abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:25:55 #176
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_218959002
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:49 schreef Evangelion het volgende:
Eigenlijk vielen vooral de reacties me op want het verhaal is vrij nietszeggend.
[..]
[..]
[..]
[..]
Micro-story op je muil gek :{w :')
Wil je dat NOOIT meer zeggen.
Treffende post van jou. Raakt.
pi_218965272
“Precies daar is waar het misgaat”

Dit soort specifieke teksten lees je tegenwoordig overal op LinkedIn.
Dat zijn AI gegenereerde teksten, niemand zegt zoiets.

En AI gegenereerde plaatjes.
Net in en nu alweer uit.

Wat vinden jullie, type “boek” hieronder en ontvang niks.
Vakman pur sang
pi_218966075
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 05:57 schreef Lospedrosa het volgende:
“Precies daar is waar het misgaat”

Dit soort specifieke teksten lees je tegenwoordig overal op LinkedIn.
Dat zijn AI gegenereerde teksten, niemand zegt zoiets.

En AI gegenereerde plaatjes.
Net in en nu alweer uit.

Wat vinden jullie, type “boek” hieronder en ontvang niks.
Boek in je aars.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_219143578
Pim van Rijswijk - narcist van het FVD

quote:
Een bijzonder moment in het stemhokje

Ik heb vandaag iets gedaan wat maar weinig mensen ooit meemaken:
op mezelf gestemd voor de Tweede Kamerverkiezingen.

Niet uit ijdelheid, maar uit overtuiging. Omdat ik geloof dat het tijd is voor een ander geluid, een wakkerder geluid en verandering begint nou eenmaal bij jezelf. 🇳🇱
U MAD?
pi_219187909
Eric-Jan Deijl - IT’er

quote:
Soms zijn er momenten die je als vader niet ongemerkt voorbij kunt laten gaan.

Gisteren zag ik mijn zoon, Mats, als aanvoerder van Go Ahead Eagles een van de mooiste overwinningen uit zijn carrière boeken: winst in de Europa League tegen Aston Villa.

Wat dit moment zo bijzonder maakt, is niet alleen de uitslag van zijn gewonnen doelpunt, maar vooral de manier waarop het tot stand kwam - met inzet, geloof en dat kleine beetje geluk dat je op zo'n avond soms nodig hebt.

Als ouder weet ik als geen ander wat er achter zo'n prestatie schuilgaat: jaren van hard werken, teleurstellingen, herstel en groei. En dan komt er zo'n avond… die alles waard maakt.

Een trotse vader.
Had je ‘m geen appje kunnen sturen Eric-Jan?
U MAD?
pi_219236445
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Sowieso gelul dat iedereen maar moet worden aangenomen als HBOer met een (V)MBO diploma natuurlijk, maar de reacties onder deze zijn smullen.
[..]
- tekst gekopieerd van een ander.
- een PhD AI mathteacher (ja zo kan ik het ook) komt met totaal foute cijfers
- dom gelul.
Is dat stukje niet van een vrouwelijke recruiter? Die valt regelmatig in de herhaling.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_219237333
quote:
7s.gif Op maandag 10 november 2025 07:50 schreef HSG het volgende:

[..]
Is dat stukje niet van een vrouwelijke recruiter? Die valt regelmatig in de herhaling.
Nee een bijles docent die wiskunde geeft met ChatGTP omdat hij geen diploma’s heeft.
Ws een klant van haar ja. :D
Vakman pur sang
pi_219293248
Malou Nelissen - B2B sales trainer ( :') )

quote:
"Ik denk als we naar haar cijferlijst kijken dat we simpelweg kunnen concluderen dat ze niet slim genoeg is."

Dat zei mijn aardrijkskunde leraar meneer Cals. Tijdens een ouder-10-minuten-gesprek. Met mijn ouders erbij.

Ik zat in 3 VWO en mijn cijferlijst was één grote ramp. Niet omdat ik het niveau niet aan kon, maar omdat ik simpelweg meer bezig was met alles op de manege dan met mijn school afmaken.

Ik wilde namelijk van jongs af aan maar een ding: dierenarts worden. Maar toen ik erachter kwam dat bloed en ik (nog steeds trouwens) echt geen goede match zijn, moest ik mijn hele vakkenpakket omgooien naar economie en maatschappij.

Die teleurstelling had ik nog niet eens écht verwerkt. En toen kwam het ouder-10-minuten-gesprek.

Meneer Cals zijn advies? Ga maar naar de Havo.

Woedend was ik. Niet slim genoeg? Dat had ik nog nooit eerder gehoord. Er ging bij mij een vuurtje branden. Ik zou laten zien dat ik er wat van ging maken. Want ik kon het niveau toch makkelijk aan?

Fast forward:

2010: VWO diploma behaald op 17 jarige leeftijd
2014: Vervolgopleiding binnen en eerste baan in de fulltime IT branche
2015: Dreams come true: Mijn eigen paard gekocht
2017: Eerste leaseauto van de zaak en klanten door het hele land
2020: Eerste miljoenen deal zelfstandig geclosed
2021: Senior Business developer en verantwoordelijk voor de top deals
2022: Sales- en Marketing Manager op 27 jarige leeftijd
2023: Mijn eigen bedrijf is geboren. Dit is mijn passie
2025: Ik werk met een team van 6 en in Q1 2026 gaan 8 organisaties met de Kick-Offs beginnen

Hier is de grap: als ik meneer Cals niet gehad had, was ik waarschijnlijk blijven hangen in de teleurstelling dat ik geen dierenarts zou kunnen worden. Ik had misschien wel geaccepteerd dat ik "gewoon niet goed genoeg" was.

Hij gaf me niet de woorden die ik wilde horen. Hij gaf me de woorden die ik nodig had.

En dit patroon zie ik nu dagelijks terug in mijn werk met salesmensen. Soms is het niet de motiverende peptalk die iemand nodig heeft. Soms is het juist spiegelen op de realiteit hoe die er nú voor staat die zorgt voor een doorbraak.

Want zoals Ray Klaassens altijd zegt: Op het dieptepunt is het moment waar trots of spijt geboren wordt.

Bij mij was het trots. Met dank aan meneer Cals.

Wie was jouw meneer Cals? Wie zei iets tegen je dat je niet wilde horen, maar achteraf precies nodig had?

Ps. bij het maken van deze post heb ik meneer Cals opgezocht en ontdekte ik dat hij helaas kort geleden op relatief jonge leeftijd overleden is. Het raakt me, deze man had ik nog veel meer leerlingen gegund.
Even meneer Cals nog een verkapte trap in zijn graf geven. Leuk wijf die Milou!! En dat voor 350 likes.
U MAD?
pi_219294380
Meneer Cals had dus gewoon gelijk
pi_219294988
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
2010: VWO diploma behaald op 17 jarige leeftijd

2022: Sales- en Marketing Manager op 27 jarige leeftijd
Best een wonderkind mag ik wel zeggen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')