quote:
VA / Marketing Manager GEZOCHT
Onze huidige VA gaat een andere richting op na een hele mooie en lange samenwerking.
Daarom ben ik nu zoekende naar een nieuwe VA voor binnen mijn team. Iemand die dingen afmaakt, niet alleen begint. Iemand die suggesties doet, niet alleen afwacht.
Van short form edits voor TikTok en YouTube, tot de structuur en consistentie in mijn content en zelfs maandelijkse data-overzichten van onze groei (en kansen): mijn VA maakte mijn leven makkelijker.
Nu zoeken we iemand die dat stokje overneemt. Maar ook verder wil bouwen.
In short zoek ik een vrouwelijke VA die:
Ervaring kan meenemen waarmee we vooruitkomen. Goed is in short form edits en snapt hoe content werkt (liefst met een liefde voor copywriting, zoals ik). Snel leert (je krijgt van ons SOP’s en korte uitlegvideo’s bij taken) en vind het zelf ook leuk om zulke structuren verder te bouwen.
We waarderen het als je geen strikte weekend mentaliteit hebt en enigszins flexibel bent: ook in het weekend kan er weleens wat opgepakt moeten worden.
Je bent iemand die meedenkt, afmaakt en scherp is op details die ik zelf vergeet.
Belangrijk: dit is geen klassieke VA-rol met alleen e-mail en agendabeheer. Je komt echt in het hart van onze marketing terecht, daarom is liefde én ervaring met content en marketing een must. We hebben een eindeloze database aan video’s en foto’s en jij kan niet wachten om daar creatief én proactief mee aan de slag te gaan.
We starten met zo’n 1–2 uur per dag, maar ik zoek iemand die wil meegroeien naar meer. Iemand die past in een klein, hecht, women-only team en die bij wil dragen aan het verder bouwen van de grootste vrouwencommunity van Nederland.
We willen onze marketing dit jaar nog serieuzer aanpakken: offline campagnes, events, podcasts, meer clips, meerdere kanalen.
Solliciteer dan via de link in de comments. We nemen binnen 48 uur contact met je op!.
IK ZOEK EEN SLAAF GR GR DAPHNE