Een vraag die ik ook wilde stellen dus bij dezen.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:25 schreef H_T het volgende:
Waarom doe je eigenlijk olijfolie in een knijpflesje @:Strani ? Dat spul is toch vloeibaar genoeg van zichzelf?
Ja dat is wel zo maar ik vind het toch wel handig zo, dan kan het ook wat sneller als je iets nodig hebt met meer olie.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:25 schreef H_T het volgende:
Waarom doe je eigenlijk olijfolie in een knijpflesje @:Strani ? Dat spul is toch vloeibaar genoeg van zichzelf?
Ook datquote:Op woensdag 10 november 2021 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit soort knijpflesjes maken het veel beter doseerbaar, zeker om wat ergens overheen te sprenkelen.
[ afbeelding ]
Ik heb ook allerlei oliën en sausjes in dat soort knijpflesjes zitten.
Fair enough. Ik denk bij dat soort flessen meteen aan dikkere sauzen dan oliequote:Op woensdag 10 november 2021 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit soort knijpflesjes maken het veel beter doseerbaar, zeker om wat ergens overheen te sprenkelen.
[ afbeelding ]
Maar er zijn dus wel dingen die je meer irriteren, al zijn het er maar weinig?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Weinig dingen die me meer irriteren hier in ESF dan Strani's olijfolie-gewoonten.
Dat wel ja.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar er zijn dus wel dingen die je meer irriteren, al zijn het er maar weinig?
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn!quote:Op woensdag 10 november 2021 22:42 schreef Cee het volgende:
Maar ergens snap ik het nut van zo’n olie knijpfles en ik heb nu zelfs het idee dat ik ook zoiets nodig heb.
*voegt toe aan Bol verlanglijstje*
Dat kan ook heel goed, dan gebruik je het ook echt als knijpfles door erin te knijpen om de saus eruit te persen.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Fair enough. Ik denk bij dat soort flessen meteen aan dikkere sauzen dan olie
Ik kan nog veel leren op mijn leeftijdquote:Op woensdag 10 november 2021 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Smeerolie vind ik meer voor dit soort kannetjesquote:
Ik ook. Ik kijk al tijden eigenlijk geen talkshows meer omdat ze me meer frustratie dan plezier brengenquote:Op woensdag 10 november 2021 22:46 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind die Gerald Roethof ZO irritant![]()
Echt hequote:Op woensdag 10 november 2021 22:46 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind die Gerald Roethof ZO irritant![]()
Die zaak van Nicky Verstappen houdt me zo bezig, maar die Roethofquote:Op woensdag 10 november 2021 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kijk al tijden eigenlijk geen talkshows meer omdat ze me meer frustratie dan plezier brengen
Ik heb bij hem altijd het idee dat hij verder gaat dan wat nodig is als advocaat.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die zaak van Nicky Verstappen houdt me zo bezig, maar die Roethof![]()
Dat die man kan slapen snachts
Ja, snap ik niks van. Je hoeft natuurlijk niet mee te werken aan je eigen verdediging, maar er is toch ook een menselijk aspectquote:Op woensdag 10 november 2021 22:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die zaak van Nicky Verstappen houdt me zo bezig, maar die Roethof![]()
Dat die man kan slapen snachts
Ja. Ik zie bij hem echt geen greintje gevoelquote:Op woensdag 10 november 2021 22:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb bij hem altijd het idee dat hij verder gaat dan wat nodig is als advocaat.![]()
Zelfs als hij naast de familie zit is hij meedogenloos.
Had ik maar niet gekeken. Ik ben helemaal opgefokt van die manquote:Op woensdag 10 november 2021 22:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, snap ik niks van. Je hoeft natuurlijk niet mee te werken aan je eigen verdediging, maar er is toch ook een menselijk aspect
Die Jos Brech zegt nu opeens wat, alleen maar om z’n DNA sporen te verklaren.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, snap ik niks van. Je hoeft natuurlijk niet mee te werken aan je eigen verdediging, maar er is toch ook een menselijk aspect
Marga gelooft ook echt alles als iemand iets tweet wat in haar straatje past.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
Na de netflixserie ging ik op Twitter en kwam Marga Bult in m'n tijdlijn voorbij met weer zo'n wappiegraftakketweet. Zin om d'r verbaal af te maken.
Wel, dat kan deze keer niet gebeuren.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
Laatste keer dat ik zo link was, was ik twee weken later geen mod meer.![]()
Lomp mens. Dar ze die rechtoppe wind lekker in dr gat steekt.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Marga gelooft ook echt alles als iemand iets tweet wat in haar straatje past.
Een of ander figuur op twitter: "Ik ken 14 jongeren die meteen zijn gestorven na het nemen van het vaccin"
Marga: "Kijk zie nu wel"
Vooral gewoon een domme kut, je hebt cijfers over vaccinatiegraad in ziekenhuizen van heel Nederland. Paar duizend patiënten. Zelfs met uitsplitsing naar leeftijd, maand etc. Ga je elke keer tweeten over dat ene ziekenhuis met vier covid bedden waar een arts heeft gezegd dat iedereen gevaccineerd was die daar lag 2 weken geleden. KIJK NOU ZIE JE WEL DE CIJFERS KUNNEN NIET KLOPPEN. (quote:Op woensdag 10 november 2021 23:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lomp mens. Dar ze die rechtoppe wind lekker in dr gat steekt.
Was je geen mod meer voor straf of uit eigen beweging?quote:Op woensdag 10 november 2021 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
Laatste keer dat ik zo link was, was ik twee weken later geen mod meer.![]()
Dat laatste.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Was je geen mod meer voor straf of uit eigen beweging?
Gooi ‘t eruitquote:Op woensdag 10 november 2021 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
Nou nou nou ijsbeer moet dat zo.
Nee sorry jongens zal even minderen.
Gerald Roethof? Arrogante patjepeeër.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gooi ‘t eruit![]()
En pak meteen die Roethof even mee
Oh dit herken ik wel nu ja.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben boos om iets heel stoms en nu lig ik boos in bed en kan ik niet slapen
Dat zou inderdaad niet best zijnquote:Op woensdag 10 november 2021 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat is wel te hopen, als hij niet meer ouder wordt is het afgelopen met hem.
Het moet natuurlijk wel in het straatje passenquote:Op woensdag 10 november 2021 23:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral gewoon een domme kut, je hebt cijfers over vaccinatiegraad in ziekenhuizen van heel Nederland. Paar duizend patiënten. Zelfs met uitsplitsing naar leeftijd, maand etc. Ga je elke keer tweeten over dat ene ziekenhuis met vier covid bedden waar een arts heeft gezegd dat iedereen gevaccineerd was die daar lag 2 weken geleden. KIJK NOU ZIE JE WEL DE CIJFERS KUNNEN NIET KLOPPEN. ()
We kunnen er toch gewoon over praten? Ik vind olijfolie gewoon heel lekker, op bijna álles!quote:Op woensdag 10 november 2021 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Of misschien wordt die dan juist weer mod omdat die mot heeftquote:Op woensdag 10 november 2021 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, dat kan deze keer niet gebeuren.
Of je moet even vragen of je weer mod kan worden, zodat je het over twee weken niet meer kan zijn.
Dit óók nog ja!!quote:Op woensdag 10 november 2021 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen er toch gewoon over praten? Ik vind olijfolie gewoon heel lekker, op bijna álles!
Heb je weer een fles olijfolie over @Guanabana leeggegoten?quote:Op woensdag 10 november 2021 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen er toch gewoon over praten? Ik vind olijfolie gewoon heel lekker, op bijna álles!
quote:Op woensdag 10 november 2021 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je weer een fles olijfolie over @:guanabana leeggegoten?
Geen wonder dat ze boos is.
Ja en dat is weer beter dan haar insmeren met die pindakaas, maar dat maakt nog steeds niet dat dit een goed idee was.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]nou ja het is beter dan het hele flesje in de pindakaas zetten, toch?
wow is Marga ook al die kant op gegaan, had ik nog niet meegekregenquote:Op woensdag 10 november 2021 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Marga gelooft ook echt alles als iemand iets tweet wat in haar straatje past.
Een of ander figuur op twitter: "Ik ken 14 jongeren die meteen zijn gestorven na het nemen van het vaccin"
Marga: "Kijk zie nu wel"
quote:Op woensdag 10 november 2021 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |