De vrouwelijke CLW dusquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:10 schreef C.L.Werner het volgende:
Milou van Hassel, die van Linkedin.
Wat een ongelofelijke zelfzuchtige persoon die voor altijd vrijgezel blijft omdat ze verliefd op haarzelf is. Niemand kan zoveel houden van Milou als Milou.
En alle coaches, omvormers, omdenkers en trainers zitten vuistdiep in haar hol. Zo’n bruine arm is werkelijk nog nooit gezien.
Waarom ik een klacht heb? Andere volgen haar en zondoende zie ik haar diarree op mijn tijdslijn. Dat mensen haar geld geven is niet te geloven, een linkedin trutje welk je linkedin profiel beter zichtbaar maakt. Gooi je geld dan direct in de sloot in plaats van aan Milou.
Rant over
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:14 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Kindjes
Ruzietjes
Je kind Fonzie noemen
Wat een faalhaas.
Wow dit is echt bizarquote:
Wat een enorme omweg om te humble braggen met je daimler v8.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze vind ik ook grappig:
Eoa zwetsverhaal over data en auto’s;
[..]
En dan komt ene Wim:
[..]
Mensen verzinnen echt de debielste dingen om te laten zien hoe geweldig ze wel niet zijn. "Zelfs op de wc ben ik nog bezig!" Na deze foto zijn waarschijnlijk alle papiertjes. gewoon van de muur afgehaald en heeft ze zelfgenoegzaam het bullshitverhaal getypt, waarna de ene naar de ander veinst hoe geweldig en hilarisch ze wel niet is.quote:
Milou is aan neuken toe.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:10 schreef C.L.Werner het volgende:
Milou van Hassel, die van Linkedin.
Wat een ongelofelijke zelfzuchtige persoon die voor altijd vrijgezel blijft omdat ze verliefd op haarzelf is. Niemand kan zoveel houden van Milou als Milou.
En alle coaches, omvormers, omdenkers en trainers zitten vuistdiep in haar hol. Zo’n bruine arm is werkelijk nog nooit gezien.
Waarom ik een klacht heb? Andere volgen haar en zondoende zie ik haar diarree op mijn tijdslijn. Dat mensen haar geld geven is niet te geloven, een linkedin trutje welk je linkedin profiel beter zichtbaar maakt. Gooi je geld dan direct in de sloot in plaats van aan Milou.
Rant over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |