Dit is de juiste insteekquote:Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of noem het de zoektocht naar potentieel waardevol antiek en krijg extra energie van de verwachtingsvolle spanning.![]()
Wie weet wat een waardevolle schatten jullie daar wel niet gaan opduiken.
Video opnemen, 'Unboxing de zolder'. Wordt een hitquote:Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of noem het de zoektocht naar potentieel waardevol antiek en krijg extra energie van de verwachtingsvolle spanning.![]()
Wie weet wat een waardevolle schatten jullie daar wel niet gaan opduiken.
Een of twee (of drie) camera's op strategische locaties en je kan net zo snel door als anders, elke interessante vondst opzij zetten voor een latere close up unboxing.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef H_T het volgende:
Het gaat er alleen niet sneller op als je alles opneemt
Jij hebt echt héle slechte ervaringen met het opruimen van zolders, of je hebt het ergens anders over.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat @:ijs_beer op oorlogspad is..
Ben op zoooeeek naaaar het aardse paradijs uit de roman Lost Horizon!quote:
En héle gevaarlijke vijanden creëertquote:Op woensdag 10 november 2021 10:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat @:ijs_beer op oorlogspad is..
Ik heb een beetje een vreemde vogel als manquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom wil hij niet alleen naar z’n ouders?
Nee, ESF-deelnemer Gerard J.quote:
quote:
Als je wil dat er concreet iets is om je over te verbazen ben je beter af in Lulgate of soms Barbiegatequote:Op woensdag 10 november 2021 11:33 schreef molloot200 het volgende:
Dat Marco Borsato topic in SHO is overigens een topic wat ik stiekem af en toe bekijk en telkens heb ik dan het idee dat er een hele beerput open moet gaan binnen een aantal dagen maar het komt nooit
Oh god een topic over Dreetje Hazesquote:Op woensdag 10 november 2021 11:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je wil dat er concreet iets is om je over te verbazen ben je beter af in Lulgate of soms BarbiegateBorsato-topic hou ik wel in de gaten maar verder dan beschuldigingen is het daar nog niet echt gekomen
In beide gevallen interesseert de persoon waar het over gaat me vrij weinig, en toch vind ik het soms vermakelijk om erover te lezenquote:Op woensdag 10 november 2021 11:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh god een topic over Dreetje HazesJa dat kan ook bijna niet anders dan erger zijn dan het Borsato topic
Zeker. Waarbij het vooral ook typisch is dat de oude traditionele roddelrubrieken over elkaar heen vallen om schande te spreken van het gebrek aan ethiekquote:Op woensdag 10 november 2021 11:47 schreef molloot200 het volgende:
Sowieso die hele juice Instagram kanalen beweging blijf ik iets bijzonders vinden.
Qua tv-persoonlijkheid vind ik Dré altijd erger dan Marco, maar als ik die insinuaties lees die gedaan worden in het Marco-topic heeft Marco wel echt hele nare dingen gedaan en dan draait het niet om een klein imagoschadetje denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
In beide gevallen interesseert de persoon waar het over gaat me vrij weinig, en toch vind ik het soms vermakelijk om erover te lezenKomt ook door het vaak creatieve taalgebruik en de bijnamen die daar worden gebezigd
Oudjequote:Op woensdag 10 november 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
En héle gevaarlijke vijanden creëert
Nee klopt, wat ook meteen de reden zou zijn dat er zo voorzichtig mee om wordt gegaan. Ze moeten wel echt met bewijs komen die de claims ondersteunenquote:Op woensdag 10 november 2021 12:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Qua tv-persoonlijkheid vind ik Dré altijd erger dan Marco, maar als ik die insinuaties lees die gedaan worden in het Marco-topic heeft Marco wel echt hele nare dingen gedaan en dan draait het niet om een klein imagoschadetje denk ik.
Zebravinkjesquote:
Ik vind ze er op een grotere foto leuker uitzien. Dan zie je ten minste duidelijk dat die rode vlekken hun 'wangen' zijn en niet gemuteerde bromvliegenogenquote:
Het is aan hemzelf natuurlijk, maar ik vind persoonlijk ijs_beer toch meer karakter hebben dan zebra_vink.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wanneer wordt de username meeveranderd? @:zebra_vink lijkt nog vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is aan hemzelf natuurlijk, maar ik vind persoonlijk ijs_beer toch meer karakter hebben dan zebra_vink.
Ik zou het zonde vinden.
Ja nee gewoon eigenbelang ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenbelang? Ik?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee gewoon eigenbelang dit
Van wie was het briljante idee om de laatste GP van het seizoen op een doordeweekse dag te doen? Er zijn ook mensen die moeten werkenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks om 15:10 tweede manche in de MXGP.
Ik vond het al zo gek dat het zojuist live op tv was.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van wie was het briljante idee om de laatste GP van het seizoen op een doordeweekse dag te doen? Er zijn ook mensen die moeten werken
Motorcross. Een Nederlander staat op het punt wereldkampioen te worden. Geen aandacht aan besteden, want het is een homofobe lul.quote:
Niet voor het eerst dit jaar dat ze dat doen. Als de titelstrijd in de vorige GP beslist was, was er ook niets aan de hand geweestquote:Op woensdag 10 november 2021 13:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van wie was het briljante idee om de laatste GP van het seizoen op een doordeweekse dag te doen? Er zijn ook mensen die moeten werken
Ik heb ze nog wel speciaal niet gekocht vandaag, zodat er nog genoeg over zouden zijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen Kikkers en muizen. Want die waren OP![]()
@:roger_epiales, ik kijk nu boos naar jullie!
Ik heb wél bastogne-milka kruidnoten en ik vind ze zálig! Perfect bij een kopje thee![]()
En chocolade pepernoten. Heel avontuurlijk nu eens niet een zakje met alleen pure chocolade, maar een een mix
Je had nog vervangende producten kunnen kopenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen Kikkers en muizen. Want die waren OP![]()
@:roger_epiales, ik kijk nu boos naar jullie!
Ik heb wél bastogne-milka kruidnoten en ik vind ze zálig! Perfect bij een kopje thee![]()
En chocolade pepernoten. Heel avontuurlijk nu eens niet een zakje met alleen pure chocolade, maar een een mix
Meh, denk niet dat ik hier net zo gelukkig van zou worden als van die in chocola verpakte suikerbommetjes in hun glimmende groene en paarse papiertjesquote:Op woensdag 10 november 2021 14:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Je had nog vervangende producten kunnen kopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulke gezellige leuke beestjes..quote:Op woensdag 10 november 2021 12:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind ze er op een grotere foto leuker uitzien. Dan zie je ten minste duidelijk dat die rode vlekken hun 'wangen' zijn en niet gemuteerde bromvliegenogen
Too little, too latequote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel speciaal niet gekocht vandaag, zodat er nog genoeg over zouden zijn.
Er zit hier een grasveld en een sloot in de buurt, dus ik kan proberen daar wat kikkers en muizen voor je te vangen.quote:
Ik denk juist dat ik mijn suggestie prefereerquote:Op woensdag 10 november 2021 14:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meh, denk niet dat ik hier net zo gelukkig van zou worden als van die in chocola verpakte suikerbommetjes in hun glimmende groene en paarse papiertjes
quote:Een schandaal bij de vrouwen van Paris Saint-Germain: Kheira Hamraoui is met een ijzeren staaf geslagen door twee gemaskerde mannen. Haar teamgenote Aminata Diallo zou daarachter zitten.
Tonya Harding all overquote:Op woensdag 10 november 2021 14:40 schreef Em31 het volgende:
Damn, vrouwenvoetbal leek toch altijd wat minder dramatisch.
[..]
Is het zekerquote:Op woensdag 10 november 2021 14:49 schreef Arizona het volgende:
Gisteren was ik aan het werk en zat de kat vrijwel de hele dag op mijn bureau. Nu zit ik het grootste gedeelte van de middag op de bank en ligt hij gezellig naast me te slapen
Ik vind het zo leuk dat zo'n beestje je gezelschap telkens opzoekt
Precies! Dat zijn pas egoïstische beesten. Zullen nóóit eens de moeite nemen om hun kommetje uit te springen en gezellig bij je te komen!quote:Op woensdag 10 november 2021 14:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het zekerOok meteen bewijs dat katten goede huisdieren zijn. Kom daar maar eens om bij, ik noem maar wat, een goudvis!
Stiefbank is best briljant jaquote:Op woensdag 10 november 2021 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
In beide gevallen interesseert de persoon waar het over gaat me vrij weinig, en toch vind ik het soms vermakelijk om erover te lezenKomt ook door het vaak creatieve taalgebruik en de bijnamen die daar worden gebezigd
Gewoon wegboekenquote:Op woensdag 10 november 2021 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alles is goed, maar toch heb ik een verschil..
* handen in de lucht gooit
Ik heb zo veel verschillen, zeker met andere mensen.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alles is goed, maar toch heb ik een verschil..
* handen in de lucht gooit
Gezellig in de kleedkamerquote:Op woensdag 10 november 2021 14:40 schreef Em31 het volgende:
Damn, vrouwenvoetbal leek toch altijd wat minder dramatisch.
[..]
Antwee schijnt toch weer wat vaker naar Zeemleer te moeten. Of hij nog veel aan Stiefbank gaat hebben is dus maar afwachtenquote:
Daar doet het wel aan denken ja. Even de concurrentie uitschakelenquote:
Zijn er eigenlijk dit soort verhalen in de mannensport? Vast wel, maar ik kom er even niet op. Ik weet qua vrouwen nog Monica Seles, maar dat was een fan, geloof ik (een fan van Steffi Graf, niet van Seles uiteraard).quote:
Geheel in lijn van Harding moeten ze de schoenveters van Diallo afknippen net voor een belangrijke wedstrijdquote:
Deze laatst, maar dat was het materiaalquote:Op woensdag 10 november 2021 15:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk dit soort verhalen in de mannensport? Vast wel, maar ik kom er even niet op. Ik weet qua vrouwen nog Monica Seles, maar dat was een fan, geloof ik (een fan van Steffi Graf, niet van Seles uiteraard).
Dat gebeurd helaas wel vaker.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze laatst, maar dat was het materiaal
https://www.nu.nl/paralym(...)mpisch-kampioen.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2021 15:32 schreef Em31 het volgende:
Soms gebeurt het ook gewoon in beeldDat was volgens de scheidsrechter slechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat was volgens de scheidsrechter slechts
Soms gebeurt het ook gewoon in beeldNigel zag dat de borstkas van Xabi Alonso openstond. Dat heeft die op die manier gecorrigeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
De belangen zijn daar nog groter, dus denk ik wel dat het vaker voorkomt.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:37 schreef Arizona het volgende:
Misschien komt het bij mannen wel veel vaker voor maar zijn ze gewoon beter in het verbergen ervan
Soms gebeurt het ook gewoon in beeldWas Nigel de Jong ingehuurd door een Spaanse bankzitter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat zou je zeggen, maar toch hoor je het eigenlijk nooit. Misschien juist wel omdat het salaris etc. daar hoger is, dan ben je wat minder wanhopig als het even wat minder gaat. Crying all the way to the bank.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
De belangen zijn daar nog groter, dus denk ik wel dat het vaker voorkomt.
Gezien veel voetballers een heel groot ego hebben en nooit geld genoeg hebben, verwacht ik juist wel dat ze het erger vinden.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat zou je zeggen, maar toch hoor je het eigenlijk nooit. Misschien juist wel omdat het salaris etc. daar hoger is, dan ben je wat minder wanhopig als het even wat minder gaat. Crying all the way to the bank.
Misschien had iemand een pilletje in de biefstuk van Onana gedrukt, je weet het niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:37 schreef Arizona het volgende:
Misschien komt het bij mannen wel veel vaker voor maar zijn ze gewoon beter in het verbergen ervan
Mannen klappen er een keer op en dan is het weer vergeten en vergeven.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:07 schreef Strani het volgende:
Mannen zijn altijd broeders en zouden elkaar nooit verraden zoals vrouwen doen.
Mods, hebben jullie m'n TR over Redefine al gecheckt? Note-waardig, dacht ik zo.
Zo is dat. Moet je een klap hebben, of later?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mannen klappen er een keer op en dan is het weer vergeten en vergeven.
André Onana, alias El Pistolero.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien had iemand een pilletje in de biefstuk van Onana gedrukt, je weet het niet.
* geeft pets op het achterhoofd van @Straniquote:Op woensdag 10 november 2021 16:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo is dat. Moet je een klap hebben, of later?
*Slaat Luctor met vlakke hand op de wangquote:Op woensdag 10 november 2021 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* geeft pets op het achterhoofd van @:Strani
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
*Slaat Luctor met vlakke hand op de wang
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* Arizona pakt popcornquote:Op woensdag 10 november 2021 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Was dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*slaat Strani op z'n neus en kin.
Neequote:
Gender is een achterhaald concept. Heb je dat geprobeerd uit te leggen aan de dierenarts?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:33 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Net als de mevrouw van deze tweet had ik ook meer aan biologie moeten doen![]()
Vanochtend de kat en poes naar de dierenarts gebracht voor castratie en sterilisatie , maar Luna is geen poes maar een kater.
Het scheelt veel geld maar ik voel me wel wat stom. De dierenarts assistente begon ook over een naamswijziging.
Maar hij blijft gewoon Luna heten (niet dat ze luisteren).
Neeeequote:Op woensdag 10 november 2021 16:33 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Vanochtend de kat en poes naar de dierenarts gebracht voor castratie en sterilisatie , maar Luna is geen poes maar een kater.
Het scheelt veel geld maar ik voel me wel wat stom. De dierenarts assistente begon ook over een naamswijziging.
*schopt Stani tegen z'n been en haalt 'm onderuit en trapt in z'n gezicht.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Was dat nou zo moeilijk?
*Stompt Luctor op z'n buik en trekt een haar uit z'n neus
Ik vraag me af of de sterilisatie of de castratie goedkoper is?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:33 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Je bent lang niet de eerste van wie ik ongeveer dit verhaal hoorquote:Op woensdag 10 november 2021 16:33 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij is castratie goedkoper en ook een minder zware ingreep, omdat er meer aan de buitenkant gesleuteld wordtquote:Op woensdag 10 november 2021 16:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de sterilisatie of de castratie goedkoper is?
Voor castratie hoef je een stuk minder te snijden, dus dat lijkt me goedkoperquote:Op woensdag 10 november 2021 16:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij reageert waarschijnlijk beter op het geluid van brokjes die geschud worden in de verpakking.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:33 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Usagi’s gender reveal party van de kat was dus eigenlijk voor Jan met de korte Achternaam?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Gender is een achterhaald concept. Heb je dat geprobeerd uit te leggen aan de dierenarts?
Castratie is een stuk goedkopen, Het was nu ¤ 79 euro en voor een dame ¤ 130quote:Op woensdag 10 november 2021 16:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oké ik denk dat er toch meer woede zit achter die klachten over het werk dan we dachten.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*schopt Stani tegen z'n been en haalt 'm onderuit en trapt in z'n gezicht.
Zullen dan een vrede van *insert willekeurige plaatsnaam* tekenen?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik denk dat er toch meer woede zit achter die klachten over het werk dan we dachten.
Als hij zo zacht trapt dat jij nog rustig kunt analyseren waar het allemaal vandaan komt zit er nu ook weer niet zo veel woede achter, lijkt me.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik denk dat er toch meer woede zit achter die klachten over het werk dan we dachten.
Parijs is daar erg populair voor en ligt mooi tussen jullie in.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zullen dan een vrede van *insert willekeurige plaatsnaam* tekenen?
Mij leek de "Vrede van Almere" wel mooiquote:Op woensdag 10 november 2021 16:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Parijs is daar erg populair voor en ligt mooi tussen jullie in.
Doe maar de Vrede van Leiden en dat we dan alletwee ereburgers van de stad wordenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zullen dan een vrede van *insert willekeurige plaatsnaam* tekenen?
Mij ook maar dat heb jij zelf gesaboteerd Ariquote:Op woensdag 10 november 2021 16:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mij leek de "Vrede van Almere" wel mooi
Als de één de ander uitnodigt, zou het de Vrede van Boerenhol of Vrede van Peniscola kunnen worden.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Parijs is daar erg populair voor en ligt mooi tussen jullie in.
*tekent.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe maar de Vrede van Leiden en dat we dan alletwee ereburgers van de stad worden
Yeah, fat chance.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe maar de Vrede van Leiden en dat we dan alletwee ereburgers van de stad worden
Moet je vandaag niet eten dan?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om aan het eten van morgen te beginnen.
Wat ga je maken? Ik neig naar hartige taartquote:Op woensdag 10 november 2021 16:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om aan het eten van morgen te beginnen.
Het is een vooroordeel natuurlijk, maar ik zou niet snel een fles Peniscola kopenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als de één de ander uitnodigt, zou het de Vrede van Boerenhol of Vrede van Peniscola kunnen worden.
Er is niks gebeurd. Ereburger wordt je niet op eigen initiatief en aangezien ik de burgemeester persoonlijk ken garandeer ik je dat een het ook niet gaat gebeuren.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
*Tekent ook
[..]
Het is al gebeurdGracias por todo, Leiden!
Die staat hier ook al in de ovenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat ga je maken? Ik neig naar hartige taart
Dat ga ik daarna maken, eerst zorgen voor morgen.quote:
Ik kijk nu al uit naar topic 2021.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
*Tekent ook
[..]
Het is al gebeurdGracias por todo, Leiden!
Dat is ook wel echt zo'n naam waarbij het correcte gebruik van de ñ in Peñíscola vrij belangrijk is.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een vooroordeel natuurlijk, maar ik zou niet snel een fles Peniscola kopen
Een curry met gestoofd rundvlees.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat ga je maken? Ik neig naar hartige taart
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar topic 2021.
Ik heb nog gedroogde tomaat dus dat komt er dan sowieso in. Verder denk ik aan twee soorten kaas, olijven, prei, een soort droge worst en misschien nog wat cashewnoten. Het mooie is dat je echt enorm kan variëren met wat er in zitquote:Op woensdag 10 november 2021 16:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die staat hier ook al in de oven. Met spekjes, prei en paprika
![]()
Wij eten heel vroeg vandaag.
Als we ze door de gehaktmolen gooien denk ik dat de (ham-)burge(r)meester wel open staat voor zo'n titel voor Luctor en Straniquote:Op woensdag 10 november 2021 16:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er is niks gebeurd. Ereburger wordt je niet op eigen initiatief en aangezien ik de burgemeester persoonlijk ken garandeer ik je dat een het ook niet gaat gebeuren.
Luca is een goede optie.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Neeee![]()
Nou ja, hij is er vast niet minder geliefd om
![]()
![]()
Hahaha. Anders kun je altijd nog hernoemen naar LucaOf Lunus
Henri? Man daar bel ik elke week mee, spreekt ook vloeiend Spaans en is een groot bewonderaar van de Spaanse cultuurquote:Op woensdag 10 november 2021 16:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er is niks gebeurd. Ereburger wordt je niet op eigen initiatief en aangezien ik de burgemeester persoonlijk ken garandeer ik je dat een het ook niet gaat gebeuren.
Ja preciesquote:Op woensdag 10 november 2021 16:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog gedroogde tomaat dus dat komt er dan sowieso in. Verder denk ik aan twee soorten kaas, olijven, prei, een soort droge worst en misschien nog wat cashewnoten. Het mooie is dat je echt enorm kan variëren met wat er in zit
Ik denk dat wij alsnog in relatietherapie moeten, ondanks het feit dat het allang uit is.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als we ze door de gehaktmolen gooien denk ik dat de (ham-)burge(r)meester wel open staat voor zo'n titel voor Luctor en Strani
Probeer ik mee te denken hoe jullie alsnog ereburgers kunnen worden, is het wéér niet goed!quote:Op woensdag 10 november 2021 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat wij alsnog in relatietherapie moeten, ondanks het feit dat het allang uit is.
Ja maar ik merk dat er toch een bepaalde onuitgesproken frustratie achter zit en ik wil dat dat jouw geluk niet langer belemmert.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Probeer ik mee te denken hoe jullie alsnog ereburgers kunnen worden, is het wéér niet goed!
Ah, okquote:Op woensdag 10 november 2021 16:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Castratie is een stuk goedkopen, Het was nu ¤ 79 euro en voor een dame ¤ 130
Nu heb ik zin pannenkoeken alleen geen eieren in huis.quote:
De winkel is vast nog wel open.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu heb ik zin pannenkoeken alleen geen eieren in huis.
Compleet logisch, toch? Je portemonnee niet binnenstebuiten keren voor een iPhonequote:Op woensdag 10 november 2021 17:28 schreef AgnesGru het volgende:
Dit moet wel verzonnen zijn:
JA, DAT VIND IK ECHT: 'IK KNAP AF OP MENSEN DIE EEN ANDROID HEBBEN'
https://www.linda.nl/meid(...)t-afknappen-android/
Nou dat is vollédig wederzijdsquote:Op woensdag 10 november 2021 17:28 schreef AgnesGru het volgende:
Paupers met hun 1800 euro android telefoonquote:Op woensdag 10 november 2021 17:28 schreef AgnesGru het volgende:
Ik knap af op mensen die denken dat een iPhone hip is.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:28 schreef AgnesGru het volgende:
En ze is nu 20.quote:“Als jong meisje heb ik zelf ook een Android telefoon gehad, maar naarmate ik ouder werd heb ik deze ingeruild voor een iPhone.
Jaquote:
Wat als je beide hebt?quote:Op woensdag 10 november 2021 17:28 schreef AgnesGru het volgende:
Of telefoonabbo genomen met iPhone en dan over 5 jaar geen huis kunnen kopen, want telefoonabbo met gratis iPhone staat BKR geregistreerdquote:Op woensdag 10 november 2021 17:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja![]()
Heeft waarschijnlijk haar iPhone van pappie gekregen.
Lekker belangrijk wat voor telefoon iemand heeft.
Ja, waarschijnlijk wel inderdaad.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja![]()
Heeft waarschijnlijk haar iPhone van pappie gekregen.
Als ie het maar doet, hè.quote:Lekker belangrijk wat voor telefoon iemand heeft.
Ligt eraan hoeveel je zelf bijbetaald, maar dit kan ook net zo goed met een dure Samsung.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of telefoonabbo genomen met iPhone en dan over 5 jaar geen huis kunnen kopen, want telefoonabbo met gratis iPhone staat BKR geregistreerd
quote:Op woensdag 10 november 2021 17:28 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb een iPhone, maar dan de goedkoopstequote:Op woensdag 10 november 2021 17:39 schreef Em31 het volgende:
Jullie allemaal hetzelfde doen maar dat andersom
Stelletje telefoonsnobs
Met een iPhone ben je hip.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone, maar dan de goedkoopsteben ik dan ook te min?
Ja dat kan écht niet!quote:Op woensdag 10 november 2021 17:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
@AgnesGru heeft me ontmaskerdquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 17:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
quote:Als je me maar niet ziet als het jochie met de Samsung, want dan stort je hele droomwereld in.
Jij was zoals ze dat noemden het materialistische type, maar daar heb je er verrekt weinig meer van.
quote:
Oh wowquote:Op woensdag 10 november 2021 17:53 schreef Em31 het volgende:
Doet me denken aan deze klassieker
[ twitter ]
Ik heb hier anders een prachtige iPhone 13 in mijn handen!quote:Op woensdag 10 november 2021 17:39 schreef Em31 het volgende:
Stelletje telefoonsnobs
Naast mijn iPhone ben ik ook nog AH Premium lidquote:Op woensdag 10 november 2021 18:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb hier anders een prachtige iPhone 13 in mijn handen!
Maar goed, ik ben dan ook rijk en jullie lekker niet!
Hahaha wat een dramaqueens kunnen het zijn hequote:Op woensdag 10 november 2021 18:19 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn kat vindt zichzelf heel zielig, want hij wil een blikje Gourmet en wel nu!
Normaal krijgt ie dat rond 19:30
Ik heb geen iPhone 13, maar zit hier wel met een scrunchie in mijn haar en heb er zelfs 4 ongeveer zoiets, dus gewoon op jouw niveau dus.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb hier anders een prachtige iPhone 13 in mijn handen!
Maar goed, ik ben dan ook rijk en jullie lekker niet!
Het is ook bijna 19:30.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:19 schreef AgnesGru het volgende:
percee Gourmet? Dus geen Lidl huismerk ofzo?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:19 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb maar 2 scrunchiesquote:Op woensdag 10 november 2021 18:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb geen iPhone 13, maar zit hier wel met een scrunchie in mijn haar en heb er zelfs 4 ongeveer zoiets, dus gewoon op jouw niveau dus.
Van Mickey wist ik zeker dat het een mannetje was.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hahaha wat een dramaqueens kunnen het zijn he
(of dramakings, je weet het maar nooit, of niet @:usagi414)
@Strani heb anders nog niks vergeven hoorquote:Op woensdag 10 november 2021 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mannen klappen er een keer op en dan is het weer vergeten en vergeven.
Ik heb 0 scrunchies en maar 1 Dopperquote:Op woensdag 10 november 2021 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 scrunchies
Maar wel 5 Doppers
Welkom bij de club der rijkenquote:Op woensdag 10 november 2021 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 scrunchies
Maar wel 5 Doppers
Ik wist niet dat jij een kat wasquote:Op woensdag 10 november 2021 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook bijna 19:30.
Nietusquote:Op woensdag 10 november 2021 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook bijna 19:30.
Die nog niet geprobeerd, Sheba mot ie niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
percee Gourmet? Dus geen Lidl huismerk ofzo?
Dingen voor in je haar. Maar dan moet je wel genoeg haar hebben,quote:Op woensdag 10 november 2021 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet niet eens wat een scrunchie is.
Daar heb ik er nul van.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dingen voor in je haar. Maar dan moet je wel genoeg haar hebben,
quote:Op woensdag 10 november 2021 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Proleetquote:Op woensdag 10 november 2021 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel een Dopper?quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 18:20 schreef Arizona het volgende:
Ik heb trouwens twee Iphones
Een zakelijk en een privé
Jij bent de überbaasquote:Op woensdag 10 november 2021 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 scrunchies
Maar wel 5 Doppers
Ja, die wel. Wel gekregen van mijn werk, dus met logo van het bedrijf.quote:
Gelukkig maar, tenminste nog iets dat zorgt dat je bij o.s.m. hoort. Dat logo zien we wel door de vingers, amice!quote:Op woensdag 10 november 2021 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die wel. Wel gekregen van mijn werk, dus met logo van het bedrijf.
Drink jij geen Aqua du Brabant?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:57 schreef H_T het volgende:
Ik vind het wel gedoe hoor, mijn Evian overschenken in mijn Dopper. Maar ja, als het beter is voor het milieu doe je het maar he?
Haha, aan het werk, hofdamequote:Op woensdag 10 november 2021 19:10 schreef AgnesGru het volgende:
Zo, kat heeft net zijn blikje Gourmet op. Nu wil Zijne Koninklijke Kattigheid naar buiten
Katten, die eigenzinnigheid is zoquote:Op woensdag 10 november 2021 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha, aan het werk, hofdame![]()
Onze Luc heeft als bijnaam Keizer Lucius
Onze Hoogheid ligt momenteel op een fluwelen kussentje te slapen (geen grap)
Hij wil nooit gewoon op de bank liggen, maar altijd op een van de velvet kussentjes of op een fleece deken. Maar dan niet op het bruine dekentje (geen idee waarom die niet goed genoeg is) .
Heb jij een iPhone, Em?quote:Op woensdag 10 november 2021 17:39 schreef Em31 het volgende:
Stelletje telefoonsnobs
Jeetje ja er is nu zóveel duidelijk opeensquote:Op woensdag 10 november 2021 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:agnesgru heeft me ontmaskerd![]()
![]()
Zie hier de ware reden waarom het niet werkte tussen ons!
(Trouwens wel tof dat ze in dat artikel doen alsof ik nog maar 20 benIk bedoel, ik zie er wel wat jonger uit dan mijn kalenderleeftijd, maar zóveel jonger nu ook weer niet)
Gauw aan de iPhone dan!quote:Op woensdag 10 november 2021 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje ja er is nu zóveel duidelijk opeens
Dat moest ik even opzoeken. Oké, beeld van jou in mijn hoofd direct aangepast.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb geen iPhone 13, maar zit hier wel met een scrunchie in mijn haar en heb er zelfs 4 ongeveer zoiets, dus gewoon op jouw niveau dus.
Dacht je dat ik kaal was.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat moest ik even opzoeken. Oké, beeld van jou in mijn hoofd direct aangepast.
Ja eigenlijk welquote:
De collegezaal is ook één grote verzamelplaats van Doppers altijdquote:
Mijn oude huisgenoot had ooit allemaal schimmel in het randje van dat bovenste deel, vertelde dat toen tijdens een college en toen waren er meerquote:Op woensdag 10 november 2021 19:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De collegezaal is ook één grote verzamelplaats van Doppers altijdDenk dat minstens 80% van de studenten zo'n fles heeft
Jaquote:Op woensdag 10 november 2021 19:36 schreef Strani het volgende:
Dit zou je met @:Arizona nooit durven @:ijs_beer
Nou ja, er zitten er nu ook een paar van hier van mij bij.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:53 schreef ijs_beer het volgende:
Intussen zie ik mijn lijst met mentions, likes en quotes alleen maar verder groeien.
Durf niet te klikken.
Nee, dit is een principekwestie wmb.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als we ze door de gehaktmolen gooien denk ik dat de (ham-)burge(r)meester wel open staat voor zo'n titel voor Luctor en Strani
Ik ook niet, zal wel duur zijn dan.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zat dat armetierige preitje toevallig met een paar broertjes in een bosje gebonden?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:52 schreef H_T het volgende:
Hartige taart staat in de ovenZonder de olijven, want die pot zag ik pas weer een paar minuten nadat ik het geheel in de oven had gezet
Maar het wordt vast lekker
De prei zag er maar armetierig uit overigens
Voor @ijs_beer?quote:Op woensdag 10 november 2021 19:57 schreef AgnesGru het volgende:
Er kunnen vast nog mentions bij voor @:ijs_beer
Wacht, je bedoelt wel ónze @ijs_beer toch?quote:Op woensdag 10 november 2021 19:57 schreef AgnesGru het volgende:
Er kunnen vast nog mentions bij voor @:ijs_beer
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn oude huisgenoot had ooit allemaal schimmel in het randje van dat bovenste deel, vertelde dat toen tijdens een college en toen waren er meerDenk ik altijd aan als ik die dingen zie.
Maar wat doet @IJsbeer in een forum ver boven zijn leeftijd ?quote:Op woensdag 10 november 2021 19:53 schreef Strani het volgende:
@:ijsbeer heeft zich in 40+ al zo ongeliefd gemaakt dat men nu global warming al aan het omarmen is als methode om van de ijsberen af te komen.
Even crossquoten, maar @Strani maakte een gigantische taalfout en nu is het tijd voor OPHEF!quote:Op woensdag 10 november 2021 20:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:Arizona @:Roger_epiales @:Cee @:Hamlapjes @:Guanabana @:Cyan9
OPHEF
NOUJA MEER DAT HIJ BETAALD WORDT OM HIER TE POSTEN EN WIJ NIET>quote:Op woensdag 10 november 2021 20:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Even crossquoten, maar @:Strani maakte een gigantische taalfout en nu is het tijd voor OPHEF!
Dat was het toch, @:ijs_beer?
Je moet dan ook niet 40+ tabbladen open laten staan.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, dat was duidelijk niet de bedoeling.
Ik plaats één post in 40+ en heel mijn browser crasht meteen.
Allemaal dankzij @ijs_beerquote:Op woensdag 10 november 2021 20:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, dat was duidelijk niet de bedoeling.
Ik plaats één post in 40+ en heel mijn browser crasht meteen.
Niet, ik dacht dat dit een vereiste was om daar te posten.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet 40+ tabbladen open laten staan.
Ook.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:10 schreef Cyan9 het volgende:
Die schandalige dt fout door een ESF-er in de 40+ SC kan inderdaad echt niet.
Ik ga er tenminste vanuit dat ik daarvoor getagd ben, want anders eis ik een verklaring.
@:ijs_beer
Waarschijnlijk ook voor je ophef-paintquote:Op woensdag 10 november 2021 20:10 schreef Cyan9 het volgende:
Die schandalige dt fout door een ESF-er in de 40+ SC kan inderdaad echt niet.
Ik ga er tenminste vanuit dat ik daarvoor getagd ben, want anders eis ik een verklaring.
@:ijs_beer
quote:Op woensdag 10 november 2021 20:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:Arizona @:Roger_epiales @:Cee @:Hamlapjes @:Guanabana @:Cyan9
OPHEF
Ja, die @ijs_beer moeten we hebben.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, je bedoelt wel ónze @:ijs_beer toch?
Ik weet niet waar ik die gelaten heb.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook voor je ophef-paint
[..]
Prinses Silke heeft zowat de hele dag of op mijn schoot gelegen, over bureau heen gewandeld en nog bovenop de bureaustoel geklommen.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha, aan het werk, hofdame![]()
Onze Luc heeft als bijnaam Keizer Lucius
Onze Hoogheid ligt momenteel op een fluwelen kussentje te slapen (geen grap)
Hij wil nooit gewoon op de bank liggen, maar altijd op een van de velvet kussentjes of op een fleece deken. Maar dan niet op het bruine dekentje (geen idee waarom die niet goed genoeg is) .
Dus @ijs_beer wordt straks @water_beerquote:Op woensdag 10 november 2021 19:53 schreef Strani het volgende:
@:ijs_beer heeft zich in 40+ al zo ongeliefd gemaakt dat men nu global warming al aan het omarmen is als methode om van de ijsberen af te komen.
Ok, dan zijn we het eens over welke @ijs_beer getagd moet worden.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, die @:ijs_beer moeten we hebben.
@ijs_beer schijnt het te weten.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:17 schreef Cee het volgende:
Ik ben getagd voor OPHEF maar kan de referentie niet vinden wat is dit!!!
Da’s voor het eerst. Muhahahaaquote:Op woensdag 10 november 2021 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:ijs_beer schijnt het te weten.
Een doppelgangerquote:
Geen Dopperganger?quote:
Hela!quote:
Gun die jongen die paar peseta’s extra per dag.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hela!![]()
Strani wordt uitbetaald zegt ie, om hier te posten. Daarom wilde ik ophef!
Ophef!quote:Op woensdag 10 november 2021 20:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik die gelaten heb.
Hij is al lang weer gevonden, niet zo'n drama.quote:
Je loopt achter meneer Beer. Volgens mij ben je prima op je plek in 40+.quote:
Hij houdt zich nu verdacht stil, de geldkraan zal wel dichtgedraaid zijn!quote:Op woensdag 10 november 2021 20:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hela!![]()
Strani wordt uitbetaald zegt ie, om hier te posten. Daarom wilde ik ophef!
Verwarring overalquote:Op woensdag 10 november 2021 20:23 schreef D. het volgende:
Ik zat ineens toch elders
Dit is me te vaag, ik probeer het later wel weer
Dat jij zoiets kwijt bent is gewoon ophefwaardig! Alsof het Rijks de Nachtwacht zoek maakt.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je loopt achter meneer Beer. Volgens mij ben je prima op je plek in 40+.
Mekequote:Op woensdag 10 november 2021 20:24 schreef Meke het volgende:
Op tv is een meisje van 16 meerderjarig verklaard zodat ze zelf de voogdij over haar kind mag hebben. Zou ze nu ook mogen stemmen en alcohol mogen kopen?
Lijkt me niet, daar zitten geloof ik gewoon leeftijdsgrenzen aan.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:24 schreef Meke het volgende:
Op tv is een meisje van 16 meerderjarig verklaard zodat ze zelf de voogdij over haar kind mag hebben. Zou ze nu ook mogen stemmen en alcohol mogen kopen?
Onze @ijs_beer als toeristisch dingetje.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies en niemand in paniek daar dus duidelijk een toeristisch dingetje
Prima vergelijking wel.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat jij zoiets kwijt bent is gewoon ophefwaardig! Alsof het Rijks de Nachtwacht zoek maakt.
Vergelijkbaar in ophefwaardigheid, niet per se in kunstzinnige kwaliteit.quote:
@ijs_beer is druk aan het proberen een date te scoren in 40+quote:Op woensdag 10 november 2021 20:31 schreef AgnesGru het volgende:
Het is wel wat stil hoor, @:ijs_beer
Ik zie de absurditeit nu ook jaquote:Op woensdag 10 november 2021 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:ijs_beer is druk aan het proberen een date te scoren in 40+
Ik wil eigenlijk gaan Netflixen.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:31 schreef AgnesGru het volgende:
Het is wel wat stil hoor, @:ijs_beer
En chillen in 40+ ?quote:Op woensdag 10 november 2021 20:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gaan Netflixen.
Wat wil je gaan kijken eigenlijk @ijs_beer ?quote:Op woensdag 10 november 2021 20:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gaan Netflixen.
Grace and Frankie.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat wil je gaan kijken eigenlijk @:ijs_beer ?
Zo leukquote:
Is dat die serie waar @Greys toen helemaal weg van was en waarvan heel lang een gifje in de OP stond?quote:
En dan zit jij er ook nog in drie tegelijk, geloof ik.quote:
Ja aan meerderjarig zijn toch ookquote:Op woensdag 10 november 2021 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me niet, daar zitten geloof ik gewoon leeftijdsgrenzen aan.
Niet altijd tegelijk hoor, nu maar 2quote:Op woensdag 10 november 2021 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan zit jij er ook nog in drie tegelijk, geloof ik.
Ja, maar eigen leeftijdsgrenzen.quote:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:10 schreef AgnesGru het volgende:
Zou @:ijs_beer inmiddels Grace & Frankie aan het kijken zijn?
[ afbeelding ]
Dat hadden ze serieus wel liggen daarquote:Op woensdag 10 november 2021 20:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zat dat armetierige preitje toevallig met een paar broertjes in een bosje gebonden?![]()
[ afbeelding ]
Ik heb heel die serie nog nooit gezien.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:31 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk uit naar (de rest van) het nieuwe seizoen.
Ik ookquote:Op woensdag 10 november 2021 21:31 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk uit naar (de rest van) het nieuwe seizoen.
Je begrijpt wel dat mijn vizier vanaf nu 100% op jouw spelling gaat hè?quote:Op woensdag 10 november 2021 20:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Even crossquoten, maar @:Strani maakte een gigantische taalfout en nu is het tijd voor OPHEF!
Dat was het toch, @:ijs_beer?
Ik denk niet dat hij dat erg vind, iedereen hier in de SC speld altijd alles perfekt.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat mijn vizier vanaf nu 100% op jouw spelling gaat hè?
Als dit bedoeld is om te intimideren, dan heb ik nieuws voor je: dit maakt geen indruk.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat mijn vizier vanaf nu 100% op jouw spelling gaat hè?
Hoeft ook niet, zolang je maar weet dat elke post van je vanaf nu heel goed gecontroleerd zal worden.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als dit bedoeld is om te intimideren, dan heb ik nieuws voor je: dit maakt geen indruk.
Het begin van het eindequote:Op woensdag 10 november 2021 21:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb net m'n knijpflesje olijfolie onoplettend in de pot pindakaas gezet in plaats van het daarvoor bestemde bekertje. Ik denk dat ik toch wel in 40+ thuishoor.
Geen knijpflesje olijfolie kopen dus en alles komt goedquote:
Nee maar dat doe ik al niet. Ik koop de olijfolie in drieliterflessen en dan doe ik steeds wat in het knijpflesje.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen knijpflesje olijfolie kopen dus en alles komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |