Ik ging op Last.fm op 25 juni 2010, dus ik nam het van je overquote:Op donderdag 11 november 2021 12:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja misschien leuk om na elf jaar ineens weer te doen
Nou, téchnisch... oké ik laat mezelf wel uit.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:42 schreef Guanabana het volgende:
We zijn aanbeland in de 19e eeuw.
Oja officieel nog niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, téchnisch... oké ik laat mezelf wel uit.
Ik wilde eerst Pietje Paniek doen, maar wil niet nog meer ellende starten.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:42 schreef Strani het volgende:
Prima TT gezien het nieuws van de dag
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ging op Last.fm op 25 juni 2010, dus ik nam het van je over
Ik dan.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook héél leuk op feestjes
Heel POL én VBL hier weer over de vloerquote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Pietje Paniek doen, maar wil niet nog meer ellende starten.
Je was er al vroeg bijquote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik zag net dat ik me in april 2006 aanmeldde, toen was ik 14![]()
Dan was je muzieksmaak nog best redelijk netjesquote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pietje Paniekquote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
In een spoiler, mochten mensen hier persoonlijk moeite hebben met een echte zwarte piet, niet openen!quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je m'n top hit gezienquote:Op donderdag 11 november 2021 12:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan was je muzieksmaak nog best redelijk netjes
Ik zat op mijn 14e nog in mijn Hitkrant-fase
Okee ik heb blijkbaar DRIE accounts?!quote:Op donderdag 11 november 2021 12:48 schreef Meke het volgende:
Meh ik heb me blijkbaar ingeschreven voor Last FM met een emailadres dat ik niet meer weet, toch jammer
Mijn dochter appte vanmorgen in paniek (quote:Op donderdag 11 november 2021 12:35 schreef AgnesGru het volgende:
Ik net naar pakketpunt gelopen (kwartiertje ongeveer), mondkapje vergeten![]()
Dus kan straks weer terug.
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
Pietje PaniekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In een spoiler, mochten mensen hier persoonlijk moeite hebben met een echte zwarte piet, niet openen!Jochem Myjer was hier echt voor gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In een spoiler, mochten mensen hier persoonlijk moeite hebben met een echte zwarte piet, niet openen!Goede, mijn post ook even in een spoiler gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Mwa, of je bent juist heel hipquote:Op donderdag 11 november 2021 12:52 schreef Arizona het volgende:
Ik weet niet eens wat Last FM is.
Moet ik nu in een boomer hoekje gaan zitten?
Hier wel, ergens wel terecht natuurlijk. Maar was bij een fietsenmaker (die zelf met wegwerpmaskers oplopen) en ze wilden ook niet eentje verstrekken. Kwam net een medewerker naar buiten, maar hij was onverbiddelijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter appte vanmorgen in paniek () dat ze haar mondkapje vergeten was bij de tandarts. Ze moest even haar stangetje opnieuw laten vast-lijmen.
Uiteindelijk is ze gewoon naar binnen gegaan en er werd geen probleem van gemaakt.
Systeem dat automatisch bijhoudt welke muziek je luistert, en daar kejje dan weer hendig sjieke lijstjes van makenquote:Op donderdag 11 november 2021 12:52 schreef Arizona het volgende:
Elke keer een nieuwe gemaaktquote:Op donderdag 11 november 2021 12:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Okee ik heb blijkbaar DRIE accounts?!
Lost van Laurens van X-Factor 2009quote:Op donderdag 11 november 2021 12:53 schreef Guanabana het volgende:
Maar wat is je top hit nou @:Meke?
Ja één uit 2006, een uit 2009 en één uit 2013quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Lost van Laurens van X-Factor 2009![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Lost van Laurens van X-Factor 2009![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij is dat tenminste nog Lowquote:Op donderdag 11 november 2021 12:55 schreef Meke het volgende:
Your compatibility with @:molloot200 is Medium. You both listen to Acda en de Munnik, Di-rect and VanVelzen.
Your compatibility with @:Hamlapjes is Very Low.
![]()
Volgens het archief van mijn mailbox had ik in 2006 ook Last.FMquote:Op donderdag 11 november 2021 12:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja één uit 2006, een uit 2009 en één uit 2013
Ha, ik was er nog eerder bij. Augustus 2005quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Wat is jouwe? Kan ik even checkenquote:Op donderdag 11 november 2021 13:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, ik was er nog eerder bij. Augustus 2005
Your compatibility with Meke is Low.
You both listen to Paolo Nutini, Taylor Swift and Kings of Leon.
valt tegen
Ja omdat jij naar een account kijkt waar ik geen toegang meer tot hebquote:Op donderdag 11 november 2021 12:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij mij is dat tenminste nog Low
Paolo Nutiniquote:Op donderdag 11 november 2021 13:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
valt tegen
Mweh, vooruit dan. Wel in spoiler. Ik heb mijn profile-pic maar verwijderd, die had ik al 13 jaar ofzoquote:Op donderdag 11 november 2021 13:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat is jouwe? Kan ik even checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom er gezellig, wel op 1,5 meter afstand, bij zitten.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:52 schreef Arizona het volgende:
Je had ook wel mogen dm'en hoor, of weigerenquote:Op donderdag 11 november 2021 13:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mweh, vooruit dan. Wel in spoiler. Ik heb mijn profile-pic maar verwijderd, die had ik al 13 jaar ofzo
Zo, ja, ik wist niet eens dat het nog bestond. Uit de tijd dat ik nog mp3tjes downloadde met Napster.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa, of je bent juist heel hipHet was vooral rond 2010 populair. Of zelfs nog eerder.
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mweh, vooruit dan. Wel in spoiler. Ik heb mijn profile-pic maar verwijderd, die had ik al 13 jaar ofzoKan ik niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your compatibility with Billie is Very Low. You both listen to Acda en de Munnik, Enrique Iglesias and Mika.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik ging eens opzoeken welke nummers ik exact op de dag af 10 jaar geleden luisterdequote:Op donderdag 11 november 2021 13:03 schreef H_T het volgende:
In mijn top 10 meest beluisterde nummers van 10 jaar geleden staan acht nummers met best veel gitaren en twee tracks van Mika
Hysteria van Muse is de laatste track die ik heb geluisterd met Last.FM aan, op 2 september 2007quote:Op donderdag 11 november 2021 13:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ging eens opzoeken welke nummers ik exact op de dag af 10 jaar geleden luisterde
11 november 2011:
Muse en ABBA
Toevallig afgelopen week ook weer ABBA hun nieuwe gezapige album.
Ja toch vind ik het nog net zo leuk/handig als toen, juist over een langere periode is het leuk om bij te houden.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo, ja, ik wist niet eens dat het nog bestond. Uit de tijd dat ik nog mp3tjes downloadde met Napster.
Ik luister nooit naar Enrique Iglesiasquote:Op donderdag 11 november 2021 13:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Kan ik niet zien![]()
Your compatibility with Billie is Very Low. You both listen to Acda en de Munnik, Enrique Iglesias and Mika.
Geen wonder, dat zijn prachtige bandsquote:Op donderdag 11 november 2021 13:15 schreef Guanabana het volgende:
Maar leuk @:BillDauterive, Muse en Radiohead staan bij mij ook bovenaan bij de all-time Top Artists.
Muse ben ik een béétje overheen, als in, rond 2011 was ik daar helemaal idolaat van en ik luister het nu veel minder. Maar Radiohead blijft gewoon geweldig. Wanneer dan ook, wat dan ook, het is altijd goed.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen wonder, dat zijn prachtige bandsIk zou ze weer heel graag live willen zien, vooral Radiohead.
Niet echt gelukt hè.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook en ik ben bloedchagrijnig dus kan maar beter niet posten hier.
Jochem Myjer heeft Enrique Iglesias voor mij verpest.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar Enrique IglesiasHeroe, de spaanse versie van Hero vind ik wel mooi.
Ik keek laatst Phantom Thread op Netflix, hele mooie sferische film met een fantastische semi-klassieke soundtrack. Blijkt die te zijn gemaakt door Jonny Greenwood van Radiohead, ik wist niet wat ik las. Ik ben Radiohead-fan maar dit was wel iets heel anders.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Muse ben ik een béétje overheen, als in, rond 2011 was ik daar helemaal idolaat van en ik luister het nu veel minder. Maar Radiohead blijft gewoon geweldig. Wanneer dan ook, wat dan ook, het is altijd goed.
(Beide nooit live gezien overigens, maar ik ben niet zo'n concertganger).
(Oja wel die Muse concertfilm in de bioscoop gezien![]()
)
M'n Nederlandstalige hoekjequote:Op donderdag 11 november 2021 12:55 schreef Meke het volgende:
Your compatibility with @:molloot200 is Medium. You both listen to Acda en de Munnik, Di-rect and VanVelzen.
Your compatibility with @:Hamlapjes is Very Low.
![]()
Nee, maar ik vind het er wel gezelliger om zoquote:
Ja klopt, hij heeft ook al meer films gedaan:quote:Op donderdag 11 november 2021 13:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik keek laatst Phantom Thread op Netflix, hele mooie sferische film met een fantastische semi-klassieke soundtrack. Blijkt die te zijn gemaakt door Jonny Greenwood van Radiohead, ik wist niet wat ik las. Ik ben Radiohead-fan maar dit was wel iets heel anders.
Nooit geluisterd though, misschien eens doen.quote:Filmcomponist
2003: Bodysong (documentaire)
2007: There Will Be Blood
2010: Norwegian Wood
2011: We Need to Talk About Kevin
2012: The Master
2014: Inherent Vice
2017: You Were Never Really Here
2017: Phantom Thread
2021: The Power of the Dog
2021: Spencer
Deze artiesten heb ik ook gewoon alle drie en ze halen bij mij VanVelzen naar boven ja hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 13:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
valt tegen
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mweh, vooruit dan. Wel in spoiler. Ik heb mijn profile-pic maar verwijderd, die had ik al 13 jaar ofzoOooh je luistert ook naar The NationalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt, hij heeft ook al meer films gedaan:
[..]
Nooit geluisterd though, misschien eens doen.
Ja dat heb ik steeds als Kings of Leon en de Staat erin staan, geen actieve herinnering aanquote:Op donderdag 11 november 2021 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar Enrique IglesiasHeroe, de spaanse versie van Hero vind ik wel mooi.
Maar ben je nog wel chagrijnig dan?quote:
Minder. Maar in m'n irl-leven ben ik nog wel chagrijnig en mwe.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar ben je nog wel chagrijnig dan?Ik vind je gezellig meeposten in elk geval
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:34 schreef molloot200 het volgende:
Maar topic 1800 wat een mijlpaal mensen!
Klinkt goed ja.quote:
Trent Reznor van de Nine Inch Nails maakt nu ook soundtracks. En ook die klinken totaal niet als z'n voormalige bandquote:
Beste site ever.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig is daar de site van @:Pino112
https://www.pino112.nl/top2000/
Die ken ik wel ja, dit nummer ook! Sterker nog, de bladmuziek eens van opgezochtquote:Op donderdag 11 november 2021 13:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Trent Reznor van de Nine Inch Nails maakt nu ook soundtracks. En ook die klinken totaal niet als z'n voormalige band![]()
Als dat wel kan vind ik jouw site nog steeds een flink stuk overzichtelijker dan de officiëlequote:Op donderdag 11 november 2021 13:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beste site ever.![]()
Maar misschien komt het omdat je uberhaupt de voorgaande lijsten (tijdelijk) niet kan bekijken.
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beste site ever.![]()
Maar misschien komt het omdat je uberhaupt de voorgaande lijsten (tijdelijk) niet kan bekijken.
Komt ook door de scene waar het onder zit natuurlijk, maar het is zeker wel mooi gedaan.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die ken ik wel ja, dit nummer ook! Sterker nog, de bladmuziek eens van opgezocht
Was mooi jaquote:Op donderdag 11 november 2021 13:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Komt ook door de scene waar het onder zit natuurlijk, maar het is zeker wel mooi gedaan.
Soul lijkt me heel mooi maar ik heb (nog) geen behoefte aan een Disney+ accountquote:Op donderdag 11 november 2021 13:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Trent Reznor van de Nine Inch Nails maakt nu ook soundtracks. En ook die klinken totaal niet als z'n voormalige band![]()
Dat was Simulation Theory? Ja, dat is erg genietenquote:Op donderdag 11 november 2021 13:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Muse ben ik een béétje overheen, als in, rond 2011 was ik daar helemaal idolaat van en ik luister het nu veel minder. Maar Radiohead blijft gewoon geweldig. Wanneer dan ook, wat dan ook, het is altijd goed.
(Beide nooit live gezien overigens, maar ik ben niet zo'n concertganger).
(Oja wel die Muse concertfilm in de bioscoop gezien![]()
)
Zeker weten! Na Indiaantje89 en Gretzl ben ik de grootste The National-fan van FOK!quote:Op donderdag 11 november 2021 13:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh je luistert ook naar The National
Kings of Leon heeft best wat mooie liedjes gemaakt, maar iedereen kent alleen Sex On Firequote:Op donderdag 11 november 2021 13:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik steeds als Kings of Leon en de Staat erin staan, geen actieve herinnering aan
Nou ik heb m sinds vanochtend weer gekoppeld hahaquote:Op donderdag 11 november 2021 13:35 schreef molloot200 het volgende:
Maar @:Meke heb je nou nog een recent actief Last FM account of alleen die oude met X Factor sterretjes etc?
En Use Somebody, is ook zo'n "obvious one", terwijl er inderdaad een stuk leukere nummers bestaan.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kings of Leon heeft best wat mooie liedjes gemaakt, maar iedereen kent alleen Sex On Fire
Oooh je hebt helemaal een pro account zelfsquote:Op donderdag 11 november 2021 13:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik heb m sinds vanochtend weer gekoppeld hahaHier
Wat zegt ze nou eigenlijk? Welk kwartje? Zo doet ze net alsof iedereen die positief test dus niet gevaccineerd is want die moeten naar testen voor toegang, maar dat zal niet haar bedoeling zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nog een expert BN-er, Testen voor Toegang wordt niet eens meegeteld met de bestaande cijfers en bestaat paar uit een aantal honderd positieve testen per week, wat in het niks valt met 10k+ per dag
Ja omdat ik eerst m'n volledige naam had dus heb 1 maand pro genomen zodat ik dat aan kon passenquote:Op donderdag 11 november 2021 13:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh je hebt helemaal een pro account zelfs
Geen idee, maar iedereen in de comments daar lijkt mind blown door haar conclusiequote:Op donderdag 11 november 2021 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat zegt ze nou eigenlijk? Welk kwartje? Zo doet ze net alsof iedereen die positief test dus niet gevaccineerd is want die moeten naar testen voor toegang, maar dat zal niet haar bedoeling zijn.
Jaa ik zit daar dus ook een beetje aan vast. Maar goed, moet dat ook nog op Twitter aanpassen naar iets wat meer anoniems. Voor Last vind ik het ook niet zó'n groot probleem eigenlijk, zo erg schaam ik me nou ook weer niet voor m'n eigen muzieksmaakquote:Op donderdag 11 november 2021 14:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja omdat ik eerst m'n volledige naam had dus heb 1 maand pro genomen zodat ik dat aan kon passen
Mooi die 'als je niet test ben je niet zwanger' opmerkingen ookquote:Op donderdag 11 november 2021 14:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen idee, maar iedereen in de comments daar lijkt mind blown door haar conclusie![]()
Ik heb het beleeft uitgelegd, kijken of ik geblokt wordt of uitgescholden door iemand.
Mooie tijd om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:16 schreef Arizona het volgende:
Nou, ik ben eigenlijk wel klaar met wat ik wilde doen vandaag
Ik ben al thuisquote:Op donderdag 11 november 2021 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooie tijd om naar huis te gaan.
quote:Op donderdag 11 november 2021 14:16 schreef Arizona het volgende:
Nou, ik ben eigenlijk wel klaar met wat ik wilde doen vandaag
Ik zou het gewoon eerlijker vinden als de horeca hierop wordt gepakt en niet de evenementensector. Gezien de cijfers voor horeca verspreiding een stuk hoger ligt dan bij evenementen als concerten. Nu willen ze de horeca deels open laten en evenementen cancellen. Omgekeerde wereld gezien die evenementenbranche zich ook veel beter aan regels als de QR code houden. Dat zíj dan de pineut zijn… Zum kotzen.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:16 schreef Arizona het volgende:
Mijn dochter heeft heel moedig kaartjes voor het carnaval in februari gekocht, ik hoop toch zo dat het gewoon door kan gaan.
Net als de plannen die iedereen verder heeft qua theater- bioscoop- concert- restaurant- en festivalbezoek.
(Behalve de aanstaande etentjes met schoonfamilies van @:guanabana en ondergetekende, die willen wij met liefde opofferen zodat de rest wel door kan gaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |