Volgens mij willen ze ook vooral de 21-ers aantrekken die net van de opleiding af komen en dus nog lekker goedkoop zijnquote:Op donderdag 25 november 2021 10:07 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dit stukje kots kom je zo veel tegen bij van die pauper bedrijven die zo een beetje popi jopi hip proberen te doen.
Zo hard je best doen als hr persoon, om te laten lijken dat je bedrijf leuk is terwijl je gewoon stipt om 9 uur moet beginnen, filterprut uit een automaat krijgt te drinken en iedereen tijdens de lunch op zn telefoon zit omdat niemand elkaar wat te melden heeft.
LinkedIn figuren waarschijnlijk welquote:Op woensdag 24 november 2021 23:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol en daar reageren mensen echt op?
Zie post 72quote:Op donderdag 25 november 2021 14:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nu de tegenovergestelde kant van humblebrag gevonden, iemand die gewoon openlijk vertelt dat ze een terugval in haar verslaving heeft gehad... waarom deel je zoiets in godsnaam op je linkedin...ff een quoteje en geen link:
[..]
Ninja edit!quote:
Heb jij ook zo genoten van jouw dag? Wat was jouw geluksmomentje?quote:Op donderdag 25 november 2021 11:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets lekkers. Mara ik vraag mij idd af of ze in het echte leven ook zo is en die taal bezigt.
Een zakje pepernoten en ik zag een kind in de bosjes vallen.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:28 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Heb jij ook zo genoten van jouw dag? Wat was jouw geluksmomentje?
ja maar dit soort vacature teksten kom je ook gewoon gerust tegen bij vacatures voor stratenmakers, vuilnismannen en ander laaggeschoold werk.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:59 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze ook vooral de 21-ers aantrekken die net van de opleiding af komen en dus nog lekker goedkoop zijn![]()
De website van ze is ook niet al te best.
Ja, en wat voelen ze zich toch boeiend, en de mening van dat volk staat dan nog vaak boven de mensen die er bijvoorbeeld al jaren werken.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Echt. En vaak huren ze (managers/directeuren van een bedrijf die niet van hunzelf is) dan mensen in die ze ook nog kennen (werkverschaffing voor bilmaatjes). Wel eens gezien en gehoord hoe dat soort figuren "onderzoek" doen en tot hun advies komen. OM TE JANKEN! Er zullen vast wel wat professionals rondlopen, zo ook bij coaches, maar 95% is een "selfmade" strontverkoper.
Klopt inderdaad, ze zijn ook best vaak alleen in specifieke branches actief.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:01 schreef boskameel het volgende:
[..]
Misschien bij andere hippe zzp meisjes. Als jij een goedlopende onderneming hebt dan vallen dit soort types meteen door de mand. Daarom is ze er ook nog recruiter naast, waarschijnlijk haar vaste baan. Ook enorm kutvolk, maar dat is een ander verhaal.
Oh ja zeker, die coach, met zijn uit Amerika overgevlogen aars-theorie met een fancy Engelse naam, weet het allemaal veel beter. Tegelijkertijd schreeuwen medewerkers al jaren om verandering.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, en wat voelen ze zich toch boeiend, en de mening van dat volk staat dan nog vaak boven de mensen die er bijvoorbeeld al jaren werken.
krijg hier echt koude rillingen vanquote:Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam deze tegen als vacaturetekst, past wel mooi in dit topic (of is hier een apart topic voor?):
[ afbeelding ]
Vooral die laatste alinea![]()
![]()
En dan raar opkijken als zo'n figuur veranderingen wil invoeren en het personeel als een soort vreemde diersoort benaderd wordt welke gemanipuleerd moet worden want anders werken ze niet goed.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Oh ja zeker, die coach, met zijn uit Amerika overgevlogen aars-theorie met een fancy Engelse naam, weet het allemaal veel beter. Tegelijkertijd schreeuwen medewerkers al jaren om verandering.
U spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 25 november 2021 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan raar opkijken als zo'n figuur veranderingen wil invoeren en het personeel als een soort vreemde diersoort benaderd wordt welke gemanipuleerd moet worden want anders werken ze niet goed.
En dan raar opkijken als de hakken linea recta het zand in gaan.
Ik heb aan beide zijden van die kwestie gestaan, ja.quote:
"Oneindig veel trots".quote:Met oneindig veel trots, heel erg veel zin en inspiratie kan ik vertellen dat ik deze maand ben begonnen bij het Rijksbreed programma Dialoog en Ethiek, onderdeel van Ambtelijk Vakmanschap bij BZK. Samen met [namen van personen].
Wat een mooie kans en wat ben ik trots dat we bij het Rijk ruimte geven aan het ondersteunen en stimuleren van het goede gesprek. Door ruimte te geven aan reflectieve gesprekken kunnen we zoveel beter en goed doen. Stil staan bij de vragen zijn we nu met goede dingen bezig? Kunnen we met elkaar goed in gesprek en alle waarden en belangen goed tegen het licht houden? Hebben we de juiste maat in ons handelen en denken? Gesprekken waarbij we onszelf en ons handelen onderzoeken.
Mijn rol bij het programma Dialoog en Ethiek is het begeleiden van deze mooie gesprekken en het opbouwen van een netwerk van gespreksleiders zowel binnen als buiten het Rijk. Neem contact met me op als je meer wilt weten.
Dit is niet echt tochquote:Op woensdag 24 november 2021 19:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Kwam deze tegen als vacaturetekst, past wel mooi in dit topic (of is hier een apart topic voor?):
[ afbeelding ]
Vooral die laatste alinea![]()
![]()
Lijkt op deze foto wel twee grote pluspunten te hebbenquote:Op maandag 29 november 2021 13:54 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.linkedin.com/(...)580216512532480-3N97
"Wat jij op LinkedIn doet, wil ik ook!"quote:Op maandag 29 november 2021 13:54 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.linkedin.com/(...)580216512532480-3N97
Ik denk 3 dat is een lassie.quote:Op maandag 29 november 2021 14:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt op deze foto wel twee grote pluspunten te hebben
Die 2 piemelstoelen die achter haar staan?quote:Op maandag 29 november 2021 14:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt op deze foto wel twee grote pluspunten te hebben
Zie mijn volgende post, als je denkt dat het niet erger kan.quote:Op maandag 29 november 2021 01:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een lulverhaalEcht geen idee wat je daar nou mee aan moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |