Dit is de juiste insteekquote:Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of noem het de zoektocht naar potentieel waardevol antiek en krijg extra energie van de verwachtingsvolle spanning.![]()
Wie weet wat een waardevolle schatten jullie daar wel niet gaan opduiken.
Video opnemen, 'Unboxing de zolder'. Wordt een hitquote:Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of noem het de zoektocht naar potentieel waardevol antiek en krijg extra energie van de verwachtingsvolle spanning.![]()
Wie weet wat een waardevolle schatten jullie daar wel niet gaan opduiken.
Een of twee (of drie) camera's op strategische locaties en je kan net zo snel door als anders, elke interessante vondst opzij zetten voor een latere close up unboxing.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef H_T het volgende:
Het gaat er alleen niet sneller op als je alles opneemt
Jij hebt echt héle slechte ervaringen met het opruimen van zolders, of je hebt het ergens anders over.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat @:ijs_beer op oorlogspad is..
Ben op zoooeeek naaaar het aardse paradijs uit de roman Lost Horizon!quote:
En héle gevaarlijke vijanden creëertquote:Op woensdag 10 november 2021 10:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat @:ijs_beer op oorlogspad is..
Ik heb een beetje een vreemde vogel als manquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom wil hij niet alleen naar z’n ouders?
Nee, ESF-deelnemer Gerard J.quote:
quote:
Als je wil dat er concreet iets is om je over te verbazen ben je beter af in Lulgate of soms Barbiegatequote:Op woensdag 10 november 2021 11:33 schreef molloot200 het volgende:
Dat Marco Borsato topic in SHO is overigens een topic wat ik stiekem af en toe bekijk en telkens heb ik dan het idee dat er een hele beerput open moet gaan binnen een aantal dagen maar het komt nooit
Oh god een topic over Dreetje Hazesquote:Op woensdag 10 november 2021 11:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je wil dat er concreet iets is om je over te verbazen ben je beter af in Lulgate of soms BarbiegateBorsato-topic hou ik wel in de gaten maar verder dan beschuldigingen is het daar nog niet echt gekomen
In beide gevallen interesseert de persoon waar het over gaat me vrij weinig, en toch vind ik het soms vermakelijk om erover te lezenquote:Op woensdag 10 november 2021 11:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh god een topic over Dreetje HazesJa dat kan ook bijna niet anders dan erger zijn dan het Borsato topic
Zeker. Waarbij het vooral ook typisch is dat de oude traditionele roddelrubrieken over elkaar heen vallen om schande te spreken van het gebrek aan ethiekquote:Op woensdag 10 november 2021 11:47 schreef molloot200 het volgende:
Sowieso die hele juice Instagram kanalen beweging blijf ik iets bijzonders vinden.
Qua tv-persoonlijkheid vind ik Dré altijd erger dan Marco, maar als ik die insinuaties lees die gedaan worden in het Marco-topic heeft Marco wel echt hele nare dingen gedaan en dan draait het niet om een klein imagoschadetje denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
In beide gevallen interesseert de persoon waar het over gaat me vrij weinig, en toch vind ik het soms vermakelijk om erover te lezenKomt ook door het vaak creatieve taalgebruik en de bijnamen die daar worden gebezigd
Oudjequote:Op woensdag 10 november 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
En héle gevaarlijke vijanden creëert
Nee klopt, wat ook meteen de reden zou zijn dat er zo voorzichtig mee om wordt gegaan. Ze moeten wel echt met bewijs komen die de claims ondersteunenquote:Op woensdag 10 november 2021 12:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Qua tv-persoonlijkheid vind ik Dré altijd erger dan Marco, maar als ik die insinuaties lees die gedaan worden in het Marco-topic heeft Marco wel echt hele nare dingen gedaan en dan draait het niet om een klein imagoschadetje denk ik.
Zebravinkjesquote:
Ik vind ze er op een grotere foto leuker uitzien. Dan zie je ten minste duidelijk dat die rode vlekken hun 'wangen' zijn en niet gemuteerde bromvliegenogenquote:
Het is aan hemzelf natuurlijk, maar ik vind persoonlijk ijs_beer toch meer karakter hebben dan zebra_vink.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wanneer wordt de username meeveranderd? @:zebra_vink lijkt nog vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is aan hemzelf natuurlijk, maar ik vind persoonlijk ijs_beer toch meer karakter hebben dan zebra_vink.
Ik zou het zonde vinden.
Ja nee gewoon eigenbelang ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenbelang? Ik?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee gewoon eigenbelang dit
Van wie was het briljante idee om de laatste GP van het seizoen op een doordeweekse dag te doen? Er zijn ook mensen die moeten werkenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks om 15:10 tweede manche in de MXGP.
Ik vond het al zo gek dat het zojuist live op tv was.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van wie was het briljante idee om de laatste GP van het seizoen op een doordeweekse dag te doen? Er zijn ook mensen die moeten werken
Motorcross. Een Nederlander staat op het punt wereldkampioen te worden. Geen aandacht aan besteden, want het is een homofobe lul.quote:
Niet voor het eerst dit jaar dat ze dat doen. Als de titelstrijd in de vorige GP beslist was, was er ook niets aan de hand geweestquote:Op woensdag 10 november 2021 13:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van wie was het briljante idee om de laatste GP van het seizoen op een doordeweekse dag te doen? Er zijn ook mensen die moeten werken
Ik heb ze nog wel speciaal niet gekocht vandaag, zodat er nog genoeg over zouden zijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen Kikkers en muizen. Want die waren OP![]()
@:roger_epiales, ik kijk nu boos naar jullie!
Ik heb wél bastogne-milka kruidnoten en ik vind ze zálig! Perfect bij een kopje thee![]()
En chocolade pepernoten. Heel avontuurlijk nu eens niet een zakje met alleen pure chocolade, maar een een mix
Je had nog vervangende producten kunnen kopenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen Kikkers en muizen. Want die waren OP![]()
@:roger_epiales, ik kijk nu boos naar jullie!
Ik heb wél bastogne-milka kruidnoten en ik vind ze zálig! Perfect bij een kopje thee![]()
En chocolade pepernoten. Heel avontuurlijk nu eens niet een zakje met alleen pure chocolade, maar een een mix
Meh, denk niet dat ik hier net zo gelukkig van zou worden als van die in chocola verpakte suikerbommetjes in hun glimmende groene en paarse papiertjesquote:Op woensdag 10 november 2021 14:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Je had nog vervangende producten kunnen kopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulke gezellige leuke beestjes..quote:Op woensdag 10 november 2021 12:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind ze er op een grotere foto leuker uitzien. Dan zie je ten minste duidelijk dat die rode vlekken hun 'wangen' zijn en niet gemuteerde bromvliegenogen
Too little, too latequote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel speciaal niet gekocht vandaag, zodat er nog genoeg over zouden zijn.
Er zit hier een grasveld en een sloot in de buurt, dus ik kan proberen daar wat kikkers en muizen voor je te vangen.quote:
Ik denk juist dat ik mijn suggestie prefereerquote:Op woensdag 10 november 2021 14:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meh, denk niet dat ik hier net zo gelukkig van zou worden als van die in chocola verpakte suikerbommetjes in hun glimmende groene en paarse papiertjes
quote:Een schandaal bij de vrouwen van Paris Saint-Germain: Kheira Hamraoui is met een ijzeren staaf geslagen door twee gemaskerde mannen. Haar teamgenote Aminata Diallo zou daarachter zitten.
Tonya Harding all overquote:Op woensdag 10 november 2021 14:40 schreef Em31 het volgende:
Damn, vrouwenvoetbal leek toch altijd wat minder dramatisch.
[..]
Is het zekerquote:Op woensdag 10 november 2021 14:49 schreef Arizona het volgende:
Gisteren was ik aan het werk en zat de kat vrijwel de hele dag op mijn bureau. Nu zit ik het grootste gedeelte van de middag op de bank en ligt hij gezellig naast me te slapen
Ik vind het zo leuk dat zo'n beestje je gezelschap telkens opzoekt
Precies! Dat zijn pas egoïstische beesten. Zullen nóóit eens de moeite nemen om hun kommetje uit te springen en gezellig bij je te komen!quote:Op woensdag 10 november 2021 14:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het zekerOok meteen bewijs dat katten goede huisdieren zijn. Kom daar maar eens om bij, ik noem maar wat, een goudvis!
Stiefbank is best briljant jaquote:Op woensdag 10 november 2021 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
In beide gevallen interesseert de persoon waar het over gaat me vrij weinig, en toch vind ik het soms vermakelijk om erover te lezenKomt ook door het vaak creatieve taalgebruik en de bijnamen die daar worden gebezigd
Gewoon wegboekenquote:Op woensdag 10 november 2021 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alles is goed, maar toch heb ik een verschil..
* handen in de lucht gooit
Ik heb zo veel verschillen, zeker met andere mensen.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alles is goed, maar toch heb ik een verschil..
* handen in de lucht gooit
Gezellig in de kleedkamerquote:Op woensdag 10 november 2021 14:40 schreef Em31 het volgende:
Damn, vrouwenvoetbal leek toch altijd wat minder dramatisch.
[..]
Antwee schijnt toch weer wat vaker naar Zeemleer te moeten. Of hij nog veel aan Stiefbank gaat hebben is dus maar afwachtenquote:
Daar doet het wel aan denken ja. Even de concurrentie uitschakelenquote:
Zijn er eigenlijk dit soort verhalen in de mannensport? Vast wel, maar ik kom er even niet op. Ik weet qua vrouwen nog Monica Seles, maar dat was een fan, geloof ik (een fan van Steffi Graf, niet van Seles uiteraard).quote:
Geheel in lijn van Harding moeten ze de schoenveters van Diallo afknippen net voor een belangrijke wedstrijdquote:
Deze laatst, maar dat was het materiaalquote:Op woensdag 10 november 2021 15:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk dit soort verhalen in de mannensport? Vast wel, maar ik kom er even niet op. Ik weet qua vrouwen nog Monica Seles, maar dat was een fan, geloof ik (een fan van Steffi Graf, niet van Seles uiteraard).
Dat gebeurd helaas wel vaker.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze laatst, maar dat was het materiaal
https://www.nu.nl/paralym(...)mpisch-kampioen.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2021 15:32 schreef Em31 het volgende:
Soms gebeurt het ook gewoon in beeldDat was volgens de scheidsrechter slechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat was volgens de scheidsrechter slechts
Soms gebeurt het ook gewoon in beeldNigel zag dat de borstkas van Xabi Alonso openstond. Dat heeft die op die manier gecorrigeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
De belangen zijn daar nog groter, dus denk ik wel dat het vaker voorkomt.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:37 schreef Arizona het volgende:
Misschien komt het bij mannen wel veel vaker voor maar zijn ze gewoon beter in het verbergen ervan
Soms gebeurt het ook gewoon in beeldWas Nigel de Jong ingehuurd door een Spaanse bankzitter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat zou je zeggen, maar toch hoor je het eigenlijk nooit. Misschien juist wel omdat het salaris etc. daar hoger is, dan ben je wat minder wanhopig als het even wat minder gaat. Crying all the way to the bank.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
De belangen zijn daar nog groter, dus denk ik wel dat het vaker voorkomt.
Gezien veel voetballers een heel groot ego hebben en nooit geld genoeg hebben, verwacht ik juist wel dat ze het erger vinden.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat zou je zeggen, maar toch hoor je het eigenlijk nooit. Misschien juist wel omdat het salaris etc. daar hoger is, dan ben je wat minder wanhopig als het even wat minder gaat. Crying all the way to the bank.
Misschien had iemand een pilletje in de biefstuk van Onana gedrukt, je weet het niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:37 schreef Arizona het volgende:
Misschien komt het bij mannen wel veel vaker voor maar zijn ze gewoon beter in het verbergen ervan
Mannen klappen er een keer op en dan is het weer vergeten en vergeven.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:07 schreef Strani het volgende:
Mannen zijn altijd broeders en zouden elkaar nooit verraden zoals vrouwen doen.
Mods, hebben jullie m'n TR over Redefine al gecheckt? Note-waardig, dacht ik zo.
Zo is dat. Moet je een klap hebben, of later?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mannen klappen er een keer op en dan is het weer vergeten en vergeven.
André Onana, alias El Pistolero.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien had iemand een pilletje in de biefstuk van Onana gedrukt, je weet het niet.
* geeft pets op het achterhoofd van @Straniquote:Op woensdag 10 november 2021 16:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo is dat. Moet je een klap hebben, of later?
*Slaat Luctor met vlakke hand op de wangquote:Op woensdag 10 november 2021 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* geeft pets op het achterhoofd van @:Strani
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
*Slaat Luctor met vlakke hand op de wang
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* Arizona pakt popcornquote:Op woensdag 10 november 2021 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |