Nou dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:44 schreef herverwijderd het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe je dit soort zielige zelfpijperij op internet kan gooien zonder dat je je er kapot voor schaamt.
Life coachquote:Op woensdag 24 november 2021 13:30 schreef LooneyTroons het volgende:
Aandachtshoertje nummer zoveel:
[ afbeelding ]
https://instagram.com/goheartflowhard?utm_medium=copy_linkquote:Op woensdag 24 november 2021 13:30 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
Het is alsof er een soort realiteit bestaat naast de onze waar dit soort flauwekul dus wel ergens op slaat.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:04 schreef boskameel het volgende:
[..]
https://instagram.com/goheartflowhard?utm_medium=copy_link
Lekker cliché met selfies afgewisseld quotes. Hier zijn er echt honderden van te vinden. Hebben die lui echt klanten? Vaak zie je dat ze elkaar in stand houden.
Dat heb ik ook met mensen die bedrijven bezitten welke een bureau inhuren om te vertellen waar ze kunnen besparen.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Life coach
Welke master heeft ze daarvoor gevolgd? Dit is natuurlijk zo'n typisch voorbeeld dat gebruik maakt van mensen die in deze shit trappen, ze hebben niks meer dan open deuren.
"ik wil mensen in hun kracht zetten" type alsof ze het wiel zelf hebben uitgevonden.
Echt. En vaak huren ze (managers/directeuren van een bedrijf die niet van hunzelf is) dan mensen in die ze ook nog kennen (werkverschaffing voor bilmaatjes). Wel eens gezien en gehoord hoe dat soort figuren "onderzoek" doen en tot hun advies komen. OM TE JANKEN! Er zullen vast wel wat professionals rondlopen, zo ook bij coaches, maar 95% is een "selfmade" strontverkoper.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met mensen die bedrijven bezitten welke een bureau inhuren om te vertellen waar ze kunnen besparen.
Je bent er zelf jaren mee bezig geweest en dan moet je iemand met wat leuke woordjes vragen hoe het beter kan?
Zou idd wel raken !quote:
Ook dit omschrijft het overheersende gevoel dat ik ervoer bij het lezen van.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:44 schreef herverwijderd het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe je dit soort zielige zelfpijperij op internet kan gooien zonder dat je je er kapot voor schaamt.
Flikkerquote:Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam deze tegen als vacaturetekst, past wel mooi in dit topic (of is hier een apart topic voor?):
[ afbeelding ]
Vooral die laatste alinea
Misschien bij andere hippe zzp meisjes. Als jij een goedlopende onderneming hebt dan vallen dit soort types meteen door de mand. Daarom is ze er ook nog recruiter naast, waarschijnlijk haar vaste baan. Ook enorm kutvolk, maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is alsof er een soort realiteit bestaat naast de onze waar dit soort flauwekul dus wel ergens op slaat.
The fuckquote:Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam deze tegen als vacaturetekst, past wel mooi in dit topic (of is hier een apart topic voor?):
[ afbeelding ]
Toen Coolblue 10 jaar geleden kwam met dit soort vacatureteksten kwam het tenminste niet zo geforceerd overquote:Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is typisch zo'n meisje dat nog nooit een tegenslag heeft gehad in het leven en door haar mooie uiterlijk de halve wereld aan haar voeten heeft. Mijn advies, probeer ze te neuken als het kan en anders moet je er ver vandaan blijven.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:30 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
Lol en daar reageren mensen echt op?quote:Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me serieus af hoeveel omzet zoiets nou genereert? Het stikt van dat soort 'coaches' dus er zal wel iets van geld inzitten. Ik kan mij echter niet aan de indruk onttrekken dat het een soort parttime tijdsbesteding is terwijl de kerel een goede baan heeft. Net als een aantal jaar geleden al die zelfstandige bijou- en snuisterijwinkels die overal en nergens werden geopend.quote:Op woensdag 24 november 2021 13:30 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
Tenenkrommend kinderlijk geschreven.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:09 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Beroep: Ik zorg ervoor dat mooie woorden een concrete betekenis krijgen💡
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6867869484888260608
Dit moet satire zijnquote:Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn toch van die sterke, onafhankelijke vrouwen die parttime werken omdat de man alles voor hen betaald?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoeveel omzet zoiets nou genereert? Het stikt van dat soort 'coaches' dus er zal wel iets van geld inzitten. Ik kan mij echter niet aan de indruk onttrekken dat het een soort parttime tijdsbesteding is terwijl de kerel een goede baan heeft. Net als een aantal jaar geleden al die zelfstandige bijou- en snuisterijwinkels die overal en nergens werden geopend.
Vroegah was de bijbeunende huisvrouw nog iets als thuiskapper, dat bracht tenminste nog geld in het laatje
Of het is een piramidespel met het opleiden van andere coachesquote:Op donderdag 25 november 2021 02:03 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die sterke, onafhankelijke vrouwen die parttime werken omdat de man alles voor hen betaald?
Nog meer narcistisch gedweep. Je zou maar iedere dag wakker worden naast zo'n figuur.quote:Op donderdag 25 november 2021 02:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Of het is een piramidespel met het opleiden van andere coaches
[ instagram ]
Dit stukje kots kom je zo veel tegen bij van die pauper bedrijven die zo een beetje popi jopi hip proberen te doen.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef LooneyTroons het volgende:
Crackies op LinkedIn:
[ afbeelding ]
https://www.linkedin.com/(...)6869249119509213185/
enquote:Terwijl ik dit schrijf ben ik onderweg naar een verslavingskliniek in Schotland, nadat het in een Nederlandse detoxkliniek helaas niet gelukt is om clean te worden.
Dat spreekt elkaar ietwat tegen, vind ik.quote:Sterker nog: .... is het ons wél gelukt en ben ik vandaag zeven dagen clean
Ze heeft wel iets lekkers. Mara ik vraag mij idd af of ze in het echte leven ook zo is en die taal bezigt.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:04 schreef boskameel het volgende:
[..]
https://instagram.com/goheartflowhard?utm_medium=copy_link
Lekker cliché met selfies afgewisseld quotes. Hier zijn er echt honderden van te vinden. Hebben die lui echt klanten? Vaak zie je dat ze elkaar in stand houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |