken en klagen en dan is het wel eens heel goed om ze een spiegel voor te houden, zodat ze het leven een beetje kunnen waarderen en er zelf ook iets moois van gaan maken.
  donderdag 23 december 2021 @ 22:38:50 #266
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_202779297
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef Cockwhale het volgende:
Dit standaard riedeltje passeert ook weer regelmatig, wat een oogaids:

Zoon: “Papa, mag ik je wat vragen?”
Vader: “Ja natuurlijk, wat is er?”
Zoon: “Hoeveel verdien jij per uur pap?”
Vader: “Dat gaat je niks aan. Waarom wil je dat weten?”
Zoon: “Ik wil het gewoon even weten pap, zeg nou...”
Vader: “Nou als je het zo graag wilt weten, ik verdien 80 euro per uur”
Zoon: “Ow!” (en buigt zijn hoofd)
Zoon: “Papa, mag ik 40 euro van je lenen?”
De vader werd nu boos.
Vader: “Als je dat geld alleen maar vraagt om een stom speelgoedje of weet ik veel wat te kopen mag je gelijk doorlopen naar je kamer! Daar werk ik niet voor!

De kleine jongen was teleurgesteld, liep naar zijn kamer en deed de deur dicht. De vader werd alleen maar bozer bij het denken aan de vraag van zijn zoon.

Na een uur was de man enigszins gekalmeerd en begon na te denken. Misschien wilde hij iets kopen wat hij echt nodig had. Hij liep naar de kamer van zijn zoon en deed de deur open.

Vader: “Slaap je al?”
Zoon: “Nee pap, nog niet”
Vader: “Sorry voor mijn reactie, ik reageerde een beetje overdreven. Ik heb een lange dag gehad en ik reageerde mijn irritatie op jou af. Hier is de 40 euro waar je om vroeg”.
De zoon sprong overeind en er kwam een brede glimlach op zijn gezicht!
Zoon: “Dank je wel papa!” De zoon greep onder zijn kussen en haalde een stapeltje biljetten tevoorschijn.
De vader zag dit en wilde alweer boos worden. De zoon begon de biljetten te tellen en keek omhoog naar zijn vader.

Vader: “Waarom wil je meer geld als je al geld hebt?”
Zoon: “Omdat ik niet genoeg had pap, maar nu wel”. “Papa ik heb nu 80 euro, kan ik een uur van je tijd kopen? Ik wil dan dat je op tijd naar huis komt morgen zodat we samen kunnen eten.

De vader brak in huilen uit. Hij knuffelde zijn zoon en vroeg hem om vergiffenis.

Dit is slechts een reminder voor iedereen die hard werkt in het leven.
Je kan niet dag in dag uit alleen maar met jou eigen ding bezig zijn zonder tijd te spenderen met diegene die er echt toe doen, namelijk diegene die dicht bij je hart liggen.
Als jij morgen overlijd kan en zal het bedrijf waar je werkte jou makkelijk kunnen vervangen, binnen enkele dagen zelfs als het moet.
Maar je familie en vrienden zullen het verlies voor de rest van hun leven met zich dragen
Poh, deze wint het topic. Wat een drama.
  donderdag 23 december 2021 @ 22:48:51 #267
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_202779588
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:38 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Dank voor de mededeling
Graag gedaan.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  vrijdag 24 december 2021 @ 00:48:10 #268
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202781327
Deze zin ook _O-

"De vader brak in huilen uit. Hij knuffelde zijn zoon en vroeg hem om vergiffenis."

Vergiffenis :')

Wat een miet.
  vrijdag 24 december 2021 @ 14:16:33 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202786220


-edit-
Oh ik zie dat deze al gepost was. Maar deze is met zielig plaatje erbij om het nóg meer aan te zetten

Man man man :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202786342
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:40 schreef boskameel het volgende:

[..]
Dat zijn vaak dit soort typjes: https://goheartflowhard.nl/over-mij/ Precies het type wat ze in die video hierboven bedoelen. Veel geblaat en 0 inhoud. Hier ga je als je echt behoefte aan een professional hebt toch geen hulp bij zoeken?
Deze doet ook Tarot kaarten leggen :') .
Punt is wel dat ze vaak lekker zijn en dat zal wel klanten trekken :@ .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 24 december 2021 @ 14:29:08 #271
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202786358
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 14:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Deze doet ook Tarot kaarten leggen :') .
Punt is wel dat ze vaak lekker zijn en dat zal wel klanten trekken :@ .
Het heeft ook een reden dat van die consulentes in een uitzendbureau vaak knappe vrouwen zijn, want zwakkere persoonlijkheden zeggen maar moeilijk nee tegen een mooie meid. En dat weten ze.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 24 december 2021 @ 17:58:06 #272
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_202788383
Rob Mes en Lesley van Opstal zijn nog steeds actief :{
  vrijdag 24 december 2021 @ 19:05:17 #273
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202789225
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 14:16 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]

-edit-
Oh ik zie dat deze al gepost was. Maar deze is met zielig plaatje erbij om het nóg meer aan te zetten

Man man man :')
Zelfmoordmateriaal.
soooo, da's mooi!
  vrijdag 24 december 2021 @ 19:39:00 #274
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_202789524
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 14:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Deze doet ook Tarot kaarten leggen :') .
Punt is wel dat ze vaak lekker zijn en dat zal wel klanten trekken :@ .
Helaas samen met le boyfriend :P
  vrijdag 24 december 2021 @ 19:57:31 #275
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_202789699
LinkedIn is de enige vorm van social media die ik nog heb maar het begint inmiddels ook wel groteske vormen aan te nemen hé. Het ergste eraan is dat iedereen toch quasi serieus over wilt komen en dat maakt het nog lachwekkender

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 14:16 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]

-edit-
Oh ik zie dat deze al gepost was. Maar deze is met zielig plaatje erbij om het nóg meer aan te zetten

Man man man :')
FUCKING FYSIEKE CRINGE.
Als iemand van mijn netwerk zoiets deelt dan flikker ik hem/haar echt weg hoor, hou dat lekker op je Hyves.

[ Bericht 43% gewijzigd door Twiitch op 24-12-2021 20:02:59 ]
pi_202792054
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Helaas samen met le boyfriend :P
Wou de grap mij mag ze ook wel trekken al maken mwhuhahehe :7
afspraak tandarts verzetten
pi_202792096
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:37 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Dit zegt genoeg

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die van mannen zijn 90% gericht op PUA
pi_202792130
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 22:38 schreef Yozzz het volgende:

[..]
Poh, deze wint het topic. Wat een drama.
Zal die papa dit niet gewoon posten om wause chicks op LinedIn te scoren? :P
afspraak tandarts verzetten
pi_202792602
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 14:16 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]

-edit-
Oh ik zie dat deze al gepost was. Maar deze is met zielig plaatje erbij om het nóg meer aan te zetten

Man man man :')
Moeten we de kinderbescherming inschakelen voor zo'n labiele gek? Jankend je zoon om vergiffenis vragen ja? Enkeltje pieter baan wat dacht je daar van.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202863715
pi_202864063
Door dit topic word ik ook steeds toegevoegd door die kneusjes. Deze week ook weer 2 :')
pi_202864303
Hoe zeg je dat je contract niet verlengd wordt:



https://www.linkedin.com/(...)485173087592448-rCQt
  dinsdag 28 december 2021 @ 14:33:36 #283
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202865601
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 13:46 schreef LooneyTroons het volgende:
Hoe zeg je dat je contract niet verlengd wordt:

[ afbeelding ]

https://www.linkedin.com/(...)485173087592448-rCQt
Maar gaat ze nou een entrepreneurship beginnen? Is dat op het water?

En verdomme wat is Gino een goede leider.
pi_202867635
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:40 schreef boskameel het volgende:

[..]
Dat zijn vaak dit soort typjes: https://goheartflowhard.nl/over-mij/ Precies het type wat ze in die video hierboven bedoelen. Veel geblaat en 0 inhoud. Hier ga je als je echt behoefte aan een professional hebt toch geen hulp bij zoeken?
Oh god, dit is een het zoveelste typisch first world narsistic white girl problems.

Bij gebrek aan religie en strenge papa maar geloven in astrologie, spiritualiteit en zelfliefde :') :r

a woman without instruction will go to destruction
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_202867680
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 13:46 schreef LooneyTroons het volgende:
Hoe zeg je dat je contract niet verlengd wordt:

[ afbeelding ]

https://www.linkedin.com/(...)485173087592448-rCQt
Wat is dit nou weer voor corporate simping :')

Als ik geen contractverlenging of ontslag krijg dan mogen ze van mij part meteen allen de tyfus krijgen
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_202867821
Het valt me op dat er steeds meer open en bloot wappies rondlopen op Linkedin. Gewoon mensen met een fatsoenlijke opleiding en baan :') Die dan serieus reageren op fake accounts enzo. Oh boy.... :')
pi_202867897
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:47 schreef RamboDirk het volgende:
Het valt me op dat er steeds meer open en bloot wappies rondlopen op Linkedin. Gewoon mensen met een fatsoenlijke opleiding en baan :') Die dan serieus reageren op fake accounts enzo. Oh boy.... :')
Je moet eens Europese Commissie volgen en de reacties daarop zien, vooral onder de LGBT posts. Laat zien dat oost Europa nog ver verwijderd is van een normale en open samenleving :')
  dinsdag 28 december 2021 @ 16:05:21 #288
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202868239
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:50 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Je moet eens Europese Commissie volgen en de reacties daarop zien, vooral onder de LGBT posts. Laat zien dat oost Europa nog ver verwijderd is van een normale en open samenleving :')
Of wij zijn te ver doorgeslagen in die LGBT onzin.
soooo, da's mooi!
pi_202868339
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:47 schreef RamboDirk het volgende:
Het valt me op dat er steeds meer open en bloot wappies rondlopen op Linkedin. Gewoon mensen met een fatsoenlijke opleiding en baan :') Die dan serieus reageren op fake accounts enzo. Oh boy.... :')
Dat zie ik ook. LinkedIn is meer en meer een "kijk mij" platform geworden.

Mensen die hun ugly ass kinderen posten, hun waan ideeën en kut verhaaltjes die ze verzonen hebben op de plee.
  dinsdag 28 december 2021 @ 17:40:34 #290
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202871588
quote:
Wat een armoede zeg... ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 28 december 2021 @ 17:42:00 #291
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202871636
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 december 2021 09:22 schreef KaBuf het volgende:
Feest van Beest:
[..]
Even laten zien hoe goed je bent door ¤ 1.000 weg te geven :')
Eigenlijk zouden we toch allemaal op zulke berichten moeten reageren met kritische reacties, opdat mensen het wel uit hun hoofd laten om zulke berichten te plaatsen? Wat een zelfbevlekking allemaal zeg.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202872269
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 17:42 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Eigenlijk zouden we toch allemaal op zulke berichten moeten reageren met kritische reacties, opdat mensen het wel uit hun hoofd laten om zulke berichten te plaatsen? Wat een zelfbevlekking allemaal zeg.
:{w

Waar moeten wij dan om lachen?
  woensdag 29 december 2021 @ 13:30:25 #293
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202894381
quote:
Vertragen om in beweging te blijven

De afgelopen maanden heb ik bewust gekozen te vertragen om naar binnen te gaan en te voelen wat deze bijzondere tijd van mij vraagt. Om los te laten wat niet meer nodig is en stil te staan om in balans te blijven, mijn hart te volgen en te zien wat er op mijn pad komt. Wat heerlijk was het! Maar soms ook eenzaam en confronterend. Deze vertraging heeft mij veel gebracht. Liefde en verbinding met mijn gezin, familie en mooie mensen in mijn leven. Niet onbelangrijk, een lekker opgeruimd huis. Bewustwording om te voelen wat echt belangrijk is en ik kreeg veel energie van de lange wandelingen met de honden. Ook kan ik nog meer genieten van de kleine dingen in het leven.

Vertragen om in beweging te blijven heeft mij op het pad gebracht van de zorg, na 16 jaar zzp-schap. Ik start 1 februari 2022 bij Middin als directeur voor de regio Zuid-Holland midden. Voor mij is dit een prachtige stap, omdat ik blij word van het helpen van kwetsbare mensen en ervoor te zorgen dat iedereen met een beperking mee kan doen in de samenleving en een betekenisvol leven kan leiden. Binnen de regio Zuid-Holland biedt Middin met 750 betrokken zorgprofessionals een breed aanbod van zorgproducten en-diensten. Er komen veel uitdagende veranderingen op de organisatie en haar cliënten af. Ik heb dan ook veel zin om hier samen met mijn nieuwe collega’s een mooie bijdrage aan te leveren!

Ik wens iedereen fijne feestdagen en op naar een verbindend en energievol 2022!
Oh, wat erg.... Wat een clichématig gel*l zeg. Wat zijn mooie mensen eigenlijk? :? ?En "een betekenisvol leven". :X
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 29 december 2021 @ 13:33:24 #294
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202894456
Wat ik ook best belachelijk vind, is dat werkelijk alle berichten op LinkedIn over functiewissels van mensen zijn die allemaal fantastische collega's hadden. Dat is toch gewoon niet realistisch. Er zit nooit ook maar enige kritische kanttekening bij. Alles was perfect.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202894730
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 13:33 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik ook best belachelijk vind, is dat werkelijk alle berichten op LinkedIn over functiewissels van mensen zijn die allemaal fantastische collega's hadden. Dat is toch gewoon niet realistisch. Er zit nooit ook maar enige kritische kanttekening bij. Alles was perfect.
Je kan lastig zeggen dat je wenst dat ze allen rattengif in hun koffie krijgen :')
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_202895377
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 13:33 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik ook best belachelijk vind, is dat werkelijk alle berichten op LinkedIn over functiewissels van mensen zijn die allemaal fantastische collega's hadden. Dat is toch gewoon niet realistisch. Er zit nooit ook maar enige kritische kanttekening bij. Alles was perfect.
Net zo als op sollicitatie gesprekken, dat je niet slecht mag praten over je werkgever.

Of je gaat weg voor de poen of omdat het kut gaat in de organisatie.

Nee hoor staat er op internet tips als in zeg dat je opzoek bent naar een nieuwe uitdaging om jezelf te ontwikkelen. Ja dan blijf je ook in de zelfde richting werken.

Billenlikkers overal.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 29 december 2021 @ 14:12:51 #297
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202895750
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Je kan lastig zeggen dat je wenst dat ze allen rattengif in hun koffie krijgen :')
Jah, maar het is wel eerlijk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202895813
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 13:46 schreef LooneyTroons het volgende:
Hoe zeg je dat je contract niet verlengd wordt:

[ afbeelding ]

https://www.linkedin.com/(...)485173087592448-rCQt
Hoe vaak kun je entrepreneur zeggen :')

Aandachtshoer.
pi_202895836
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 14:00 schreef spierbal het volgende:

[..]
Net zo als op sollicitatie gesprekken, dat je niet slecht mag praten over je werkgever.

Of je gaat weg voor de poen of omdat het kut gaat in de organisatie.

Nee hoor staat er op internet tips als in zeg dat je opzoek bent naar een nieuwe uitdaging om jezelf te ontwikkelen. Ja dan blijf je ook in de zelfde richting werken.

Billenlikkers overal.
So true dit.
pi_202895872
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 18:05 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
:{w

Waar moeten wij dan om lachen?
Ik lach aan de buitenkant, maar van binnen huil ik.
  woensdag 29 december 2021 @ 18:45:42 #301
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202903145
EEEEEEEEEndicht!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')