Ik ging op Last.fm op 25 juni 2010, dus ik nam het van je overquote:Op donderdag 11 november 2021 12:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja misschien leuk om na elf jaar ineens weer te doen
Nou, téchnisch... oké ik laat mezelf wel uit.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:42 schreef Guanabana het volgende:
We zijn aanbeland in de 19e eeuw.
Oja officieel nog niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, téchnisch... oké ik laat mezelf wel uit.
Ik wilde eerst Pietje Paniek doen, maar wil niet nog meer ellende starten.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:42 schreef Strani het volgende:
Prima TT gezien het nieuws van de dag
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ging op Last.fm op 25 juni 2010, dus ik nam het van je over
Ik dan.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook héél leuk op feestjes
Heel POL én VBL hier weer over de vloerquote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Pietje Paniek doen, maar wil niet nog meer ellende starten.
Je was er al vroeg bijquote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik zag net dat ik me in april 2006 aanmeldde, toen was ik 14![]()
Dan was je muzieksmaak nog best redelijk netjesquote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pietje Paniekquote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
In een spoiler, mochten mensen hier persoonlijk moeite hebben met een echte zwarte piet, niet openen!quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je m'n top hit gezienquote:Op donderdag 11 november 2021 12:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan was je muzieksmaak nog best redelijk netjes
Ik zat op mijn 14e nog in mijn Hitkrant-fase
Okee ik heb blijkbaar DRIE accounts?!quote:Op donderdag 11 november 2021 12:48 schreef Meke het volgende:
Meh ik heb me blijkbaar ingeschreven voor Last FM met een emailadres dat ik niet meer weet, toch jammer
Mijn dochter appte vanmorgen in paniek (quote:Op donderdag 11 november 2021 12:35 schreef AgnesGru het volgende:
Ik net naar pakketpunt gelopen (kwartiertje ongeveer), mondkapje vergeten![]()
Dus kan straks weer terug.
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
Pietje PaniekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In een spoiler, mochten mensen hier persoonlijk moeite hebben met een echte zwarte piet, niet openen!Jochem Myjer was hier echt voor gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In een spoiler, mochten mensen hier persoonlijk moeite hebben met een echte zwarte piet, niet openen!Goede, mijn post ook even in een spoiler gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Mwa, of je bent juist heel hipquote:Op donderdag 11 november 2021 12:52 schreef Arizona het volgende:
Ik weet niet eens wat Last FM is.
Moet ik nu in een boomer hoekje gaan zitten?
Hier wel, ergens wel terecht natuurlijk. Maar was bij een fietsenmaker (die zelf met wegwerpmaskers oplopen) en ze wilden ook niet eentje verstrekken. Kwam net een medewerker naar buiten, maar hij was onverbiddelijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter appte vanmorgen in paniek () dat ze haar mondkapje vergeten was bij de tandarts. Ze moest even haar stangetje opnieuw laten vast-lijmen.
Uiteindelijk is ze gewoon naar binnen gegaan en er werd geen probleem van gemaakt.
Systeem dat automatisch bijhoudt welke muziek je luistert, en daar kejje dan weer hendig sjieke lijstjes van makenquote:Op donderdag 11 november 2021 12:52 schreef Arizona het volgende:
Elke keer een nieuwe gemaaktquote:Op donderdag 11 november 2021 12:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Okee ik heb blijkbaar DRIE accounts?!
Lost van Laurens van X-Factor 2009quote:Op donderdag 11 november 2021 12:53 schreef Guanabana het volgende:
Maar wat is je top hit nou @:Meke?
Ja één uit 2006, een uit 2009 en één uit 2013quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Lost van Laurens van X-Factor 2009![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Lost van Laurens van X-Factor 2009![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij is dat tenminste nog Lowquote:Op donderdag 11 november 2021 12:55 schreef Meke het volgende:
Your compatibility with @:molloot200 is Medium. You both listen to Acda en de Munnik, Di-rect and VanVelzen.
Your compatibility with @:Hamlapjes is Very Low.
![]()
Volgens het archief van mijn mailbox had ik in 2006 ook Last.FMquote:Op donderdag 11 november 2021 12:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja één uit 2006, een uit 2009 en één uit 2013
Ha, ik was er nog eerder bij. Augustus 2005quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Wat is jouwe? Kan ik even checkenquote:Op donderdag 11 november 2021 13:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, ik was er nog eerder bij. Augustus 2005
Your compatibility with Meke is Low.
You both listen to Paolo Nutini, Taylor Swift and Kings of Leon.
valt tegen
Ja omdat jij naar een account kijkt waar ik geen toegang meer tot hebquote:Op donderdag 11 november 2021 12:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij mij is dat tenminste nog Low
Paolo Nutiniquote:Op donderdag 11 november 2021 13:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, ik was er nog eerder bij. Augustus 2005
Your compatibility with Meke is Low.
You both listen to Paolo Nutini, Taylor Swift and Kings of Leon.
valt tegen
Mweh, vooruit dan. Wel in spoiler. Ik heb mijn profile-pic maar verwijderd, die had ik al 13 jaar ofzoquote:Op donderdag 11 november 2021 13:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat is jouwe? Kan ik even checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom er gezellig, wel op 1,5 meter afstand, bij zitten.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:52 schreef Arizona het volgende:
Je had ook wel mogen dm'en hoor, of weigerenquote:Op donderdag 11 november 2021 13:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mweh, vooruit dan. Wel in spoiler. Ik heb mijn profile-pic maar verwijderd, die had ik al 13 jaar ofzo
Zo, ja, ik wist niet eens dat het nog bestond. Uit de tijd dat ik nog mp3tjes downloadde met Napster.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa, of je bent juist heel hipHet was vooral rond 2010 populair. Of zelfs nog eerder.
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mweh, vooruit dan. Wel in spoiler. Ik heb mijn profile-pic maar verwijderd, die had ik al 13 jaar ofzoKan ik niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your compatibility with Billie is Very Low. You both listen to Acda en de Munnik, Enrique Iglesias and Mika.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |