Dit is de juiste insteekquote:Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of noem het de zoektocht naar potentieel waardevol antiek en krijg extra energie van de verwachtingsvolle spanning.![]()
Wie weet wat een waardevolle schatten jullie daar wel niet gaan opduiken.
Video opnemen, 'Unboxing de zolder'. Wordt een hitquote:Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of noem het de zoektocht naar potentieel waardevol antiek en krijg extra energie van de verwachtingsvolle spanning.![]()
Wie weet wat een waardevolle schatten jullie daar wel niet gaan opduiken.
Een of twee (of drie) camera's op strategische locaties en je kan net zo snel door als anders, elke interessante vondst opzij zetten voor een latere close up unboxing.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef H_T het volgende:
Het gaat er alleen niet sneller op als je alles opneemt
Jij hebt echt héle slechte ervaringen met het opruimen van zolders, of je hebt het ergens anders over.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat @:ijs_beer op oorlogspad is..
Ben op zoooeeek naaaar het aardse paradijs uit de roman Lost Horizon!quote:
En héle gevaarlijke vijanden creëertquote:Op woensdag 10 november 2021 10:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat @:ijs_beer op oorlogspad is..
Ik heb een beetje een vreemde vogel als manquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom wil hij niet alleen naar z’n ouders?
Nee, ESF-deelnemer Gerard J.quote:
quote:
Als je wil dat er concreet iets is om je over te verbazen ben je beter af in Lulgate of soms Barbiegatequote:Op woensdag 10 november 2021 11:33 schreef molloot200 het volgende:
Dat Marco Borsato topic in SHO is overigens een topic wat ik stiekem af en toe bekijk en telkens heb ik dan het idee dat er een hele beerput open moet gaan binnen een aantal dagen maar het komt nooit
Oh god een topic over Dreetje Hazesquote:Op woensdag 10 november 2021 11:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je wil dat er concreet iets is om je over te verbazen ben je beter af in Lulgate of soms BarbiegateBorsato-topic hou ik wel in de gaten maar verder dan beschuldigingen is het daar nog niet echt gekomen
In beide gevallen interesseert de persoon waar het over gaat me vrij weinig, en toch vind ik het soms vermakelijk om erover te lezenquote:Op woensdag 10 november 2021 11:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh god een topic over Dreetje HazesJa dat kan ook bijna niet anders dan erger zijn dan het Borsato topic
Zeker. Waarbij het vooral ook typisch is dat de oude traditionele roddelrubrieken over elkaar heen vallen om schande te spreken van het gebrek aan ethiekquote:Op woensdag 10 november 2021 11:47 schreef molloot200 het volgende:
Sowieso die hele juice Instagram kanalen beweging blijf ik iets bijzonders vinden.
Qua tv-persoonlijkheid vind ik Dré altijd erger dan Marco, maar als ik die insinuaties lees die gedaan worden in het Marco-topic heeft Marco wel echt hele nare dingen gedaan en dan draait het niet om een klein imagoschadetje denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
In beide gevallen interesseert de persoon waar het over gaat me vrij weinig, en toch vind ik het soms vermakelijk om erover te lezenKomt ook door het vaak creatieve taalgebruik en de bijnamen die daar worden gebezigd
Oudjequote:Op woensdag 10 november 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
En héle gevaarlijke vijanden creëert
Nee klopt, wat ook meteen de reden zou zijn dat er zo voorzichtig mee om wordt gegaan. Ze moeten wel echt met bewijs komen die de claims ondersteunenquote:Op woensdag 10 november 2021 12:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Qua tv-persoonlijkheid vind ik Dré altijd erger dan Marco, maar als ik die insinuaties lees die gedaan worden in het Marco-topic heeft Marco wel echt hele nare dingen gedaan en dan draait het niet om een klein imagoschadetje denk ik.
Zebravinkjesquote:
Ik vind ze er op een grotere foto leuker uitzien. Dan zie je ten minste duidelijk dat die rode vlekken hun 'wangen' zijn en niet gemuteerde bromvliegenogenquote:
Het is aan hemzelf natuurlijk, maar ik vind persoonlijk ijs_beer toch meer karakter hebben dan zebra_vink.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wanneer wordt de username meeveranderd? @:zebra_vink lijkt nog vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is aan hemzelf natuurlijk, maar ik vind persoonlijk ijs_beer toch meer karakter hebben dan zebra_vink.
Ik zou het zonde vinden.
Ja nee gewoon eigenbelang ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenbelang? Ik?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee gewoon eigenbelang dit
Van wie was het briljante idee om de laatste GP van het seizoen op een doordeweekse dag te doen? Er zijn ook mensen die moeten werkenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks om 15:10 tweede manche in de MXGP.
Ik vond het al zo gek dat het zojuist live op tv was.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van wie was het briljante idee om de laatste GP van het seizoen op een doordeweekse dag te doen? Er zijn ook mensen die moeten werken
Motorcross. Een Nederlander staat op het punt wereldkampioen te worden. Geen aandacht aan besteden, want het is een homofobe lul.quote:
Niet voor het eerst dit jaar dat ze dat doen. Als de titelstrijd in de vorige GP beslist was, was er ook niets aan de hand geweestquote:Op woensdag 10 november 2021 13:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van wie was het briljante idee om de laatste GP van het seizoen op een doordeweekse dag te doen? Er zijn ook mensen die moeten werken
Ik heb ze nog wel speciaal niet gekocht vandaag, zodat er nog genoeg over zouden zijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen Kikkers en muizen. Want die waren OP![]()
@:roger_epiales, ik kijk nu boos naar jullie!
Ik heb wél bastogne-milka kruidnoten en ik vind ze zálig! Perfect bij een kopje thee![]()
En chocolade pepernoten. Heel avontuurlijk nu eens niet een zakje met alleen pure chocolade, maar een een mix
Je had nog vervangende producten kunnen kopenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen Kikkers en muizen. Want die waren OP![]()
@:roger_epiales, ik kijk nu boos naar jullie!
Ik heb wél bastogne-milka kruidnoten en ik vind ze zálig! Perfect bij een kopje thee![]()
En chocolade pepernoten. Heel avontuurlijk nu eens niet een zakje met alleen pure chocolade, maar een een mix
Meh, denk niet dat ik hier net zo gelukkig van zou worden als van die in chocola verpakte suikerbommetjes in hun glimmende groene en paarse papiertjesquote:Op woensdag 10 november 2021 14:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Je had nog vervangende producten kunnen kopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulke gezellige leuke beestjes..quote:Op woensdag 10 november 2021 12:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind ze er op een grotere foto leuker uitzien. Dan zie je ten minste duidelijk dat die rode vlekken hun 'wangen' zijn en niet gemuteerde bromvliegenogen
Too little, too latequote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel speciaal niet gekocht vandaag, zodat er nog genoeg over zouden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |