Een vraag die ik ook wilde stellen dus bij dezen.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:25 schreef H_T het volgende:
Waarom doe je eigenlijk olijfolie in een knijpflesje @:Strani ? Dat spul is toch vloeibaar genoeg van zichzelf?
Ja dat is wel zo maar ik vind het toch wel handig zo, dan kan het ook wat sneller als je iets nodig hebt met meer olie.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:25 schreef H_T het volgende:
Waarom doe je eigenlijk olijfolie in een knijpflesje @:Strani ? Dat spul is toch vloeibaar genoeg van zichzelf?
Ook datquote:Op woensdag 10 november 2021 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit soort knijpflesjes maken het veel beter doseerbaar, zeker om wat ergens overheen te sprenkelen.
[ afbeelding ]
Ik heb ook allerlei olin en sausjes in dat soort knijpflesjes zitten.
Fair enough. Ik denk bij dat soort flessen meteen aan dikkere sauzen dan oliequote:Op woensdag 10 november 2021 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit soort knijpflesjes maken het veel beter doseerbaar, zeker om wat ergens overheen te sprenkelen.
[ afbeelding ]
Maar er zijn dus wel dingen die je meer irriteren, al zijn het er maar weinig?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Weinig dingen die me meer irriteren hier in ESF dan Strani's olijfolie-gewoonten.
Dat wel ja.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar er zijn dus wel dingen die je meer irriteren, al zijn het er maar weinig?
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn!quote:Op woensdag 10 november 2021 22:42 schreef Cee het volgende:
Maar ergens snap ik het nut van zo’n olie knijpfles en ik heb nu zelfs het idee dat ik ook zoiets nodig heb.
*voegt toe aan Bol verlanglijstje*
Dat kan ook heel goed, dan gebruik je het ook echt als knijpfles door erin te knijpen om de saus eruit te persen.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Fair enough. Ik denk bij dat soort flessen meteen aan dikkere sauzen dan olie
Ik kan nog veel leren op mijn leeftijdquote:Op woensdag 10 november 2021 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Smeerolie vind ik meer voor dit soort kannetjesquote:
Ik ook. Ik kijk al tijden eigenlijk geen talkshows meer omdat ze me meer frustratie dan plezier brengenquote:Op woensdag 10 november 2021 22:46 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind die Gerald Roethof ZO irritant![]()
Echt hequote:Op woensdag 10 november 2021 22:46 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind die Gerald Roethof ZO irritant![]()
Die zaak van Nicky Verstappen houdt me zo bezig, maar die Roethofquote:Op woensdag 10 november 2021 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kijk al tijden eigenlijk geen talkshows meer omdat ze me meer frustratie dan plezier brengen
Ik heb bij hem altijd het idee dat hij verder gaat dan wat nodig is als advocaat.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die zaak van Nicky Verstappen houdt me zo bezig, maar die Roethof![]()
Dat die man kan slapen snachts
Ja, snap ik niks van. Je hoeft natuurlijk niet mee te werken aan je eigen verdediging, maar er is toch ook een menselijk aspectquote:Op woensdag 10 november 2021 22:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die zaak van Nicky Verstappen houdt me zo bezig, maar die Roethof![]()
Dat die man kan slapen snachts
Ja. Ik zie bij hem echt geen greintje gevoelquote:Op woensdag 10 november 2021 22:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb bij hem altijd het idee dat hij verder gaat dan wat nodig is als advocaat.![]()
Zelfs als hij naast de familie zit is hij meedogenloos.
Had ik maar niet gekeken. Ik ben helemaal opgefokt van die manquote:Op woensdag 10 november 2021 22:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, snap ik niks van. Je hoeft natuurlijk niet mee te werken aan je eigen verdediging, maar er is toch ook een menselijk aspect
Die Jos Brech zegt nu opeens wat, alleen maar om z’n DNA sporen te verklaren.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, snap ik niks van. Je hoeft natuurlijk niet mee te werken aan je eigen verdediging, maar er is toch ook een menselijk aspect
Marga gelooft ook echt alles als iemand iets tweet wat in haar straatje past.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
Na de netflixserie ging ik op Twitter en kwam Marga Bult in m'n tijdlijn voorbij met weer zo'n wappiegraftakketweet. Zin om d'r verbaal af te maken.
Wel, dat kan deze keer niet gebeuren.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
Laatste keer dat ik zo link was, was ik twee weken later geen mod meer.![]()
Lomp mens. Dar ze die rechtoppe wind lekker in dr gat steekt.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Marga gelooft ook echt alles als iemand iets tweet wat in haar straatje past.
Een of ander figuur op twitter: "Ik ken 14 jongeren die meteen zijn gestorven na het nemen van het vaccin"
Marga: "Kijk zie nu wel"
Vooral gewoon een domme kut, je hebt cijfers over vaccinatiegraad in ziekenhuizen van heel Nederland. Paar duizend patinten. Zelfs met uitsplitsing naar leeftijd, maand etc. Ga je elke keer tweeten over dat ene ziekenhuis met vier covid bedden waar een arts heeft gezegd dat iedereen gevaccineerd was die daar lag 2 weken geleden. KIJK NOU ZIE JE WEL DE CIJFERS KUNNEN NIET KLOPPEN. (quote:Op woensdag 10 november 2021 23:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lomp mens. Dar ze die rechtoppe wind lekker in dr gat steekt.
Was je geen mod meer voor straf of uit eigen beweging?quote:Op woensdag 10 november 2021 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
Laatste keer dat ik zo link was, was ik twee weken later geen mod meer.![]()
Dat laatste.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Was je geen mod meer voor straf of uit eigen beweging?
Gooi ‘t eruitquote:Op woensdag 10 november 2021 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
Nou nou nou ijsbeer moet dat zo.
Nee sorry jongens zal even minderen.
Gerald Roethof? Arrogante patjepeer.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gooi ‘t eruit![]()
En pak meteen die Roethof even mee
Oh dit herken ik wel nu ja.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben boos om iets heel stoms en nu lig ik boos in bed en kan ik niet slapen
Dat zou inderdaad niet best zijnquote:Op woensdag 10 november 2021 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat is wel te hopen, als hij niet meer ouder wordt is het afgelopen met hem.
Het moet natuurlijk wel in het straatje passenquote:Op woensdag 10 november 2021 23:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral gewoon een domme kut, je hebt cijfers over vaccinatiegraad in ziekenhuizen van heel Nederland. Paar duizend patinten. Zelfs met uitsplitsing naar leeftijd, maand etc. Ga je elke keer tweeten over dat ene ziekenhuis met vier covid bedden waar een arts heeft gezegd dat iedereen gevaccineerd was die daar lag 2 weken geleden. KIJK NOU ZIE JE WEL DE CIJFERS KUNNEN NIET KLOPPEN. ()
We kunnen er toch gewoon over praten? Ik vind olijfolie gewoon heel lekker, op bijna lles!quote:Op woensdag 10 november 2021 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Of misschien wordt die dan juist weer mod omdat die mot heeftquote:Op woensdag 10 november 2021 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, dat kan deze keer niet gebeuren.
Of je moet even vragen of je weer mod kan worden, zodat je het over twee weken niet meer kan zijn.
Dit k nog ja!!quote:Op woensdag 10 november 2021 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen er toch gewoon over praten? Ik vind olijfolie gewoon heel lekker, op bijna lles!
Heb je weer een fles olijfolie over @Guanabana leeggegoten?quote:Op woensdag 10 november 2021 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen er toch gewoon over praten? Ik vind olijfolie gewoon heel lekker, op bijna lles!
quote:Op woensdag 10 november 2021 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je weer een fles olijfolie over @:guanabana leeggegoten?
Geen wonder dat ze boos is.
Ja en dat is weer beter dan haar insmeren met die pindakaas, maar dat maakt nog steeds niet dat dit een goed idee was.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]nou ja het is beter dan het hele flesje in de pindakaas zetten, toch?
wow is Marga ook al die kant op gegaan, had ik nog niet meegekregenquote:Op woensdag 10 november 2021 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Een of ander figuur op twitter: "Ik ken 14 jongeren die meteen zijn gestorven na het nemen van het vaccin"
quote:Op woensdag 10 november 2021 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Neequote:Op donderdag 11 november 2021 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Helpt het als je post wat er aan de hand is?
Dan vooral niet doenquote:
Je leeft nog, z slecht reed hij/zij dus niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 00:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk wil ik even klagen over degene die reed.![]()
zo danquote:Op donderdag 11 november 2021 00:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van competitiewedstrijd 1-7 gewonnen.
Al die lui kennen ook zoveel mensen die dood zijn gegaan door het vaccinquote:Op woensdag 10 november 2021 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet raar als je gewoon elke overledenen die toevallig ook gevaccineerd was als vaccindode telt.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Al die lui kennen ook zoveel mensen die dood zijn gegaan door het vaccin
Nou, van mij hoef je niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:50 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Zooo geen zin vandaag om te werken
In dit geval vallen die mensen vooral vaak spontaan dood. Wel vaak het nichtje van de tante van de buren.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet raar als je gewoon elke overledenen die toevallig ook gevaccineerd was als vaccindode telt.
Als ik as zaterdag tegen een boom rijd ben ik ook bang dat er meteen een naast mijn auto zal staan roepen "ZIE JE WEL!?"
* afklopt
Dat deden ze bij de Velvet Underground ook altijd. Lou reed de bus.quote:Op donderdag 11 november 2021 00:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk wil ik even klagen over degene die reed.![]()
Dat kan je bij een auto-ongeluk ook claimen natuurlijk. "De reden dat hij tegen die boom knalde is omdat hij de macht over het stuur verloor door spontaan dood te gaan tijdens het rijden, door het vaccin natuurlijk."quote:Op donderdag 11 november 2021 07:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
In dit geval vallen die mensen vooral vaak spontaan dood. Wel vaak het nichtje van de tante van de buren.
Ik moet wel zeggen dat de verkeerspolitie wel enigszins vergelijkbaar redeneert. Als iemand binnen de bebouwde kom met 56 km/h door het groene stoplicht rijdt, en er vervolgens van links een dronken bestuurder door rood rijdt en zijn auto ramt, het (mede) in de statistieken komt als een snelheidsovertreding vanwege die 56 km/h. Waar politici vervolgens weer maatregelen op nemen, zoals het verlagen van de maximumsnelheid.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet raar als je gewoon elke overledenen die toevallig ook gevaccineerd was als vaccindode telt.
Als ik as zaterdag tegen een boom rijd ben ik ook bang dat er meteen een naast mijn auto zal staan roepen "ZIE JE WEL!?"
* afklopt
Het riedeltje wordt weer herhaald, alleen nu met gevaccineerden in plaats van positief geteste personenquote:Op donderdag 11 november 2021 07:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* afklopt
Op zich, als die persoon minder hard gereden had was die niet op dat moment op die plek geweest en was het ongeluk ook niet gebeurd, dan was er slechts een roodrijder geweest.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de verkeerspolitie wel enigszins vergelijkbaar redeneert. Als iemand binnen de bebouwde kom met 56 km/h door het groene stoplicht rijdt, en er vervolgens van links een dronken bestuurder door rood rijdt en zijn auto ramt, het (mede) in de statistieken komt als een snelheidsovertreding vanwege die 56 km/h. Waar politici vervolgens weer maatregelen op nemen, zoals het verlagen van de maximumsnelheid.
Of vaccinatieschade hebben, wist je al dat het ziekenhuis vol met dat soort patinten ligt?quote:Op donderdag 11 november 2021 07:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Invoegen op de snelweg met 70 km/u vind ik niet kunnen om maar iets te noemen.quote:Op donderdag 11 november 2021 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je leeft nog, z slecht reed hij/zij dus niet.
En een chauffeur die niet doorrijdt. 85 rijden op de snelweg.quote:Op donderdag 11 november 2021 06:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo dan
hetzij een laat potje
hetzij een lange 3e helft
Goedemorgen en dit.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:50 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Zooo geen zin vandaag om te werken
Ja nee, dat kan idd niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Invoegen op de snelweg met 70 km/u vind ik niet kunnen om maar iets te noemen.
Levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja nee, dat kan idd niet.
Heb er vaak genoeg ineens zo een voor mijn wielen gehad.
Dat deed die alleen op een perfecte dag.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat deden ze bij de Velvet Underground ook altijd. Lou reed de bus.
@:billdauterive begrijpt deze matige grap wel.
Gaan we weer met 5 - 1 van Spanje winnen?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb tekort en slecht geslapen. Dus het wordt zo'n dag.
Alsof Spanje iets voorstelt.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaan we weer met 5 - 1 van Spanje winnen?
Dat k nogquote:Op donderdag 11 november 2021 08:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of vaccinatieschade hebben, wist je al dat het ziekenhuis vol met dat soort patinten ligt?
Ja, ik wilde het nog niet zeggen, maar ik ben ook al gestorven nadat ik mijn tweede prik kreeg.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
OMT adviseert korte lockdown, vervolgens 2G; kabinet moet nog beslissenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:33 schreef AgnesGru het volgende:
Net bij Q in het nieuws, OMT heeft een lockdown light geadviseerd
Ik dan weer helemaal niemand, dus misschien is het kennen van 'kritische denkers' wel het chte gevaarquote:Op donderdag 11 november 2021 07:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh, dat hoop ik niet. Ik ken er ook een.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dan weer helemaal niemand, dus misschien is het kennen van 'kritische denkers' wel het chte gevaar
Ik kan niet bij de helft van mijn werkmateriaal omdat er een storing is met inloggen op die omgevingquote:Op donderdag 11 november 2021 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit kan geen toeval zijn!quote:Op donderdag 11 november 2021 09:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dan weer helemaal niemand, dus misschien is het kennen van 'kritische denkers' wel het chte gevaar
Als de nuchtere harder had gereden was hij ook nooit aangereden. SNELHEID NAAR 180! IEDEREEN EEN LAMBORGHINI VOOR DE VEILIGHEID!quote:Op donderdag 11 november 2021 08:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op zich, als die persoon minder hard gereden had was die niet op dat moment op die plek geweest en was het ongeluk ook niet gebeurd, dan was er slechts een roodrijder geweest.
Ik vind 2g wel heel heftig… en waarom nu weer de bios pakken… die mogen niet op 1,5 meter open?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:35 schreef Momo het volgende:
[..]
OMT adviseert korte lockdown, vervolgens 2G; kabinet moet nog beslissen
Het OMT adviseert het kabinet "lockdown-achtige maatregelen" om de oplopende coronacijfers te bestrijden. Vanwege de ernst van de coronasituatie valt daar niet aan te ontkomen, melden bronnen rond het Outbreak Management Team tegen de NOS. Volgens de bronnen adviseert het OMT een lockdown van zo'n twee weken.
In die periode zouden evenementen moeten worden geschrapt en zouden bioscopen en theaters dicht moeten. Naar verluidt staat in het advies ook om de sluitingstijden voor de horeca en de groepsgrootte aan te passen. Volgens het OMT kunnen de scholen wel open blijven.
'Geen QR-code meer voor negatief getesten'
Na de korte lockdown zouden mensen geen QR-code meer kunnen krijgen als ze getest zijn. Nu is het nog zo dat bezoekers bijvoorbeeld een caf in kunnen als ze twee keer zijn gevaccineerd, als ze corona hebben gehad of als ze negatief zijn getest. Volgens bronnen adviseert het OMT na de lockdown die laatste mogelijkheid te schrappen. Zo'n '2G-regel' is in andere landen al ingevoerd.
Als het kabinet het advies over een korte lockdown niet opvolgt, zijn volgens het OMT andere langdurige maatregelen nodig. Dan zou bijvoorbeeld de verplichte anderhalve meter afstand weer moeten terugkeren.
Catshuisberaad
Of deze maatregelen echt worden genomen, is nog niet duidelijk. Vanochtend is er op het Catshuis weer overleg tussen de meest betrokken bewindslieden en de vaste adviseurs. Ook zijn er nog allerlei andere overleggen.
Morgenavond is er weer een persconferentie van demissionair premier Rutte en minister De Jonge.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het kabinet dit helemaal overneemtquote:Op donderdag 11 november 2021 09:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Het OMT adviseert het kabinet "lockdown-achtige maatregelen" om de oplopende coronacijfers te bestrijden. Vanwege de ernst van de coronasituatie valt daar niet aan te ontkomen, melden bronnen rond het Outbreak Management Team tegen de NOS. Volgens de bronnen adviseert het OMT een lockdown van zo'n twee weken.
In die periode zouden evenementen moeten worden geschrapt en zouden bioscopen en theaters dicht moeten. Naar verluidt staat in het advies ook om de sluitingstijden voor de horeca en de groepsgrootte aan te passen. Volgens het OMT kunnen de scholen wel open blijven.
Na de korte lockdown zouden mensen geen QR-code meer kunnen krijgen als ze getest zijn. Nu is het nog zo dat bezoekers bijvoorbeeld een caf in kunnen als ze twee keer zijn gevaccineerd, als ze corona hebben gehad of als ze negatief zijn getest. Volgens bronnen adviseert het OMT na de lockdown die laatste mogelijkheid te schrappen. Zo'n '2G-regel' is in andere landen al ingevoerd.
Als het kabinet het advies over een korte lockdown niet opvolgt, zijn volgens het OMT andere langdurige maatregelen nodig. Dan zou bijvoorbeeld de verplichte anderhalve meter afstand weer moeten terugkeren.
Catshuisberaad
Of deze maatregelen echt worden genomen, is nog niet duidelijk. Vanochtend is er op het Catshuis weer overleg tussen de meest betrokken bewindslieden en de vaste adviseurs. Ook zijn er nog allerlei andere overleggen.
Morgenavond is er weer een persconferentie van demissionair premier Rutte en minister De Jonge.
Ik wou zeggen, juist in de bioscoop en het theater is de afstand goed te regelen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind 2g wel heel heftig… en waarom nu weer de bios pakken… die mogen niet op 1,5 meter open?
Altijd handig.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan niet bij de helft van mijn werkmateriaal omdat er een storing is met inloggen op die omgeving
Ik ga gillen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Catshuisberaad
Ik heb auto's gehad waarmee je soms niet anders kon, omdat die gewoon niet sneller konden. Daarom wilde ik bij mijn huidige auto ook graag de versie met de grotere motor, want dan haal je het welquote:Op donderdag 11 november 2021 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Invoegen op de snelweg met 70 km/u vind ik niet kunnen om maar iets te noemen.
En eeuwige jeuk met veel te korte armpjes.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga gillen.
Ze kunnen de blafhik krijgen.
Gewoon gaan.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:38 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ga echt janken als er weer een lockdown komt, staat binnenkort weekje Limburg op de planning.
Herkansing van vorig jaar, toen we een dikke lockdown hadden. Aarrgghh
Relatief kleine ruimte met relatief veel mensen die daar vaak een paar uur verblijven en niet altijd een te beste ventilatie, daar heb je waarschijnlijk veel meer met aerosolen te maken en dan maakt afstand weinig uit, vermoed ik.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, juist in de bioscoop en het theater is de afstand goed te regelen.
We gaan ook wel, annuleren is geen optie. Maar we hadden gewoon gehoopt lekker dingen te kunnen doen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon gaan.
Echt ze kunnen lullen over x aantal mensen mogen zien per dag wat ze willen, ik ga daarin echt een gevalletje “ik doe niet meer mee” doen hoor. Vorig jaar met de feestdagen ellendig vaak in m’n eentje gezeten en ik weiger dit nog een keer te doen. Ze zoeken het maar uit. Sorry hoor. Zo klaar mee.
Gevaccineerd of Genezen.quote:
Met de 1,5 meter mochten volgens mij maar 30 mensen in een bioscoopzaal, met 1,5 meter afstand.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Relatief kleine ruimte met relatief veel mensen die daar vaak een paar uur verblijven en niet altijd een te beste ventilatie, daar heb je waarschijnlijk veel meer met aerosolen te maken en dan maakt afstand weinig uit, vermoed ik.
Jesus Christ Superstar daar draaien, wijntje erbij, hostie ham-kaas, hartstikke gezelligquote:Op donderdag 11 november 2021 09:42 schreef Arizona het volgende:
Dan maar in het weekend naar de kerk, als de bios niet meer mag
Meer druk zetten zodat mensen hun prik gaan halen. Alleen denk ik dat er niet veel in de groep over zijn die dat nog gaan doen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dus mensen waarvan we zeker weten dat ze geen corona hebben (de negatief getesten), die gaan we geen qr code meer geven om ergens toegang toe te geven. Dat is toch juist gek?
Kijk, weer wat geleerd. En 5G heeft dan weer wel met het telefoonnetwerk te maken, toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gevaccineerd of Genezen.
3G = Getest, Gevaccineerd of Genezen.
Dit weet ik ook pas sinds gisteren trouwens
Op mijn telefoon heb ik al 4g (en hij kan 5g)quote:
Ja echt gek dat mensen die niets willen doen om deze pandemie op te lossen iets niet meer mogen. Laten we dan alles maar weer dichtdoen!quote:Op donderdag 11 november 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dus mensen waarvan we zeker weten dat ze geen corona hebben (de negatief getesten), die gaan we geen qr code meer geven om ergens toegang toe te geven. Dat is toch juist gek?
Dat mocht idd, maar was ook toen eigenlijk al bedenkelijk. Of die ventilatie is aangepast weet ik niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Met de 1,5 meter mochten volgens mij maar 30 mensen in een bioscoopzaal, met 1,5 meter afstand.
Hadden de bioscopen niet de ventilatie aangepast?
Helemaal gelijk inquote:Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon gaan.
Echt ze kunnen lullen over x aantal mensen mogen zien per dag wat ze willen, ik ga daarin echt een gevalletje “ik doe niet meer mee” doen hoor. Vorig jaar met de feestdagen ellendig vaak in m’n eentje gezeten en ik weiger dit nog een keer te doen. Ze zoeken het maar uit. Sorry hoor. Zo klaar mee.
Ik heb al 4g+quote:Op donderdag 11 november 2021 09:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Op mijn telefoon heb ik al 4g (en hij kan 5g)
Die zijn toch getest met een onbetrouwbare test?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wow voelt als eeuwen geleden dat ze die zendmasten in de fik staken.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Op mijn telefoon heb ik al 4g (en hij kan 5g)
Ik ging er van uit dat alleen de goedgekeurde ggd-test voor een qr code kan zorgen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die zijn toch getest met een onbetrouwbare test?
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow voelt als eeuwen geleden dat ze die zendmasten in de fik staken.
Simpelere tijden
Ik hoop dat die tijden snel weer terugkomenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow voelt als eeuwen geleden dat ze die zendmasten in de fik staken.
Simpelere tijden
Als we straks horen dat er een 5G-mast is afgebrand was jij het dus.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop dat die tijden snel weer terugkomen
Ik ook en ik ben bloedchagrijnig dus kan maar beter niet posten hier.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja en ik moet zaterdag naar het theater, vind het niet heel chill.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Relatief kleine ruimte met relatief veel mensen die daar vaak een paar uur verblijven en niet altijd een te beste ventilatie, daar heb je waarschijnlijk veel meer met aerosolen te maken en dan maakt afstand weinig uit, vermoed ik.
Heb je een gratis Spotify account?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:55 schreef H_T het volgende:
Anyway, ik heb maar weer eens de ESF Top 2000-lijst aangezetLeuk om weer eens te horen, wel jammer van de eindeloze coronareclames tussendoor
Ik word daar zelf een beetje zuur vanquote:Op donderdag 11 november 2021 10:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en ik moet zaterdag naar het theater, vind het niet heel chill.
Nou het begon al geweldig inderdaadquote:Op donderdag 11 november 2021 10:37 schreef ijs_beer het volgende:
Fijne chagrijnige rotdag allemaal.
Jaquote:Op donderdag 11 november 2021 10:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je een gratis Spotify account?
Nou ik bedoel meer, ik voel me niet heel comfortabel om daar te zitten nu (weet ook eigenlijk niet precies hoe het nu zit in theaters, volgens mij is de zaal gewoon vol?).quote:Op donderdag 11 november 2021 10:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik word daar zelf een beetje zuur vanHeb het idee dat dat juist plekken zijn waarop alles wel goed gecontroleerd plaatsvond, wordt dat weer gepakt.
Ik weet wel dat die betaalde variant cht spamt qua reclames. Niet normaal. Ik zit nu veilig in m'n familieaccount dus ik betaal er nu niks voor (thanks pap en mamquote:Op donderdag 11 november 2021 10:39 schreef H_T het volgende:
[..]
JaIk had heel lang een variant die al jaren niet meer werd aangeboden waarbij je reclamevrij was voor 5 euro per maand, maar op de app alleen shuffled kon luisteren. Vond ik prima
Maar die optie is dit jaar beindigd en ik heb nog geen andere betaalde variant genomen
Help ons!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:42 schreef Strani het volgende:
Ja GOEDEMORGEN beste mensen!
Zo wat een gedoe allemaal weer in Nederland!
Ik zou het je zo gunnen hquote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef Cee het volgende:
Ik had eergisteren kaartje gekocht voor d’n Dunc in 013 aanstaande zondag want fuck you allemaal ik wil ook weer eens naar een concert na 2 jaar.
Mwah ik hoop echt niet dat dat nodig gaat zijn. Die industrie heeft al zo veel te lijden gehad, en veel mensen halen uit de horeca hun enige sociale interactie. Dus duimen van niet!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop for my own sake wel dat de horeca een tijdje dichtgaat en zo, maar dat zal wel niet.
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah ik hoop echt niet dat dat nodig gaat zijn. Die industrie heeft al zo veel te lijden gehad, en veel mensen halen uit de horeca hun enige sociale interactie. Dus duimen van niet!
Ik heb wel het idee dat de hoeveelheid reclames verband houdt met het soort muziek dat je luistert. Ik heb het niet bijgehouden, maar naar mijn idee krijg ik minder reclames wanneer ik punk of metal aan heb staan dan een wat meer mainstream playlistquote:Op donderdag 11 november 2021 10:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat die betaalde variant cht spamt qua reclames. Niet normaal. Ik zit nu veilig in m'n familieaccount dus ik betaal er nu niks voor (thanks pap en mam) maar als zij het niet meer willen betalen zou ik zelf wel een account nemen denk ik. Ook omdat ik graag wachtrijtjes maak op zekere momenten.
Ja ik kom wel even orde op zaken stellen, puinhoop ook altijd meteen als ik er niet bij benquote:
Ook al “mag het niet”, gewoon doen.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:43 schreef molloot200 het volgende:
Mochten er vrijdag die nieuwe regels in gaan, ben ik ook benieuwd of ik zaterdagavond m'n vrienden nog wel uit mag nodigen hier voor m'n verjaardag.
Zondag is het zo ver en het enige wat ik kan doen is er tegenop kijken
Dat er nog kaarten warenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef Cee het volgende:
Ik had eergisteren kaartje gekocht voor d’n Dunc in 013 aanstaande zondag want fuck you allemaal ik wil ook weer eens naar een concert na 2 jaar.
Weten we gelijk waar de oorzaak ligt.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:45 schreef Guanabana het volgende:
Vorig jaar kwamen mijn ouders hierheen en was het plan om naar de dierentuin te gaan, toen gingen de dierentuinen net dicht.
Guess what, zondag is dat het plan weer. Als dan weer de dierentuinen dichtgaan is het echt huillachen
Natuurlijk moeten we daar voorzichtig mee zijn maar ik vind eigenlijk wel dat gevaccineerde mensen zichzelf wat meer vrijheid mogen toedichten.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook al “mag het niet”, gewoon doen.
Komt door de trip van @molloot200 naar Denemarken. Daarvoor was er niks aan de hand daar en hier en sinds hij weer terug is, worden er weer maatregelen genomen. Kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:45 schreef Strani het volgende:
Zelfs toen ik recent in Nederland was ging alles wel prima. Dus ik jullie met gerust hart weer alleen laten, maar vervolgens gaan jullie full blown taliban en is het binnen een paar weken weer helemaal hommeles
Ja of begon het met jouw bezoek hier? Allemaal wel weer heel toevallig.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:45 schreef Strani het volgende:
Zelfs toen ik recent in Nederland was ging alles wel prima. Dus ik jullie met gerust hart weer alleen laten, maar vervolgens gaan jullie full blown taliban en is het binnen een paar weken weer helemaal hommeles
Dat zijn inderdaad de GGD - testen, maar menig wappie heeft lopen verkondigen dat die onbetrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat alleen de goedgekeurde ggd-test voor een qr code kan zorgen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de GGD - testen, maar menig wappie heeft lopen verkondigen dat die onbetrouwbaar zijn.
Want cola en/of ananas zou ook positief testen ofzo.
Voor jij met 1-7 won werd er nog niet over een nieuwe lockdown gesproken in het nieuwsquote:Op donderdag 11 november 2021 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weten we gelijk waar de oorzaak ligt.
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt door de trip van @:Molloot200 naar Denemarken. Daarvoor was er niks aan de hand daar en hier en sinds hij weer terug is, worden er weer maatregelen genomen. Kan geen toeval zijn.
Ik had laatst met een artikel bewezen dat mijn bezoek slechts in bescheiden mate bijdroeg, dus ik denk dat Luctor hier dichter bij de waarheid zit.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja of begon het met jouw bezoek hier? Allemaal wel weer heel toevallig.
Ik drink regelmatig cola, dus dan zou ik positief testen wanneer ik een sneltest zou doen?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Sorry, van de cola waren de sneltesten:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)0laboratorium%20gaat.
Het is de reden waarom we ons hebben laten prikken. Eerst doe je het ‘voor een ander’, blijf je thuis ‘voor een ander’, is er niks te doen ‘om een ander te beschermen’ en nu ben ik er zo goed klaar mee om continu m’n sociale leven on hold te moeten zetten ‘voor een ander’, dat ik nu maar gewoon even egostisch ga wezen. Als ‘een ander’ nog weigert zichzelf of anderen te beschermen dan boeit me dat echt niets meer.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten we daar voorzichtig mee zijn maar ik vind eigenlijk wel dat gevaccineerde mensen zichzelf wat meer vrijheid mogen toedichten.
Maar code zwart in Limburg was al wel van kracht.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor jij met 1-7 won werd er nog niet over een nieuwe lockdown gesproken in het nieuws
Ik gok dat de maatregelen maandag ingaan, dus je hebt nog geluk denk ik.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef Cee het volgende:
Oh wow, meer reclame gelinkt aan bepaalde stijlen dus? Interesting. Zal zeker veel reclame staan op de Top 50 Nederland bijvoorbeeld (die ik overigens toch nooit luisterquote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat de hoeveelheid reclames verband houdt met het soort muziek dat je luistert. Ik heb het niet bijgehouden, maar naar mijn idee krijg ik minder reclames wanneer ik punk of metal aan heb staan dan een wat meer mainstream playlist![]()
De coronareclames van de overheid komen vaak voorbij, Unoxsoep ook en de rest is niet blijven hangen
Ja, snap ik wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is de reden waarom we ons hebben laten prikken. Eerst doe je het ‘voor een ander’, blijf je thuis ‘voor een ander’, is er niks te doen ‘om een ander te beschermen’ en nu ben ik er zo goed klaar mee om continu m’n sociale leven on hold te moeten zetten ‘voor een ander’, dat ik nu maar gewoon even egostisch ga wezen. Als ‘een ander’ nog weigert zichzelf of anderen te beschermen dan boeit me dat echt niets meer.
En sinds dinsdag ook in Denemarken maatregelen h, 2 dagen nadat ik daar weggingquote:Op donderdag 11 november 2021 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt door de trip van @:Molloot200 naar Denemarken. Daarvoor was er niks aan de hand daar en hier en sinds hij weer terug is, worden er weer maatregelen genomen. Kan geen toeval zijn.
Ik kan niet wachten tot de top 2000 begint en we alleen maar dit soort grappen makenquote:Op donderdag 11 november 2021 08:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat deden ze bij de Velvet Underground ook altijd. Lou reed de bus.
@:billdauterive begrijpt deze matige grap wel.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En sinds dinsdag ook in Denemarken maatregelen h, 2 dagen nadat ik daar wegging
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou ik een keer dat moeten bijhouden. Inclusief hoeveelheid nummers er zijn geweest en de speelduur van die nummers. Punknummers duren vaak niet zo lang, dus als je bijvoorbeeld elke keer na 30 minuten + afspelen huidige nummer reclame krijgt is het niet zo gek dat je aardig wat nummers hoort langskomen voor er een keer reclame isquote:Op donderdag 11 november 2021 10:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wow, meer reclame gelinkt aan bepaalde stijlen dus? Interesting. Zal zeker veel reclame staan op de Top 50 Nederland bijvoorbeeld (die ik overigens toch nooit luister)
Misschien eens proberenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik drink regelmatig cola, dus dan zou ik positief testen wanneer ik een sneltest zou doen?
Top 2000. Lekker hele dag thuis zijn en muziek luisteren.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de top 2000 begint en we alleen maar dit soort grappen maken
Weet je al een beetje op welke nummers je wil stemmen? En zitten daar ook nummers tussen die dit jaar uit zijn gebracht?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de top 2000 begint en we alleen maar dit soort grappen maken
Krijg je ook weleens meerdere reclames achter elkaar? Ik merk dat Youtube dat nu steeds vaker doet (en ik dat vermoeiend begin te vinden).quote:Op donderdag 11 november 2021 10:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik een keer dat moeten bijhouden. Inclusief hoeveelheid nummers er zijn geweest en de speelduur van die nummers. Punknummers duren vaak niet zo lang, dus als je bijvoorbeeld elke keer na 30 minuten + afspelen huidige nummer reclame krijgt is het niet zo gek dat je aardig wat nummers hoort langskomen voor er een keer reclame is
Volgens mijn werkrooster van december van m'n bijbaantje hoef ik maar n keer 2 uurtjes te werken en voor de rest lekker luisterenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Top 2000. Lekker hele dag thuis zijn en muziek luisteren.
Ja, herkenbaar en ook nog dat je ze niet kan skippen.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Krijg je ook weleens meerdere reclames achter elkaar? Ik merk dat Youtube dat nu steeds vaker doet (en ik dat vermoeiend begin te vinden).
Heel irritant is dat.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Krijg je ook weleens meerdere reclames achter elkaar? Ik merk dat Youtube dat nu steeds vaker doet (en ik dat vermoeiend begin te vinden).
Ik heb die week vakantiequote:Op donderdag 11 november 2021 10:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mijn werkrooster van december van m'n bijbaantje hoef ik maar n keer 2 uurtjes te werken en voor de rest lekker luisteren
Normaal heb ik op dit moment wel een globaal stemlijstje klaarliggen maar dit jaar moet ik dat nog doenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je al een beetje op welke nummers je wil stemmen? En zitten daar ook nummers tussen die dit jaar uit zijn gebracht?
Ik had er net drie achter elkaar geloof ik, twee voor corona en een voor soep. Bij YouTube vind ik die onderbrekende reclames vaak wel heel irritant. Op mijn thuispc heb ik een adblocker voor YouTube genstalleerd, heerlijkquote:Op donderdag 11 november 2021 10:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb ik ook op mijn laptop, maar op m'n mobiel gaat dat helaas nietquote:Op donderdag 11 november 2021 10:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had er net drie achter elkaar geloof ik, twee voor corona en een voor soep. Bij YouTube vind ik die onderbrekende reclames vaak wel heel irritant. Op mijn thuispc heb ik een adblocker voor YouTube genstalleerd, heerlijk
Ik ga sowieso voor Deutschland en Pokmonquote:Op donderdag 11 november 2021 10:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Normaal heb ik op dit moment wel een globaal stemlijstje klaarliggen maar dit jaar moet ik dat nog doen
Deutschland is nice *mist nog steeds gitaar smiley*quote:Op donderdag 11 november 2021 10:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor Deutschland en Pokmon
Laten we het hopen, waarschijnlijk nu onrust creren en dan zeggen Mark en Hugo dat het allemaal meevalt.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:59 schreef Em31 het volgende:
Het is nog wel een advies he, ik kan me bijna niet voorstellen dat ze dit allemaal gaan doen hoor, OMT is daar misschien wel wat makkelijker in. Maar misschien ben ik naef
Ik vind het wel grappig dat muzieksnobs op hun achterste benen staan als die in de lijst komtquote:Op donderdag 11 november 2021 10:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deutschland is nice *mist nog steeds gitaar smiley*
Pokmon is echt m'n jeugd en kan ik ook heel goed mee leven, maar meestal ben ik niet zo'n fan van stemacties
Dat zou echt heel stom zijn om te doen. Dan ben je de mensen aan het weren waarvan je het meest zeker weet dat ze niet besmettelijk zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aan de andere kant, als er ergens bizar slecht wordt die QR-code wordt gehanteerd, is het de horeca wel (ben de afgelopen tijd een paar keer in een restaurant geweest, welgeteld n keer gecontroleerd en dat was nog in de Beekse Bergen ook, dus niet eens reguliere horeca). Dus als je dan wat moet sluiten, zie ik liever dat het gebeurt in die sectoren die zich toch al niet aan de regels houdenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah ik hoop echt niet dat dat nodig gaat zijn. Die industrie heeft al zo veel te lijden gehad, en veel mensen halen uit de horeca hun enige sociale interactie. Dus duimen van niet!
Ja ik, al 11 jaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:02 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er hier trouwens ook mensen die op Last FM hun muziekluistergedrag (bv. op Spotify) bijhouden? Daar baseer ik meestal ook m'n Top 2000 lijstje wel deels op; wat ik dat jaar dan veel heb geluisterd.
Jaquote:Op donderdag 11 november 2021 11:02 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er hier trouwens ook mensen die op Last FM hun muziekluistergedrag (bv. op Spotify) bijhouden? Daar baseer ik meestal ook m'n Top 2000 lijstje wel deels op; wat ik dat jaar dan veel heb geluisterd.
quote:
Your compatibility with r********* is Super.quote:
Waarschijnlijk mogen we ook niet veel anders, als ik lees dat er een 'korte lockdown' komt, die vast nooit kort isquote:Op donderdag 11 november 2021 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Top 2000. Lekker hele dag thuis zijn en muziek luisteren.
Ik pak mijn stemlijstje van vorig jaar erbij en pas een paar dingen aan. Meestal blijven zo'n 20 vd 35 stemmen staan. Bij 5 van de overgebleven stemmen rouleer ik van liedje, maar houd ik het wel bij dezelfde artiest en de laatste 10 stemmen zijn liedjes die bijna uit de top 2000 vallen, recente liedjes of mijn mooiste concertervaring van het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je al een beetje op welke nummers je wil stemmen? En zitten daar ook nummers tussen die dit jaar uit zijn gebracht?
Mijn compatibility met jou is "Super"quote:
Ligt er nogal aan hoe je ernaar kijkt. Aan de ene kant geldt dat ongevaccineerde, maar geteste mensen van de drie groepen de kleinste kans hebben om het bij zich te dragen als ze ergens met een QR-code binnen mogen komen. Aan de andere kant zijn dat wel de mensen die de grootste kans hebben om er erg ziek van te worden als ze het wel krijgen. Dus je mixt nu eigenlijk mensen met een kleine kans op besmet zijn en mensen met een hele kleine kans op een ernstig ziekteverloop, maar wel grotere kans dat ze besmet zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou echt heel stom zijn om te doen. Dan ben je de mensen aan het weren waarvan je het meest zeker weet dat ze niet besmettelijk zijn.
Ik ben ook voor meer vaccineren. Maar dit slaat echt nergens op. Dan krijgen die wappies nog gelijk ook
Ja, elke week lekker die statistieken doorspeuren. Vind ik heerlijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:09 schreef ijs_beer het volgende:
LastFM? Is dat een statistiekenbankje voor geluisterde muziek?
Het is awesomequote:Op donderdag 11 november 2021 11:09 schreef ijs_beer het volgende:
LastFM? Is dat een statistiekenbankje voor geluisterde muziek?
Oh nee, niet de wappies! Gelukkig gaan die zich nu keurig aan de regels houden, allemaal in de rij staan voor een vaccinatie en hebben ze helemaal zin in een lockdown.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou echt heel stom zijn om te doen. Dan ben je de mensen aan het weren waarvan je het meest zeker weet dat ze niet besmettelijk zijn.
Ik ben ook voor meer vaccineren. Maar dit slaat echt nergens op. Dan krijgen die wappies nog gelijk ook
Zou ik in die week eigenlijk niet eens erg vinden.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen we ook niet veel anders, als ik lees dat er een 'korte lockdown' komt, die vast nooit kort is
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, elke week lekker die statistieken doorspeuren. Vind ik heerlijk.
Oke oke, interessantquote:
POOOOOOOKEEEEEEMOOOOON!quote:
Alleen boa's, politie en particuliere beveiligers mogen daar om vragen.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren in caf voor de derde helft en de qr code werd wel gescand, maar ID werd niet gecontroleerd.
Your compatibility with Hamlapjes is Super.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te vinden voor de fervente stalker.
Ja. Coldplay staat weer hoogLaat de haters maar inkomen, maar een beperkt aantal nummers van Coldplay vind ik cht goed (Coloratura van hun nieuwe album, hun kerstnummer, Life in Technicolour II...).
[ Bericht 9% gewijzigd door molloot200 op 11-11-2021 11:25:23 ]
Ik ben daar bijna! Nog 400 scrobbles te gaan.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik had een maandje geleden trouwens 100.000 scrobbles(Als in, geluisterde nummers).
Had wel het moment net gemist
Ook gewoon informatie over artiesten. En dat je kan zien hoeveel je die hebt geluisterd, kan ook per maand, of per dag.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:11 schreef molloot200 het volgende:
Ik benYour compatibility with molloot200 is Very High.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te vinden voor de fervente stalker.
Ja. Coldplay staat weer hoogLaat de haters maar inkomen, maar een beperkt aantal nummers van Coldplay vind ik cht goed (Coloratura van hun nieuwe album, hun kerstnummer, Life in Technicolour II...).
You both listen to Half Moon Run, Billie Eilish and Nothing But Thieves.
Slechts 'very high'![]()
Hoe werkt hetquote:
Als ik er een paar heb waar ik sowieso op wil stemmen vul ik die meteen in. Dat zijn er meestal niet zoveel. Daarna scroll ik een beetje door de lijst heen en kies ik veel nummers waarvan ik het leuk zou vinden om ze op de radio te horen en de radio wat harder zou zetten. Dat levert aardig diverse lijstjes opquote:Op donderdag 11 november 2021 11:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen we ook niet veel anders, als ik lees dat er een 'korte lockdown' komt, die vast nooit kort is
[..]
Ik pak mijn stemlijstje van vorig jaar erbij en pas een paar dingen aan. Meestal blijven zo'n 20 vd 35 stemmen staan. Bij 5 van de overgebleven stemmen rouleer ik van liedje, maar houd ik het wel bij dezelfde artiest en de laatste 10 stemmen zijn liedjes die bijna uit de top 2000 vallen, recente liedjes of mijn mooiste concertervaring van het afgelopen jaar.
Helaas ben ik niet bij een concert geweest, dus dat houdt al opIk verwacht ook geen lied uit 2021 toe te voegen aan mijn stemlijstje.
Hoe zit dat bij jou?
Nou ja goed, hier heb je die hele QR-code nog niet eens en het is niet evident dat het veel uitmaakt. Ik denk wel dat het volledig vaarwel zeggen van social distancing wellicht een tikje te vroeg is gekomen. En geen mondkapjes in binnenruimtes.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als er ergens bizar slecht wordt die QR-code wordt gehanteerd, is het de horeca wel (ben de afgelopen tijd een paar keer in een restaurant geweest, welgeteld n keer gecontroleerd en dat was nog in de Beekse Bergen ook, dus niet eens reguliere horeca). Dus als je dan wat moet sluiten, zie ik liever dat het gebeurt in die sectoren die zich toch al niet aan de regels houden
Je maakt een account aan op Last.fmquote:
quote:
Daar kan je gewoon zelf voor kiezen. Vakantiedagen opnemen, thuis zitten en boodschappen laten bezorgen en je bent erquote:Op donderdag 11 november 2021 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou ik in die week eigenlijk niet eens erg vinden.
Je kan tegenwoordig via de settings op de website van Last FM met Spotify verbinden. Geen extra app meer nodigquote:Op donderdag 11 november 2021 11:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je maakt een account aan op Last.fm
En daarnaast moet je de Last.fm scrobbler downloaden (tenminste, ik weet niet zeker of het nu nog zo werkt, want ik heb het dus al heel lang). Via Spotify kan je geloof ik ook gewoon enable scrobbling aanzetten, of dat het automatisch verbindt met Last.fm.
Ja ik luister de meeste muziek niet via Spotify maar nog extreem ouderwets met mp3's in mijn eigen player.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig via de settings op de website van Last FM met Spotify verbinden. Geen extra app meer nodig
Dat is ook mijn plan. Wellicht nog een dagje winterefteling, maar dat zal misschien niet doorgaan.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar kan je gewoon zelf voor kiezen. Vakantiedagen opnemen, thuis zitten en boodschappen laten bezorgen en je bent er
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik luister de meeste muziek niet via Spotify maar nog extreem ouderwets met mp3's in mijn eigen player.
Lijstjes en statistieken zijn ook gewoon leuk.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook gewoon informatie over artiesten. En dat je kan zien hoeveel je die hebt geluisterd, kan ook per maand, of per dag.
Alles kan. Je kan ook mensen volgen en kijken wat zij luisteren en kijken hoe compatible je bent.
Het is nu wel een stuk minder populair volgens mij dan het pakweg 10 jaar geleden was.
Dit, al gebruik ik dan itunes.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik luister de meeste muziek niet via Spotify maar nog extreem ouderwets met mp3's in mijn eigen player.
Ja daaromquote:Op donderdag 11 november 2021 11:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lijstjes en statistieken zijn ook gewoon leuk.
Het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 11 november 2021 11:17 schreef Strani het volgende:
Het stomme is dat we hier nu ook weer meer nieuwe gevallen binnen te krijgen en dat komt in grote doormate door Britse toeristen. Kutbritten
Ja ik vind het heerlijk dat ik van de afgelopen 11 jaar precies kan terugzien op welke dag ik wat luisterdequote:Op donderdag 11 november 2021 11:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lijstjes en statistieken zijn ook gewoon leuk.
Ja, dat vind ik ook irritantquote:Op donderdag 11 november 2021 11:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja daaromIk kan daar echt ren zoet mee zijn.
Het irritantste is dat Spotify soms weleens plotseling van bijvoorbeeld "Stairway to Heaven" ineens "Stairway to Heaven - remastered" wil maken, waardoor Last het ziet als "nieuw" lied.
Als je wil kan je Spotify ook gebruiken om muziek op je eigen harde schijf af te spelenquote:Op donderdag 11 november 2021 11:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nouuu dat zou ik inderdaad helemaal niet erg vindenquote:Op donderdag 11 november 2021 11:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:17 schreef Strani het volgende:
Het stomme is dat we hier nu ook weer meer nieuwe gevallen binnen te krijgen en dat komt in grote doormate door Britse toeristen. Kutbritten
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:49 schreef Strani het volgende:
Typisch trouwens h, beetje crisis en meteen weer een zondebok zoeken!
Eigenlijk wel, want ik vind het prettig om de muziek echt te 'hebben' in plaats van dat ik dat via Spotify moet doen.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
![]()
Download je ook nog veel dan?
Op die manier blijft Holy Diver maar terugkomen in mijn Spotify. Volgens mij heb ik die al een paar keer geblokkeerd omdat ik het maar een matig nummer vind, en dan komt ie ineens in de 1986 rerelease weer voorbij of zoietsquote:Op donderdag 11 november 2021 11:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja daaromIk kan daar echt ren zoet mee zijn.
Het irritantste is dat Spotify soms weleens plotseling van bijvoorbeeld "Stairway to Heaven" ineens "Stairway to Heaven - remastered" wil maken, waardoor Last het ziet als "nieuw" lied.
De volgende keer zal ik lle Spanjaarden de schuld geven.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat ik het niet doe, maar ik doe het beter.
Dat zou een goede toevoeging zijn inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je wil kan je Spotify ook gebruiken om muziek op je eigen harde schijf af te spelenHoeft natuurlijk niet.
Ik had in Winamp ooit een Album Shuffle plugin zitten. Die speelde een album op volgorde en koos daarna willekeurig een volgend album. Fijne functie, die ik in Spotify nog niet heb kunnen vinden
Gelachen. Waarvoor dank.quote:
Ik wist niet eens dat nummers blokkeren konquote:Op donderdag 11 november 2021 11:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Op die manier blijft Holy Diver maar terugkomen in mijn Spotify. Volgens mij heb ik die al een paar keer geblokkeerd omdat ik het maar een matig nummer vind, en dan komt ie ineens in de 1986 rerelease weer voorbij of zoiets
Neeee je moet er wel een btje bewijs voor hebben Emske!quote:Op donderdag 11 november 2021 11:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik lle Spanjaarden de schuld geven.
Nee, die van mij gooit ook m'n privacy gelijk weg maarquote:Op donderdag 11 november 2021 11:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou mijn Last.fm pagina ook wel willen linken, maar mijn gebruikersnaam vind ik niet heel privayproof
Weleens gekeken of je die kan wijzigen, maar volgens mij niet.
Even aanvullend voor als iemand is zoals ik. Ik luister vooral veel radio overdag, dus daar heb ik nog een Chrome extensie voor, dan kan ik via (bijvoorbeeld) TuneIn luisteren en worden alle liedjes automatisch mee gescrobbled. En als ik een ouderwetse lp luister of zo, scrobble ik ze via hier.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je maakt een account aan op Last.fm
En daarnaast moet je de Last.fm scrobbler downloaden (tenminste, ik weet niet zeker of het nu nog zo werkt, want ik heb het dus al heel lang). Via Spotify kan je geloof ik ook gewoon enable scrobbling aanzetten, of dat het automatisch verbindt met Last.fm.
Hier zie je Hamlampjes pagina:
[..]
Oh wist niet eens dat dat kon met LP!quote:Op donderdag 11 november 2021 11:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Even aanvullend voor als iemand is zoals ik. Ik luister vooral veel radio overdag, dus daar heb ik nog een Chrome extensie voor, dan kan ik via (bijvoorbeeld) TuneIn luisteren en worden alle liedjes automatisch mee gescrobbled. En als ik een ouderwetse lp luister of zo, scrobble ik ze via hier.
Jij houdt de statistieken wel echt zuiver zo.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Even aanvullend voor als iemand is zoals ik. Ik luister vooral veel radio overdag, dus daar heb ik nog een Chrome extensie voor, dan kan ik via (bijvoorbeeld) TuneIn luisteren en worden alle liedjes automatisch mee gescrobbled. En als ik een ouderwetse lp luister of zo, scrobble ik ze via hier.
Waar kan je dat zien?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:26 schreef Guanabana het volgende:
Dit is bijvoorbeeld mijn luistergeschiedenis vanaf het begin. Snap cht niet hoe ik eerst zoveel luisterde en nu zoveel minder, maar goed.
2015 was ik voor mijn doen druk met werken, is ook wel te zien.
[ afbeelding ]
Library, en dan staat het meteen rechtsquote:
Ik zou ook niet het luisteren naar de radio ertussen willen hebben hoor met allerlei nummers waar ik normaliter dan niet naar zou willen luisteren.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh wist niet eens dat dat kon met LP!
Ik ben dan wel weer zo neurotisch met mijn Last.fm dat ik niet lles wil scrobbelen, als ik bijvoorbeeld een random playlist op Spotify zou luisteren met artiesten er tussen die ik normaal nooit zou opzetten, dan wil ik niet dat die artiesten in mijn history komen.![]()
De muziek die ik op de radio hoor en die ik normaal zelf zou luisteren komen gewoon overeen, dus dat levert heul geen problemen op!quote:Op donderdag 11 november 2021 11:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet het luisteren naar de radio ertussen willen hebben hoor met allerlei nummers waar ik normaliter dan niet naar zou willen luisteren.
Bij mij loopt het qua scrobbles per jaar (nu nog) wel een beetje uit de hand hoor. Ik luister ook heel veel terwijl ik onderweg ben of aan het leren ben. Dat tikt ook wel lekker aan, ik zit elk jaar wel boven de 20000 scrobbles (behalve 2018 want toen nam ik het pas in mei). Je kan wel zien dat het dit jaar een stuk minder is dan afgelopen twee jaar, dat komt denk ik ook door stage waar ik in de andere jaren niet mee te maken had.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:26 schreef Guanabana het volgende:
Dit is bijvoorbeeld mijn luistergeschiedenis vanaf het begin. Snap cht niet hoe ik eerst zoveel luisterde en nu zoveel minder, maar goed.
2015 was ik voor mijn doen druk met werken, is ook wel te zien.
[ afbeelding ]
Op Radio 2 levert dat zo nu en dan wel problemen opquote:Op donderdag 11 november 2021 11:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De muziek die ik op de radio hoor en die ik normaal zelf zou luisteren komen gewoon overeen, dus dat levert heul geen problemen op!
Daar weet ik ook nog wel een oplossing voorquote:Op donderdag 11 november 2021 11:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op Radio 2 levert dat zo nu en dan wel problemen op
Dat vind ik zeer impressivequote:Op donderdag 11 november 2021 11:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben dit jaar hard op weg naar meer dan 35 000 scrobbles
Wauw, ik ga blij zijn als ik de 5000 haalquote:Op donderdag 11 november 2021 11:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Overigens is er ook nog wel iets als geluisterde tijd vs. geluisterde nummers. Je had ooit zo'n 'normalizer' tool daarvoor (nou ja, zijn er vast nog wel).quote:Op donderdag 11 november 2021 11:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik werk die week 2 dagen thuis en heb de rest van de week vakantiequote:Op donderdag 11 november 2021 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb die week vakantie
Zo'n beetje elke werkdag staat van 8 tot 7 de radio bij mij aan, zeker met al dat thuiswerken kan dat ook wel vrij makkelijk natuurlijk. Dan luister je in het weekend ook nog wel het een en ander, dan zit je zo aan de 100 scrobbles per dag gemiddeld en dan gaat het hardquote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:37 schreef molloot200 het volgende:
Maar goed mijn muzieksmaak is Last FM wel altijd een beetje kwijt omdat het echt alle kanten op gaat. Nu ook, m'n laatste 5 nummers zijn Jacques Dutronc, Smith & Burrows, Novo Amor, Kyteman & Nightwish. Gaat echt wel alle kanten op dus
Oooh ja inderdaad. Nee bij mij is het echt puur spotifywerk en vind ik al vrij impressivequote:Op donderdag 11 november 2021 11:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke werkdag staat van 8 tot 7 de radio bij mij aan, zeker met al dat thuiswerken kan dat ook wel vrij makkelijk natuurlijk. Dan luister je in het weekend ook nog wel het een en ander, dan zit je zo aan de 100 scrobbles per dag gemiddeld en dan gaat het hard
Spotify schotelde mij laatst een playlist voor met Herman Finkers, Harrie Jekkers, Songfestivalnummers en twee Nederlandse punkbandsquote:Op donderdag 11 november 2021 11:37 schreef molloot200 het volgende:
Maar goed mijn muzieksmaak is Last FM wel altijd een beetje kwijt omdat het echt alle kanten op gaat. Nu ook, m'n laatste 5 nummers zijn Jacques Dutronc, Smith & Burrows, Novo Amor, Kyteman & Nightwish. Gaat echt wel alle kanten op dus
Zoals de geruchten nu zijn blijven die wel open maar met QR toegang. Dus dan kun je gewoon gaanquote:Op donderdag 11 november 2021 10:45 schreef Guanabana het volgende:
Vorig jaar kwamen mijn ouders hierheen en was het plan om naar de dierentuin te gaan, toen gingen de dierentuinen net dicht.
Guess what, zondag is dat het plan weer. Als dan weer de dierentuinen dichtgaan is het echt huillachen
Daar ben ik ook al heel lang niet geweest, maar de Bush, Desert en Ocean zijn wel bijzonder daarquote:Op donderdag 11 november 2021 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zoals de geruchten nu zijn blijven die wel open maar met QR toegang. Dus dan kun je gewoon gaan![]()
Ik wil ook weer een keertje naar een dierentuin, daar ben ik al zolang niet geweest. Arnhem is wel leuk meen ik me te herinneren?
Daar ben ik nooit geweest. Maar Dierenpark Amersfoort ligt in het bos en is rond deze tijd echt prachtig. Ik ga misschien wel meer om de bomen dan om de dierenquote:Op donderdag 11 november 2021 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zoals de geruchten nu zijn blijven die wel open maar met QR toegang. Dus dan kun je gewoon gaan![]()
Ik wil ook weer een keertje naar een dierentuin, daar ben ik al zolang niet geweest. Arnhem is wel leuk meen ik me te herinneren?
Arnhem is wel leuk vind ikquote:Op donderdag 11 november 2021 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Exotisch.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Spotify schotelde mij laatst een playlist voor met Herman Finkers, Harrie Jekkers, Songfestivalnummers en twee Nederlandse punkbands
Zou een QR-code daarbij ook prima vinden eigenlijk, kan ook supermakkelijk omdat je toch al entreetickets moet scannen en scheelt vervolgens een boel gedoe bij horeca en zo.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een prima dag vandaag.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:37 schreef ijs_beer het volgende:
Fijne chagrijnige rotdag allemaal.
Hm, ergens voel ik me nu geroepen nog ouderwetser te gaan en te kijken of mijn moeders platenspeler nog steeds werkt.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:23 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond maar eens ouderwets een CD opzetten.
Ligt aan de uni, die heeft bedacht dat ik vandaag les heb van 15:30 tot 19:00quote:Op donderdag 11 november 2021 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat gaan jullie trouwens weer hard vandaag, het lijkt wel alsof er niemand meer werkt in dit land.
* Armen ook maar eens in de lucht gooit
Zeker! Maakt de dierentuin uniek en zit in ieder geval bij mijn persoonlijke top 3 van Nederlandse dierentuinenquote:Op donderdag 11 november 2021 11:45 schreef molloot200 het volgende:
Maar het idee in Burgers' Zoo van de ecosystemen is echt topVooral bij de Bush en de Desert krijg je echt bijna het gevoel alsof je er loopt, omdat ook de temperatuur (en de geur etc) meeverandert. En daarbij natuurlijk ook de vegetatie. Echt tof bedacht
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zitten ze zelfs alleen in een paar Australische dierentuinen.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het dus jammer dat ik nog nooit quokka's in het echt heb gezien. Zitten volgens mij niet in een Nederlandse dierentuin? Ik vind die beestjes zo leuk
[ afbeelding ]
Daar heb je ook setlist.fm voor. Dat vind ik nog fijner, want dan weet je ook een beetje welke nummers je live gehoord hebtquote:Op donderdag 11 november 2021 11:39 schreef molloot200 het volgende:
En ik kan in Last m'n concerten bijhouden en dat vind ik ook fijn
Weten we ook meteen dat we die uni de schuld kunnen geven voor het feit dat half het land denkt dat studenten lui zijn omdat ze pas 's middags naar school gaan.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ligt aan de uni, die heeft bedacht dat ik vandaag les heb van 15:30 tot 19:00
Oooh thanks voor de tip, die ga ik eens even bekijken.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar heb je ook setlist.fm voor. Dat vind ik nog fijner, want dan weet je ook een beetje welke nummers je live gehoord hebt
Best wel leuke beestjes inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het dus jammer dat ik nog nooit quokka's in het echt heb gezien. Zitten volgens mij niet in een Nederlandse dierentuin? Ik vind die beestjes zo leuk
[ afbeelding ]
STOMquote:Op donderdag 11 november 2021 11:55 schreef molloot200 het volgende:
Ze hebben de top 2000 site veranderd en je kan nu niet eens meer zien hoeveel plekken een nummer naar boven of beneden is gegaan ten opzichte van vorig jaar. Dat is toch vreemd?
Ik kan nog steeds een deel van mijn werk niet doen omdat ik niet in alle systemen kanquote:Op donderdag 11 november 2021 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat gaan jullie trouwens weer hard vandaag, het lijkt wel alsof er niemand meer werkt in dit land.
* Armen ook maar eens in de lucht gooit
Ik zag trouwens net dat ik nog een oude naam gebruikte bij 'name'quote:Op donderdag 11 november 2021 11:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh thanks voor de tip, die ga ik eens even bekijken.
Gelukkig is daar de site van @Pino112quote:Op donderdag 11 november 2021 11:55 schreef molloot200 het volgende:
Ze hebben de top 2000 site veranderd en je kan nu niet eens meer zien hoeveel plekken een nummer naar boven of beneden is gegaan ten opzichte van vorig jaar. Dat is toch vreemd?
Was het maar waarquote:Op donderdag 11 november 2021 11:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh nee, niet de wappies! Gelukkig gaan die zich nu keurig aan de regels houden, allemaal in de rij staan voor een vaccinatie en hebben ze helemaal zin in een lockdown.
Ah thanks, dat is handig!quote:Op donderdag 11 november 2021 12:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig is daar de site van @:Pino112
https://www.pino112.nl/top2000/
Wat wappies betreft gaat dit sowieso niks oplossen inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was het maar waarDie gaan natuurlijk nu heel hard roepen'Zie je wel dat ik gelijk had''alles wat ik roep is dus waar'
Ik heb dit heeel lang gedaan maar nooit gekoppeld aan Spotify dus nu ook al heel lang niet meerquote:Op donderdag 11 november 2021 11:02 schreef molloot200 het volgende:
Een stilstaande klok heeft ook 2x per dag gelijkquote:Op donderdag 11 november 2021 12:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was het maar waarDie gaan natuurlijk nu heel hard roepen'Zie je wel dat ik gelijk had''alles wat ik roep is dus waar'
Ik heb m'n wachtwoord opgevraagd, DUURT LANGquote:Op donderdag 11 november 2021 12:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb dit heeel lang gedaan maar nooit gekoppeld aan Spotify dus nu ook al heel lang niet meer
Daarom heet het ook een wachtwoord.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb m'n wachtwoord opgevraagd, DUURT LANG
Je gaat het toch aan spotify koppelen?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb m'n wachtwoord opgevraagd, DUURT LANG
Ja misschien leuk om na elf jaar ineens weer te doenquote:Op donderdag 11 november 2021 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je gaat het toch aan spotify koppelen?goed bezig!
Geen reden om rekening te houden met de gevoelens van wappies dus.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |