abonnement Unibet Coolblue
pi_213178654
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:59 schreef manny het volgende:

[..]
Tuurlijk. Het is het aloude verhaaltje van de miljonair die in het restaurant slecht behandeld wordt, tot dat ze doorhebben dat ie geld heeft. De directeur die op zaterdag nog even wat komt halen op kantoor, en geweigerd wordt door de beveiliging of de arts die in zijn zondags kloffie bijna bij de Porsche dealer wordt weggestuurd tot hij laat vallen dat hij / zij arts is.

Het zal allemaal best wel eens een keer gebeuren, maar je kan dat als grappige anekdote leuk op een borrel vertellen of zoals deze mevrouw doet er een semi interresant punt van maken op LinkedIn om jezelf te profileren; en dan terloops ook nog even de baliemedewerkster naar beneden trappen. Let wel: stel dat dit echt gebeurd is, dan weten de mensen in het bedrijf ook nog eens donders goed om welke baliemedewerkers het gaat waarschijnlijk, dus dan gooi je ook nog eens zomaar een collega voor de bus.
Ja dat laatste vooral. Als ik haar had ingehuurd kon ze de toegangspas weer inleveren (al zal ze die vast kwijt zijn)
Vakman pur sang
pi_213186027
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 09:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het is ook gewoon dom, vind ik, ze wil een grote moraal en menselijkheid tonen en tegelijkertijd kleineert ze de baliemedewerkster enorm, zonder dat ze dat waarschijnlijk doorheeft.
Zo zie ik het, klopt dat?

Met haar hoger op de beroepsladder…
Helemaal eens. Ter eer en glorie van zichzelf. En vervolgens van die kneuzer eronder die het ‘een mooie fase’ noemen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 april 2024 @ 23:09:32 #228
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_213186086
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 09:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het is ook gewoon dom, vind ik, ze wil een grote moraal en menselijkheid tonen en tegelijkertijd kleineert ze de baliemedewerkster enorm, zonder dat ze dat waarschijnlijk doorheeft.
Zo zie ik het, klopt dat?

Met haar hoger op de beroepsladder…
Ik vind dit bijna nog pijnlijker: "Mijn rugzak hangt nonchalant op 1 schouder, want ik doe teveel dingen tegelijk."

Kijk mij enorm druk zijn, nog voor ik al op het werk ben!

Maar buiten die houding, buiten het kleineren van de baliemedewerkster en buiten alle andere tenenkrommende onzin om, dit is waardoor zij zichzelf - al dan niet met glimlach - in de prullenbak mag deponeren: "Ik trek me lolbroek aan"

'me lolbroek', gooi jezelf weg, het liefst gisteren :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_213188223
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 23:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik vind dit bijna nog pijnlijker: "Mijn rugzak hangt nonchalant op 1 schouder, want ik doe teveel dingen tegelijk."

Kijk mij enorm druk zijn, nog voor ik al op het werk ben!

Maar buiten die houding, buiten het kleineren van de baliemedewerkster en buiten alle andere tenenkrommende onzin om, dit is waardoor zij zichzelf - al dan niet met glimlach - in de prullenbak mag deponeren: "Ik trek me lolbroek aan"

'me lolbroek', gooi jezelf weg, het liefst gisteren :{
Het grappige is, dit post zo ook:
quote:
Je ruikt hem van een afstand.

Ongewassen en ongeschoren komt hij de kamer binnen.

Hij krijgt mij in zijn vizier.

Loopt naar me toe en dringt zich aan me op.

Kijkt me aan en zegt niets.

Dan verdwijnt hij.

Vreemde vogel vind je niet?

Zou jij dat durven?

Ongewassen en ongeschoren een verjaardag binnen lopen.

Iedereen aankijken.

Niks zeggen.

En dan weglopen.

Dat is precies wat je op LinkedIn doet als je profiel niet goed is ingericht.

Dat is precies wat je op LinkedIn doet als je iemand toevoegt en niets zegt.

Waarom doe je dat op LinkedIn wel?

Maar in het echte leven niet?

Gedraag je op LinkedIn, zoals je je in het échte leven ook gedraagt.

Daarmee creëer je een waardevol netwerk waar je op kunt bouwen als je het nodig hebt.


Wat je nog meer nodig hebt?

Mijn rauwe recruitment nieuwsbrief van april.

Die wil je niet missen.
Maar ik klikte op haar profiel omdat ik haar post via een ander zag.
Voegt ze me toe, zonder tekst. :')
Vakman pur sang
pi_213188562
quote:
Wat een hautain wijf is dit dan. Zij weet niet of er lucht of zand in een bal zit met haar personal branding gezwets. Natuurlijk reageren er weer allerlei middelmatige mannen met een slecht huwelijk op.
  zaterdag 13 april 2024 @ 10:24:43 #231
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_213188754
Het personeelstekort zo volledig opgelost zijn als dit soort debiel gedrag/werk niet (financieel) beloond werd.
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_213191898


vandaag in wat er nooit gezegd is
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_213227529
Humbled and grateful for the recoginition.
Superstar of the year 23-24
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest er lange dagen voor maken aan de ogen te zien :@
pi_213229867
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 april 2024 16:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]

vandaag in wat er nooit gezegd is
Wat een kruiwagen vol met paardenpoep _O-
pi_213236320
quote:
.“We hadden voor de diversiteit nog een vrouw nodig op het podium, dus toen kwamen we bij jou uit haha” 😳

“Jij weet wel hoe je een vrouw bijzonder moet laten voelen hé.”

Ik maakte er een grapje van, want in eerste instantie dacht ik: Het zal mij een worst wezen waarom je mij voor de groep wilt hebben. Ik doe ervaring op en kan een factuurtje sturen. Dikke prima. 👍🏻

Maar achteraf zat het toch niet lekker.

Je werkt hard om als spreker/trainer serieus genomen te worden en geboekt te worden voor jouw expertise.

Als je dan alleen op het podium staat vanwege iets waar je niets voor hebt hoeven doen, dan kijk je toch met minder trots terug.

In zijn defense, hij was wel eerlijk. Dat is ook wat waard. 😉


Dus je bent beledigt omdat je wordt uitgenodigd om je relatief knappe verschijning. En vrouw zijn.
Maar dan zet je daar dan een studio-foto onder die alleen je uiterlijk benadrukt.
Hoe dan!!?

[ Bericht 2% gewijzigd door Lospedrosa op 18-04-2024 11:34:32 ]
Vakman pur sang
pi_213245912
Portie diarree weer gehad voor vandaag, merci _O-
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 18 april 2024 @ 11:40:46 #237
46794 Berkery
Fat bastard
pi_213246934
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 april 2024 16:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]

vandaag in wat er nooit gezegd is
Dat heeft een hoog 'Fuck Off Rebecca'-gehalte idd.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_213273061
Ze lijkt echt veel jonger!
quote:
. Je bent 50+ en op zoek naar een nieuwe baan. Helaas, veel moeilijker dan je van te voren had verwacht. Continu word je afgewezen. Je bent te oud.

Ontzettend veel bedrijven wijzen mensen nog altijd af op basis van hun leeftijd. Hier weet ik als recruiter helaas alles van. Overigens kan ik me nog wel indenken dat bedrijven geen recruitment fee over hebben voor iemand die 66 is, maar meestal wordt het al lastiger vanaf een leeftijd of 50, ongelofelijk. Dit heeft volgens mij echt totaal niets met die fee te maken.

Al jaren probeer ik te begrijpen wat leeftijd er precies toe doet. Maar ik ben er nog steeds niet achter. Het lijkt wel alsof bedrijven bang zijn. Bijvoorbeeld bang dat iemand niet meer dezelfde snelheid heeft als een twintiger, of dat diegene niet ‘als persoon’ in hun jonge team past. Ik blijf het maar vreemd vinden.

Onlangs kreeg ik een heel fijn bericht van een developer die ik heb geholpen aan zijn nieuwe baan: ‘Marije, ook langs deze weg bedankt voor alles. Toch nog een (niet echt meer verwachte) overstap als 57-jarige software ontwikkelaar.’

Dit bericht deed iets met me. Ik was namelijk blij om hem te helpen aan een nieuwe baan, maar tegelijkertijd realiseerde ik me dat hij van geluk mocht spreken, omdat hij niét werd afgewezen op basis van zijn leeftijd. Hier dacht hij dus precies hetzelfde over. Het feit dat dit in ons opkwam, zegt volgens mij genoeg.

Ik hoop dat er ooit een dag komt dat bedrijven durven veranderen. Als je écht wilt groeien, dan is leeftijd toch helemaal geen issue? Verschil in senioriteit is toch juist wat je teams sterker maakt?

Durf iedereen een kans te geven. Leeftijd is namelijk gewoon maar een getal.

Vakman pur sang
pi_213277865
Haar eigen leeftijd staat toch nergens?
pi_213278007
quote:
7s.gif Op zondag 21 april 2024 09:45 schreef Serinde het volgende:
Haar eigen leeftijd staat toch nergens?
Wat haar zou sieren is bv een foto van een blije medewerker 60+ die ze feliciteert met een baan.
Maar nee, je eigen smoel moet levensgroot in beeld.
Vakman pur sang
pi_213278597
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 09:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat haar zou sieren is bv een foto van een blije medewerker 60+ die ze feliciteert met een baan.
Maar nee, je eigen smoel moet levensgroot in beeld.
Ja het is LinkedIn, het gaat helemaal niet om anderen maar om jezelf :')
pi_213278680
quote:
7s.gif Op zondag 21 april 2024 10:16 schreef Serinde het volgende:

[..]
Ja het is LinkedIn, het gaat helemaal niet om anderen maar om jezelf :')
Dat is toch Instagram? :P
Maar zonder gekheid, als ik een recruiter zocht dan zou ik de narcistische types mijden en juist diegene pakken die zijn/haar focus legt op de persoon die wordt aangenomen. Dat zie je dus al op de LI pagina.
Zouden niet meer mensen zo denken?
Vakman pur sang
pi_213289772
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2024 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze lijkt echt veel jonger!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat is toch een een recruiter? Ik zie haar vaker voorbij komen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_213304184
quote:
Ik neem jullie terug naar 18 mei 1988. Mijn vrouw en ik zaten op Gran Canaria in een feestzaal, naar de return van de finale UEFA-Cup te kijken op een scherm. Tegenstander Espagnol en in Spanje had Espagnol met 3-0 gewonnen. In Leverkusen werd het ook 3-0. Dus verlengen en penalty’s bepaalden wie de Cup kreeg. En dat werd Leverkusen.

Wij zaten daar met Duitsers en Spanjaarden en er werd driftig gewed. Voor Leverkusen scoorde Tita, Falko Götz en Bum Kun Cha (oud PSV, troetelnaam Cha Boem). Trainer bij Bayer Leverkusen was Erich Ribbeck. Van deze finalewedstrijd is op You Tube een samenvatting te zien, al is de kwaliteit van die opname, slecht. Zelf heb ik de penalty’s op video.

Op 25 juni 1988 werd Nederland Europees Kampioen onder Rinus Michels. De finale was in München tegen USSR en ik was daar bij. De eerste wedstrijd van het toernooi was ik er ook bij. Dat was in Köln en daar verloren we met 0-1 van USSR. Goal van Vasilii Raz. Ik stond toen achter de goal en ik zie de bal zo op mij afkomen. Van Breukelen dook erover heen.

Op diezelfde 25 juni 1988 (!) werd in München een contract getekend tussen Bayer Leverkusen en Rinus Michels. Hij werd trainer bij Bayer. Hij wilde een lange neus trekken naar 1FC Köln, waarmee hij weliswaar de DFB Pokal had gewonnen maar waar hij door de pers totaal werd afgebrand. Lang duurde zijn avontuur in Leverkusen niet. Op 13 april 1989 vertrok Michels weer. Michels zei bij zijn vertrek: “Beim 1FC Köln bin ich an den Stars gescheitert, bei Bayer daran, daß ich keine hatte”

Op 3 september 1988 speelde Bayer Leverkusen thuis tegen FC Bayern München. Het werd 1-1 en het was warm die dag. Ik herinner mij nog goed dat ik daar stond, met een Bier en een Bratworst. Ik keek mijn collega aan en we dachten beide hetzelfde: “dit gaan we vaker doen!”. En vaker doen, betekende in die tijd kaarten zelf gaan halen. Zo reed ik dus op mijn vrije woensdagmiddag (ATV, holladie) van Leidschendam naar Leverkusen en weer terug (2 x 265 kilometer) om de zaterdag daarna naar de wedstrijd te kunnen. Ruim 1.000 kilometer voor één wedstrijd!

Dat kon anders. Het werd een seizoenkaart. Kostte toen DM 380, seizoen 1990-1991. En daarna volgden vele seizoenkaarten. Sommige jaren had ik er zelfs vier; het lopende seizoen heb ik er twee. Komend seizoen ook weer twee. Alonso blijft en Wirtz ook. Frimpong is nog onzeker, maar ik denk dat hij gaat. Hij is opgegroeid in Engeland en veel Engelse clubs willen hem hebben. Bayer heeft gezegd de opbrengst van Frimpong in de club te investeren.

Veel prijzen hebben wij nog niet gewonnen. Wel was ik in 1993 in Berlijn bij de finale van de DFB-Pokal. Dat werd 1-0 voor Bayer Leverkusen door een kopbal van legende Ulf Kirsten. En het zal jullie niet zijn ontgaan dat wij op 14 april van dit jaar MEISTER zijn geworden. Op 25 mei 2024 ben ik weer in Berlijn voor de finale DFB-Pokal. Samen met voetbalmaat Frank, die inmiddels ook lid is van Bayer 04. En gaan we de finale van de Europa League in Dublin halen?
linkedin account van tong80 gevonden _O_

Maar serieus wat doet dit op linkedin _O-
pi_213309630
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 17:58 schreef Evangelion het volgende:

[..]
linkedin account van tong80 gevonden _O_

Maar serieus wat doet dit op linkedin _O-
WTF _O-
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_213309635
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2024 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze lijkt echt veel jonger!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zó extreem kansloos, die verhalen en dan zo'n foto er onder :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_213310368
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 09:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat haar zou sieren is bv een foto van een blije medewerker 60+ die ze feliciteert met een baan.
Maar nee, je eigen smoel moet levensgroot in beeld.
Ik vind die keuze wel fijn. Wat moet ik met een bejaarde in mijn feed. Zij is tenminste nog knap. :')

Dit nou eenmaal het hedendaagse linkedin. Wat ik nog hilarischer vindt zijn de reacties eronder van oudjes, die menen om even hun "intellect" of "kennis" te showen over hetgeen ze deelt.
pi_213310373
quote:
7s.gif Op zondag 21 april 2024 10:16 schreef Serinde het volgende:

[..]
Ja het is LinkedIn internet, het gaat helemaal niet om anderen maar om jezelf :')
fixed
pi_213312309
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:09 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik vind die keuze wel fijn. Wat moet ik met een bejaarde in mijn feed. Zij is tenminste nog knap. :')

Dit nou eenmaal het hedendaagse linkedin. Wat ik nog hilarischer vindt zijn de reacties eronder van oudjes, die menen om even hun "intellect" of "kennis" te showen over hetgeen ze deelt.
Nee ik blijf het heel bijzonder vinden, elke post een studio foto van jezelf eronder. Ook geen “echte” foto uit het dagelijkse werkleven of met collega of klanten. Ze noemen dat vlg mij Personal Branding.
Ik noem het zelfgeil. :P
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')